Białorycerze

Mało kto wywołuje u mnie większego wkurwa jak, tak zwani, białorycerze. Kim oni są? W największym skrócie są to mężczyźni, którzy za wszelką cenę bronią kobiet i ich racji, nawet gdy to one wszczęły awanturę – taki pantoflarz level hard. Robi to głównie, by zdobyć ich uznane i liczy, że odwzajemnią jego uczucie (co praktycznie nigdy nie następuje xD)

Najczęściej można ich zauważyć w internecie, na forach itd. Wystarczy, że jakiś inny facet będzie miał inny światopogląd od kobiet lub skrytykuje ich zachowanie, to zaraz zlecą się rycerzyki i będą ci pisać, że „pewnie żadna cię nie chce” albo „widocznie tylko z takimi się zadajesz”, a na dodatek przykleją ci łatkę incela, szowinisty czy innego faszysty.

Jeszcze chuj, gdyby to było tylko w internecie – zamknę przeglądarkę i porobię coś innego. Problem w tym, że te rycerzyki też grasują w realnym świecie.
Często widzę nagrania, jak dziewczyna rzuca się na chłopaka z łapami i nikt sobie z tego nic nie robi, a gdy ten zacznie się bronić i jej odda, to momentalnie podbiegają to niego właśnie białorycerze i atakują go.

Nie pisałbym tej chujni, gdybym to ja się nie konfrontował z takim tytułowym cepem.
Jechałem tramwajem (auto się rozjebało; przegryw.exe). Nagle nade mną pojawia się kobieta lat może 20. Tak stoi przez chwilę i potem jakiś typek chce, żebym ustąpił jej miejsca. To pytam go o powód, a ten coś pierdoli, że kobiety mają pierwszeństwo i nie wypada odmówić. Jako, że niezbyt miałem ochotę wdawać się w dyskusję to kazałem mu spierdalać – coś pobuczał i odszedł.
Nie – motorniczy ani inny kierowca, tudzież pasażer nie wstał i nie zaczął klaskać.

Puentując: Białorycerze wszystkich krajów – pierdolcie się!

216
25

Komentarze do "Białorycerze"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Mordo, mordeczko!
    Też spotkałem się z białorycerzem, tylko że w kolejce w sklepie. Też coś pierdolił, że niby się wepchnąłem (kolejka długa, stałem jakieś 10 minut i nikt podobny do niej nie stał). Olałem gościa i ten wkurwa też miał…

    8

    0
    Odpowiedz
  3. Ja jestem bialorycerzem, ale tylko dla mojej kobiety, bo z niej mam czesto seks bez gumy i lwje do srodka a.ona antykoncepsje bierze, wiec mam w tym interes, a do innych pizd to jestem mizgofofoniem czy jak to sie tam nazywa, jebac tepe suki

    4

    10
    Odpowiedz
    1. Ale białorycerz to rycerzy WSZYSTKIM kobietom…

      0

      0
      Odpowiedz
  4. Wiesz co – wydaje mi się, że to efekt dorastania bez ojca lub jakiegokolwiek męskiego wzorca. Wtedy prawdopodobne matka/inne kobiety z jego rodziny go wychowywały na zasadach, że każdą dziewczynę trzeba traktować jak księżniczkę i należy im się pierwszeństwo (jak w Twoim przypadku).
    Potem taki osobnik wchodzi w dorosłe życie i wyznaje wtłukiwane mu do głowy i powtarzane jak mantrę zasady w stylu „służyć kobietom to bycie dżentelmenem” itd.

    Pozdrawiam cieplutko 🙂

    22

    2
    Odpowiedz
  5. Co do tramwaju to szkoda, że tej szmuli jeszcze butów nie wylizał…

    3

    0
    Odpowiedz
  6. Niestety są też osobniki, które jak psy podwórzowe pędzą na ratunek każdej istocie, która zamiast penisa ma macicę.
    Tacy to zasługują na wyruchanie przez transwestytę i wyjebanie do śmietnika. Chociaż po namyśle tylko na śmietnik – jeszcze przyjemności będę mu życzył…

    5

    3
    Odpowiedz
  7. Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.

    2

    0
    Odpowiedz
  8. Bravo! Wreszcie facet poza schematem..

    2

    1
    Odpowiedz
  9. Powinno się ich nazywać też spermiarzami.

    4

    1
    Odpowiedz
  10. Zaraz się zlecą rycerzyki i przykleją ci łatkę incela…
    Bądź czujny!

    8

    2
    Odpowiedz
  11. Następny komentarz będzie chujowy.
    Poprzedni komentarz to dno.

    0

    4
    Odpowiedz
    1. Akurat poprzedni komentarz jest dobry…

      0

      0
      Odpowiedz
  12. a co mnie interesują, obchodzą związki i opinie jakichś debili(?) koło ha mi to lata

    1

    2
    Odpowiedz
  13. a co mnie obchodzą czyjeś konwenanse

    0

    1
    Odpowiedz
  14. Celne spostrzeżenia. Niestety ja też zauważyłem, że już od szkoły chłopców wręcz zmusza się do ciągłego włażenia w tyłek, natomiast nigdy nie słyszałem, aby ktokolwiek zwrócił uwage dziewczynom, że chłopców też należałoby poszanować. Wciąż obowiązują nas zasady z czasów naszych dziadków, kiedy była całkiem inna kultura (bo obecnie to rynsztok). Problem w tym, że wtedy nasze babki też trzymały wysoki poziom, a współczesne „kobiety” to niestety dno i wodorosty.

    22

    4
    Odpowiedz
  15. … , Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Białorycerze psują rynek matrymonialny normalnym zdrowym facetom. Te ich łechtanie kobiecego ego powoduje, że mamy wysyp księżniczek, wchuj wymagających lasek, które pragną inteligentnego/miłego/dominującego/chamskiego/uległego/zaradnego/przystojnego mężczyzy. Wynika to z tego, że lizanie im dupy powoduje, że czują się piękniejsze i inteligentne niż są w rzeczywistości. Skoro mają tabun adoratorów to mogą sobie przebierać. Podobają się im badboye ponieważ są INNI niż te wszystkie pizdeusze co łechcą kobiece ego. A jak masz takiego białorycerza co jest na każde skinienie pańci to co to za partner dla takiej. Zastanów się: jeśli ktoś jest przesadnie miły dla Ciebie to czy szanujesz taką osobę? Czy masz może ją za desperata i skoro wiesz że zrobi dla Ciebie wszystko nie chcąc nic w zamian nie zaczął byś tego wykorzystywać? A co dopiero mając całą rzeszę takich podnóżków? Mężczyźni! Szanujcie się!

    11

    4
    Odpowiedz
  17. Cóż za nadwrażliwość u dzisiejszej młodzieży (chyba, a może też starszych). Nie radzicie sobie z jakimkolwiek stresem, uwagami, zwykłymi sytuacjami. Słabe pokolenie. Wasze normalne reakcje, emocjonalne i intelektualne powinny się ukształtować w działaniu, powinniście przeżyć chociaż trochę prawdziwego życia, jak np pokolenie przeżywające wojnę i okupację, potem odbudowujące Polskę z ruin, pokolenie żyjące w biedzie za komuny i obalające komunę, pokolenia budujące wolną Polskę w latach 90. Wy, młode interneciki z dzisiejszych lat, słabiutkie, bo rozpieszczone, bo znające świat z netu, bo nie znające prawdziwych wyzwań jak wasi ojcowie i dziadkowie, sami się niszczyciel, psychicznie, intelektualnie i fizycznie. Chłopaków wysłać na dwa lata do armii, a dziewczyny odpowiedzialność karną za rozbijanie rodzin i za długie siedzenie w necie. Do roboty, młodzieży! Internet was zniszczy. Zmieńcie się słabe neciki.

    8

    6
    Odpowiedz
    1. Szkoda tylko, ze wy starsi słabeusze popełnialiście samobójstwo z byle powodu, załamania tak samo. I kto tu jest słaby, pajacu?

      6

      1
      Odpowiedz
  18. Dobrze mu powiedziałeś,klasyczne „spierdalaj” jestem lekiem na większość tego typu zachowań. Swoją drogą może białorycerzyk myślał,że zaliczy?

    9

    0
    Odpowiedz
  19. Pewnie żadna cie nie chce

    1

    6
    Odpowiedz
  20. PiS i PO to jedno zło – zapamiętajcie to sobie raz na zawsze. I to nie jest żart primaaprilisowy.

    9

    1
    Odpowiedz
  21. Mogłeś ustąpić i od razu puścić cichacza. Zostałbyś moralnym zwycięzcą.

    6

    0
    Odpowiedz
  22. Nie lubisz kobiet incelku? Bo to sformulowanie, biały rycerz, jest stosowane przez inceli I innych mizoginow w odniesieniu do facetów, którzy bronią przed nimi kobiet. Zakładam, że, jeśli powiesz komuś, że pójdziesz strzelać do kobiet, bo nie dostajesz od nich seksu, a ktoś ci powie, żebyś odpuścił, to nazwiesz go białym rycerzem?

    4

    29
    Odpowiedz
    1. Co innego bawić się w GTA w realu, a co innego mieć inne zdanie od nich…

      1

      1
      Odpowiedz
    2. Ja pierdole jakie zjebane porównanie…
      To tak jakbyś powiedział, że tygodniowe zwłoki nie są zimne, bo nie osiągnęły temperatury zera bezwzględnego (0°K, -273,15°C)

      4

      0
      Odpowiedz
    3. Oho, białorycerska spierdolina się zjawiła 😀

      11

      1
      Odpowiedz
    4. Blask twej białej zbroi widoczny jest gołym okiem z orbity okołoziemskiej

      Wiem, data

      0

      0
      Odpowiedz
  23. W tym tramwaju to była typowa, roszczeniowa p0lka i jej piesek, betabankomat i podnóżek.
    Olewaj takich i będzie gitarka 🙂

    12

    0
    Odpowiedz
  24. Szczerze? Chuj to kogo obchodzi w czasach zarazy.

    0

    5
    Odpowiedz
  25. Jeszcze gorsze są simpy, co nie dość, że czasami mają już dzi*wczynę, to jeszcze starają się o kolejne. Ci ludzie, jak widzą dziewczynę, to inicjują rozmowę , ale zachowują się, jakby ich IQ spadło o 40 punktów. Ich całe życie polega na pogonią za samicą. Potem dziwić się, że nie mam już nawet koleżanek, bo gdy zagaduję do jakiejś, to myślą, że jestem jednym z tysięcy simpów, które je zagadują średnio 4 razy dziennie. Właściwie żadna o mnie już nie pamięta i piszę tylko z kolegami. Najlepsze, że ci koledzy też mają słaby kontakt z płcią bierną. Jeżeli chodzi o wygląd, to k*biety często spoglądają na mnie, ale przez zespół Aspergera nie lubią ze mną rozmawiać (poruszam się często niezgrabnie i nie nawiązuję kontaktu wzrokowego). Poza tym jebać bigamistów.

    4

    3
    Odpowiedz
  26. Cyt.„pewnie żadna cię nie chce”
    I chuj w dupę Stefce
    że się kurwa jebać nie chce.

    8

    0
    Odpowiedz
  27. 11 białorycerzy-sługusów upokorzył ten wpis, więc dali łapki w dół (przynajmniej teraz tyle jest)

    6

    1
    Odpowiedz
  28. „Baba z wozu, koniom lżej”, Wladimir Putin

    6

    1
    Odpowiedz
  29. To nie rycerze , tylko małe chujki. Rzeczywiście ich przybywa.

    8

    1
    Odpowiedz
  30. Jebać białorycerzy. Hatfu na was.
    Pozdrawiam, locha.

    7

    1
    Odpowiedz
  31. to są simpy

    4

    1
    Odpowiedz
  32. Dziewczyna rzuca się na faceta i to bije i nic, ale jak on jej odda to wielkie halo. No może dlatego, że przeciętny facet jest jednak silniejszy i jak odda, to laska ma nokaut i wstrząs mózgu. Nie przyszło Ci to do głowy?
    A co do występowania, to tamten po prostu chyba szukał zwady. Są tacy, co po prostu lubią się codziennie do kogoś przyczepić, bo inaczej dzień stracony. Akurat trafiło na ciebie. Daj już spokój i nie przeżywaj tego tak, jestem łaską, ale jakoś nie widziałam żadnego rycerzyka, co by mnie bronił przed chamskim wyzywaniem albo prymitywnym czy agresywnym podrywem różnych gości. Więc może jesteśmy z innych planet. Na mojej kobiet się nie lubi u nikt ich nie broni, nawet inne kobiety.

    3

    7
    Odpowiedz
    1. To, że jest (przeważnie) słabsza fizycznie nie daje jej prawa do bezkarnego okładania innych po twarzy.
      Idąc twoim tokiem „myślenia” to ja mogę bez żadnych konsekwencji napierdalać 2-metrowych koksów, bo sam jestem słabszy i jak on mi odda to wielkie larum!!!

      8

      1
      Odpowiedz
    2. Skoro facet jest silniejszy to neich idiotki nie latają z łapami jak wiedzą, ze to dla nich bedzie wstrząs mozgu. Chwila…polki najpierw musiałyby mieć mózg by mieć wstrząs.

      6

      1
      Odpowiedz
  33. W Wyszogrodzie jeszcze nie ma koronawirusa, więc mój region jest czysty. Ale już w Płocku – tak.

    0

    0
    Odpowiedz
  34. Masz rację w stu procentach. Sam mam podobne rozmyślania i też mnie to wkurwia. Co najlepszego, to tacy frajerzy psują kobiety które gardzą mężczyznami, bo na miejscem 1 będzie 100 białych rycerzy.

    A do kobiet: to takie fajne, nie? Fajne. Dopóki nie będziecie matkami, wasi synowie nie dostaną jakiegoś majątku od was. A potem przyjdzie szara myszka, która wydoi waszego syna z jakiegoś majątku, na który sama pracowałaś np 40 lat. Wrobi go w dziecko, pomówi o przemoc i wasze podarowane mieszkanie pójdzie w obce ręce, a syn nie mając wstępu będzie płacił czynsz za nie, pomieszkując u was staruszków w ciasnym mieszkaniu.

    10

    2
    Odpowiedz
  35. Samce beta, to oni beda tyrac na kobiete ktora urodzi Twoje dziecko wiec nie narzekaj

    3

    2
    Odpowiedz
  36. To następnym razem, jak nie chesz być białym rycerzem, i dostaniesz od kobiety z liścia, to oddaj jej i się nie chamuj. A potem możesz, na otarcie łez, pomóc ją zeskrobać ze ściany. Jak kobieta cię uderzy, to policzek się zrobi czerwony i trochę popiecze, jak ty dasz kobiecie z liścia, to jej rozkwasisz nos, może też złamiesz, ale cóź to, przecież facet kobiecie może oddać, nie? Nie przejmuj się białymi rycerzami, ubzdurało im się, że kobieta jest fizycznie słabsza i możesz jej narobić więcej szkód, ale to feministyczna debilna propaganda. Wal!

    3

    3
    Odpowiedz
    1. Każdy ma prawo do obrony. Jeśli zaatakujesz policjanta z nożem, ma on prawo cię zastrzelić jak psa. A no taaaa, przecież ukłucie nożem nie boli, trochę popiecze a 9mm amunicja rozkwasi twój mózg na ścianie

      3

      1
      Odpowiedz
  37. Wiem, że data, ale też mnie te śmiecie ludzie wkurwiają.
    Liczą na odwzajemnienie uczucia za „heroiczną” postawę i obronę białogłowej (gdy to ona prowokuje i zaczyna), a tu zonk – nie dla psa seks z niewiastą xD
    Białorycerstwo to jeden z powodów, dla których się zapisałem na siłownię i boks – by w razie potrzeby nokautować tych rycerzyków jednym strzałem w ryj 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  38. Generalnie powinniśmy pomagać kobietom. Ale z drugiej strony jeśli facet broni kobiety, nosi za nią ciężary, skręca meble itd. to ona powinna robić prace domowe i dawać dupy lub robić loda na każde zawołanie oraz wspierać jego cele. Oraz przede wszystkim powinna być wdzięczna jeśli facet zrobi jej jakąś przysługę, gdyż nic mnie tak nie wkurwia jak niewdzięczność. Panowie bądźmy silni, męscy, a dla kobiet rycerscy, lecz rownocześnie kobiety powinny się wywiązywać ze swoich kobiecych obowiązków.

    0

    0
    Odpowiedz
  39. Takich chuj wszędzie pełno co babom dupę liżą. A co kurwa nie mogła stać?

    0

    0
    Odpowiedz