Chcę pasywa

Myślicie, że tylko facetom hetero ciężko jest znaleźć partnerkę? Jestem normalnym facetem, gejem, 32 lata, atrakcyjny, zarabiam nienajgorzej (6,5 tys. na rękę), ciało więcej niż fajne, zwłaszcza w kluczowym miejscu. I nie mogę nikogo znaleźć dłuższy czas. Mam taką teorię, że wszystko to jest spowodowane przez technologię. Zupełnie inaczej porozumiewamy się via sieć niż w rzeczywistości. W „realu” brakuje nam słów i zwyczajnie nie potrafimy skupić się na kimś dłuższą chwilę. Internet tak bardzo bombarduje nas niepotrzebną informacją, że nie potrafimy już skupić się np. na książce, nie mówiąc już o drugim człowieku. System edukacji równa w dół, ponieważ widzą to pedagogowie i psycholodzy. Jesteśmy ostatnim normalnym pokoleniem, po nas zostaną już tylko ameby. Chujnia i śrut.

46
53

Komentarze do "Chcę pasywa"

  1. gimbaza nie pamięta konsoli
  2. Coś bym ci napisał elemencie od roweru,ale cenzura nie puści.

    8

    5
    Odpowiedz
  3. Każde pokolenie tak o sobie mówi. Żyj dalej w kłamstwie.

    7

    0
    Odpowiedz
  4. Kolejny cebulas ktory urodzil sie na tym padole tylko po to zeby jesc i srac

    5

    1
    Odpowiedz
  5. Ej to ustawmy się na spotkanie mam podobne obserwacje i wyględny jestem!

    0

    9
    Odpowiedz
  6. Jasne, technologia…
    Po tym poście widać, co jest dla Ciebie ważne: uroda, kasa i fujara. I jak widać głównie tym próbujesz zaimponować.
    Zamiast szukać faceta, to szukaj kobiety – duża część z nich ma podobne priorytety.

    16

    0
    Odpowiedz
  7. Może masz za dużego albo słabo smarujesz?

    3

    0
    Odpowiedz
  8. Wstąp do seminarium duchownego. Twoje szanse gwałtownie wzrosną…

    13

    3
    Odpowiedz
  9. Masz rację. Mnie już chuj strzela jak widzę, że moi znajomi szukają, sprawdzają kogoś, siedzą na tym zasranym fb. Koleżanka ostantio do mnie, że mi założy fb to sobie znajdę kobietę-podziękowałem.
    Ludzie!, co z wami! Z nostalgią wspominam relacje międzyludzkie jakie mieliśmy te 20, 15 czy nawet 10 lat wstecz. Było tyle spontaniczności, szczerości bez zbędnego gwiazdorzenia i nikt nie potrzebował mieć konta nigdzie. Ok, potem weszło gg ale w porównaniu do fb nie było to taką patolą komunikacyjną (zresztą było praktyczniejsze) i nie potrzebowałeś tego, żeby zamówić pizze przez telefon. Teraz jest próba wepchania what’s up’a, ale niestety nie stać mnie na neta w smartfonie, zresztą ile można w to gówno się wpatrywać -chuj wie po co to komu…
    Ludzie co jest z wami! 🙁

    9

    1
    Odpowiedz
  10. oczywiście miałem na myśli WhatsApp’a – na prawdę znam to badziewie tylko ze słuchu.

    2

    2
    Odpowiedz
  11. Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.

    6

    2
    Odpowiedz
  12. Były wcześniej takie chujnie o cebulowych ksiezniczkach i o ich wysokich wymaganiach, ale nikt nie zwrócił uwagi na taki problem, że w cebulandi mężczyzn jest więcej niż kobiet (i to znacznie wiecej(szczególnie w wieku produkcyjnym)). Więc jest to „normalne” że nie można znaleźć dupeczki, bo nie ma wystarczającej ilości dupeczek dla wszystkich. Sporo ludzi stąd spierdolilo, ale sporo też przybyło z Ukrainy i Indii i w 85 procentach to są mężczyźni. Więc współczynnik dupeczek do mężczyzn ,w ogóle się mocno pierdoli. Sprawy nie polepsza fakt, że dupeczki lubią się puszczać z obcokrahowcami.
    Wśród kolesi samobóje są 8 razy częstsze niż u kobiet. W samobojstwach ginie wiecej osób niz w wypadkach samochodowych, ale o tym się nie mówi.

    10

    4
    Odpowiedz
    1. Lesbijki. Nie zapominaj o chujowych lesbijkach.

      2

      1
      Odpowiedz
  13. Jesteś zwykłym pedałem. Won kakaowcu z Polski!!!

    9

    6
    Odpowiedz
  14. Chujnia spada na psy. Zwolniłbym moderatora. W tej konfiguracji wcale się nie narodził.

    6

    0
    Odpowiedz
  15. zgadzam się z Panem…

    0

    3
    Odpowiedz
  16. A ja chcę mieć chuja w dupie.

    4

    8
    Odpowiedz
  17. Pasywa? Przecież od chuja jest tego w necie i nikt nie kupuje. Co za problem. Ja to szukam aktywa od dłuższego czasu, bo tylko takiego mogę podpiąć do zwykłej wieży, która ma dwużyłowe wejście na subwoofer. Musi być używany i niedrogi. Niby pierdolą, że 5k trzeba wydać na dobry subwoofer. Ja mogę dać max 200 zł i chuj. Słuchałem już na takim i dla mnie jest ok. Teraz się od chuja naszukałem po aukcjach. Większość odpada, bo nie ma opisów, albo jakieś januszowe pierdolenie, że stan nieznany. Znalazłem w końcu odpowiedni. Czekałem 10 dni na koniec aukcji i minutę przed końcem – przyjebałem „licytuj”. Czas leci, ja się cieszę, koniec aukcji. Myślałem , że wygrałem, a tu taki chuj. Ktoś 4s przed końcem mnie przelicytował, jakiś skurwysyn. A nawet mi się to w czasie rzeczywistym nie pokazało. No i tak zjebane. Chujnia.

    9

    2
    Odpowiedz
  18. Miau.Tu gej lvl 24.Właśnie 2 tyg temu poznałem swojego partnera na grindr.I jesteśmy razem szczęśliwi i snujemy razem plany na przyszłość 🙂

    0

    9
    Odpowiedz
    1. Zgiń śmieciu.

      4

      2
      Odpowiedz
  19. Co za zadufany w sobie koleś. Idź do klubu dla gejów-tam Ci pokażą mokre pały. Będziesz bierny.

    10

    2
    Odpowiedz
  20. Weź mnie;o)

    2

    1
    Odpowiedz
  21. Weź mnie;o)

    0

    1
    Odpowiedz
  22. Nie przepadam za homo ale tym razem muszę się w pełni zgodzić z tą diagnozą.

    Ps. Ameby minusuja

    5

    8
    Odpowiedz
    1. Ja się zgadzam z tezą, jednak… GEJE PRECZ!

      1

      2
      Odpowiedz
  23. Jak można wkładać komuś penisa w dupę? Przecież tam jest gówno. Dupa służy do srania a nie do seksu.

    7

    3
    Odpowiedz
  24. Dziwne, bo ja za chuja nie umiem rozmawiać przez internet, za to w rzeczywistości jadaczka mi się nie zamyka; choć dla wielu sprawiam wrażenie aspołecznego.

    0

    1
    Odpowiedz
  25. Gościu, nie pisz że „jesteś normalnym facetem” i gejem, bo to oxymoron. Normalnemu facetowi staje pytong na widok ślicznej kobiecej dupci/ buzi / cycuszkow a nie na myśl że twój wacek będzie się pławił w męskich odchodach.Że o dużej, naprawdę dużej szansie na roznoszenie HIVa nie wspomnę. Swoją drogą – Twoi rodzice, szczególnie ojciec- muszą być z ciebie bardzo dumni …

    5

    2
    Odpowiedz
  26. Wypadaj stąd

    1

    2
    Odpowiedz
  27. Wal chuja pedale

    2

    3
    Odpowiedz
  28. Tak naprawdę to sam jesteś pasyw a szukasz pasywa żeby oszukać swoją świadomość że jest odwrotnie.

    0

    0
    Odpowiedz
  29. „System edukacji równa w dół ” Udowadniasz. Jak można równać w górę albo w dół? „Większa połowa” mnie nie ogarnia tego co napisałeś.

    0

    0
    Odpowiedz