Czy jest na forum jakiś znawca filmów? Szukam i szukam i same tragiczne te filmy i nie mówię tu o gatunku. Zmarnowałem mnóstwo czasu na zalukaj, filmwebach, cda i you tube. Większość to gnioty. Powiem Wam jakie klimaty filmów są moim zdaniem najlepsze. Najlepsze filmy to thrillery i takie filmy ewentualnie horrory szukam
1. Kiedy grupka znajomych wybiera się na wspólny biwak w plener, lub kiedy giną w różnych okolicznościach. Np. Oszukać przeznaczenie i Łowcy umysłów (Mindhunters)
2. Kiedy rodzina wprowadza się do nowego domu i znajdują jakieś ukryte pomieszczenie lub przedmiot, które niesie za sobą tajemnice, bądź przywołują demona w seansie spirytystycznym. Np. Paranormal activity pierwsza część świetna. Inne części mi się nie podobały i żadnej nie dokończyłem. La Cara Occulta też dobry film polecam.
3. Kiedy akcja toczy się na bezludnej wyspie lub dżungli. Np. W piekielnym słońcu lub wyspa strachu z Millą Jovovich z 2009
4. Kiedy główny bohater jest niesłusznie albo pod przykrywką osadzony w więzieniu.
5. Kiedy nie wielka liczba osób jest zamknięta w jakimś pomieszczeniu, bunkrze lub są poddani jakiemuś eksperymentowi. Np. 10 Cloverfield Lane. Genialny film tylko końcówka spartolona. Oraz Człowiek widmo 1 część z Kevinem Baconem świetny film. 2 część to gniot. Również Lęk (Creep) z 2004 polecam.
6. Jakieś zajebiste filmy o obcych, predatorach, nowych gatunkach z wypraw kosmicznych bądź wyhodowanych laboratoryjnie ale bez kretyńskich animacji komputerowych.
7. Jakieś świetne filmy o zombie ale nic związanego z czarnym humorem np. Rec pierwsza część mi się podobała chociaż wolę bez udziwnień w obrazie. 28 dni później był fajny.
8. Gdy grupka przyjaciół wybiera się na wspólny rejs po morzu, oceanie i pojawiają się problemy np. typu socjopata wśród nich. Dwie świetne pozycje jakie polecam Ocean strachu 2 (bo 1 mi się nie podobała) i granice zła również polecam
Zależy mi na mniej znanych tytułach
1. „Dom w głębi lasu”
2. „Conjuring: – obie części
3. Sześć sezonów serialu „Lost”, „Porno Holocaust”
4. Wznowiony ostatnio „Prison Break”, „Shutter Island”.
5. „Cube”, „12 gniewnych ludzi”, „Nienawistna ósemka”
6. „Event Horizon”, „Moon”
7. „Shaun of the dead” jest z humorem ale jest zajebisty. Bez humoru jest w chuj ale prawie każdy to crap w dzisiejszych czasach.
8. „Antropofagus” jeśli zniesiesz stare filmy.
Zapoznaj się z kinem skandynawskim lub niemieckim.
A nie jakieś horrory z dupy dla dzieci.
To co opisałeś to nie filmy, tylko papka.
Hiszpańskie dramaciki też spoko
Life
Gust masz gówniany, a ponieważ o gustach się nie dyskutuje to polecam Ci takie „dzieła” polskiej (!) kinematografii jak „Bejbi blues” albo „Weekend” i cała kupa im podobnych. Są to bez wątpienia wypierdy o mało znanych tytułach.
Red Eye, Dzień próby, Egzorcyzmy Annelise Michel
Poproś Spielberga, może zrobi jakiś film pod twój gust XD
Dom w głębi lasu haha
Co jest konkretnie nie tak twoim zdaniem z tym filmem, że się śmiejesz? Bo póki co jeden z lepszych pastiszy ostatnich lat jakie zrobili. No chyba, że nie zrozumiałeś/łaś filmu i tego, do kogo jest skierowany.
Oceniając na podstawie gustu uważam, że Brudny Harry w Krainie Czarów, albo Frankenstein w Dolinie Muminków mogłyby cię zadowolić.
Ciekawe co studiujesz bo sądząc po pisowni nie powinnaś ukończyć podstawówki.
dobre filmy to takie ktore pokazuja sytuacje ktore moga zdarzyc sie w rzeczywistosci, w realnym zyciu. Po obejrzeniu dobrego filmu pojawia sie refleksja (u debili nie). Jak jarają Cie filmy o jakis obcych albo horrory z dupy robione na jedno kopyto dla matolow to spierdalaj na jakies forum dla nastolatek, tam Ci polecą „dobre horrory” a i pewnie z lektorem bo napisow nie nadazasz czytac…
„Śmierć w Wenecji”.
Chyba lubisz filmy klasy B. Polecam „Zbuntowany android” o firmie produkującej androidy i po tytule można się domyśleć co dalej. 🙂 Polecam też „Xtro 2”, tajne amerykańskie badania, ekspedycja wysłana przez teleport – kilmatyczne i ciekawe, ale taniocha. 🙂 I filmy o Jasonie, najlepsze są dwa pierwsze, a potem lipa.
Ludzka stonoga albo Srbski film
„Furman śmierci”, „Czarownica” – obydwa szwedzkie nieme
„Gniew Oceanu” – gorąco polecam
Martwica mózgu, całkiem fajny
Kino koreańskie – jeśli tak bardzo lubisz thrillery i może również dramaty – wbije cię w fotel, dla przykładu „Ujrzałem diabła”. Horrory podobne do paranormal activity jak „Czwarty stopień” również dowalają do pieca. Kino skandynawskie jak ktoś już tutaj wspomniał, to kolejny powiew świeżości po natłoku amerykańskich gówien, dla przykładu taki „Pusher” – do bólu prawdziwy i ciężki. Masz taki wachlarz możliwości, że nie wypada tutaj stękać o tytuły.
Takie filmy Jaki plebs . Robio wode z muzgu i naprawde promuja przemoc I okrucienstwo
The Hitcher (2007) powinien Ci sie spodobac.
Ja I Mnichy szukamy zagrychy