Godność

Życie. Pracujesz, bo trzeba zarobić na nie.Kilkadziesiąt lat pracy jak zdrowie pozwoli, parę lat czasu na dojazdy do tej pracy, wieczne roszczenia polityków,że za mało pracujemy a nikt nie wspomni o tym ,że większa część społeczeństwa zarabia zdecydowanie za mało.Straszą niskimi emeryturami lub ich brakiem jak upadnie ZUS. A może po prostu NFZ wprowadzi eutanazję na życzenie dla tych co nie mogą znaleźć pracy, są chorzy i nie płaca składek.Jakże to piękne i proste idziesz do apteki dostajesz tabletkę i następuje happy end.Lepiej godnie zejść z tego świata niż być poniżanym przez system i tych, którzy mieli więcej szczęścia.

179
8

Komentarze do "Godność"

  1. kup se konsolke zycie bedzie latwiejsze
  2. A moze kurwa spróbuj cos pożytecznego jak np zamach bombowy w sejmie czy obok sejmu? Jak chcesz sie zabic to sie wysadz wśród kurew i tyle

    9

    3
    Odpowiedz
  3. Dalej będziesz tak narzekać czy może dla odmiany weźmiesz sprawy w swoje ręce? W dzisiejszych czasach każdy średnio inteligentny Polak ma duże możliwości. Świat stoi otworem.

    2

    8
    Odpowiedz
    1. Pesymista wie, co to za otwór… Niemniej jednak zawsze warto wziąć sprawy w swoje ręce.

      1

      0
      Odpowiedz
  4. Jak już jesteśmy w temacie NFZ to w Nowym Świecie opieka medyczna będzie darmowa (i obowiązkowa). Wszyscy niewolnicy będą mieli darmowy dostęp do wszystkich zabiegów. Sposoby wykonania zabiegów mogą się różnić między sobą w zależności od humoru egzekutora ( zależy czy jest ciepło, czy pada deszcz,czy poruchał itd.).

    8

    0
    Odpowiedz
  5. Dlatego nie chce mieć dzieci, przenigdy nie sprowadzę na ten skretynialy świat żadnej istoty ludzkiej żeby się męczyła i zdechła.

    15

    3
    Odpowiedz
  6. Wez kurwa nie marudz tylko upierdol sie 0,7 a pozniej idz na dziwki i zesraj sie pod glowna siedzibe ZUSu, kierownik wdepnie w gowno a Ty bedziesz rechotal ogladajac to zza krzakow ochoczo walac konia

    9

    1
    Odpowiedz
  7. Pomimo, że życie jest chujowe to warto żyć jak najdłużej bo nie wiadomo co jest po śmierci.

    4

    2
    Odpowiedz
    1. jakto co . teraz jest chujnia.pl a po śmierci już tylko chujnia … albo hujnia

      2

      0
      Odpowiedz
  8. Nikt tu nie miał żadnego szczęścia. To banda świń przy korycie, jak uczciwy zarobki to do niego przyjdzie skarbówka lub mafia. Nie ma cię w układzie świń to nie zarobisz. Jedynie kilka stanowisk dobrze płatnych za realne umiejętności ale wg mnie jest to ok 5-10% gdzie inne świnie nie mają wejścia, na ogół to korporacje zachodnie.

    1

    0
    Odpowiedz
  9. Też lubicie patrzeć jak słupy wysokiego napięcia zmieniają wygląd? Przy jednej perspektywie wyglądają inaczej niż przy drugiej.

    7

    0
    Odpowiedz
    1. ale . jakto?

      0

      0
      Odpowiedz
  10. Jebać korporacje jako miejsca pracy, chuj im w dupe. Dziękuję za uwagę

    3

    0
    Odpowiedz
  11. Jestem potomkiem Ra juliusza cezara juuuliuszaa cezaaaaraaa, i ty brutusie też podnosisz rękę swą ? Przyjaciel to mój pan, zbrudzona ręka krwią

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Upierdol się jabolem I idź pod główna siedzibę zusu, zesraj się pod nią i patrz jak emeryci i renciści pokomunkstyczni ochoczo popierdzielajacy po odbiór swoich „wypracowanych” „należnych” i kurwa „zasłużonych” emerytur (na które wszyscy teraz będą je ac do usranej śmierci) slizgaja się na Twoim gownie niczym lyzwiaze figurowi na lodowisku

    4

    1
    Odpowiedz
  13. Nawet o tym nie myślcie, żeby „zejść z tego świata”. Po prostu nie dawajcie tej satysfakcji tym leniwym, zdemoralizowanym darmozjadom przy stołkach. Pokażcie rów mariański i uciekajcie stąd. Parę lat na emigracji i odzyjecie.

    3

    3
    Odpowiedz
    1. Człowiek to człowiek obojętnie gdzie będzie się znajdował to o żołądku będzie myślał bo każdy ma taki sam żołądek. Wiec co za różnica w jakim kraju zdegradujesz się do roli tylko układu trawiennego?

      3

      0
      Odpowiedz
  14. Siemano wszystkim tutaj ja PENETRATOR co prawda nie mam pieniedzy statusu ani wladzy ale mam jedno. Wielkiego chuja (23cm) i dwa wielkie jaja ktore produkuja tyle spermy co kon takze myjcie sie dziewczyny i chlopaki bo krol wrocil na kwadrat.
    Albo nie lubie jak baba sie z 3 dni nie myje bo w tedy pizdzisko lepiej smakuje bardziej naturalnie.

    2

    4
    Odpowiedz
  15. Szczęścia ???? Ciężkiej pracy, a nie szczęścia.

    Chyba że 7 lat rozwoju firmy to szczęście jełopie.

    1

    1
    Odpowiedz
  16. Pokonaj wszystkich Groksów tak jak Ja. A może już to zrobiłeś??

    0

    1
    Odpowiedz
  17. Zniszcz całe imperium Groksów tak jak Ja. Da się to zrobić, zapewniam.

    1

    3
    Odpowiedz
  18. Poprzedni komentarz jest chujowy!

    3

    1
    Odpowiedz
  19. Wprowadzi eutanazję, projekt już jest w sejmie tylko tabletka nie będzie refundowana.

    1

    0
    Odpowiedz
  20. To dzięki naszym rodakom tak jest. Dają się wydymać za najmniejsze pieniądze bo wolą zarabiać gówno i wegetować niż cieszyć się pełnią życia :).

    5

    0
    Odpowiedz
  21. Polaczki to wyjątkowo paskudny, kurewski i zawistny naród, jak jeden coś ma lepszego to odrazu mu wszyscy zazdroszczą i podstawiają nogi, zacytuje mistrza – i gdzie tu jest ten honor iduma tego ‚‚wielkiego’’ narodu ? Polaczki jesteście niedorozwinięci i taka jest prawda, robicie gałe niemcom aż nasienie nosem leci i dobrze widocznie do tego jesteście stworzeni.

    6

    1
    Odpowiedz
  22. Niezupełnie masz rację.Taka tabletka to „one way ticket” (bilet w jedną stronę) więc musi spełniać jakieś normy aby po czasie nie okazało się,że chętny do podróży na tamten świat nie obudził się nagle 2 metry pod ziemią.Więc musi mieć 100 % skuteczności.Trzeba przeprowadzić badania kliniczne na skuteczność owej tabletki.Jest to kosztowne i niesłychanie trudne jako że nie można zapytać potencjalnego pacjenta o skuteczność tego „leczenia”.Nie da się zapytać :Jak Pan się czuje po „kuracji? z wiadomych względów.Niech taka „jednorazowa kuracja kosztuje” powiedzmy 5 zł a „chętnych na nią jest załóżmy 2 mln.zrozpaczonych pacjentów to już daje 10 mln. złotych.Czy nie lepiej przeznaczyć owe 10 mln. na premie,nagrody,13-stki,14-stki i 15-stki dla pierdolonych pasożytów kurewskiej maści pierdzących w swe skórzane fotele w szklanych pałacach NFZ-tu?Oto jest pytanie.Przecież do kurwy nędzy im zawsze mało-jebanej kaście w dupę pierdolonych urzędasów wyższego szczebla.A Kowalskiemu zamiast tabletki dać metr albo dwa mocnego sznurka o małym współczynniku tarcia tak aby pętla gładko się suwała i nie stawiała oporu i pokazać mu drogę do najbliższego lasu lub najbliższej suchej gałęzi.Tanio ,praktycznie no i skutecznie.A te 10 mln. można przeznaczyć na spełnienie wyrafinowanych zachcianek kurewskiej nacji urzędasów NFZ-tu.I wilk syty i owca „cała” no może niezupełnie cała ale za to szczęśliwa,że udało jej się uciec z tego pierdolonego padołu zwanego życiem.

    14

    0
    Odpowiedz
    1. Masz niskie iq, nie?

      0

      1
      Odpowiedz
  23. A potem są wybory i wybierają socjalistów. Błękitnych albo czarnych. MASAKRA.

    2

    0
    Odpowiedz
  24. Jestem nacjonalistą. I to mój powód do dumy.

    2

    1
    Odpowiedz