Bachory

Witojcie chujanie.
Dziś znowu o bachorach.
Was też tak wkurwiają bombelki? Niestety w wiosce (mieszkam we Włoszech) której przebywam jest ich od chuja. Nad głową 24/7 biega słoniczka swojej mamusi słonicy, na oko 40-letniego starego babsztyla. Mamy też jedne drzwi które dzielimy z somsiadami obok naszej toalety. Za drzwiami drą ryj bachory, tak ok. 7-8 rano codzień. Najgorsze jest to, że te włoskie bachory w niczym nie przypominają polskich. Są 20x bardziej spierdolone niż nasze, ale to temat na osobny wpis. Mam 22 lata i nie, nie mam instynktu maciorowego, nie cierpię bachorów, wyzwalają we mnie agresję i chuj. Są ohydne. I nie, nie odwidzi mi się. W tej chwili , w 2019 roku, największą krzywdą dla dziewczyny/kobiety to dać sobie zrobić bachora. Potem i tak zostaniesz z nim sama a od puszczalskiego dawcy spermy trzeba będzie ściągać alimenty. Bachory cuchną. Są ohydne. Wkurwiają mnie idioci którzy pytają „skoro masz 22 lata, dom i fAcEtA to na co czekasz?”. Na jajco kurwa. A ile cm ma kutas twojego mEnSzCzYsNy?
Muszę wysłuchiwać bachorów mimo że ich świadomie nie posiadam. Chujnia i śrut.

58
40

Komentarze do "Bachory"

  1. Twoim celem powinno byc zapelnienie tej mapy:
  2. Z Twojej historii przemawia to, że jesteś intelektualnym planktonem, prędzej czy później jakiś dawcą spermy, Cię nią obdarzy i powstanie twoje dziecko, któremu każdy będzie współczuł tak spierdolonej umysłowo matki.

    9

    7
    Odpowiedz
  3. wypolerujesz mi gałkę muszkatołową?

    4

    4
    Odpowiedz
  4. Dajesz dupy to sobie sama płać te alimenty xD

    8

    2
    Odpowiedz
  5. No to masz problem z sobą. Przynajmniej takoe glupie pizdy jak ty sie nie rozmnożą

    6

    5
    Odpowiedz
  6. Ale ty nudna jesteś. Kup se konsolkę albo milicyjną pałę i goń się.

    3

    0
    Odpowiedz
  7. Rozpierdol wszystkich Groksów jak Ja. Da się to zrobić. Zrobisz to??

    0

    1
    Odpowiedz
  8. Mieszkasz za granicą?! Och Ty zdrajco narodu.

    0

    1
    Odpowiedz
  9. Głupia gówniaro, ok. 30-ki będzie cię cisnąć na gówniaka i jeszcze będziesz wrzucać kupki swojego bękarta na fejsbuka, zobaczysz. Alimenty od ojca, powiadasz? To chyba wy jesteście puszczalskie i zostawiacie facetów ciągnąc z nich alimenty. Mam nadzieję, że ten twój facet koło 30 cię zostawi i weźmie sobie młodszą. Piszesz, że nad tobą jest 40-letni stary babsztyl? To poczekaj locho, zobaczysz jak ci te 18 lat minie, o ile oczywiście ci będzie dane, bo każdy dzień jest kurwa skarbem. No ale co ty o tym możesz wiedzieć, patałachu płci przeciwnej…
    A teraz bierz chuja do mordy i siedź cicho.

    18

    10
    Odpowiedz
  10. skoro masz 22 lata, dom i fAcEtA to na co czekasz?

    2

    2
    Odpowiedz
  11. Kup sobie kota albo yorka i wstawiaj codziennie na faceeboka sto filmików o śmiesznych kotach albo posty ze schronisk dla zwierzat. Później po 50 miej pretensje do całego świata że nikt Cię nie rozumie i wszyscy gadają tylko o dzieciach i wnukach, wzywają karetkę o 3 w nocy żeby ktoś przez chwilę z tobą pogadał

    2

    1
    Odpowiedz
  12. nie przejmuj się dziewczyno… mam podobbie, jestem facetem

    0

    0
    Odpowiedz
  13. A ile ten twój fAcEt ma centymetrów ?

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.

    3

    0
    Odpowiedz
  15. Ale agresywna spierdolina umysłowa. Takie epitety pod adresem najbardziej niewinnych członków społeczeństwa świadczą dobitnie o tym, że masz poważne problemy psychiczne i emocjonalne, zindoktrynowany, feminazistyczny zjebie.

    5

    3
    Odpowiedz
    1. Jebane bachory sa niewinne ??? To jebane wirusy, skurwiele jebane w dupe przez bezdomnych, a nie dzieci !

      1

      0
      Odpowiedz
  16. Jesteś kobietą wiec sama decydujesz z kim idziesz do łóżka. Wybierz dobrze a nie bedziesz musiała nikogo ścigać o alimenty. Wybierz w miare szybko – tempus fugit.

    1

    0
    Odpowiedz
  17. Łączę się z Tobą w bólu, soistro…

    0

    0
    Odpowiedz