Chujowe autorytety

Moi rówieśnicy i młodsi i troche starsi mają chujowe autrytety, jakie? Jutuberów! (inaczej nie bede pisał niż po polsku) Jakim to trzeba być skończonym dnem by jarać sie jakimiś patałachami bananami z grzywkami pedalskimi i innymi „intelektualnymi” chudymi lochami jutuberkami? To jest nawet niżej niż dno. Dekadę temu to młodzież wzrowała na aktorach i piosenkarzach, jakimiś konkretami, a teraz? Równym sobie zjebom i jeszcze ich czczą „ja ogłądam codziennie twitera ****** jutubera” ale ambicje mają jajebie…

58
6

Komentarze do "Chujowe autorytety"

    1. A odpierdol się w końcu!

      10

      4
      Odpowiedz
  1. No aktorzy i piosenkarze to są kurwa autorytety, że hoho!

    15

    2
    Odpowiedz
    1. Nie rozumiesz. Nie chodzi o aktora, jako człowieka, a najczęściej postać jaką odgrywa. Kiedyś każdy dzieciak chciał być męski jak Rambo, czy Commando. Ratować świat jak superman itd. A teraz chcą robić czelendże xD

      0

      1
      Odpowiedz
    2. No albo zwiedzać świat na własną rękę jak gówno-chłopcy z westernów

      0

      0
      Odpowiedz
  2. Jedz żelki Haribo. Są zajebiste. Szczególnie misie w złotej paczce.

    0

    6
    Odpowiedz
  3. No cóż ,młodzież się identyfikuje z kimś podobnym do siebie. Kto prowadzi z nimi komunikacje. Ale i tak lepszy jutuber bo mała część z nich trzyma poziom ,raperzy to jest kurwa jebana zaraza,tfu.

    8

    0
    Odpowiedz
  4. pij krokodyle, ruchaj whiskey, kradnij konia

    2

    2
    Odpowiedz
  5. Zaiste powiadam wam,co robić należy. Ale robić sumiennie i z lubością.
    Walić konia, pić whiskey i ruchać.
    Kraść krokodyle, szczać do zlewu w pracy w pomieszczeniu socjalnym i nie tylko. Szczaj na podłogę wokół kibla, niech sprzątaczki jebią i czyszczą twoje odchody. Wkładaj zawsze zapałki kolegom z pracy w zamki szafki z ubraniami, i podpierdalaj im papierosy, mleko z lodówki i kawę- będziesz miał na zastawę. I nie zapominaj o cukrze. Jak postawią jakieś jogurty czy serki to też bierz. Napoje, cukierki. Ale sam nic nie noś do roboty. Niech cię dokarmiają. Ja tak robię, i stać mnie na wszystko.

    1

    3
    Odpowiedz
  6. Oglądając tych youtuberów, gówniarze płacą im nie raz na lajwie nie małe pieniążki..Idioci i tyle.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Jedyny autorytet to cichodajka z paszportem.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Haha! W samo sedno!

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Hahaha, co za zjebany wpis. Dekadę temu to ja miałem 16 lat. Wiesz na kim wtedy wzorowała się młodzież? Na Mandarynie, Mezo, z zagranicznych pewnie Tokio Hotel albo jakieś inne gówno. Bezmózdzy piosenkarze czy deprawujący aktorzy to dopiero autorytet. Zajmij się sobą a nie sraj się do kogoś że dzieciaki mają jakieś zainteresowania które Tobie się nie podobają.

    3

    1
    Odpowiedz
  10. Tak jest ! Kiedys to byli wzorce .Taki np SnoopDog-artysta ktory jest moim wzorcem .Dzieki niemu pracuje w Pharmaceutical Sales -czyli handluje dragami w parku 🙂

    1

    0
    Odpowiedz
  11. lepsze to niż autorytety i wzorce do naśladowania ze spacerniaka

    0

    0
    Odpowiedz
  12. W czym zjebani aktorzy i piosenkarze są lepsi od zjebanych jutuberów?

    2

    0
    Odpowiedz