Przyjaźń damsko męska

Przyjaźnię się z mężczyzną. Moja chujnia polega na tym, że boję się czasem cokolwiek powiedzieć, poruszyć przy nim jakikolwiek temat bo nagle może on obrócić to w stronę flirtu, jakiejś intrygi lub sfery romansu. I nie przeszkadza mu że jesteśmy tylko na stopie koleżeńsko przyjacielskiej. I tak od kilku lat co jakiś czas. Uparcie.
W ogóle już na początku dziwiło go, że jak to, ja nie flirtuję? On nawet z kuzynką flirtuje (dla żartu). I w jego rodzinie wszyscy przy wszystkich otwarcie flirtują…

Oboje nie jesteśmy w związkach, ale czy to na prawdę oznacza, że trzeba romansować i flirtować ze sobą? Ja już nie wiem jak mam na to wszystko reagować 🙁 Nie pomogły moje sprzeciwy, nie pomogło po dobroci i po złości. Jest to niestety częstą przyczyną konfliktów i nieporozumień między nami. Nie lubię być niegrzeczna, ale czasem jestem po prostu zmuszona do bycia SZCZERĄ w dosłownym tego słowa znaczeniu.
Ostatnio np. powiedział mi, że kiedy nachodzi go ochota na „amory” (cytując jego słowa), stara się ze mną nie rozmawiać bo potem się wściekam itp. No kurde. Jakby to była moja wina (tutaj już nie cytując jego słów), przeze mnie musi specjalnie unikać tematu. Ma do mnie pretensje, że jest to dla mnie drażliwy temat. Chyba normalnie muszę siebie ukarać i go przeprosić. Za to, że wyraziłam nadzieję, że znajdzie odpowiednią osobę, która odwzajemni jego nastroje, a tym samym, że mówiąc to powróciłam do tematu podczas kiedy on stara się go unikać, za to też chyba muszę go przeprosić. Kurwa mać. Poza nim przyjaźnię się z jeszcze jednym mężczyzną. I tutaj nie ma czegoś takiego. Jeśli są jakieś konflikty to zaraz są one wyjaśnione i nie wracamy już do tego. A z tą osobą z kolei zawsze są jakieś spięcia, niedomówienia, jakieś dąsy, obrażanie się, łapanie za słówka, co, kto i kiedy powiedział… Na prawdę ciężko jest znaleźć przyjaźń w dzisiejszych czasach =(

9
34

Komentarze do "Przyjaźń damsko męska"

  1. Jesteś pierdolnięta?

    29
    7
    Odpowiedz
    1. Nie potrafiłbym tego lepiej ująć pytaniem, brawo ty xd

      0
      1
      Odpowiedz
  2. Spytałem się Zbigniewa Stonogi co o tym myśli. Powiedział, że ma to w piździe, kurwa!

    8
    7
    Odpowiedz
    1. Ależ nie! Zbigniew powiedział, że po wypiciu kawy zjada filiżankę i zostawia tylko uszko. Kurwa mać. Przecież uszko jest najlepsze.

      0
      0
      Odpowiedz
  3. A minute of silence for our friends in the friendzone [*]

    10
    0
    Odpowiedz
  4. Trochę to rozumiem. Ja nie flirtuję z przyjaciółką, bo nie na tym przyjaźń polega!

    2
    3
    Odpowiedz
  5. Ja się zawsze zastanawiam czemu jeśli facet z kobietą się przyjaźnią,dogadują się,nadają na tych samych falach itp,itd.To nie mogą być razem?Czemu przyjaźń wyklucza miłość?Czy nie powinno być odwrotnie?A tu jest tak że do związku jakiś drań bez mózgu a do przyjaźni super gość.Dawniej myslałem że miłość to uczcucie wyższe od przyjaźni.Więc jako można kogoś kochać nie lubiąc go,nie ufając mu?Byłem takim idealistą żyjącym marzeniami i dlatego nigdy nie znalazłem dziewczyny.Stary kawaler-prawiczek,pozdrawiam.

    14
    0
    Odpowiedz
    1. Bo liczy się jeszcze pociąg fizyczny. Nie każdy chciałby tworzyć platoniczny związek

      4
      0
      Odpowiedz
  6. No to ten, uważam, że jeżeli wiesz co nie, i właśnie o to chodzi i to musisz zmienić

    0
    1
    Odpowiedz
  7. Facet mnie molestuje, bo ewidentnie próbuje flirtu bez mojej aprobaty, a ktoś tu się mnie pyta czy jestem pierdolnięta. No ale czego się spodziewać w końcu to portal o nazwie chujnia.

    3
    6
    Odpowiedz
    1. Jeśli tak Ci to przeszkadza, to zerwij z nim kontakt. Głupia baba…

      4
      1
      Odpowiedz
    2. Zdecydowanie jesteś pierdolnięta. Kompletnie nie ogarniasz, jak ten świat jest skonstruowany. Jak Ci się nie podoba to nie musisz się z nim zadawać. Facet zawsze będzie chciał kobietę puknąć, taka jest natura. Jak to ustanie, to będzie oznaczało, że zrobiłaś sie oblesnym pasztetem.

      6
      2
      Odpowiedz
  8. Oboje macie nasrane, ty że takie coś odwalasz, i on że traci czas na taką tępą pindę zamiast zerwać kontakt z tobą i szukać kogoś normalnego do związku. Nie ma żadnej przyjaźni damsko męskiej, chyba wtedy że on przystojny i zajęty a ty pasztet który go nie jara, albo na odwrót. Chociaż z miarę przeciętnie na umyśle facet czy kobieta wcale nie przyjaźni sie z płcią przeciwną, chyba że łączy ich związek romantyczny jednocześnie. Rafał S

    8
    1
    Odpowiedz
    1. jeb się śmietniku…

      1
      4
      Odpowiedz
      1. Kolega ma racje, zostaw go bo tylko go ranisz i szkodzisz

        1
        0
        Odpowiedz
  9. Przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Pokazał to przykład Petru i Joanny Szmidt w Portugalii. Opozycja jest żenująca. Nie to, co Prezydencka Para. Trzyma Klasę w każdej sytuacji. Brawo Panie Andrzeju 🙂 . Ja pracuję ciężko i wiele nie zarabiam. Mam mieszkanie w kredycie. Micha pełna. Wszystko robię uczciwie i z góry zapewniam, że nie zamierzam sprawiać żadnych problemów. Jako dojrzały mężczyzna zdaje sobie sprawę, że bezpieczeństwo wymaga pewnych wyrzeczeń i podniesienia podatków. Jestem zwolennikiem zwiększenia liczby kamer na ulicach i podniesienia mandatów i w ogóle zaostrzenia wszystkich kar. Powinniśmy ograniczyć prawo publicznych manifestacji i wypowiedzi. Tyle szlamu się teraz leje. Co złego, to nie ja.

    2
    8
    Odpowiedz
    1. idz do psychiatry bo masz problem wszędzie piszesz to samo żenua

      1
      3
      Odpowiedz
  10. TY masz 16 lat czy mniej??

    2
    0
    Odpowiedz
  11. Każda baba, która myśli( że myśli 🙂 że istnieje przyjaźń damsko męska jest pierdolnięta. Facet tak Cię traktuje, bo pewnie chciałby Cię wyr*chać, a jeśli dłużej mu nie dasz, to po prostu zakocha się, a Wy pierd*lnięte myślicie, że to przyjaźń. Całe życie zastanawiam się, jak Wy jesteście grubo jebn*ęte. Na szczęście takie nieszczęśliwe przyjaźnie przytrafiają się tylko małolatom, bo dojrzały facet stuka co chce, więc i taką przyjaciółkę zaliczyć to żaden problem.

    8
    3
    Odpowiedz
  12. Powiedz mu, że mu jaja śmierdzą, i że w takim stanie to niech se flirtuje z mamusią…

    0
    0
    Odpowiedz
  13. Jednak dodać należy,że Zbysiu Stonoga wpierdala tylko filiżanki z miśnieńskiej porcelany !

    0
    0
    Odpowiedz
  14. Przyjaźń damsko-męska to mit. Jeśli jesteś miła dla faceta, okazujesz, że nie masz go gdzieś, to kończy się zakochaniem. Tego nigdy nie mogłem zrozumieć. Zawsze baby ze mną flirtują, a kiedy już jestem zakochany po uszy to owa mówi mi „Nie!”. A potem czytam, takie chujnie…

    1
    1
    Odpowiedz