jebane urodziny ;/;/

nie ma jak przyjechać na urodziny i wysłuchiwać ja rodzina się kłóci, poprostu zajebiście…..miałam jechać na wakacje bo cały czas robiłam i tu chujnia, siedzę w domu co za wakacje wrr…;/

23
43

Smażony mózg kurwiszona na obiad

Co ty pierdolisz?!? Kurwa przychodzę o 18:30 do obsranego mieszkania (bo nikt prócz mnie nie umie posprzątać) i zaczynam sobie robić obiad. Cały dzień nic nie jadłem. A jebany katol wypierdala ze swojej jaskini i zaczyna sobie pichcić. I jeszcze się pyta czy będę smażyć sobie rybkę na najmniejszym palniczku. Kurwa chciałbym zjeść przed jebanym zmierzchem, a nie za 5 godzin. Czy ja aż tak wiele od życia wymagam??? Chuja idzie dostać…
A ten co napisał „Nic mnie nie boli…” niech spierdala na drzewo prostować ‚czarne’ banany. Chuj wszystkim w dupe.

25
41

arbuz

mnie wkurwia to, że arbuz ma pestki. Jak wpierdalam z pestkami to jest niedobry, a pozniej gowno z pestkami wychodzi. Najgorsze jest to, ze nie chce mi sie tych pestek wyciagac, pierdolenia jest tyle ze chuj, nawet nie moge sie rozkoszowac pelnym smakiem soczystego arbuza.

28
48

chujowe liście

Wkurwia mnie ten zielony cień pod „h” w logo chujnia.pl, jakieś chujowe liście blade jak dupa.

19
51

Nic mnie nie boli…

Zrozumcie, że takie jest życie i się uśmiechnijcie.. obojętnie gdzie się stanie – zawsze jest rozwiązanie.. 🙂 pokój…

27
47

posolcie se ubranie

A ja jestem kurwa happy prawie jak hepihardkor i nic mnie nie boli:D
tyle mam w zasadzie do przekazania w moim przekazie no i jeszcze to że stronka mi sie podoba, a zwłaszcza jej nazwa:D

47
63

K.rwa!

Mam dość! Nie mam kumplek, kumpli, chłopaka, moi rodzice też mnie nie rozumieją, źle się uczę w szkole, w ogóle nie mam powodzenia u facetów, jestem zajebistym zamułem, kurde nie chce mi się życ!!

22
43

Swieta

Ho ho ho, tu swiety mikolaj! Co u was? Czy swieta juz niedaleko? A ja i tak Was w tym roku opierdole, i chuja Wam dam :P. Co za kraj, co za zycie….

30
58

chuj zajebany

chodze z kolesiem juz bardzo dluuugo oswiadczyl sie a teraz zerwal… no jajebie no… to zycie nie ma sensu

30
62
Pokaż komentarze (1)

Komentarze do "chuj zajebany"

  1. Twoim celem powinno byc zapelnienie tej mapy:
  2. no nie ma. same robaki

    0

    0
    Odpowiedz