„Równouprawnienie seksualne”

Kobiety narzekają i srają o to że „jak facet prześpi sie z 10 kobietami to jest kozak, a jak kobieta zrobi to samo z 10 facetami to jest szmata”… Prawda jest taka że facet to też jest kurwiarzem a nie kozakiem, więc nie upodabniajcie sie do facetów pod tym względem, jak wam na tym tak zależy to świadczy o tym że w sobie macie mentalność suki która chce sie pruć na lewo i prawo „na legalu”, dążycie do „ulegalnienia” tego kurestwa. Wielce uważacie sie za „nowoczesnych” i „postępowych” a sami zachowujecie sie jak prymitywy. Cywilizacja monogamiczna jest bardziej rozwinięta mentalnie i ludzie są na wyższym poziomie. Japonia jest tego najlepszym przykładem(wymieniłem ten jeden kraj specjalnie bo jak więcej wymienię to niepotrzebne filozofie zaś wyjdą o innych krajach) , mimo że cały świat jest oblany syfem to tam tradycja jest podtrzymywana, wychwalany kraj, a jak w Polsce jest tradycja chowana to od razu jest hejt że „wieś, cebulak, katol, nosacz, małpa janusz grażyna”. Banda debili z tych „wyzwoleńców od 8 boleści.. A szczytem tego pojebstwa to są „argumenty” typu „a co mnie to obchodzi, jej/jego ciało jej sprawa”, taka postawa tylko powoduje rozrost tego gówna więc to NASZA sprawa i należy to prostować i tępić.

49
26

Komentarze do "„Równouprawnienie seksualne”"

  1. Wszystko jest w równowadze. Jak facet prześpi się z 10 kobietami to jest ogier, ale jak nie prześpi się z nikim to jest prawik i każdy się z niego wyśmiewa. U kobiety jest odwrotnie. Jak jest dziewicą to ma szacunek, jak się kurwila to jest popychadłem. Więc o chuj te kobiety się plują? Logika kalego. Narzekają na doświadczenych seksualnie facetów, ale właśnie na takich lecą, a gardzą prawiczkami.

    22

    3
    Odpowiedz
    1. Hahahaha W PUNKT!!!

      2

      0
      Odpowiedz
  2. Japonia czyli że Rafał otaku programista?

    11

    0
    Odpowiedz
  3. No kurwa brawo – Japonia to idealny przykład przy dyskusji o równouprawnieniu…
    I jaka „NASZA” sprawa zjebie? Chuja masz do decydowania o cudzej cipie. No spierdalaj i się tu nie pokazuj więcej.

    14

    8
    Odpowiedz
  4. Wal konia, masuj drąga i ruchaj dmuchane lale, kradnij krokodyle, obsrywaj kible, wycieraj gluty o lustro w windzie i o klamki, drap się po jajach i podawaj rękę, jeździj bez biletu, wkładaj ważne kwity do niszczarki jak nikt nie patrzy, podpierdalaj długopisy, zszywacze i taśmy klejące. I nie zapominaj o papierze do ksero i srajtaśmie. Jak postawią jakiś zapach czy odświeżacz w kiblu to też bierz. Niech cię sponsorują. Ja tak robię i stać mnie na mielonkę i litrowe mocne w PET.

    5

    3
    Odpowiedz
  5. twoim celem powinno byc zapelnienie tej mapy

    1

    2
    Odpowiedz
    1. koniecznie z konsolką

      0

      0
      Odpowiedz
  6. Nie bedziesz mi zycia dyktować

    1

    2
    Odpowiedz
  7. Zaiste powiadam wam,co robić należy. Ale robić sumiennie i z lubością.
    Walić konia, pić whiskey i ruchać.
    Kraść krokodyle, szczać do zlewu w pracy w pomieszczeniu socjalnym i nie tylko. Szczaj na podłogę wokół kibla, niech sprzątaczki jebią i czyszczą twoje odchody. Wkładaj zawsze zapałki kolegom z pracy w zamki szafki z ubraniami, i podpierdalaj im papierosy, mleko z lodówki i kawę- będziesz miał na zastawę. I nie zapominaj o cukrze. Jak postawią jakieś jogurty czy serki to też bierz. Napoje, cukierki. Ale sam nic nie noś do roboty. Niech cię dokarmiają. Ja tak robię, i stać mnie na wszystko.

    0

    4
    Odpowiedz
  8. A weź spier

    2

    0
    Odpowiedz
  9. Tak się składa, że w Japonii około 40% mężczyzn ma wyjebane na związki, taka to cudowna tradycja 😉

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Też mam wyjebane na związki. Jestem japońskim mężczyzną?

      0

      0
      Odpowiedz
  10. Nie każdy p

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Nie kazdy pedał jest gejem, ale każdy gej jest pedałem.

    1

    0
    Odpowiedz
  12. A ja tam się cieszę, że dożyliśmy czasów kiedy każdy może żyć sobie jak chce, solo czy monogamicznie czy poligamicznie, robić ze swoją cipą czy chujem co chce, a nie tak jak hodowcy ludzi (i tacy z zadatkami na takich jak ty) sobie tego życzą. Czy ktoś cie do czegoś zmusza, czy nakazuje ci ruchać kogo popadnie, czy ci przydziela rozwiązłe kobiety do obowiązkowego życia z nimi, popaprańcu? Nie? To chuj cie to obchodzi że inni tak robią, pierdolony faszysto. Wypierdalaj

    2

    1
    Odpowiedz
  13. Ale pierdolisz. Ktoś ci każe dymać na prawo i lewo? Kobietom każe ktoś dawać? Każdy robi co chce i tak jest dobrze. Wara ci od cudzych chujów i cip, pilnuj swojego.
    A grażyny i janusze z konserwatywnych wiosek i miasteczek też bzykają na boku tylko po cichu, bo nie wypada się obnosić. Z dwojga złego wolę już wyzwolonych, przynajmniej nie są hipokrytami.

    1

    0
    Odpowiedz