Determinizm społeczny

Cieszy mnie to, że ludzie są głupi:) Nie potrafią samodzielnie myśleć, łykają to co inni mądrzejsi im wskażą jako właściwe. Małolaty: wmówiono im, że nieuczenie się, olewanie wszystkiego, imprezy i picie alkoholu jest fajne. Małolaty jak to małolaty, durne i niewyrośnięte, więc łatwo było sprać im mózgi. Ludzie ok. 20 lat kontynuują ten trend. Puby zawalone zgrają, która myśli, że jak się napiją to są fajni. Każde z nich tak myśli, więc jak nie pijesz to nie jesteś swój. Nikt nie odważy się powiedzieć, że to co piją wcale nie jest smaczne bo nie mają jaj i boją się odrzucenia grupy. Ale mnie to cieszy, bo dzięki temu ciągle przekonuję się jaki jestem zajebisty:) A gmin niech chla i cieszy się, że jest akceptowany przez resztę gminu. A teraz czas żeby gmin wykazał w komentarzach, że jest gminem i nie umie nie robić tego, co narzuciło mu społeczeństwo.

83
66

Komentarze do "Determinizm społeczny"

  1. kup se konsolke zycie bedzie latwiejsze
  2. Dokladnie tak 5/5. Kasta plebejska ma nam służyć za wyrobników i robotników i powiększać nasze majątki. Nie sztuka iść do baru, ale mieć bar.
    PS. Ale nie pisz tego więcej, niech dalej myślą że są fajni 🙂

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Że coooo kurwa?!

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Rób doktorat.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Ja też jestem zajebisty.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Ja jestem zajebistszy. Też tak sądze o gminie :D. Haha co to wgl kurwa jest XD

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Się nie zesraj z tej swojej zajebistości 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Rób doktorat

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Mam to samo. Ludzie nie mają własnego zdania dlatego tak łatwo prać im mózgi. Ja praktycznie wcale nie piję chociażby dlatego żeby na drugi dzień nie zdychać. Nie palę też niczego. Co do olewania to uważam, że jest ono dobre kiedy się wie co można olewać a co nie.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. ciekawe czy w Mongolii mają podobne problemy?

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Musisz być małolatem jeśli małolat i dwudziestolatek to dla ciebie inne grupy wiekowe.

    1

    0
    Odpowiedz
  12. Zostałeś za nawiasem gminu bo pizdą jesteś.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Popieram, spoko ziomal jesteś. Coraz więcej głupich ludzi nie potrafiących pisać, liczyć, mówić, z zerową wiedzą o czymkolwiek, koszmar dzisiejszych czasów!

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Na pohybel plebsowi!!

    0

    0
    Odpowiedz
  15. czytaj Testovirona

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Bacz, bys nie zglupial od madrosci swojej, stoi w Pismie.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. sam mam 22 lata i jestem psychicznie wyjebany, ale sie nie poddam !

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Jakbyś mi czytał w myślach. Nie szukasz dziewczyny?

    0

    0
    Odpowiedz
  19. „wcale nie jest smaczne”? co ty pierdolisz XD

    0

    0
    Odpowiedz
  20. A w życiu dorosłym nagle mądrzeją? Tv i presja rodzinna/społeczna im wmawia że trzeba robić dzieciary, żenić się, brać kredyt na mieszkanie an 30 lat+ i zapierdalać u mesia „no bo wszyscy tak robio te”

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Patalach nr 20 ma racje. Szykuj trzy stowy do lapy i czym predzej skladaj CV na tasme w naszym lodzkim wydziale fabrycznym. twoi rowiesnicy juz dawno zlozyli i wielu z nich pracuje. Maja cele, wiedza, po co sa na tym swiecie. Sa daleko przed toba. Rozmawiaja o sprawach, o ktorych ty nie masz pojecia. Musisz im dorownac.

    0

    0
    Odpowiedz
  22. Coś mało komentarzy od urażonego gminu, zawiedziony jestem:) Gminie produkuj się he he he

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Do 20: A co niby ma robić człowiek? Samica jest od tego żeby rodzić bachory i je wychowywać, samiec od tego, żeby zapłodnić jak najwięcej samic. To że ktoś wmawia, że życie ludzi ma jakiś wyższy cel to po prostu kłamie:)

    0

    1
    Odpowiedz
  24. 18 – nie szukam bo jestem otyły:)

    0

    0
    Odpowiedz
  25. 4 i 5 komentarz jest mój jbc :3

    0

    0
    Odpowiedz
  26. czarny rok 1989 był początkiem powolnej śmierci państwa polskiego czego ogłupiony motłoch przez usraelską propagandę koru i solidarności które jednocześnie jechały ostro po komunie(bo taki rozkaz dostali z siedziby mossadu i cia)nie potrafiło dostrzec

    0

    0
    Odpowiedz
  27. Współczuje Ci, bo nigdy nie doświadczyłeś tego czym jest dobra zabawa. Alkoholu nie pije sie po to zeby sie najebac jak swinia (chociaz czasem trzeba) tylko w celu poprawienia humoru, zeby gadka byla lepsza i ludzie milsi dla siebie. Nie lubisz alkoholu – okej, ale nie wmawiaj innym, ze ten kto to robi jest „gminem”. Oczywiscie są ludzie którzy alkoholu nie powinni pic, bo im po prostu odpierdala… a moze wlasnie jestes jednym z nich? 🙂

    1

    0
    Odpowiedz