PATRIOTYZM

Mam dość wciskania moim dzieciom miłości do tego rządu i kraju, skoro wszyscy widzą, jak jest na prawdę. Rząd nas okrada na wielką skalę, zwykłych ludzi ma za nic, ale żąda hołdów, honorów i miłości patriotycznej. To chore i bezsensowne!!! Moje dzieci już widza jak tu się ciężko zyje. Rządy w tym kraju to jakiś MATRIX jest.

95
65
Pokaż komentarze (12)

Komentarze do "PATRIOTYZM"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. odmóżdżonym nacjonalistom nie tłumacz bo szkoda czasu. kopani po dupie wciąż niezłomnie z dumą będą odśpiewywać mazurka

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Nie pierdol serio?

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Drogi użytkowniku chcę zaznaczyć że patrityzm to nie jest miłość do państwa ale do kraju. A więc z całym szacunkiem najwyraźniej pan/pani nie zna definicji patriotyzmu. Nie kochamy rządu który nas ciągle jebie, ale kochamy kulture, obyczaje, historie tym kim my jako naród jesteśmy, kim jesteśmy skąd pochodzimy to jest postawa patrioty.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Nie wiedziałem że patriotyzm oparty jest na miłości do rządu i polityków którzy go tworzą, zawsze myślałem że jest to postawa obywatelska polegająca na szacunku dla własnego narodu, kultury i tradycji, która w chwilach krytycznych manifestuje się zdolnością do poświęceń w imię tych wartości bez względu na nieudolność władz rządzących w danym momencie dziejowym.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Nacjonaliści to akurat pierwsi są do walki o kraj przeciwko rządowi więc @1 nie pieprz głupot jak się nie znasz

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Masz rację, Chujowiczu.
    Powiedzcie, jak to jest, że w USA więźniowie pracują za swój pobyt w więzieniu, a tu z naszych podatków niewinni ludzie ich utrzymują, czy my jesteśmy tacy bogaci, że tacy dobrzy jesteśmy dla złoczyńców?! W ogóle to na każdym kroku są afery. Chociażby podręcznikowa, do chuja, zmieniane są z byle powodu, powinno się dodrukowywać to, czego brakuje np. w tym podręczniku, a nie od razu nowy wydawać. Albo ten pojebany system nauczania, wymyślał to ktoś, kto sam by się tego nie podjął. Taki jest ten kraj, zhańbiony, kiedyś także było do dupy, ale byli bohaterzy, nie można wmawiać, że teraz jest cudownie, teraz jest źle jak za komuny.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Własnie kurwa idioci , miłość do rządu?! To pedał jesteś no kurwa Jak można porównywać rząd do patriotyzmu trzeba być tępym.. Jestem patriotą i Kocham swoją Ojczyznę i Historię , a rząd to śmiecie!

    0

    0
    Odpowiedz
  9. TO po co im to wciskasz takie głupoty?

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Ten kraj już dawno mam gdzieś głęboko. Przyjdzie wojna stanę po drugiej stronie barykady i będę łupić ten kraj z uśmiechem na ustach.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Ad 9. Mam nadzieję, że takich jak Ty będą kiedyś wieszać na latarniach. Jebani zdrajcy!

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Jak pod pojęciem patriotyzmy widzisz miłość do rządu, to wracaj do szkoły, bo chyba podstawówki nawet nie skończyłeś. Typowy błąd większości nie-patriotycznych Polaków w tym kraju. Wstyd.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Polacy są okradani nie tylko przez rządy PO ,największym dziejowym złodziejem są banki, którym nawet Tusk nie umie / albo się boi/ przeciwstawić. Ostatni gasi światło i tak będzie dopuki rząd nie zrozumie dlaczego jest mały przyrost naturalny, dlaczego ludzie kradną. W Polsce potrzeba zmiany prawa /egzekwowaniago / ,a przede wszystkim zmiany mentalności ,że prawo jest po to by je łamać .Moża już więcej kraść bezkarnie -rząd właśnie podwyższył stawkę ,więc o czym tu mowa = ryba śmierdzi od głowy =

    0

    0
    Odpowiedz

Śniadanie w pracy

Siedzę rano w pracy w biurze, jem śniadanko gdy wpada do pokoju pani sprzątająca i pyta się czy ona się komuś naraziła. Mówię, że mi nie. A ona mówi, że ostatnio znalazła w ubikacji męskiej srakę za muszlą, a dzisiaj było najlepsze, bo ktoś wysmarował gównem pojemnik na papier toaletowy… Dodała tylko, że już dwa razy się porzygała sprzątając te niespodzianki. A ja próbuje skończyć jeść śniadanie…

72
68
Pokaż komentarze (14)

Komentarze do "Śniadanie w pracy"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Hahahah. Dlatego jest tylko sprzątaczką, zero jakiegokolwiek taktu.

    0

    2
    Odpowiedz
  3. Jak ona śmiała. Na twoim miejscu kazałbym jej zlizać to gówno coby i plebs miał darmowy ciepły posiłek w ramach akcji podziel się posiłkiem. No ale ty wolałeś się sraką nie podzielić…

    0

    1
    Odpowiedz
  4. Noooo to w końcu i tobie się naraziła, możesz teraz i ty śmiało nasrać jej między przybory do sprzątania i tak będzie na twojego poprzednika.

    1

    0
    Odpowiedz
  5. @1 no i co że jest tylko sprzątaczką? to znaczy że ktoś może odpierdalać takie maniany , żeby musiała sprzątać po jakimś imbecylu , który nawet do buszu się nie nadaje.Ciekawe czy tobie też by było do śmiechu jak byś musiał sprzątać rozmazane gówno znajdujące się w miejscu na nie nie przeznaczonym.
    ps. A tego cymbała który to robi to chyba naprawdę rodzice nie kochali.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. chujnię to miała ona, nie ty

    0

    0
    Odpowiedz
  7. o ja jebie…z tym rzygankiem to już pojechałeś! jedna z lepszych chujni!

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Może z tobą faktycznie tylko o gównach pogadać można?

    1

    0
    Odpowiedz
  9. a u mnie w szkole dziewki obsmarowuja sciany swoimi wydzielinami, bleee!…

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Dobrze ci tak urzędasie jeden wszystkie te urzędy to włašnie takie zasrane grajdołowe chlewiki są jutro też przyjdę obsrać wam muszle i papier toaletowy z zemsty za moje przegrane życie;)

    1

    0
    Odpowiedz
  11. Gdzieś już słyszałem tą zasłyszaną anegdotę. Nawet zapytanie Pani sprzataczki to samo. Czyżby prowokacja? by było co komentować?

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Polskie toalety sa wszedzie zasyfione. Np. pojsc do klopa w polskim pociagu jest wielkim bohaterstwem. To spuscizna zza Buga- Polasy -brudasy.nawet eleganckie restauracje maja smiedzace toalety. Taki juz to jest narod.a smieje sie ze wszystkich innych narodow. Brudasy, swinie.

    0

    1
    Odpowiedz
  13. Urzędy i biura to szambo to co byś chciał

    0

    0
    Odpowiedz

Lenistwo i tłuszcz

Moją chujnią jest moje opasłe ciało. Już od gimnazjum ciągle się odchudzałam . Rezultaty były różne. Zawsze uważałam, że jestem gruba, teraz jak patrzę na zdjęcia z tego okresu uważam, że wcale nie byłam gruba! Moi rodzice i brat wpierdalają ile wlezie i są chudzi, a ja zawsze miałam przejebane pod tym względem, bo nie byłam aż tak chuda, jak oni. Ciągle dokuczali mi od grubasa, a ja szukałam pocieszenia w…jedzeniu. W międzyczasie próbowałam się głodzić, wymiotować. Kilka razy schudłam bardzo dużo i brakowało jeszcze z 5kg żeby było idealnie, oczywiście brak motywacji wszystko rujnował. Nawet 2 lata temu, przed maturą miałam motywację, żeby zaczynać jakieś diety.Wszystko zaczęło się po maturze. Rozpoczęłam bardzo ciężkie studia, w sumie 2 trudne kierunki. Od tego czasu tylko denerwowałam się, siedziałam po nocach i się uczyłam. Jadłam 2 obiady – jeden na uczelni około 12, a później w domu, czasem nawet o 20… Wiem, obrzydliwe. Chciałam się jednak skupić na nauce i miałam w dupie to, jak wyglądam. Poza tym, nie miałam czasu na przygotowywanie posiłków, a moja mama preferuje typowo polską kuchnię… Zapierdalałam ostro, żeby zdać na drugi rok, siedziałam po nocach i wtedy też musiałam jeść, żeby mieć siłę. Pzytyłam chyba z 15-20kg (boję się zważyć…). Bardzo to po mnie widać. Boję się spotkać koleżanki z liceum, jest mi tak bardzo wstyd. Zdałam na drugi rok, choć wypierdolili 80% ludzi z roku. Fajnie, ale moje sadło nie daje mi spokoju. Wiem, że dla chcącego nic trudnego, gdybym miała odpowiednią motywację to bym dała radę. Żyję w ciągłym stresie, nie wiem co będzie jutro, nie wiem czy mnie wypierdolą ze studiów czy nie, wtedy będę miała 2 lata w plecy. Siedzę i się uczę. Boję się, że to może być przez geny. Wyglądam bardzo podobnie do mojej babci, a ona jest mega gruba i ciągle wpieprza, cała rodzina się śmieje ile to ona nie wpierdala. Może jestem skazana na bycie grubasem? Ostatnio to już w ogóle zaczęłam wpieprzać tony słodyczy na potęgę, żeby mieć więcej energii, ciągle jakieś batony i inne gówna.Już nawet zaczęły mi się rozpierdalać kolana, a mnie to i tak nie motywuje. Może i inni mają gorsze problemy, ale naprawdę chcę schudnąć i dobrze się czuć w swoim ciele. Mój chłopak mówi,że mnie akceptuje i podobam się mu, ale to takie pierdolenie. Kto by nie chciał mieć laski z fajnym ciałem? Chcę się też postarać dla niego, pokazać mu,że nie jestem leniwym żarłokiem. Chyba trochę dużo tego wyszło. W każdym razie, możecie mnie trochę zmotywować jeśli się Wam chce.

54
96
Pokaż komentarze (39)

Komentarze do "Lenistwo i tłuszcz"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. mase masz, ale gdybyś jeździla mesiem i zarabiala 17 tysi miesiecznie…

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Mie się nie chce Cię motywować. Idź w masę. Taka Roseanne poszła w masę i całkiem nieźle na tym wyszła.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Ilość białka na kg masy [g] 2,1
    Ilość węglowodanów na kg masy [g] 4
    Ilość tłuszczy na kg masy [g] 0,7

    Zapotrzebowanie
    Ilość białka [g] 187g
    Ilość węglowodanów [g] 340g
    Ilość tłuszczu [g] 60g

    Dzienne zapotrzebowanie na kalorie 2753-300=2450

    a oto moja dieta:

    b/t/w
    posiłek 1
    mleko 0,5% 300g 11/2/15
    musli z owocami suszonymi 50g 4/2/32
    jabłko 200g 1/1/20
    orzechy arachidowe 50g 7/34/2

    razem 23/38/69

    posiłek 2
    szynka z indyka 160g 26/2/0
    chleb graham 100g 8/2/44
    warzywa gotowane na parze( marchew 100g+ brokuły 100g) 3/0/6

    razem 37/4/50/

    posiłek 3- po siłowni
    pierś z kurczaka 200g 43/3/0
    kasza gryczana 50g 6/2/32
    kapusta kwaszona 100g 1/0/1

    razem 50/4/33

    posiłek4
    śledź w sosie pomidorowym 90g 12/9/4
    chleb graham 100g 8/2/44

    razem 20/10/48

    posiłek5
    jajecznica z białek 120g 13/0/1
    chleb graham 100g 8/2/44

    razem 21/2/45

    piosiłek 6ser twarogowy chudy 125g 25/1/4
    chleb graham 100g 8/2/44

    razem 32/2/49

    Zapotrzebowanie
    Ilość białka [g] 179
    Ilość węglowodanów [g] 340g
    Ilość tłuszczu [g] 60g
    Dzienne zapotrzebowanie na kalorie 2753-300=2450

    w diecie:
    Ilość białka [g]183g
    Ilość węglowodanów [g]295g
    Ilość tłuszczu [g]62g
    kalorie 480

    0

    0
    Odpowiedz
  5. „W każdym razie, możecie mnie trochę zmotywować jeśli się Wam chce.”
    I może jeszcze zwalić pare kilo za ciebie?
    Może i by mi się chciało, ale nie dam rady przez internet zasadzić ci buta w dupsko. Bo jak inaczej zmotywować kogoś z takim podejściem, to nie wiem.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Posypie się na ciebie ogromna fala hejtu. Jednak większość hejtujących ciebie osób będzie typowymi ludźmi o takim organizmie, który mimo wpierdalania mnóstwa kalorii ponad normę bez wysiłku fizycznego, pozostaje cały czas w jednej wadze i nic się nie zmienia. Takim osobom trudno pomyśleć co by było gdyby nagle ktoś wziął im coca colę, chipsy, batoniki, drożdżówki. Takie osoby powiedzą ci: nie wpierdalaj, ale sami wpierdalają i…nie grubną!
    To gówno prawda że grubas musi cały czas wpierdalać. Idzie schudnąć, ale grubasem się już zostanie i cały czas trzeba się liczyć z kaloriami. Chudy nie zrozumie o co chodzi.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Kali ci podpowie co z tym fantem zrobić, a tak na poważnie – jesteś tłustym zakompleksionym gimbem, na chuj się wczuwasz ?! Wylądujesz na zmywaku, albo na śmieciówce u mesia na taśmie, wyluzuj trochę, bo ci serducho kipnie i dopiero będą jaja :/

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Polecam tabletki kapusciane. Tylko, ze trzeba je zazywac zgodnie z zaleceniami. Sa naturalne i zmniejszaja apetyt oraz sprawiaja, ze nie masz ochoty na „sztuczne” jedzenie, czyli slodycze, napoje gazowane i typu nestea, rzeczy zbyt tluste, etc. Oczywiscie, trzeba sie uzbroic w cierpliwosc. Sama je probowalam i wiem, ze jest to zdrowa i naturalna metoda na schudniecie i zmniejszenie swojego apetytu, zwlaszcza w sytuacji kiedy nie ma sie czasu lub motywacji na konkretna diete i cwiczenia. Nawet jadlam niezdrowe jedzenie, ale przed 18ta i po zazyciu tabletek, poniewaz one poprawiaja trawienie i chyba nie musze juz pisac, co sie dzieje dalej… Najlepiej sie stosowac do tych zasad: rano malo kaloryczne i zdrowe sniadanie, potem drugie niekaloryczne sniadanie, a na obiad troche mniej zdrowo, np.odrobine tlusto i slodko, ale po zazyciu tabletek, a po 18 tej lepiej nic juz nie jesc, ewentulnie do 3 godzin przed pojsciem spac. Zycze powodzenia i cierpliwosci. Lepiej chudnac powoli, ale skutecznie 😉

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Logika tłustego, obrzydliwego grubasa: zjem coś, bo mnie prześladują. Takich jak Ty powinno się utylizować. Powinniście także płacić za 2 bilety we wszystkich środkach transportu, bo zajmujecie 2 miejsca: pociągi, samoloty, autobusy itp. Brzydzicie mi widok pięknego świata, bo cały widok zasłaniacie swoim sadłem. Obrzydzacie mi jedzenie, ponieważ nie dość, że Wasze sadło jest ohydne, to jeszcze byście wpierdolili jednym kęsem, to co ja chcę kulturalnie zjeść. Ślina Wam cieknie, a Wasze oczy pożerają moje przepyszne jadło. Ja wpierdalam ile chcę, a potem spalam większość na siłowni. A ten chłopak to pewnie desperat, co mu żadna inna dać nie chciała, dlatego cieszy się nawet z grubego. Ja bym Cię zamknął w pokoju z bieżnią i dopóki nie schudniesz, dopóty bym Cię nie wypuścił.

    0

    1
    Odpowiedz
  10. dziewczyno jak masz hajs to nic trudnego,idziesz do dietetyka i masz problem z glowy,do tego silownia i w 3 miechy jestes ladna dupcia.pozdrawim i zycze wytrwalosci

    0

    1
    Odpowiedz
  11. Czyli dobrze prawią eksperci od zwiększania masy, posłuchałaś ich rad i dzięki temu przeszłaś wstępną selekcję na twoim kierunku. A jak szukasz motywacji w przeciwnym kierunku to zadaj sobie pytanie – kogo częściej można spotkać: starego pijaka, czy starego grubasa?

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Poczytaj o Intermitten Fasting. Polecam

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Pierwsza sprawa-nie wpierdalaj slodyczy bo one nie dają energii długookresowo. Po drugie dieta owszem, ale wysokobialkowa (tylko nie Dukana), wpierdalać mało, ale częściej (nie przegryzać) i oczywiście WODA (min 30ml na każde 10kg ciała dziennie). Kolejna sprawa to ruch. Element podstawowy – na poczatek spacery, a potem coraz więcej i dłużej!!! Teraz najważniejsze – przestań się mazać. Sama się w to wjebałaś, więc sama sobie pomóż. Nikt tego za ciebie nie zrobi…Q

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Słabo cię rucha

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Jakie studia dziewczyno. Wmawiają młodym że muszą być studia – bzdura. W tym kraju i tak nie ma pracy. Byłem na emigracji w holandii i w 3 miechy zrzucolem ,20 kg. Ale co. Tego jak po powrocie efekt jojo. Zostaw te studia pakuj torby i w świat. Praca po studiach w tuskolandii haha kto sie jeszcze na to nabierze. Spuerdalac po euro czy funty w trybie natychmiastowym. Taka moja rada. A tam schudniesz napewno. Ciao

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Witaj droga hujowiczko. Za bardzo sie przejmujesz wszystkim. Za duzo wzielas na swoje barki. Stres cie rozpierdoli. Chcesz ukończyć 2 kierunki studiów kosztem swojego zdrowia? Niedorzeczne. Przestań woierdalać słodycze i narzekać. Jestes ambitna tylko leń. Obiad można w wolnej chwili zrobić na 2,3 dni, lub zamrozić coś. A ten ostatni twój posiłek powinien być niskokaloryczny a nie kurwa jakieś mięcho i ziemniory! Żeby mieć energię to kawe pij a nie jesz! I w wolnyn czasie rusz się trochę! Nawet marsz spala kalorie! Co do twojego faceta to sądzę, że jest wspaniały, ponieważ dba o to żeby cie nie urazić. Zrób to dla niego!sadze ze te studia odbiją się na twoim zdrowiu jeśli tego nie zmienisz. Pozdro MJTJ

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Ja cie rozumiem. Mam tak samo. Jest trudno, gdy…smakuje:-)i to jest pierdolenie kota za pomoca mlota, gdy sie mowi (tylko w Polsce!), ze polska kuchnia najlepsza. Za tlusto, za duzo weglowodanow, za slodko, za duzo. Ja troche schudlam- powiem ci jak: po pierwsze zero zarcia od 18:00. ZERO! a po drugie: wylacz prawie weglowodany.No i slodycze. Zryj tonami marchewki, kalarepki, papryke. Kurwa…ja wiem, jak to trudno. I wiem, jak chujowo jest pokazac sie komus, kto cie dawno nie widzial. Trzymaj sie.

    0

    0
    Odpowiedz
  18. „Boję się, że to może być przez geny. Wyglądam bardzo podobnie do mojej babci, a ona jest mega gruba i ciągle wpieprza, cała rodzina się śmieje ile to ona nie wpierdala.”

    To ciągłe wpierdalanie to przez geny? Chyba dałaś sobie sama odpowiedź.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Tez mi problemy, boisz sie ze cie ze studiow wyrzuca. Nie zesraj sie z tego ogromnego stresu. Czekaj az do roboty pojdziesz tam bedziesz miala taki powod do stresu ze ciagle bedziesz pod siebie robic. Wtedy schudniesz ty lakomy patafianie.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Rusz tą swoją grubą dupę i zacznij ćwiczyć,najlepiej biegać.Albo bierz mefedron, po tym narkotyku człowiekowi nie chce się jeść.

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Czegoś tu nie rozumiem chcesz być szczupła i tonami wpierdalać słodycze. Zachowujesz się jak alkoholik który chce już nie pic ale dopiero wtedy gdy się napije. Kurwa albo się jest konsekwentnym albo nie. Wpiedalaj więcej to na 100% koleś cię zostawi – no bo kto by się chciał wiązać na całe życie z kaszalotem który z dnia na dzień jest coraz większy. Zaraz posypia się choroby – serce, cukrzyca, stawy już teraz nie wyrabiają. Może należy odwiedzić psychiatrę a nie żalić się na chujni.

    0

    0
    Odpowiedz
  22. A na uczelnię masz daleko? Jeśli nie, to podczas ładnej pogody wybierz spacer zamiast autobusu. A jeśli masz daleko, to zrób sobie np. postanowienie, że zawsze idziesz na następny przystanek, nie ten najbliższy i zawsze wysiadasz przystanek wcześniej. Zawsze to jakiś dodatkowy ruch :). Na uczelni – schody zamiast windy. I codziennie gimnastyka 15 minut: brzuszki, przysiady i takie różne, tyle powinno się udać wygospodarować mimo zapracowania. Tp będzie zdrowsze niż jakieś diety. Powodzenia, dasz radę :). PS. Jesteś pewna, że masz nadwagę? Pytam, bo wielu moim koleżankom tak się wydaje, a wcale po nich tego nie widać.

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Zbadaj poziom hormonów tarczycy. Brak energii wcale nie musi się wiązać ze zbyt małą ilością przyjmowanych kalorii. A jeśli szukasz sposobu na zgubienie zbędnych kilogramów to cóż – sport, seks ?

    0

    0
    Odpowiedz
  24. cos tu nie gra, student i dwa obiady?!?

    0

    0
    Odpowiedz
  25. Możesz umrzeć na zawał. Albo jeszcze gorzej, hemoroidy. Trychinoza, kołowacizna, słoniowacizna, żółtaczka, białaczka, padaczka, sraczka, trądzik, czyraki, cysta w głowie, chroniczna czkawka, miażdżyca, wylew krwi do mózgu i do oka, wypadanie włosów, zrogowaciały naskórek, smród, narkoman z nożem z bramy wyskoczy, telefon w samym środku nocy, stwardnienie rozsiane, płaskostopie, uszkodzenie stawów skokowych, wypadanie odbytu.

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Chcesz to inwyłącznie zrobić tylko po to,aby on w przyszłości miał sadysfakcje czy mógł się pochwalić przed innymi?A co z innymi wartościami?Jeśli już to zrób to dla siebie,by lepiej się czuć!Przede wszystkim Tobie ma być dobrze i byś dobrze sie z tym czuła na codzień-pomyśl o Tym.Powodzenia!

    0

    0
    Odpowiedz
  27. łączę się z tobą w tej chujni. Wiem o czym piszesz bo sam mam kłopoty z „masą” i to nie tylko mięśniową. Jak sobie nie radzisz sama idź do odpowiedniego lekarza – to sprawa metabolizmu – to się leczy, niekiedy nawet chirurgicznie. Dobrze że masz świadomość tego gówna. Życzę wytrwałości „zrzuć masę”

    0

    0
    Odpowiedz
  28. głodzenie sie nigdy nic nie daje. Trzeba biegac i uprawiac sport wtedy sa wyniki i mozesz jesc duzo bo i tak nie przytyjesz jak bedziesz sie ruszac wiem bo pracuje fizycznie a kiedys bylem na bezrobociu i siedzialem w domu i tez waga szla do gory z kazdym dniem a teraz jest spoko ;p

    0

    0
    Odpowiedz
  29. Czy wystarczającą motywacją jest to że jeśli będziesz gruba to do końca życia będziesz musiała używać wibratora albo mieszkać z jakimś desperatem. Nie oszukujmy się, żeby zaistniała miłość pomiędzy mężczyzną i kobietą musi się ona mu podobać. Niestety to całe pierdolamento o cechach charakteru to herezja. Charakter się liczy w drugiej kolejności. A i jak przytyłaś 20kg to po schudnięciu skóra będzie zwisała z ciebie jak z mordy buldoga, widziałem filmik na YT jak gościu się odchudził z ok 100kg do normalnego stanu.

    0

    0
    Odpowiedz
  30. Zmniejsz mase

    0

    0
    Odpowiedz
  31. Ty masz chłopaka ?? masakra jakaś, albo jest ślepy albo wychodzi z założenia, iż każda potwora znajdzie swojego amatora. W tej sytuacji mogę z czystym sumieniem powiedzieć Ci: 'zwiększ masę’ pozdro.

    0

    0
    Odpowiedz
  32. musisz chłopakowi częściej dawać ,podczas seksu traci się dużo kalorii

    0

    0
    Odpowiedz
  33. Miej w dupie wszystkie chamskie komentarze.Żadne jebane tabletki na odchudzanie i pierdolone diety cud-wsadzić można je w dupę tym którzy to wymyślają dla kasy. Żadna siłownia-szkoda kasy i czasu!!! Polecam jak ktoś wyżej Intermitten Fasting inaczej Leangains oraz programy do domowego fitnessu typu inasnity/p90x/slim in 6/brazil but lift itp. Daje Ci 100% gwarancji, że po 3 miesiącach bedziesz zupełnie innym człowiekiem pełnym energii i chęci życia :D! Rusz się! Są tylko dwa dni kiedy nie można nic zrobić-jeden nazywa się wczoraj a drugi jutro! POWODZENIA!!!!

    0

    0
    Odpowiedz
  34. EJ chujowicze jest chujnia na fejsbóku?

    0

    0
    Odpowiedz
  35. @35 – tak, chujnia jest wtedy, kiedy ktoś wstawia debilny post/komentarz na fejsbóku.

    0

    0
    Odpowiedz
  36. To wina genów, nic nie poradzisz, wracaj do jedzenia.

    0

    0
    Odpowiedz
  37. Chyba sobie żartujesz z tą motywacją. Polska to ziemia ludzi przepełnionych nienawiścią, frustracją i agresją, którą wyładowują na ludziach – w ich mniemaniu – gorszych od siebie. Najlepiej i najłatwiej w internecie. Bez sensu się wywnętrzać na tego typu stronach, przy czym Chujnia stała się już szczytem prymitywizmu polactwa. Jedyne, co mogę poradzić – staraj się jeść wcześniej i zdrowiej, i nie stresować się tyle. Pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz
  38. Pomyśl o czymś obrzydliwym albo śmierdzącym kiedy chce ci się jeść, np. o gównie, może pomoże, chociaż spaślaków to raczej nic nie brzydzi. Kiedyś w pracy widziałem papierek po batonie w kiblu, a nie ma w nim wentylatorów i jebie gównem na okrągło. A jednak jakiś grubas był w stanie tam batona wpierdolić. Nigdy tego nie pojmę.

    0

    0
    Odpowiedz
  39. Żresz? nie narzekaj że gruba

    0

    0
    Odpowiedz
  40. dziękuję wszystkim chujowiczom za odpowiedzi, staram się ogarnąć dupę 😀

    wzrost 160, waga 73-5, jakby ktoś chciał wiedzieć

    0

    0
    Odpowiedz

Studniówki, żakinady i inne gówna

To, że jestem aspołeczny to już wiem od dawna, to że nie umiem się bawić również, ale kurwa dlaczego mnie to wszystko tak drażni? Na studniówkę mam wyjebane, nie jestem jakimś lemingiem, żeby robić to co inni, bo większości to mamusia każe iść, bo to przecież „taka fajna impreza”. To jest dla mnie żałosne, wynajmować jakąś salę, dawać wszystkim w koło zaproszenia, tylko po to żeby na jedną noc się odpierdolić, udawać szlachtę i pić wódkę pod stołem, ukrywając ją przed nauczycielami, którzy i tak dobrze wiedzą, że na studniówce się chleje? Do mojej listy narzekania dopisać muszę jeszcze żakinadę. Ok, może niektórych to bawi, może niektórzy lubią się przebierać i bawić z klasą, z którą są zżyci. Ale kurwa skoro jest grupa ludzi, którzy wiedzą, że nie potrafią się bawić, to dlaczego są przez wszystkich ofukiwani i wręcz napiętnowani? „Ty się nie chcesz z nami bawić?”, „nie lubisz naszej klasy?” co kogo to obchodzi dlaczego ktoś nie chce z siebie robić idioty?
Na koniec pozostawiłem kwestię pierdolonego ćwiczenia tańców na WF. Dlaczego zmusza się uczniów do tańczenia i ćwiczenia jakiegoś pojebaństwa, mimo tego, że ktoś nie idzie na studniówkę? Nie jestem pedałem, ale taniec z krzywymi mordami to aż obrzydza i potem tylko reszta grupy „samców alfa” wyśmiewa się. Kurwa to jest szkoła średnia, czy przedszkole, powiedzcie mi? Całe te Państwo się składa z takich głupot. I jak tu być szczęśliwym, nie mieć kompleksów i być pewnym siebie, skoro na każdym kroku ktoś próbuje cię zgnoić?

126
74
Pokaż komentarze (33)

Komentarze do "Studniówki, żakinady i inne gówna"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Daje Ci 4. To wina mentalności. W Polsce każdy przejaw inności jest traktowany jako coś złego. Naród żyje w zakłamaniu. Jeśli chodzi o takie imprezy to wybieraj sam. Jednak z własnego doświadczenia powiem Ci, że na studniówkę warto się wybrać. Ja nie poszedłem i trochę teraz żałuję. Jednak to żałowanie szybko mija. Sam podejmuj życiowe decyzje. Nie kłóć się z matką jeśli cie próbuje przekonać tylko podaj rzeczowe argumenty, tak samo rób ze wszystkim w życiu. Zobaczysz, że to przynosi lepsze rezultaty niż wydzieranie się i podawanie argumentu BO NIE. PEACE

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Jedno słowo: POLSKA nienawidzę tego kraju ale pozostaje mi w nim żyć, taka mentalność ludzka polaczków.

    4

    0
    Odpowiedz
  4. W czasach kiedy liczył się w Polsce BÓG-HONOR-OJCZYZNA każdy prawdziwy mężczyzna umiał tańczyć podstawowe tańce-walc, polonez itp. I pomyśleć, że wtedy ktoś kto nie umiał był uznawany za leszcza haha! No ale to się „ne wrati”!

    0

    1
    Odpowiedz
  5. Nie pierdol tylko naucz się tańczyć pacanie! Po uj szedłeś do szkoły z maturą! Dopiero będzie z Ciebie matoł jak nie będziesz umiał nawet głupiego poloneza zatańczyć!

    0

    5
    Odpowiedz
  6. Polać @1 bo dobrze prawi.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Miałem to samo z tą jebana studniówką.Od 1 klasy wiedziałem,że nie pójde bo ludzie z mojej klasy okazali się bandą zjebów.Wyścig o śmieszniejszy kawał,kto powie lepszą cięta ripostę i inne obgadywania oraz srele manele.Jebnąć na ryj o beton szło taki śrut był.Ale zakładałem słuchawki i śłuchałem czego chce.A co tańców na WF też mnie zmuszali do nauki poloneza.Jakieś jebnięte gibnięcie co 3 krok no dosłownie mi zwieracz puszczał.Dopiero jak się ostro wkurwiłem po 2 miesiącach odpuścił mój nauczyciel WF’u jak powiedziałem że nie tańcze i jebłem drzwiami.Na dodatek jebany knur się ze podśmiechiwał i głupie żarty stosował do mojej osoby jak i reszta zjebanej klasy.I ja miałem marnować 400zł żeby siedzieć jak pizda przy stole,napić się wódy i patrzeć na ludzi których nie lubiłem a co gorsza na tą całą pierdoloną szopkę.Śrut na maxa no istna orgia w domu starców.

    3

    0
    Odpowiedz
  8. Jesteś po prostu introwertykiem, a takich się piętnuje i uważa za dziwadła. Na szczęście mnie nikt nie zmuszał do pójścia na studniówkę, nie byłam i nie żałuję. Musisz się pogodzić, że przez większą część swojego życia ktoś będzie się do Ciebie przypieprzał, pouczał, wyśmiewał. Miej wyjebane, odpowiadaj opryskliwie i zabijaj wzrokiem. W końcu się odpieprzą. Odkąd ja tak robię, to mam prawie że spokój. Najgorsze jak nic z tym nie robisz, to będą się dowalać jeszcze bardziej.

    3

    0
    Odpowiedz
  9. @1: Nie tylko w Polsce ludzie tak reagują na inność. Ludzie w innych krajach są tak samo pojebani – spotkałem wielu obcokrajowców obojga płci i potwierdzam to. Ja mam natomiast zawsze nieprzyjemności bo nie jestem zbyt rozmowny (typ introwertyka). Chociaż czasem jak ktoś zagada na sensowny temat to pogadam z przyjemnością. Jednak w większości ludzie mną gardzą bo mruk i nic nie mówi, a już szczególnie kobiety! Mimo, że zawsze staram się być miły to inni mnie zawsze obrażają z tego powodu. Z kobietami jest o tyle zabawniej, że same w większości są jebanymi mrukami, nie mają nic a nic ciekawego do powiedzenia, są po prostu chujowe, a oczekują, że każdy będzie wokół nich skakał i nawijał bzdety. Znalazły się księżniczki. Pierdole to i odkładam kasę na lalkę do ruchania z Japonii, bo i tak nie mam szans na wyruchanie jakiejś kobiety przed śmiercią z takim zjebanym społeczeństwem. Japończycy to mają łeb na karku! A na koniec mam dla was wiadomość: Gińcie ekstrawertyczne ścierwa!

    4

    0
    Odpowiedz
  10. Też nie idę, nie ma tak właściwie z czego się cieszyć, nie ma powodów, żeby balować i to jeszcze w gronie osób, które kojarzą Ci się z najgorszym miejscem do jakiego trafiłeś – zwłaszcza, kiedy źle wybrałeś szkołę, ale masz bardzo dobre wyniki w nauce (tak, mówię o sobie). U mnie parę osób z klasy nie idzie na studniówkę, więc na szczęście nie jestem sam i nikt wali z pytaniami 'czemu nie idziesz?’, bo nie jestem jedynym przypadkiem.

    1

    0
    Odpowiedz
  11. Jakbym słyszał siebie te… 9 lat temu – czyli nic się nie zmieniło. Też szedłem pod prąd i też nie było lekko bronić swoich argumentów. Mimo wszystko radzę Tobie pójść, z biegiem lat jednak żałuję że nie byłem, bo teraz tylko zapierdol w pracy i powrót zjebanym do domu. I chociaż to tylko impreza do najebania to jakieś tam wspomnienie pozostaje. Pozdro.

    1

    0
    Odpowiedz
  12. Idź w dresie i przyprowadź kozę.

    1

    0
    Odpowiedz
  13. @2 to się kurwa wyprowadź.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. @8 Po ostatnim zdaniu widać że wyszła z ciebie hipokryzja, bardzo chciałbyś być wyszczekany w towarzystwie, ale twoja konstrukcja psychiczna na to nie pozwala. Ale nie przejmuj się tym za bardzo, jak nie wychodzi ci nawijka, to przynajmniej możesz udawać i sprawiać wrażenie że słuchasz z uwagą co ktoś ma do powiedzenia, zapewniam cię że zostaniesz dostrzeżony, nawet a może zwłaszcza przez kobiety, ostatecznie to one przede wszystkim potrzebują kogoś, komu można nawijać makaron na uszy.

    0

    1
    Odpowiedz
  15. Ja bylem na 3 studniowkach na zadna nie cwiczylem tancow ani nie tanczylem i bylo zajebiscie. Troche pochlejesz troche zjesz, pogadasz z pannami posmiejesz sie z kumpli ktorzy zrobia z siebie pajacow i jest zabawa. A ty to jakas pizda jestes znerwicowana

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Mi tez zbytnio sie nie widzi studniowka , nie jestem zzyty z klasa mam ich w dpuie pajacow i debili identyko jak u was chujowicze,ale ide , zajebie sie jak swinia i nie bede tego ukrywal , ostatnie miesiace z ta trzoda (zarowno uczniowie jak i nauczyciele) to zrobie im trzode ze zapamietaja, kilka osob dziewczyn nie idzie (jehowi albo chlopak nie pozwala) ale to ich sprawa. Trzymaj sie chujowczu

    1

    0
    Odpowiedz
  17. Rozpocznij rebelię, znajdz jeszcze ze trzech takich jak ty i postawcie sprawe jasno, ze macie to w dupie i nie idziecie. A jak dalej beda was namawiac to wyciagnij dowód i powiedz ze masz 18 i za dalsze proby namawiania pojdziesz do lokalnej gazety i powiesz, ze nie szanuja ucznia jako jednostki i panuje totalitaryzm. Mozesz dodac, ze dyrektor rucha was w dupe bo to pewnie prawda skoro odmawiasz okazji do picia

    1

    0
    Odpowiedz
  18. Witaj, a co właściwie lubisz?Za czym jestes?Jakie masz pozytywne myśli,czy jest coś pozytywnego w twoim życiu?Z tego co piszesz wynika,że wszystko na nie,nie ma plusów,same narzekania itd. A coś pozytywnego w twoim świecie?

    0

    0
    Odpowiedz
  19. a moim zdaniem jesteś dupa nie koleś.

    0

    1
    Odpowiedz
  20. Jesteś jakiś zjebany, przecież na studniówkę przychodzą tylko ludzie z danej szkoły z ewentualnymi dziewczynami/chłopakami z poza szkoły. A wódkę pije się z nauczycielami, ja piłem z wychowawczynią (tylko mówiła żeby nie robić zdjęć i filmów) i profesorem z którym miałem korki. W sumie mogłem ją łapać za dupę jak z nią później tańczyłem ale byłem zbyt najebany i nie wpadłem wtedy na ten pomysł, zresztą z niezłą koleżanką byłem. A nauczyciele też piją w tym swoim pokoju, chyba nie myślisz że zamiast się bawić gadają o tym jakim jesteś kretynem i o twoich ocenach gimbusie.

    0

    0
    Odpowiedz
  21. @19 jeśli jesteś podekscytowany piciem z nauczycielami to pozdro:P..
    ja też miałam wyjebane na 100dniówkę i tego idiotycznego poloneza,cały rok pierdolenie tylko o tym,panny a to jaka sukienka a to jaka fryzura..rzygi jednym słowem.tez wszyscy w szkole sie dziwili czemu nie ide bo byłam najładniejsza dupą w klasie,kontaktową,lubiłam imprezy..z tym ze nie szkolne:p miałam inne ,swoje towarzystwo i nie miałam ochoty isc na ten jebany bal:) nie żałuje,i gwarantuje Ci..miesiac po 100dniówce nikt o niej nie bedzie juz gadał,rok po nikt nie bedzie pamietał..takze wytrzymac musisz to ich wkurwiające dopytywanie sie whyyy.. u mnie 3 lata mineło i dupy sobie tym tematem w ogole nie zawracam..i kilka stówek miałam w kieszeni:)

    1

    0
    Odpowiedz
  22. Chociaż jeden człowiek dobrze myśli o tych osranych studniówkach. Pozdro dla Ciebie, trzyma sie.

    1

    0
    Odpowiedz
  23. jesteś pedałem jak sądze po tym odbytniczym poscie.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Miałam identyczną sytuację, niecierpiałam mojej klasy w LO ale miałam organizowaną zabawę – studniówkę.Nie chciałam iść, szkoda mi było na to pieniędzy bo wiedziaąłm że nie będę się czuła dobrze tylko będę musiała udawać i zachowywać się standardowo – sztuczne uśmiechy i te sprawy horror. Rodzina na siłę mnie wygoniła na tę imprezę ( była to w ich mniemaniu forma uspołecznienia, no bo to nie do pomyślenia jak można nie chcieć pójść na bal?) jeszcze mi przy tym znaleźli towarzystwo bo nie miałam wolnych i chętnych kolegów na to (syna koleżanki cioci )i tak mi już zostało z nim w tym roku 7 rocznica będzie ;). A na zabawie bawiłam się wtedy do d… z osobą dopiero co poznaną i klasą wrednych typów (nie wszystkich) Pozdrawiam autora chujni. Życie robi czasem niespodzianki 😉

    1

    0
    Odpowiedz
  25. 98% to bezmózgi i niewrażliwcy. Niezależnie od płci, wieku i wykształcenia. Mierzwa. szkoda gadać.

    1

    0
    Odpowiedz
  26. @20 Z punku widzenia dziewczyn każda z nich jest najładniejszą dupą więc nie pierdol, większość dziewczyn ma przerost ego co sprawia same problemy bo myślą że każdy chce ich tylko wyruchać przez co z większością nie da się pogadać bo myślą że to pretekst do gwałtu. I nie podniecałem się z picia z nauczycielami tylko tłumaczyłem gimbusowi coś na co sam nigdy by nie wpadł. A studniówką nikt się nie podnieca, impreza jak każda inna np. sylwester czy chuj wie co tylko trzeba tego poloneza zatańczyć co dla człowieka nie będącego inwalidą nie jest wielkim wysiłkiem ani poniżeniem. Nawet taniec mniej zjebany od jakiegoś wyginania się w rytm discopolo nie mówiąc już o pojebanym techno.

    0

    1
    Odpowiedz
  27. Do 8@ Popieram go w zupełności.

    0

    0
    Odpowiedz
  28. hejo hejoo Rozumiem Twój ból , też mam w tym roku tą cholerną studniówkę , jestem dziewczyną , mam z kim pójść i w ogóle ale NIENAWIDZĘ swojej klasy i nie wyobrażam sobie sytuacji , w której wykładam kasę po to – by wyjść stamtąd wkurwiona .

    1

    0
    Odpowiedz
  29. Ja miałem zawsze tak samo i dalej mam. Ale to jest tylko w szkole tak później jak się usamodzielnisz już możesz mieć wyjebane na wszystko, ale minus jest taki, że przyjaciół wiele nie będziesz miał. Mnie osobiście to odpowiada bo tłumu nie lubię.

    2

    0
    Odpowiedz
  30. Oj, stary. Coś mi tu śmierdzi zniewieściałością histroyczną i brakiem jaj. Zawsze śmiać mi się chce, kiedy czytam podobne komentarze i słyszę takie wypowiedzi. Chociaż to może smiech przez łzy… rezygnacji. Gdyby wszyscy Polacy mieli takie ignoranckie nastawienie jak ty w roku 1788, 1794, 1807, 1812, 1831, 1864, 1905, w latach 1914-18, 1939-45, 1926, 1980,1989… to (z wyjątkiem ostatnich dwóch dat) dzisiaj napierdalałbyś po niemiecku, albo po rusku i uczyliby cię w szkole o polskiej zgniliźnie moralnej, o Polsce jako zarazie Europy, o Polsce jako śmieciu historii. Tobie by to wkładali do głowy; rusycyzujący i germanizujący nauczyciele kładliby ci do głowy, że (mimo, iż tu się urodziłeś, że w twoich żyłach płynie krew chłopska, szlachecka i królewska władców żądzących przez stulecia naszymi ziemiami)jesteś Niemcem, albo Rosjaninem. To, że w Polsce teraz nie dzieje się najlepiej (kryzys, brak pracy, marne płace, itd.) to prawda. Prawdą jeste jednak też, że Polska od stulecie nie miała tak mocno ugruntowanej pozycji na politycznej mapie Europy i świata. Moja duma narodowa nie bierze się stąd, że mimo iż zapieprzam ostro dzień w dzień za raczej kiepskie pieniądze. Moja duma narodowa bierze się ze świadomości bohaterstwa, męstwa i bezgranicznego oddania ojczyźnie moich przodków. Z tego, że mimo ponad 150 lat niewoli, tłamszenia, gnębienia i chęci mocarstw rozbiorowych, by zaniknęła pamięć o Polakach, moi przodkowie nie pozwolili na to. Jestem dumny z jaj jakie mieli powstańcy kościuszkowscy, listopadowi i styczniowi, którzy w imię honoru i pamięci swojego dumnego państwa stawali mężnie w obronie ojczyzny na przekór potężnej Rosji, Niemiec i Austrii. I zadawali głębokie, niegojące rany łapom, które sięgały po Polskę. Jestem dumny z tego, że ci ludzie reagowali gniewem zawsze, gdy butni, bezczelni zaborcy, stawali swoimi buciorami na polskiej ziemi. Książę Józef Poniatowski w ostatniej wielkiej bitwie Napoleona wolał oddać życie, niż być zapamiętanym, jako tchórz. Pod snajperskim ostrzałem puścił się w szarżę i zniknął w odmętach rzeki. A nasi kawalerzyści z wąwozu Samosierra? Trzystu polskich jeźdźców rozbiło w tył liczącą kilka razy więcej obsadę artylerii i piechoty hiszpańskiej. Trwało to kilka minut. Napoleon obserwujący ten niemający precedensu w historii przykład męstwa, bohaterstwa i bojowej furii, mało nie spadł z konia z wrażenia. Jego francuscy chłoptasie przedtem kilka dni smętnie marudzili, że nie dadzą rady, nie da się, nie ma, co próbować… Wiele by jeszcze opowiadać. Jestem dumny z Polski na przekór wszystkiemu i za wszystko. Maciej, 30 lat.

    0

    1
    Odpowiedz
  31. „A na koniec mam dla was wiadomość: Gińcie ekstrawertyczne ścierwa!” o, widzę że ktoś zgapił jeden z moich komentarzy. co za ludzie kurwa, nic samego nie wymyślą

    1

    0
    Odpowiedz
  32. Zgadzam sie z Tobą autorze, do gówna to niepodobne. Tyle że to jest taka maluuuutka hujnia… Też nie byłem na studniówce i wcale nie żałuję. Jak ktoś chce iść też nie potępiam, ale dla mnie to dość śmieszna sprawa, jeszcze żeby to były stówniówki takie jak naszych rodziców… Ale prawdziwa hujnia zaczyna się potem, jak pójdziesz do roboty…

    0

    0
    Odpowiedz
  33. @30. Trzeba było jeszcze dodać o piaście Kołodzieju, Chrzcie, Grunwaldzie, Kłyszynie, Kircholmie i Chocimiu. A i Wiedniu. Kurwa, człowieku tekst jest o studniówce a ty kazania historyczne prawisz….jak w TV, jeden o chlebie, drugi o niebie.

    0

    0
    Odpowiedz

Dumni z historii Polski

Słucham tego co mają do powiedzenia ludzie, czy to w szkole, czy to w kościele, czy na ulicy, znajomi. Ciągle słyszę, że powinniśmy być dumni z historii Polski, że kiedyś byliśmy potęgą.
Ja się pytam co w tym takiego dumnego? Średniowieczne państwo którego argumentem była tylko siła fizyczna. Rozwijało się poprzez wojny w których ginęła niewinna ludność i grabieże. No ale tak, powinniśmy być dumni, że nasi rodacy spuszczali krew w niczego nie winnych słabszych ludów.

Tak samo wielcy bohaterzy narodowi którzy przyczynili się do odzyskania niepodległości. Najpierw poprzez wszystkich agresywnych idiotów z wąsikami (szlachta polska) doszło do rozbiorów, a później trwała akcja ratowania dupy i znów lała się krew.

Dlaczego w Polsce jest tak, że zamiast zapobiegać to dopuszcza się do takich rzeczy a później z wyzwolicieli robi się bohaterów. Tylko, że zawsze przy tym musi popłynąć krew i muszą zginąć niewinni ludzie.

W historii Polski raczej widać postawę Polaka który najpierw dopuszcza do powstania problemu a później go rozwiązuje.

Do dzisiaj nie potrafię zrozumieć postawy Polaków, którzy wyśmiewają chociażby amerykanów, że są idiotami a nie widzą, że w Polsce panuje takie samo otępienie wśród ludzi.

Mamy XXI wiek a u nas dalej syf i gnój w kraju. Bezrobocie, umowy śmieciowe, życie od 10 do 10. To nie jest wina UE tylko nieudolności polskiego rządu i mentalności Polaków.
Z takiej Polski jesteście dumni?

Ile jeszcze razy historia będzie musiała się powtórzyć? Ile jeszcze krwi trzeba przelać żeby w końcu wyciągnąć wnioski? Przez całe istnienie państwa Polskiego będzie polityka leczenia a nie zapobiegania? PEACE

81
63
Pokaż komentarze (18)

Komentarze do "Dumni z historii Polski"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Przecież to żałosne państwo w 2020 zacznie będzie miało krach demograficzny, więc czym się przejmujesz. Głupi ludzie sami wyginą.

    0

    1
    Odpowiedz
  3. ad1 od tego roku juz jest krach demograficzny o 20 tys wiecej urodzen niz zgonów a powinno byc odwrotnie by panstwo jakos tam funkcjonowało ,co do innych poruszanych przez autora tematów tak maszracje POlak mądry po szkodzie i tez mnie wkurwia wiele rzeczy niestety takich ludzi jest mało wiekszosci wystarczy tv i to co tam gadaja echh

    0

    0
    Odpowiedz
  4. a co byłoby gdyby nagle nas zaatakował jakiś kraj bądź terroryści? politycy prędzej zjedliby się nawzajem niż dogadali w tej sprawie. Zresztą dzisiaj nie potrzeba wojny-patrząc na to jak się żyje np. na Podkarpaciu-jakie zrobiono z niego zadupie, gdzie władza ma ten region właśnie w dupie to każdy Niemiec czy inny obcokrajowiec z kasą wykupi sobie ziemię kawałek po kawałku bez przelewu krwi a ludzie chętnie to sprzedadzą bo większa cześć rodziny siedzi i tak już za granicą!

    0

    0
    Odpowiedz
  5. „Średniowieczne państwo którego argumentem była tylko siła fizyczna”
    – poczytaj sobie o Kazimierzu Wielkim to on zapoczątkował powstanie nowego i silnego kraju (które trwało aż do zaborów czyli ponad 400 lat) i wcale nie osiągnął tego na tle militarnym.

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Gdzie jest to silne panstwo teraz? To wlasnie jest idiotyzm panstwa i obywateli by zyc przeszloscia zamiast miec przyszlosc lepsza dla nastepnych pokolen,Widocznie
      ty idioto zaszlugujescz na to co masz.

      0

      0
      Odpowiedz
  6. To wszystko nieważne co mówisz, Polak i tak będzie dumny i chuj, a reszta to idioci, amerykanie debile i tak dalej.
    Tylko że to u nas jest chujowo, nie u amerykanów. Tacy ludzie, pojebani i już.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Trudno nie przyznać Ci racji.Polska historia pokazuje jak polactwo i prywata nieraz brała górę nad dobrem wspólnym (tak samo jak dziś). Po za jedną sprawą. Odpierdol się od ludzi, którzy przez lata zaborów walczyli lub w inny sposób troszczyli się o Polskość. Warto pamiętać że nie ludzie w tamtych czasach byli podzieleni i nie wszystkim „się chciało”. Wybierz się do Cytadeli, albo na Pawiak lub przeczytaj sobie „Inny Świat” Herlinga-Grudzińskiego to ogarniesz jaką cenę płacili ludzie za Polskość. Dlaczego mimo wszystko powinniśmy być dumni z naszej historii? Nie tyle dumni co powinniśmy być przez nią mądrzejsi. A nie jesteśmy. Obok ogromu polskiej głupoty w naszej historii są naprawdę chwalebne momenty. W przeciwieństwie do np francuzów, którzy wysyłali własnych obywateli do Oświęcimia (kolaborująca policja kontrolowane przez rząd w Vichy sama organizowała łapanki-podobnie Węgrzy i Czesi) my Żydów ratowaliśmy (choć i z tym bywało różnie). Podczas gdy Alianci wyciszali sprawę holocaustu my o tym głośno mówiliśmy (raporty Karskiego i Pileckiego). Ci sami francuzi poddali państwo w dwa tygodnie licząc na linię Maginota, my broniliśmy się niemal do ostatniego żołnierza (ostatnia walczyła Armia gen. Kleberga, którego po porażce niemiecki dowódca w dowód uznania podjął kolacją). Do dziś jak pojedziesz w niektóre rejony (Włochy, czy Węgry) to zdarza się dostać zniżkę w restauracji tylko dlatego ze jesteś z Polski (Węgrzy za Bema, Włosi za Monte Casino mi trafiło się a Budapeszcie). Jak myślisz dlaczego z taką zaciętością byliśmy zwalczani przez sąsiadów w Katyniu, Wołyniu, czy niemieckich obozach? bo przewidywali powrót do naszej dominacji.
    Ale ogólnie temat rzeka. Nie można się nie zgodzić, że głupszej nacji, jeśli chodzi o politykę nie ma. Ruchali nas kiedyś (Wdzięczność Austrii za odsiecz wiedeńską, Napoleon, pomoc „sojuszników” w 39, Ribbentrop-Mołotow, Jałta,Enigma jako sukces Brytyjczyków, komunizm), ruchają nas teraz (korporacje, banki, dług publiczny, rodzima scena polityczna,offset za F-16, kontrakty za wojnę w Iraku) i będą ruchać (rynki finansowe, UE).
    Nie wiem czy kiedyś w Polsce będzie dobrze, ale po tylu latach nasza historia powinna nas nauczyć że w polityce trzeba być twardym i wyrachowanym, czego dzisiejsi politycy nie rozumieją. Być może dlatego MEN zmniejsza liczbę godzin historii, dlatego żeby wychować pokolenie debili-europejczyków nie czających, Europa zachodnia zawsze będzie nas traktować jak śmieci. I choćby dlatego, na przekór i pohybel rządzącym skurwysynom, historii nie można lekceważyć.

    0

    1
    Odpowiedz
  8. Ciekawe przemyślenia jak na gimba 🙂 Zwłaszcza odnośnie szlachty.. zrozum matołku, że dzięki magnatom Polska była potęgą, w szkole uczyli cię pewnie, że przez liberum veto były problemy itd. :-))) Mniej sejmów zostało zerwanych przez liberum veto niż w czasach współczesnych, to było podstawowe prawo jednostki ! Można było powiedzieć „NIE!”. Dzięki takim ludziom Polska tak DŁUGO trwała w swojej wesołej formie, czyli „państwa stepowego”. Ogólnie życie to nie film .. TO WOJNA !!! Pogódź się z tym.. co do reszty wywodu ogólnie się zgodzę. Pozdro.

    0

    1
    Odpowiedz
  9. abstrahując od tego jaki to ma wpływ – możemy być hisotorycznie dumni z tego, że nigdy nie chcieliśmy być poddanymi, niewolnikami – zawsze się butnowaliśmy i sami chcieliśmy sobą rządzić (a czy umiemy to robić to już inna kwestia :P)

    0

    0
    Odpowiedz
  10. 200 lat temu Napoleon wysłał na Haiti polski legion, celem tej misji miało być stłumienie dążeń niepodległościowych i przywrócenie niewolnictwa w tym kraju, które zostało zniesione w wyniku rewolucji francuskiej. Po przybyciu na miejsce, do tego egzotycznego kraju wielu żołnierzy i oficerów zdało sobie sprawę że nie walczą w imię popularnego wówczas hasła „Za naszą i waszą wolność”, tylko walczą o to by ich zniewolić. Było to sprzeczne z ich ideałami, toteż większość z nich zdezerterowała i poparła rebeliantów, przechodząc na ich stronę. Po wyzwoleniu tej wyspy rząd w ramach wdzięczności za wkład jaki wnieśli w niepodległość pozwolił wszystkim Polakom osiedlić się na terytorium tego państwa i byli oni jedynymi białymi którzy mieli ten przywilej, gdyż inni zostali straceni, bądź wygnani. Oczywiście prawie wszyscy z tego skorzystali, ponieważ mało kogo, oprócz kilku oficerów stać było na powrót do Europy. Dzisiaj po dwustu latach tworzenia tego kraju przez Polaków wspólnie z murzynami jako produkt finalny mamy jedno z najuboższych, najbardziej nieporadnych i skorumpowanych państw świata. Jak widzimy Polak potrafi i chyba rację miał Bismarck mówiąc „Chcecie wykończyć Polaków? Pozwólcie im samym sobą rządzić”

    1

    0
    Odpowiedz
  11. „którzy przez lata zaborów walczyli lub w inny sposób troszczyli się o Polskość.”

    Nie zrozumiałeś. Chodziło o to, że gdyby zapobiegali to by nie trzeba było przelewać krwi w powstaniach.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Hmm, po prostu patrzysz na sprawę dumy z Historii swojego kraju z innej strony niż większość społeczeństwa(w tym ja). Piszesz o tym czy mamy być dumni z tego że argumentem siły rozpierdalaliśmy wszystkich w około? A dlaczego by nie? Ruscy są z tego dumni, Niemiaszki są z tego dumni, Anglicy i Francuzi są z tego dumni, wszyscy którzy mogą(bo mają z czego) są z tego dumni, więc dlaczego Polacy mieli by nie być? Wszyscy starają się „zaginać” historię na swoją stronę- Jankesi śmieją się z Anglii że bez nich przegrała by wojnę, Anglicy śmieją się z francuzów że cykali się przed Hitlerem i od razu wywiesili białą flagę, Ruscy przywołują to że gdyby nie ich wojna ojczyźniana nikt nie pokonał by nazistów itp. Więc dlaczego my nie możemy być dumni z tego że nasi przodkowi spuścili wpierdol komunistą w 1920 i tym samym być może uratowali tyłek reszcie Europy, lub analogicznie spuszczając wpierdol turkom pod Wiedniem? Świat się nie zmieni, każdy chce szukać ideałów. Druga część twojego posta za to bardzo mi się podoba- Polacy jak chyba żaden inny naród potrafią wszystko spektakularnie spierdolić, i to jest fakt! Powinniśmy wyciągać wnioski z historii a niestety tego nie robimy.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. ad2 miało byc o 20 tysięcy więcej zgonów niż urodzeń sorki

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Polacy maja metalnosc chlopa panszczyznianego i nic tego nie zmieni

    0

    0
    Odpowiedz
  15. @4 Nie on tylko jego ojciec Władysław Łokietek który zakończył rozbicie dzielnicowe. Ale faktycznie Kazimierz Wielki to jeden z niewielu przykładów polaka potrafiącego rządzić. A do rozbiorów Polską rządzili jeszcze Jagiellonowie czyli litwini a później chyba Wettinowie, aż do czasu Augusta chuj mu w dupę Poniatowskiego. A do autora: masz rację, to całe pierdolenie o dumie z naszej historii to oszukiwanie samych siebie.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Autorze masz racji co do Ameryki i obecnego poziomu kulturalnego, cywilizacyjnego itd. naszego polskiego spoleczenstwa. jak upadl socjalizm, wladze polskie sciagnely do Polski amerykanskich doradcow do gospodarki, ekonomii, przebudowy przemyslu, rynku pracy. To zasluga tamtych i obecnych wladz, a takze tych idiotow pseudonaukowcow amerykanskich, ludzi chorych na umysle, mimo jakichs tam dyplomow czy zaswiadczen. Obecnie widzicie w Polsce efekt ich pracy, ich doradztwa. Naturalnie bedzie jeszcze gorzej, poniewaz mlodzi i bardzo mlodzi Polacy sa juz tak oglupieni, ze nic im nie pomoze, chyba tylko upadek unii europejskiej, upadek gospodarczy Zachodu, USA, Chin, Polski, to wtedy moze sie opamietaja. Nikt w Polsce nie wie, jak ma wygladac, funkcjonowac jako takie spoleczenstwo. W niektorych panstwach Zachodu jest jeszcze jako tako, ale podkreslam, nie jest wcale tak optymalnie, jakby tego pragnal niejeden chujowicz czy czytelnik tych wpisow i komentarzy. wszystko mimo wszystko stoi na glowie. Moze jeszcze panstwa Skandynawii moga byc wzglednym przykladem. Ze mozna to zrobic inaczej. Ale w Polsce naturalnie wzieto sobie za wzor USA, panstwo, gdzie rzadza wilcze prawa w gospodarce, spoleczenstwie, w swiecie finansow itd. Oto macie teraz efekty tego zapatrzenia sie w „najwiekszego, niezawodnego przyjaciela Polski, wzoru demokracji, praw czlowieka, wolnosci, rownosci, braterstwa i humanizmu”. Zeby bylo inaczej, przynajmniej znosnie, musi sie na poczatku zawalic to wszystko, co jest obecnie. Wierze mocno, ze ten dzien przyjdzie i sie tego doczekam z wieloma innymi. Jeszcze taki stary nie jestem, doczekam sie napewno.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Jebane debile!

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Wojna idzie. Politycy uciekną, a nas zostawią w tym bagnie.

    0

    0
    Odpowiedz

Muzyka i polityka

Cześć słuchacze wszelakiej muzyki. Może to co napiszę, to nie jest jakieś tam apogeum osiągniętej chujni, ale jednak to trochę irytuje i wkurwia. Chodzi o słuchanie muzyki i wiązanie jej od razu z przemyśleniami politycznymi słuchacza. Opowiem to na moim przykładzie. Słucham rocka, punka, tańczę tylko do rock&roll’a. Oczywiście zawsze znajdzie się jakaś menda społeczna, która uważa się za niewiadomo kogo i z góry określa mnie jako lewaka! Kij wam w ryj. Urodziłem się w Polsce, mieszkam w Polsce, piszę i mówię po polsku, jestem patriotą i jestem z tego dumny!! A jak dopada mnie jakaś zaduma to Chopina i innej muzyki poważnej też słucham! więc co? jestem lewakiem a do tego lamusowatym lewakiem, bo słucham smutów też? Mam kilku znajomych, co słuchają innego rodzaju muzyki… Reggae, jazz, blues. Oczywiście w oczach tych pseudo-patriotów, jesteśmy brudasami, ćpunami i czym tam jeszcze! Oczywiście nie robimy z siebie przebierańców, nie chcemy podkreślać ubiorem, tego czego słuchamy. Wyglądamy jak normalni ludzie.
Jeśli to czytasz buroku zafajdany to powiedz mi kim ty jesteś, jak podjeżdżasz pod remizę swoim przerdzewiałym Żukiem a z niego wydobywa się muzyka typu: „Jebnij mnie szpadlem i patrz czy żyję!” – Czyli Enerdżi, czy jakoś tak…
Uważam, że nie powinno się łączyć muzyki z przekonaniami politycznymi.

51
74
Pokaż komentarze (15)

Komentarze do "Muzyka i polityka"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. a ten żuk to ze sprzęgłem?

    0

    0
    Odpowiedz
  3. a co ty stary pierdolisz? ja słucham każdego gatunku muzycznego pod warunkiem, że utwór ma w sobie to coś od klasyki, muzyki filmowej, popu, alternatywy, przez trance, grunge i uj wie jeszcze co ale takiego problemu jak ty to stary jeszcze nie miałem!

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Uzasadnij to, że masz siebie za patriotę. Bo kurwa puste słowa to co drugi debil w tym kraju wypowiada. „jestem patriotą” to powiedz kurwa co takiego dla kraju zrobiłeś i masz zamiar zrobić.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Muzyka jest do słuchania a nie do pierdolenia o polityce, też uważam że nie ma sensu dorabiać do tego żadnej ideologi, niestety wielu różnej maści demagogów na siłę szuka diabła na końcu pałeczki perkusisty, albo w strunach gitarowych.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Twa chujnia jest z dupy wysrana, jesteś pewnie jeszcze na etapie gim-liceum, albo gim-studiów (w sumie bez różnicy) i strasznie przeżywasz jak ktoś cię nazywa brudasem itd. ucz się lepiej chińskiego, czy rosyjskiego , a najlepiej obu języków i po szkole spierdalaj stąd i żyj ! Ewentualnie możesz zostać i walczyć o lepsze jutro dla Polski i Polaków ha ha hahahahahhaha

    0

    0
    Odpowiedz
  7. @3 ja wysłałem sms o treści „POMAGAM” to się liczy? A tak poważnie to widzę, że autor chujni powiedział bardzo ważną rzecz: „Uważam, że niepowinno się łączyć muzyki z przekonaniami politycznymi” Ocena +5 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Ale sam przyznasz, że 90% słuchaczy punka, reggae itd. to dziwolągi jeżdżące na jakieś chamskie festyny gdzie wegetują w błocie pod namiotem i jeszcze są z tego dumni i opowiadają jak to było w tym roku zajebiście 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Gość w sumie ma rację. Ostatnio jak nie masz łysej głowy, nie zapierdalasz w dresie i nie słuchasz patriotycznego hip-hopu to jesteś lewak i chuj :] Najbardziej rozpierdala mnie ten festiwal patriotyzmu na czapkach/koszulkach/spodniach i reszcie garderoby. Kurwa, to że założysz sobie koszulkę z symbolem Polski Walczącej nie robi z ciebie ultra-patrioty. Przemyśl sobie najpierw czy zasługujesz na to żeby łazić w koszulce z takim symbolem.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Tak bardzo przejmujesz się opinią innych?Już nie jest ważne dla Ciebie co Ty myślisz i co Ty z tym zrobisz?Pomyśl o swoich odczucać i myślach.Jak to pomoże światu i innym ludziom. Można zrobić coś pięknego dla siebie i innych nie opierając sie tylko na opini kogoś,kto „siedzi wyżej”itd.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Jak słuchasz muzyki w innym języku którego nie rozumiesz albo jakiegoś techno to jasne że nie możesz jej łączyć z przekonaniami politycznymi. Ale w muzyce z przekazem nie da się go nie zauważyć, jak w muzyce Johna Lenona czy w hip hopie. A patriotyzm nie wyklucza bycia lewakiem, lewicowi bolszewicy też byli patriotami. Poza tym ja mam poglądy prawicowe w kwestii gospodarki ale nie wyznaję żadnej religii bo każda to herezja. Podział na lewicę i prawicę jest przestarzały i bezsensowny.

    1

    0
    Odpowiedz
  12. Muzyka nie powinna być podzielona na gatunki bo przez to mnożą się gimbusy. Nienawidzę konkurencji, wcale nie jest ona przyjemna.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Muzyka nie ma nic do rzeczy chłopcze. Jesteście jebanymi kurwami z innego powodu. Wy twierdzicie że szacunek należy się od górnie co jest oczywistą nieprawdą, gdyż na szacunek trzeba sobie zapracować. Wy twierdzicie że każdy powinien dostawać po równo nieważne czy pijak nierób czy pedofil czy gwałciciel czy patus który bije żone i dzieci czy ciężko pracujący w pocie czoła człowiek. Stawiacie znak równości pomiędzy normalnymi obywatelami a zawszawioną znienawidzoną przez nas patologią wspomnianą powyżej. Twierdzicie że macie prawo do „wszystkiego” ale wy nigdy nie wypracujecie chociażby 1% tego „wszystkiego”. Wam się kurwa zawsze wszystko należy tylko nikt z was nie chce pracować. I na koniec te wasze zjebane lewackie pierdolenie. Dla tego was nienawidzimy i tępimy bo jesteście trutniami i my chcemy waszej niechybnej zguby. Pozdrawiam cię środkowym palcem zahiviona pedalska lewacka kurwo. Dobrze wiecie że czasy waszej niedomytej i podłej ideologi przeminęły i pozostaje wam tylko skomlenie. Pozdrawiam /Rzeczjasny/ Patriota

    0

    0
    Odpowiedz
  14. @7 Przyznam, że WIĘKSZOŚĆ, ale nie wszyscy co jeżdżą np, na Woodstock to brudasy niestety. Ja też słucham tego typu muzyki i tak jak autor chujni nie robię z siebie przebierańca i nie taplam się w błocie. Jednak to chyba nie o to chodzi. Tu autor podkreśla, że ludzie oceniają Ciebie tylko po tym czego słuchasz.

    0

    0
    Odpowiedz
  15. do @12. właśnie zachowałeś się jak typowy buc, który nic nie wie o autorze, tylko tyle, że słucha takiej a nie innej muzyki. Wsadź sobie tego palca sam wiesz gdzie… chcesz szacunku? to zapracuj właśnie na niego. Za chujnie +5. a dla odpowiedzi 12 kapci bym nawsadzał „pseudopatrioto”

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Do @1 tak ale raczej z zjebanym sprzęgłem…

    0

    0
    Odpowiedz

Niezależne singielki – stare panny

Wiecie, kocham i szanuję kobiety. Ciągle szukam tej właściwej, pragnę założyć kochającą i wspierającą się rodzinę. Ale albo mam permanentnego pecha, albo po prostu w naszym środowisku (czy tam czasach) to jest jakaś utopia. Ostatnimi czasy ja, dwudziestopięcioletni, przystojny i inteligentny mężczyzna o wielkim sercu, po poważnym, kilkuletnim związku – poznałem taką niezależną singielkę (takie ostatnio modne powiedzonko), niemal dziesięć lat starszą ode mnie, wykształconą, dobrze zarabiającą, z własnym mieszkaniem, dobrym samochodem i… kotem (!). Nie imponowało mi to, co osiągnęła i posiada, tylko jej charakter, a także wygląd zewnętrzny. Od samego początku obustronna chemia, po jakimś czasie seks – mimo, że twierdziła, iż nie interesuje ją przygodny czy przyjacielski seks – kocha się tylko z mężczyznami, z którymi jest w związku. Zachowywaliśmy się jak zakochana para, lecz gdy pytałem, czy jesteśmy razem – dostawałem odpowiedź negatywną. Robiłem wszystko, co w mej mocy, by było jej jak najlepiej – pomagałem, wspierałem, zapewniałem rozrywkę, emocje, poczucie bezpieczeństwa i przede wszystkim szanowałem. Ona również się starała: gościnność, przepyszne dania, opiekuńczość… Stosunkowo szybko się jej znudziłem i odczuwając to, gdybym sam nie zapytał, co z nami będzie, pewnie tkwiłbym w tym emocjonalnym burdelu jeszcze długo, bo bardzo dużo do niej poczułem. I oczywiście przyszedł krach. Niedługo przed nim obiecała też rzekomą niezwykłą przyjaźń, a teraz jest śmiertelnie obrażona i nie pozostawia na mnie suchej nitki, gdy delikatnie przypominam jej, że nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Żartobliwie określała się jako osoba najlepsza, ale koniec końców wyszło na to, że jest po prostu nieszanującym innych ludzi przemądrzałym narcyzem, który twierdzi, że zawsze ma racje. Kobieta, która wyglądała przeuroczo i dawała nieco ciepła, ostatecznie okazała się królową lodu i diabłem wcielonym jednocześnie, a także ekstremalną hipokrytką. Kompani moi drodzy, rada od serca – takie kobiety unikajcie szerokim łukiem, bo inaczej zostaniecie brutalnie wykorzystani. Ja teraz muszę się męczyć (leczyć z uczuć) – a nie będzie łatwo, bo mieszkamy bardzo blisko siebie.

56
68
Pokaż komentarze (22)

Komentarze do "Niezależne singielki – stare panny"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Doesen’t matter, had sex

    0

    1
    Odpowiedz
  3. a tam, przynajmniej zaruchałeś

    0

    0
    Odpowiedz
  4. ja od 3 lat sie mecze i zdrowieje po takiej podobnej babie i serdecznie mam dosc byci z kims ,mam kase na zachcianki mam swoje pasje ,a z rodziną to najlepiej sie na zdjeciu wychodzi to utopia,gada cie to 35 latek

    0

    0
    Odpowiedz
  5. No stary błagam! 10 lat starsza singielka?! toż przecież chciała sprawdzić czy ma jeszcze to coś i młodzi na nią lecą a tak naprawdę to szuka gościa starszego od siebie z lepszym statusem materialnym który sama posiada. Poza tym bardzo doceniam ton Twojej wypowiedzi choć to chujnia przecie :P!

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Mądra babka, zawsze takie podziwiałam, ambicja, władza i przyjemność. Możesz jej powiedzieć,że też mam zamiar na taką wyrosnąć.

    0

    2
    Odpowiedz
  7. przecież nie mówiła Ci, że jesteście razem 😛 nie obiecywała złotych gór itd. dobrze, że się spytałeś jasno – a że dostałeś jasną odpowiedź to tylko się możesz cieszyć, że była szczera.
    a co obietnicy przyjaźni partneów to zawsze to są obiecanki-cacanki, niezaleznie od tego czy składa je kobieta czy mężczyzna. Niestety na ludzi bez serca można tracić, powodzenia w ocieraniu łez.
    Pozdrawiam skromnego autora, który jest „dwudziestopięcioletni, przystojny i inteligentny (…) o wielkim sercu”.
    Dwudziestopięcioletnia, piękna i inteligentna, czuła i troskliwa (miseczka D).

    0

    2
    Odpowiedz
  8. Chujowiczu, ot byłeś narzędziem do testów. Kobita się dowartościowała harcami z młodszym, bo ją na to stać 😉

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Zmniejsz masę serca a zwiększ obwód penisa, gdyż proporcje zalecane młodym osobnikom płci męskiej będącym w związku ze starzejącymi się samicami homo sapiens są u ciebie niewłaściwe, aaale jesteś inteligentny, co zdążyłeś już zauważyć i na pewno i to niedociągnięcie także już dostrzegłeś.

    0

    1
    Odpowiedz
  10. Kobiety są do ruchania. I tyle. Niczego więcej bym się nie spodziewał. Jak wyruchałeś to już możesz ją wypierdolić ze swojego życia. Znajdź sobie młodszą lepiej.

    0

    1
    Odpowiedz
  11. Chciala sobie wyruchac mlodego, a ty do tego gowna dorabiasz filozofie…..nie badz naiwny, zapomnij o niej i nie czapiaj sie takich bab.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. A na co liczyłeś ? Chłopie, w tym wieku 10 lat to jest przepaść a 35 latka to dla ciebie babcia. Ciesz się, że nie ciągniesz tego dłużej i tylko wyobraź sobie jakby to wyglądało za te 10 czy 15 lat. Ty 35, 40 ona 45,50. Co udało się zaruchać, to twoje, poszukaj nowszego modelu.

    0

    1
    Odpowiedz
  13. Widzisz dlatego zawsze najlepiej z góry określić sobie pewne zasady,być z poczatku szczerym,by właśnie tak jak na twoim przykładzie potem np: nie cierpieć itd. Ludzie bywają egoistyczni,zróżnicowani intelektualnie,ale i uczuciowo.Jak nie pogadacie szczerze o wszystkim,to potem wychodzi jak wychodzi jak np: na twoim przykladzie. Niby ludzie uczą sie na błędach,czytając czy sluchając innych,ale jak widać nie wszyscy.Zycie płynie dalej i pewnie nic z tym nie zrobisz.Najlepiej jak wyznaczysz sobie nowy tor i nie dasz się wplątać w kolejny,zakręty wir uczuciowy nie mający np: zakończenia…

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Bohaterce twojej chujni oraz wszystkim jej podobnym ( np. nr 5) z całego serca życzę losu takiej powiedzmy Wioletty Villas albo innej podobnej samotnej zdziwaczałej pani. Chuj im wszystkim w dupę i kawałek szkiełka.

    0

    1
    Odpowiedz
  15. Jaką przyszłość sobie wyobrażałeś ze starszą o 10 lat kobietą? Poruchałes sobie starą babę to i dobrze. Prawdopodobnie poznała innego faceta i spuściła Cię na drzewo. Masz jeszcze czas na poznanie lepszego „młodszego” modelu. Natomiast doświadczenia już nikt Ci nie odbierze. To że blisko mieszka też jest dobre bo jak Cię spotka z fajną ,młodą dupą to gul skoczy oj skoczy.

    0

    2
    Odpowiedz
  16. Ewolucja, kiedyś przetrwanie zapewniała siła fizyczna, teraz status materialny a nie jakieś miłości czy inne farmazony. Jej dzieci będą panami życia, a twoje wiecznie pokrzywdzonymi lamusami narzekającymi to na złamane serce a to na chujową pogodę. Różnicie się charakterem a miłość jak przyjaźń wymaga podobieństwa charakterów. Nie wiem na co liczyłeś jak sama mówiła że nie jesteście razem. Gdyby zmieniała zdanie co tydzień to nie osiągnęła by tego co ma. A ty nigdy nie chciałeś jakiejś dziewczyny wyruchać parę razy dla samego sexu, bez miłości bo uważałeś że ma zjebany charakter?

    0

    1
    Odpowiedz
  17. Taki kurwozaur potrzebuje cherubinowego kurwibąka jedynie do zabawy, nie angażując przy tym żadnych poważnych uczuć, jeżeli decyduje się na trwały związek to tylko z osobą która ma ugruntowaną pozycję i coś znaczy. Zostań prezesem jakiejś korporacji, albo czołowym politykiem, to wtedy do ciebie wróci, ale czy to ma sens?

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Autorze, naturalnie ze to utopia, to rzeczywiscie rzadko wychodzi. _A te zwiazki, ktore istnieja, ktore znasz, zdawaloby sie calkiem niezle, to zadne optimum. Nie miej zludzen. Tak bylo zawsze, nie tylko dzisiaj w naszej szarej rzeczywistosci. Nie bede sie niepotrzebnie rozpisywal. Jesli jestes od niedawno na tym portalu, to zachecam Cie do przeczytania wpisow (wraz z komentarzami, czesto madrymi, intelingentnym, o duzej glebi spojrzenia) dot. podobnych sytuacji czy rozczarowan z ostatnich 5-6 miesiecy. Arletta

    0

    0
    Odpowiedz
  19. No to dałeś czadu. Coś myśle, że Twoja urocza pani grała już w te klocki lub kulki jak byłeś w podstawówce. Teraz poznaj nową barbi i jebać aż się zgarbi. Kolego pomyśl, że jak nie wyjebiesz tego związku z głowy to jedyne co będziesz pchał to wózek w Tesco. Powodzenia i szybkiego powrotu na ziemię.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. zwieksz mase kota!!!

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Widzisz – mnie od zawsze to wkurwiało. A co takiego? A to, że takie przemądrzałe suki z mojego otoczenia zawsze miały wspaniałych i ciepłych facetów, którzy zapewniali im wszystko i byli gotowi wskoczyć za nie w ogień. A tymczasem ja – kobieta, która jak kocha, to całą sobą zawsze trafiałam na mężczyzn, którzy, że tak to ujmę „podcierali sobie tyłek” moim zaangażowaniem. Więc pozornie stałam się trochę zimniejsza, mniej dostępna i przestałam się tak starać, jak zwykle – to było wbrew mojej naturze, ale starałam się . I jaki był tego efekt? Spotkałam na swojej drodze najwspanialszego faceta na Ziemi. Z taką różnicą, że zniwelowałam ten dystans i oziębłość, ponieważ bardzo mocno Go kocham. Jaki z tego morał? Jeśli wymagasz szacunku, to musisz przynajmniej udawać, że aż tak Ci nie zależy, ażeby dać drugiej osobie sygnał, że nie jest tak łatwo, że musi zabiegać o Twoje uczucia. Jeśli zatracisz siebie i oddasz się cały związkowi, to uwierz mi – będziesz przegrany. A gościnność, przepyszne dania i złudzenie opiekuńczości to nie zawsze oznaka prawdziwego uczucia, czasem to jedynie zabijanie wolnego czasu i stwarzanie pozornego związku, ażeby zalepić na chwilę pustkę w egoistycznym umyśle. Świat jest popieprzony, a miłość nie zawsze przenosi góry.

    1

    1
    Odpowiedz
  22. Pewnie jest rakiem zodiakalnym

    0

    0
    Odpowiedz
  23. A życie jest okrutne , krótkie , kruche , niesprawiedliwe , trudne. Śpiew , taniec , czytanie , sport. Pomocny jest seks z milymi, podniecajacymi dziewczynami czy dojrzalymi, doswiadczonymi kobietami; pomagaja jednak mezczyznie kobiety w tlumieniu, przynajmniej na jakis czas, bolu, beznadziejnosci ludzkiej egzystencji. To jednak dobrze robi. Dlaczego mezczyzni o tym zapominaja? Ponadto polecam lekture dziel francuskiego autora, noblisty, o nazwisku Albert Camus. Wlasnie stuletnia rocznice jego urodzin. Zyl w latach 1913-1960.

    0

    0
    Odpowiedz

Chujnia z Rybolem

Wkurwia mnie Rybol (Rybnik). Jakie to jest zjebane miacho. Kory w pizdu – czasami 40 min wyjeżdżam z miasta. Ludzie są też pojebani – same cwaniaki i zjebane pizdy (paniusie), którzy myślą że są nie wiadomo kim bo mieszkają w „dużym” mieście. Wiocha jak chuj.

47
55
Pokaż komentarze (9)

Komentarze do "Chujnia z Rybolem"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. A gdzie to kurwa jest?

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Rybnik.. no tak kurwa normalnie metropolia 😀 Piętnaście lotnisk, osiemdziesiąt linii metra, piętnaście stadionów olimpijskich buhehehe kurwa daj pan spokój, smród bród i ubóstwo

    0

    0
    Odpowiedz
  4. to nad morzem?

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Pewnie mieszkasz w Wodzisławiu. Wy tam wszystkich nienawidzicie, ale to z zazdrości. No chyba, że jesteś z Jaszczembia Zdroju, czyli „ostatniego bastionu polskości na Śląsku”, haha. Trzecią opcją są Żory (fuj!). Ja tam lubię Rybnik. Fajnie się to miasto rozwija, więc nie dziwota, że mają korki.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Kocha się tylko z mężczyznami w związku. Zrobiła Ci w głowie śrut. Nazwę to wprost wygląda, że to zwykły kurwiszon i tak traktuj. Dałeś miłość babie, która na to nie zasługuje.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. A więc to dlatego Kamil Scheicht uciekł do Warszawy?

    1

    0
    Odpowiedz
  8. Spierdalaj mi od Rybnika ty patałachu jebany ja z moimi ziomkami adrianem i dominem ci dojebiemy pacanie ścierny !

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Chodzi mi o Rybol w woj. śląskim.
    Zapomniałem jeszcze dodać że miasto jest brzydkie jak kupa i na każdym rogu kutasi. Najbardziej rozpierdalają mnie biznesmeni co to prowadzą firmy kurwa, a pisać poprawnie nie potrafią.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Wrocław lepszy od Rybnika nie jest

    0

    0
    Odpowiedz

Dwunastnica

Mam zły odcinek jelita grubego. nie dziła mi jak przepycha jedzenie strawione. jak mogę sobie pomóc nie wiem. próbowałam różnych śrdków. łykałam granulki kreta. łykałam też różne rzeczy. nieważne… w każdym bądź razie nie mogę przepychać jelitem. co mam zrobić? dziś zjadłam panierowane pierogi z kurczkiem, nie chcę żeby zostały w jelicie do końca życia.

36
71
Pokaż komentarze (8)

Komentarze do "Dwunastnica"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. połknij sprzęgło od żuka, może przepcha

    2

    0
    Odpowiedz
  3. granulki kreta?! ja pierdole-albo prowokacja albo ludzie naprawdę są jebnięci!

    1

    0
    Odpowiedz
  4. Kret?! a Twoje jelito jest zbudowane z rury pcv? Masakra!

    1

    0
    Odpowiedz
  5. Najlepiej to idźcie całą trzynastką, czyli ty i twoja dwunastnica do lekarza z tym problemem.

    1

    0
    Odpowiedz
  6. walnij sobie więcej tych granulek, problem się sam rozwiąże, swoją drogą powinnaś zwiększyć masę, kali ci podpowie co i jak, a na taśmie u mesia zrobisz rzeźbę i będziesz mogła sama to jebane sprzęgło od żuka wymienić, będzie okej !

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Na zatwardzenie to jebnij sete rycyny a nie stulaj o krecie, bo po nim raczej byś tu nie skleciła już tych farmazonów.

    1

    0
    Odpowiedz

Socjalizm

Socjalizm jest zajebisty, niech człowiek pracujący utrzymuje lenia, a leń niech ma wyjebane na wszystko i najlepiej to niech wszystko przepija. Przecież to nie jego wina, że jest leniem. On jest po prostu mniej zaradny życiowo. Wszystko najlepiej niech będzie wspólne i żyjmy w pojebanym kraju. Po co cokolwiek zmieniać, skoro dla owieczek bezpieczeństwo jest priorytetem, a państwo ma być opiekunem?
Jebcie się wszyscy, którzy uważacie, że socjalizm jest dobry. Śrut wam w dupę.

63
50
Pokaż komentarze (10)

Komentarze do "Socjalizm"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Sam się jeb cweluchu

    0

    4
    Odpowiedz
  3. A teraz weź kilka głębokich oddechów na uspokojenie.

    0

    1
    Odpowiedz
  4. Z pretensjami odsyłam szanownego chujowicza do Konstytucji i wszystkich, którzy głosowali za jej przyjęciem (dane na stronie sejmu). Czego ty kurwa chcesz ?! Skoro jest zapis, że RP jest państwem „solidarności społecznej” to się kurwa solidaruj z żulami, żebrolami, chorymi na hiv, pederastami, mordercami itd. albo zmień konstytucję.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Zdajesz sobie sprawę z tego, że w tym samym worku znajdują się niepełnosprawne dzieci i dorośli, którzy nie ponoszą winy za swoje choroby? Oni też mają się jebać? W tym samym worku byłam przez rok i ja, ale właśnie dzięki socjalowi się odbiłam i mam swoją firmę, zarabiam, płacę ZUS i podatki. Ja też mam się jebać? Mam kuzyna – na pierwszy rzut oka zdrowy chłop, ale w głowie mu się coś popierdoliło i nie jest w stanie normalnie funkcjonować bez socjalu, za który kupuje tabletki i z którego ma za darmo terapię. Dzięki temu może teraz dostukać marne 2 stówki pracując jako cieć i kupić raz na pół roku jakąś najtańszą zabaweczkę dla siostrzeńca. On też ma się jebać? Każdy kij ma dwa końce.

    1

    1
    Odpowiedz
    1. Tak masz sie jebac bo dostajesz panstwo opiekuncze zabiera normalnym ludziom krocie po to zeby inwalida dostal marny ochlap ktory zostaje po oplaceniu urzednikow potrzebnych do sciagniecia i przydzielenia ochlapu. To nie jest wina moja czy kogokolwiek ze potrzebowalas socjalu.

      1

      1
      Odpowiedz
  6. Socjalizm był właśnie takim pojebanym ustrojem i utopijnym. Co z tego, że ludzie mieli pracę jak część z nich wykonywała roboty nieprzydatne dla nikogo. Tak samo gospodarka centralnie planowana. Dużo by można pisać. Całe szczęście, że wyszliśmy z tego gówna.

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Komentarz nr 5. Dobrze, wyszlismy z jednego gowna, ale to, w ktorym sie obecnie znajdujemy, siega nam juz do uszu, jeszcze troche, i nas wszystkich szlag trafi. Wiesz chlopie jak sie rzeczy maja, nie miej zludzen, spojrz na to wszystko – na to cale barachlo chlodnym okiem. Andrzej, W-wa

    2

    0
    Odpowiedz
  8. chuj ci w kako

    0

    1
    Odpowiedz
  9. nie wiem ,ile masz dupku lat? ale swoje prymitywne opinie zostaw w pustej głowie nie każdy może być premierem ,biznesmenem,dziennikarzem ,aktorem
    socjalizm to jest właśnie solidarność społeczna ,która robolowi Wałęsie mocno się pomyliła , dopóki masz pracę ,zdrowie ,układy ,wypowiadasz takie beznadziejne opinie niech ci tylko jednego zabraknie ,wylądujesz na bruk ,jak ci którym tego życzysz, moja była teściowa mawiała , karta się odwraca i do właściciela wraca ,obyś nigdy nie był w potrzebie ,przecież buraku nawet ci lenie o których mówisz są konsumentami ,zapłacą za prąd ,gaz ,nowe buty ,ciuchy ,wakacje,jak tego szmalu zabraknie nikt ,jeśli cwaniaczku prowadzisz jakiś biznes nie przyjdzie do ciebie ,oleje cię ciepłym moczem ,przypominam że konstytucja równa wszystkich obywateli w swych prawach ,chyba że jest takim głupcem jak ty

    1

    0
    Odpowiedz
    1. Jak beda mu dalej zabierac hajs lewaki takie jak ty to fakt spora szansa ze wyladuje na bruku. Popierdolencu

      1

      1
      Odpowiedz