chlopak

a mnie wkurwa chlopak jestem z nim niecaly miesiac, a juz chuj o dupceniu gada….i chce zebym mu zwalila… niech sie w dupe pocaluje zasraniec za piatke. 😐

25
65
Pokaż komentarze (1)

Komentarze do "chlopak"

  1. spokojnie, spokojnie, chwytaj karafke i bedzie lepiej:
  2. Masz 12 lat? Zazwyczaj jak sie z kimś jest, to chce się z nim kochać.

    0

    0
    Odpowiedz

xxx

Chcialabym przypomnac jednemu debilowi ze slask to nie sa gorale…wiec pajacu nie narzekaj na gorali bo pewnie sam jestes jak to gowno w czyims wpisie….a co do facetow to faktycznie sa zboczeni…ja nie chodze z wywieszonymi cyckami a mimo to tak sie przypierdzielaja ci faceci ze glowa mala…jak nie maja co robic to niech sobie kupia dmuchane lalki i z nimi sie zabawia.. a nie szukaja lasek na ulicy….

38
58

Dziewczyna

Wkurwia mnie ona i chyba sie rozstaniemy, a przecież to nie takie łatwe, także chujnia:)

21
59

praca mgr

wkurwia mnie siedzenie przy kompie i pisanie tych wypocin, a nawet myślenie o tym, o jajebie

20
47

Wakacje

Wkurwia mnie ten jebany czas, w którym
wszyscy mają się świetnie bawić!
Chuja! Nie wszyscy mają tak zajebiście! Jebać wakacje, jebać lato, jebać te głupie dziwki, jebać słońce, jebać plażę – jebać wszystko – byle w gumie

30
61

Rambo 4

wkurwia mnie to, że w filmie Rambo jest takim niesamowitym bucem, że przez cały film wypowiada około 8 słów. Niemowa kurwa!

20
59

Otłoczyn

Nie mamy boiska, gdyż soltys powyrywał słupki traktorem. I mnie boli. I to jest chujnia.

31
55
Pokaż komentarze (3)

Komentarze do "Otłoczyn"

  1. tego Ci trzeba:
  2. Wyjebac sołtysa, chyba jakis stary komunista

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Co za chuj ten sołtys?Co mu szkodziło?
    U nas też kiedyś było boisko.Sami zrobiliśmy bramki na cacy,nawet był artykuł ze zdjęciem w lokalnej gazecie.A potem spychacz podjechał i wyjebał piękne bramki.I nic już nie było.Ot,taka chujnia mała sprzed lat.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. nowy soltys nowe boisko

    0

    0
    Odpowiedz

POLITYCY

Strasznie mnie wkurwiają jebani w osraną dupę politycy, zawsze pierdolą, że będzie lepiej, a chuja lepiej jest…
Wszystko siś w kraju pierdoli, pracy kurwa nie ma…
Żeby znaleźć pracę trzeba się uczyć w chuj po studiach, kursach i chuj wie jeszcze czym…
Szczerze pierdole ich wszystkich…
A sejm to ja bym najchętniej rozpierdolił… 30kg karbitu i sejmu nie ma….

gorące pozdrowienia dla tych skurwysynów

33
65

Gablotki

Chujnia to jest jak wyczyścisz w pracy szklane gablotki, przyjdzie szef i Ci pierdoli, że masz umyć szklane gablotki bo są rzekomo ujebane…kurwa!!!

24
60