Pierścionki

Generalnie jestem zły, więc mogę pisać chaotycznie ale wk* mnie moja dziewczyna. Od miesiąca boli ją dupa, że jesteśmy ze sobą 2,5 roku a ona jeszcze nie dostała pierścionka. No kur…Nie ważne czy jestem zajęty, pracuje, uczę się czy też śpię moją skrzynkę odbiorczą zalewa 10GB zdjęć pierścionków, które jej się podobają. Oczywiście ona mi je wysyła notorycznie. Ja już tym rzygam generalnie. Ledwo starcza mi na przeżycie do końca miesiąca a wielmożna ekscelencja życzy sobie pierścionki od 5tys wzwyż. Oczywiście z białego złota bo przecież zwykłe srebro to siara. Nie rozumiem tego ciśnienia z tymi pierścionkami zamiast których można by wyremontować mieszkanie czy kupić samochód. To tylko kawałek gówna ma palcu. To niczego nie zmienia. Jeśli masz celluit i żresz po nocach czekoladę a Twój facet trzepie sobie kapucyna gdy Ty śpisz, to ten mały gówniany pierdolnik nie zmieni waszego życia. To tylko gówniany SYMBOL. Coś jak ząb pod poduszką albo słonik z podniesioną trąbą w kieszeni. Mamy 21 wiek a ludzie nadal wierzą w cudowną moc takich pierdół.

105
8

Komentarze do "Pierścionki"

  1. chujowo to nie jest grać w tą konsolę
  2. Typowa materialistka – wyjeb ja z chalupy.

    9

    1
    Odpowiedz
  3. Dobrze ci radzę, rzuć ją. To źle rokuje na przyszłość.

    9

    0
    Odpowiedz
  4. Współczuję 2.5roku z taka pierdolnięta idiotką.

    3

    1
    Odpowiedz
  5. Panie kolego, radzę spierdalać.

    4

    1
    Odpowiedz
  6. Powinno to Ci dać do myślenia! Tak poza tym większość ludzi patrzy na cyferki. Im więcej cyferek tym piękniejsze, ot i taki obraz tego.

    3

    1
    Odpowiedz
  7. Ja swojej kupiłem takie cudo na które odkładałem kilka miesięcy. I co? a no jajco. Zgubiła to po kilku latach małrzeństwa razem z obrączką. Daj sobie spokój. Lepiej zrób sobie upgrade swojego PC.

    3

    1
    Odpowiedz
  8. Ja na Twoim miejscu bym ją zostawiła. Zwykłą materialistka. I pewnie chce się pochwalić koleżankom pierścionkiem za hipermarket hajsu. A idzta z takimi w pizdu.

    3

    1
    Odpowiedz
  9. Która skrzynka oferuje 10GB?

    3

    1
    Odpowiedz
    1. szkrzynka czystej,hep!

      4

      0
      Odpowiedz
  10. wiesz ze białe zloto to stop metali Złota i Sebra gdzie złoto to góra 30% i srebro min 70% wiec napisz głupiej qurwie i ludzi pozniej w chuja robią, ze „biale zloto” HA

    a Prawda jest taka ,ze jeżeli sie żenisz to będziesz musiał kupić pierścionek, bo to symbol miłości. Jak najlepszy i jak najdroższy na jaki cie stać – zobaczysz opłaci ci się 😀 zruchasz jak dawno nie ruchałeś 😀

    2

    2
    Odpowiedz
  11. Zostaw, idiotka. Nie chcesz jej.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Jebany przegrywie, jeśli dziewczyna zaczyna na tobie WYMUSZAĆ kupno czegokolwiek to od razu powinieneś kazać jej spierdalać szmacie łasej na hajs. Zobaczysz, tydzien po tym jak jej kupisz ten pierścionek to cie zostawi a pierścionek sprzeda xD

    4

    1
    Odpowiedz
  13. Uuuuu…dresiarka prezenciarka, z gatunku tych co lubią jak im kupować drinki na dyskotekach, albo dziewucha z wioski. Niski status społeczny, kiepskie wykształcenie i silne parcie na stereotypowe spełnianie różnych społecznych wymogów (zazwyczaj w prymitywny sposób), nastawiona na korzyść, myśląca płytko, o inteligencji przeciętnej lub poniżej. A może narcyzka przyspawana do swojego telefonu, klasyczna księżniczka. Skoro żąda od ciebie czegoś takiego (2, 5 roku – śmiech na sali) to albo jest zwyczajnie głupia, albo wyrachowana – w obu przypadkach masz przesrane. To żeś wybrał chłopie. Mam nadzieję, że chociaż ładna i …wiadomo…bo jak nie to oddaj mózg do reklamacji.

    6

    0
    Odpowiedz
  14. Czy Ciebie już posrało do reszty bukłaku? Spierdalaj od tej baby, to pizda z zesraną dziurą poniżej pleców, przy tym jeblu nic się nie dorobisz. Konia to se lepiej zwal z pamięciówy i porządnie wytrzyj żeby się do majtek nie przykleił

    6

    2
    Odpowiedz
  15. Tu Arktos, władca lodowego imperium, zwanego Lodolandią.
    Chwała Lodolandii 😀

    2

    1
    Odpowiedz
  16. Dokładnie, tylko u mnie na odwrót bo ja jestem kobietą i nie chce jebanego pierścionka, a chłop naciska na zaręczyny i ślub. A ja nie chcę tego całego pierdolstwa, ani dzieci nie chce także mieć wcale. Grr zaręczyny i pierścionki to najgorszy temat.

    6

    1
    Odpowiedz
  17. Baby to zwierzęta, dalej kolorowe ciuszki i jakieś błyskotki. Mają jeden zwój mózgowy więcej od srok by nie wpierdalały robaków.

    Przyciśnij ją, by szukała sobie roboty. Jeśli ma, to widocznie jest za lekka.

    5

    2
    Odpowiedz
    1. Nie obrażaj srok, bo to jedne z najinteligentniejszych ptaków.

      2

      0
      Odpowiedz
  18. Też mnie to zastanawia, a myślałem, że jestem w tym sam ze swoim myśleniem.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Zaden qwa symbol! Kolega nie rozumie cisnienia księżniczki na pierscionek. Juz wyjasniam. Twoja dama żąda dowodu tzw.milosci, oddania. Sprawdza czy juz przestales myslec racjonalnie na widok jej cipki, czy juz skapciales czy jeszcze nie.Kiedys ksiezniczki żądaly by zabic dla nich smoka, teraz żądają materialnych benefitów. Jezeli sie uczysz, pracujesz i nie przelewa ci sie a ona teraz robi cyrk z pierscionkiem za 5kola to……juz qwa przepadles.spierdalaj od niej ! Caly ten twoj zwiazek jebnie bo musi jebnać. Jestes bankomatem i partnerskiego zwiazku z tego nie będzie. Maksyma która przyświeca twojej lubej to: chciałeś panią, jebaj na nią. Albo spierdalaj albo ją testuj( zapytaj jak widzi waszą przyszlosć ,czy jest gotowa zrezygnowac z tego pierscionka na rzecz np.wspolnych wakacji, remontu mieszkania itp)i bądź twardy.ale bron cie boze nie żeñ sie z nią.

    12

    0
    Odpowiedz
  20. Kup jej za 10 zł. Jak chce droższy, to niech spierdala.

    5

    0
    Odpowiedz
  21. Taka baba to jest Złośliwa Narośl Na Piździe. Pogoń ją bo ci życie spierdoli.Ja,Stary Chuj Ci to mówię.

    5

    0
    Odpowiedz
  22. Dlatego ja walę namiętnie chuja i mam wyjebane

    4

    0
    Odpowiedz
  23. Jak sie toba znudzi to ten pierscionek opchnie za dobry hajs, o to tu chodzi.

    3

    0
    Odpowiedz
  24. Koleś. Albo jesteś jakimś ciężkotrybem, albo udajesz Greka. Pierścionek to jest symbol. Dajesz go dziewczynie w chwili oświadczyn. Panna daje ci znaki, żebyś się z nią ożenił. Poniał?

    2

    4
    Odpowiedz
  25. Po pierwsze (mniej istotne) – symbole akurat są ważne, bo przypominają o czymś istotnym.
    Po drugie (ważniejsze) – zostaw tę kobietę, bo to zła kobieta jest. Żadna dobra kobieta nie stawiałaby wymagań cenowych, tylko kierowała się zdrowym rozsądkiem. Poza tym, żadna dobra kobieta nie domagałaby się pierścionka, jak jakaś naciągaczka albo żebraczka.

    Zostaw to babsko, bo za 10 lat będziesz mieć na karku pijawkę bezdusznie wysysającą z Ciebie wszystkie soki życiowe. Znajdź dobrą kobietę, która ucieszy się z pierścionka za 100 złotych.

    7

    0
    Odpowiedz
  26. Naoglądała się „Władcy Pierścieni” po prostu. Zadbaj, aby przed jej oczami wyświetlał się „Harry Potter”. Wtedy będzie marzyć o różdżce, a wtedy wiesz co robić ; D

    2

    0
    Odpowiedz
  27. są dwa wyjścia, albo kochasz ją i chcesz z nią być to kup jej jakiś tam piękny wyjątkowy nie musi być diament, ani żaden z tych obrazków, może być nawet z allegro ręcznie robione z kamieniami szklachetnymi są do 100 zł.
    a jeśli jej nie kochasz i denerwuje cie, nie masz na nią czasu, zerwij z nią.

    0

    0
    Odpowiedz