Witam! Prawie 2 lata temu zamieniłem wsk 125 na MZ ETZ 250. Wtedy myślałem, że zajebiście, bo MZ to wypas, wsk może się schować. Zrobiłem remont silnika, trochę pojeździłem, i odstawiłem aż do teraz. Wziąłem się za remont i dopiero kurwa teraz zobaczyłem ile pierdół w niej brakuje… Kilka małych braków, a żeby to wszystko skompletować do kupy to muszę na ty wyjebać minimum 6 stówek… W ogóle tak wszystko zniszczone, że masakra, ośkę wahacza musiałem młotem 5 kg wybijać z całej siły, wszystkie wybijaki sobie pokrzywiłem, a poprzedni właściciel jak chciał ją wybijać to jedno, że tą oskę zabił z jednej i z drugiej strony to jeszcze całą ramę popierdolił, wyłamane kurestwo z obydwu stron… Dobrze że mi się to nie ułamało jak kiedyś jeździłem na niej… A kolejna sprawa apropo MZ ETZ 251, wkurw.. mnie chuje, którzy mają ETZ poprzerabiane na crossy, mają oryginalne tłumiki, ładne baki i wypierdalają się w lasach czy innych chaszczach i niszczą te części! Teraz żeby zdobyć tłumik oryginalny do jakiejkolwiek MZ, który nie jest totalnie zmiażdżony to cud, a zapłacić za niego trzeba tyle, co za całą etz z nieoryginalnym tłumikiem… A bak? To samo, jedno, że tego jest mało to wszystko szpachlowane, tona szpachli wjebana, i kupujesz na necie kilka baków, a każdy gorszy od tego, który sam mam.. Człowiek piękną ETZ 251 ma i nie może ładnych części zdobyć, a taki gówniarz jeden z drugim właśnie te części rozpierdala w lesie. Chujnia i śrut drodzy chujowicze, jak zobaczycie jakiegoś łebka, który ma ETZ przerobioną na crossa albo jakiegoś stunta to kopa w ryj i AMENTO, joł ;/
MZ ETZ 250 o chuja roztrzaść
2015-05-17 21:1746
81
Ja mam WSK odchudoną i przerobioną na crossa, tył progresywne sprężyny, przód z MZ ETZ, przełożenie 13/50 i idzie na koło. Do tego 126p dolot tzw słonik, zlikwidowane kolanko, podstawka, obrobiona przepustnica, skrócony dyfuzor, polerka zwężki venturiego, wyprzedzony zapłon, brak klapy tył, wygłuszeń, tylnej kanapy. Odchudzony i wzmocniony idzie bokiem. Od siebie dodam, że właściciel może zrobić co chce ze swoim sprzętem, ale przyznaję iż lepiej sprzedać ETZ dołożyć i kupić DT niż bawić się w tuningi zabytka.
Rzygać się chce, jak się widzi klasyki poprzerabiane na jakieś gówno do tłuczenia po krzokach.
A z tym, że części dobrej jakości trudno dostać to niestety prawda. Sama chińska plastelina. Osobiście mam 150-tkę.
Trzeba wspierać rodzimą motoryzacje żeby polska rosła w siłe a usraelowi i jego pachołkom z rządu gul skoczył, więc pochwalam pana za zakup motora polskiej produkcji, gdyby było więcej takich ludzi zamiast zdrajców ojczyzny to polska byłaby dziś w innym miejscu niż jest obecnie
gielda moto na czekoladowej we wro zalatwi twoje problemy 🙂
Prawdziwy DRAMAT 🙂
Lepszą chujnie będziesz miał jak zobaczysz że sprzęgło jest przyspawane do wału Wszyscy wiejscy tjunerzy tak robili
Jestem żydem.
kup se nowego junaka, ja tak zrobiłem i jest git
przerób wsk na crosa i zapierdalaj w las
Mesiu, jesteś przereklamowany. Jebałem cię w weekend i nie dość że byłeś brudny, niedomyty to jeszcze nie dało się z tobą pogadać, padlino. Zmarnowane dwie stówy…
Kogo tu obchodzą te jebane trumny na kółkach? Wypierdalaj kurwa, tu większość nie wie o czym ty pierdolisz i ma to w dupie.
Biedny wieśniak jesteś, jak chuj.
Kurwa, ziomek, coś ci się pojebało, mamy teraz rok 2015 nie 1995!
Udało mi się dostać tłumik do mojej ETZ 251 z forum org. Ddr za 220 zl, zobaczymy co z tego wyjdzie 😀 Z takimi przepisami kup mocniejszy motocykl od MZ to stracisz prawko w ten sam dzien..