Polecamy:

Zawód matka

2014-10-20 20:08

Wkurwia mnie fakt, że dla coraz większej ilości młodych kobiet największym priorytetem w życiu jest usidlenie faceta, szybkie zajście w ciąże i prowadzenie osiadłego trybu życia. Siedzą takie święte krowy w domu, mąż je utrzymuje, a one uważają się za jakieś boginie, bo urodziły dziecko. No kurwa, do czego to doszło! Potem spotykam takie otyłe babsztyle z wózkami, które dumnie toczą się chodnikiem zajmując całą jego szerokość i ani nawet nie pomyślą, by zjechać trochę na bok i przepuścić innych pieszych. Czasami jak wchodzę na nieszczęsnego facebooka, to mam ochotę obrzygać monitor. Moje byłe, wyzbyte z ambicji i aspiracji znajome wklejają tony zdjęć swoich pociech: bachor obrzygany prawie cały i podpis mamusi "ulało się misiowi pysiowi" albo "mój kochany brzdąc zrobił mi dzisiaj psikus, nasrał do wiaderka". Ja pierdole. Wcale się nie dziwie, że większość normalnych facetów ma awers do kobiet. W głowie im tylko siedzenie w domu, wklejanie durnych zdjęć na portale społecznościowe i zabieranie całej wypłaty męża. Potem tylko czytam o tym, że "Mama to najcięższy zawód świata", "Matki nie mają urlopów", "Matki powinny dostawać pieniądze od Państwa". Masakra!

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
84/100 Liczba głosów: 47

Pocę się

2014-10-20 20:08

Mam jebany problem z poceniem i nie chodzi tu nawet o pachy, które da się zamaskować antyperspirantem. Ale o mordę. Przechodzę głupi kawałeczek, specjalnie ubieram się najlżej jak mogę a na uczelni stoję i cała morda się świeci i jest mokra. Nie jestem najchudszy, ale widzę znacznie większych ode mnie grubasów, którzy takiego problemu nie mają. Przychodzę na uczelnię, stoję i morda czerwona i czuje jebany pot. Podobnie miałem u fryzjera, baba mówiła, że takiego kurwa czegoś nie widziała. Cały łeb mokry jak skurwysyn, aż musiała na początku suszyć i aż fotel jej cały zalałem, bo plecy to samo - koszulka cała mokra. Ja pierdole... Proszę o rady.

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
77/100 Liczba głosów: 23

Kulki łupieżowe

2014-10-20 20:08

Kurwa każdy sobie dłubie w tych jebanych włosach z pięć minut i wyciąga te jebane kulki łupieżowe. Nie ość, że jest to wkurwiające to jeszcze kurwa można się porzygać. Ile można. To już kurwa epidemia w pizdu!!!!!! Na filmach też se dłubią już wszędzie. W autobusie kiedyś siedział facet i miał takie płaty 5 x 3 cm. i tam se dłubuł i oglądał kurwa złoto. A niektórzy się tak drapią jak popierdole. Małym palcem odwrotnie środkowym, o 280 stopni i zgięcie palca. Kurwa ile można. Mam dość tego gówna!!! Trzeba z tym walczyć!!!!

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
44/100 Liczba głosów: 14

Jebani grzybiarze

2014-10-20 20:08

Kocham las, bywam w nim latem, wiosną, jesienią i zimą. Jeżdżę rowerem, biegam, spaceruję w nim. Nigdy nie odważyłbym się wyrzucić w lesie nawet skrawka papieru. W lesie niedaleko mojego domu często biegam. Wiosną - było czysto, latem - było czysto, pojawiła się jesień, grzyby... i co? Tabuny grzybiarzy-pasożytów, podobno nawet autobusem przyjechali, kurwa :) Oni nie kochają lasu, wręcz nienawidzą. Przyjeżdżają do lasu nie po to aby poczuć jego piękno, tylko aby zebrać grzyby i sobie pójść. Gdyby kochali las to by bywali w nim przez cały rok. No i byłoby okej, gdyby nie to, że te pasożyty śmiecą! Tak kurwa trudno wziąć ze sobą butelkę, plastikowy kubek, paczkę po ćmikach, papier czy cokolwiek??? Wziąć do kieszeni, samochodu i po powrocie do domu wyrzucić do kosza??? Ale kurwa nie, te mendy, pasożyty, najzwyklejsze buractwo, zostawia swoje smieci w lesie! Przyłażą do lasu te łajzy, biorą z niego te grzyby i w podzięce zostawiają po sobie śmieci!!! Pewnie często są to tzw. porządni ludzie, tacy fajni i w ogóle, a w lesie, gdy nikt nie widzi, to wychodzi prawdziwa natura z tych kreatur. Do tego jak se biegnę przez las to patrzą się na mnie jak na intruza :))) Czujecie??? Oni tacy "normalni", zbierają sobie grzybki raz do roku, a tutaj jakiś "spocony debil" biegnie przez las, przez las w którym bywa cały rok, w życiu nie zostawił tutaj niczego po sobie, więc to jakiś dziwak pewnie, gwałciciel zapewne ;) Tak więc, jak nie lubiłem tych pijawek pojawiających sie w lesie raz do roku, tak teraz czuje do nich odrazę, czuję zwyczajną ludzką pogardę, teraz jak kogoś nowego poznam to moim pierwszym pytaniem będzie: "zbierasz grzyby"? :) Jeśli tak to nawet nie podam ręki... No jak można śmiecić w lesie??? W jednym z ostatnich pięknych miejsc na ziemi jakie nam zostało...

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
78/100 Liczba głosów: 28

Wielka dama ja pierdolę

2014-10-19 19:30

To moja pierwsza chujnia na tym portalu więc miejcie wyrozumiałość. Zakochałem się w dziewczynie, jest ode mnie trochę młodsza i ma dziecko, ja zresztą też, to nieistotne, przez półtora miecha starałem się jak mogłem żeby była zadowolona, zapraszałem do kina, na browarka, kupowałem kwiaty. Setki rozmów przez fejsa, no właśnie ten fejs to w ogóle się jej wydaje że przez niego można wszystko załatwić i w pełni poznać człowieka. 3 tygodnie temu wkurwiła się na mnie bo rzekomo coś zrobiłem, ale jak chciałem się spotkać i wyjaśnić to nie dało rady, od razu jej dałem do zrozumienia że przez fejsa na pewno tego nie załatwimy. Dla znajomych ma czas ale żeby się spotkać to już nie za bardzo, 2 dni temu jej to wygarnąłem to stwierdziła że mnie nienawidzi i nie chce mieć nic wspólnego ze mną. Tylko dlatego że wygarnąłem jej prawdę co o tym myślę i czuję, w dość wulgarny sposób to jest śmiertelnie obrażona. Ja pierdolę co za laska, mam udawać że deszcz pada jak ktoś mi na ryj pluje? Kocham ją ale nie wiem jak ją teraz ugryźć, wcale nie żałuję że wyrzuciłem to wszystko z siebie.

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
54/100 Liczba głosów: 58

Jakieś popierdolone logo

2014-10-18 19:44

Nosz kurwa mać! Długi czas nie zaglądałem do "informacji" z powodu dużego natłoku pracy i innych obowiązków. Dziś wszedłem na jedną z popularniejszych stron informacyjnych i czytam o zmianie godła Polskiego, na jakieś "logo" w kształcie sprężynki. Ja się pytam: co to kurwa jest? To po to mój pradziadek walczył o Polską edukację w Wielkopolsce, to po to moi inni przodkowie których nie znam walczyli za Polskiego orła, by teraz go znieść i zastąpić jakąś sprężynką?! Czy "władzy" w tym kraju od pieniędzy się w dupie poprzewracało? Nosz kurwa, zastąpić piękne, Polskie godło, które ma historię, jakąś bezsensowną sprężynką?! Polacy (Ci prawdziwi): nie pozwólmy tak bezcześcić nasz kraj, a zwłaszcza taki symbol jak godło Polski! A teraz coś dla komentujących: jeżeli masz w dupie co napisałem, i wolisz pisać o jakieś loszce, co Ci obciąga, albo o mesiu od szwaba, którym się wozisz, lepiej się powstrzymaj od komentarza i zacznij coś robić, by nasz kraj w końcu "znormalniał", a nie tracił czas na pierdoły! Pozdrawiam wszystkich Polaków!

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
80/100 Liczba głosów: 95

Brak chęci do życia

2014-10-18 19:44

Witam serdecznie wszystkich Chujowiczów i Chujowiczki. Nie wiem już sama co mam zrobić i piszę tu po prostu z bezsilności, bo nikogo ni interesują moje problemy więc co mi pozostaje? Jestem jeszcze młoda, chodzę do liceum. Od ponad roku codziennie prowadzę cholernie długie rozmowy z moją siostrą, która mieszka we Francji. Ma tyle lat co ja i od roku zmaga się z bulimią i depresją. Tak jak mówię dzień w dzień próbuje ją jakoś pocieszyć, czy zmotywować do jakiegokolwiek działania. Próbowałam juz wyciągać ją z tego bagna na wszystkie sposoby. Od rozmów, po krzyk i błagania, nawet kilkanaście razy namawiałam ją na terapię. Nic to nie daje. Problem się pogłębia a ona sobie z tym nie radzi. Jestem bezsilna, bo jesteśmy też najlepszymi przyjaciółkami i czuje się w obowiązku jej pomóc. Dodatkowo mam w szkole taki zapierdol, że nie mam na nic czasu. Jest bardzo źle. Uczę się mnóstwo a i tak dostaje trójki. Mam problemy z kręgosłupem i od noszenia cięższe torby od razu zaczyna mnie boleć. Niestety mój szkolny plecak jest tak obładowany książkami, że cały czas jestem na lekach przeciwbólowych. Na dodatek cały czas choruję i mam wieczny kaszel, katar i temperaturę. Wracam do domu o 18.00 i do drugiej w nocy siedzę nad książkami. A o szóstej pobudka. I tak jest cały czas. Moi przyjaciele zaczęli się ode mnie odsuwać. Jestem cały czas smutna i zła, bo nie mogę pomóc siostrze, mimo, że bardzo bym chciała. Nie mam dobrych relacji z rodzicami, więc nie mam z kim o tym porozmawiać. Oprócz tego wszystkiego pracuję jako modelka i co chwilę mam jakieś pokazy i padam na twarz, w szkole nauczyciele robią mi z tego powodu problemy i mam przejebane. Ja wiem, że to nie są jakieś straszne rzeczy i że pewnie większość z Was tak ma, ale ja po prostu czuję się odrzucona, niechciana przez wszystkich, a przede wszystkim bardzo zmęczona. Jest mi po prostu przykro i smutno. Mam wrażenie że życie mnie przerasta i wiem, że w przyszłości będzie gorzej, więc może niepotrzebnie się nad sobą użalam, ale może ktoś z Was to zrozumie. Pozdrawiam Was serdecznie. K.

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
53/100 Liczba głosów: 62

Frajerzy

2014-10-18 19:44

Nie wiem jak można być takim frajerem, żeby tylko narzekać i być w tym samym miejscu? Zła polityka, zła gospodarka wszystko hujowe. To wezcie się tępaki do pracy i zacznijcie pracować. Gdyby wszyscy zamiast narzekać wzieliby sie do pracy za 20 lat mielibyśmy świetną elitę polityków, ekonomistów i pracowników. A tak to każdy narzeka nic nie robi i szmatławce rządzą sobie taką populacją baranów. Jeśli my nie zmienimy siebie samych nie ma co liczyć na zmianę kraju.Zastanówcie się nad sobą! Piszecie, ze zona dupy nie daje, zdradza itd - nie dziwie się. Skoro nie chcesz nic robić i tylko jebnać się na kanapie i ogladac TV nie zasłużyłeś na dupę. Chcesz dużo zarabiać i mieć dobrą pracę? Zapierdalaj! Ucz się, rozwijaj, rozmawaij z tymi co to już osiągnęli a dorównasz im. Chcesz mieć fajne auto i ładny dom? Poszukaj dobrej pracy - choćby za granicą wróć i sobie to kup. Narzekasz na administrację? Naucz się o podatkach, prawie a będziesz zaginał wszystkich darmozjadów w gminie itd. Jak widzicie można być zajebistym, mądrym i bogatym człowiekiem tylko trzeba kurwa chcieć! Chcieć tego jak wody na pustyni. Wtedy nie będziemy mieć powodów do narzekania, nudy, zdrad, rozwodów bo po prostu nie bedziemy mieć czasu na efekty darmozjadostwa i będziemy mieć rzeczy, które znacznie nas będą cieszyć niż żona, która ciągle narzeka albo chce odejsc. Weźcie się huje w końcu do roboty!

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
55/100 Liczba głosów: 61

Materializm

2014-10-18 19:44

Wkurwia mnie to, że każdy każdego ocenia na podstawie pracy i zarobków. Po pierwsze te zarobki każdy szacuje na podstawie tego jak Cię widzi. Ja na przykład jestem osobą która ma wyjebane na markowe ciuchy. Nie ubieram się jak łach, ale po prostu kupuję ciuchy wygodne dla mnie. Nie kupuję nike'ów za 300 zeta, kupię sobie buty za 100 i są dla mnie tak samo wygodne. Jak się do butów przyzwyczaję, to jak się rozwalą idę do szewca, choć nie były za drogie i mógłbym kupić nowe. Ale po prostu lubię te co mam. Nieraz po tym jak szewc obszyje i poklei są trwalsze od tych drogich markowych. Jeżdżę Polówką 2000 rok, i mi ona zupełnie starcza bo jeżdżę głównie na zakupy jak trzeba z ciężkimi torbami zapierdalać, raz na 2 miesiące się zdarzy że gdzieś dalej muszę pojechać. Po co mi drogie auto? Żeby stało pod domem? Nawet do pracy chodzę, wolę się przejść 20 minut, lepiej się potem czuję! Mógłby wymieniać długo, ale meritum jest takie, że na tej podstawie każdy myśli że chujowo zarabiam. Choć znajomi ani nawet rodzina nie wiedzą ile zarabiam, to od razu sądzą że zapierdalam za grosze, że chujowa praca i tak dalej. Bo oceniają że kupuję co kupuję bo mnie nie stać na "firmowe". Część znajomych lubi się chwalić kwotami jakie zarabia, mówią je do mnie z taką dumą, wiecie, bo myślą że do łacha gadają. Nie jeden by się zdziwił, że zarabiam wiecej od niego, czasem aż mnie korci żeby takiemu powiedzieć złośliwie (ale prawdę) że mam więcej. Chujnia to, że ludzie tacy materialiści.

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
80/100 Liczba głosów: 70

Znów bez pracy

2014-10-16 17:38

Znów mi nie przedłożyli umowy. Jebane dziwki jakieś kurwa wymówki, że niby merytorycznie ok tylko jakoś tak "nie zaiskrzyło", szef nie widzi integracji z zespołem. Integracji po 3 miechach jak inni się znają kilka(naście) lat. A jak się kurwa pytam co konkretnie się nie podoba: komunikacja interpersonalna, urok osobisty, asertywność, empatia, motywacja, teamwork, poczucie humoru, wsparcie innych, identyfikacja z celami itd. itp. to głupi chuj mi mówi, że "coś ie zaiskrzyło"!!! Wiecie co wam powiem =D. Pierdolić system. Pierdolić system!!!! Mam w dupie wszystkich pojebanych prezesów, na których trzeba tyrać, wszystkich zasranych dyrektorów, cały ten kierat, codziennie całe życie od 8 do 16 zapierdalasz w kieracie jako poddany w strukturach firmowych. Pierdole to nie dla mnie. Od dzisiaj jestem swoim własnym mistrzem i panem. Jestem zaaaajebiiiiisty (choć wszyscy zwłaszcza szef wmawiają coś przeciwnego) i zakładam swój własny biznes. Haha!!! Jebał ich pies!! Pozdro!!

Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG

Ocena:
78/100 Liczba głosów: 102




Archiwa (100 kolejnych wpisów):
Popieprzona robota | Komar | Domowy kocioł | Niedorobiona baba od karty miejskiej cz.2 | Przyjaciółki seksistki, czyli walka płci | Rzyganie ;/ | Niedorobiona baba od karty miejskiej | Portale informacyjne | Polscy kierowcy | Współlokator wszarz - cz.9 | Gówna w TV | Wkurwiające babcie | Wątpliwości | Ludzie sa wredni | Polacy vs. Polaczki | Prawiczki | Seks w małżenstwie | Pieprzeni naganiacze | Rozwód | Ścieżki rowerowe | Dużo na głowie i choroby | Pijackie mordy | Samotność, olewanie, bezsenność, upadek, pijaństwo | Nie umiem tańczyć! | Rozterki średniego wieku, czyli Okrągła rocznica | Glupie cipy z makijażem | E10 - paliwowa chujnia | Ja kobieta - małpoludek | Chujnia z kolejkami w sklepach | Matka dzidzia-piernik | Chujnia małżeńska | Czy w związku czy nie, co za różnica... | Staromodny | Tępak i beztalencie | Chujowy partner | Chujnia ze stereotypami | Nie mam co robić..... | Siata i noga | Ludzkie bydło | Wieś vs Miasto | Udawanie w związku | Ja gej on hetero | Nierozgarnięta młodzież | Zamknięta poczta w sobotę | Sprawa kosmicznie idiotyczna i tragiczna | Pieprzona samotność | Przejebane, ale się trzymam... | Zdjęcia chudych lasek | Zdradzam swojego faceta... | Wrózbita Maciej | Prezesiki spółdzielni | Brachol i jego słuchawki | Fastfoodowi biznesmeni | Już nie mogę. | Męskie cebulactwo | Patologia i tchórze | Komary | Zakochana w kobiecie | Nadgodziny | Miłość z internetu | Buty | Szpitalne życie | Lipa z seksem | Pierdolony pech !!! | Globalna chujnia | Wszystko mnie już boli | Takie dylematy młodego dorosłego | Ogólnie | Kibice siatkówki | Madonny i ladacznice | 50 siona na karku | Ludzie w mieście w którym studiuję | Niesprawiedliwość społeczna | Ojczyzna | Nie mogę wystartować | Jebani rajdowcy | Brzydkie kobiety | Mój były kierownik to chuj nie z tej ''ziemi'' | Facet Chuj | Gdzie sprawiedliwość | Zadupie | Ubikacje Szkolne | Ukraina | Moherowy Beret | Brukowce | Obesrane rajstopy | Javowcy trolle | Rudość nie radość. | Upadek moralny jak z filmu | Ta nasza trucizna polska | Tyranie w pracy | Wokół przeciętności | Szef socjopata | Chuj przyjaciel | Chujnia w Polsce | Krótko o jabłkach | Tolerancja, która do grobów nas wpędzi | Psy w klatkach | Każdy jest wyjątkowy | Bóldupienia |

 

Napisz co Cię boli:

Temat:


Treść:
Regulamin - PRZECZYTAJ!:
1) treść musi mieć minimum 50 znaków
2) nie piszemy całej notki WIELKIMI LITERAMI!
3) ogarniamy się z przekleństwami... maksymalnie 1 na trzy linijki!
4) używamy polskich znaków! <<<
5) dodając wpis oświadczasz, że jesteś jego autorem!



Przepisz słowo: śrut


Ostatnio skomentowałeś(-aś):


W ciągu ostatnich 10 dni nie skomentowałeś(-aś) żadnego wpisu lub żaden z komentarzy nie został (jeszcze) zaakceptowany.

Masz własną stronę www?

Dodaj link do Chujnia.pl!

1) Krótki link
Kod:
<a href="http://www.chujnia.pl">Chujnia.pl</a>
Wygląd:
Chujnia.pl

2) Link z opisem
Kod:
<a href="http://www.chujnia.pl">Chujnia.pl - napisz co Cię boli...</a>
Wygląd:
Chujnia.pl - napisz co Cię boli...

Oczywiście możesz stworzyć swój własny link!


Dokumenty:
12 poziomów chujni [PDF]


Chujnia.pl na facebook'u:

Redakcja nie odpowiada za treść zamieszczonych przez użytkowników wpisów i komentarzy