Cheeseburgery po 4 zł

Witam szanownych chujowiczów i chujowiczki. Pragnę wyrazić swe ubolewanie na temat cheesów w maku po 4zł! Straszna chujnia mnie opętała jak dziś z kumplem wstąpiliśmy do maka na cheesy a tu kurwa sru 4 zł za jednego! Głupie chuje. Pamiętam jak kiedyś chesy były po 2 zeta to były czasy, póżniej po 3 też przesada ale da się zrozumieć, ale 4 kurwa złote za sztukę to jest po prostu nie pojęte. Niech kurwy podniosą do 50 złoty za sztukę i spierdalają do ameryki tam kurwa sprzedawać. Mówię wam że wszystko o nas w tej Polsce jest po chuju fest ale jak już w maku 4 zyle za cheesa krzyczą to oznacza, że żle się dzieje i ogólnie może nawet dojść do biedy głodu i wojen w dłuższej perspektywie. Chujnia i śrut

50
66

Komentarze do "Cheeseburgery po 4 zł"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Muszę przyznać że to straszna chujnia bo dotyczy wszystkich. Skoro zrobili po 4 to spodziewajcie się że kiedyś będą za 5.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Ta podwyżka ma swoje plusy, np. takie że ludzie będą mniej jeść w McD. Ja jak raz tam zaglądnę na rok to mi wystarczy, a nadciśnienia, cholesterolu, nadwagi, itp. nabawić się nie chcę

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Prorok kurwa, z makdonalda.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Bo Polska to najdroższy kraj na świecie

    0

    0
    Odpowiedz
  6. 1 euro za cheesa, tylko nie biorą pod uwagę ze w polszy zarabia się 1 euro na godzinę ;P hahaha

    0

    0
    Odpowiedz
  7. I tak zagłosujesz na Donka, bo „Kaczor to obciach”

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Chyba żartujesz?! Echh 🙁

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Poważnie podnieśli do 4 zeta?? To faktycznie chujnia na piątkę. Kiedyś Mac był pijacką przystanią, gdzie można było za grosze zjeść właśnie takiego cheesa. A teraz? 4 zł to chuj nie okazja. To już lepiej iść na zapiekankę.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. bo to pollandia jest. tutaj godzinę ze swojego życia zapierdalasz w robocie na dwie bułki z serem i kawałkiem mielonego.
    teraz policz sobie minimalne wynagrodzenie w US czy starych krajach UE i oblicz ile bułeczek z MD będą w stanie kupić za swoją „minimalną” wypłatę.
    Wszędzie pierdolą, że mamy takie zarobki, no ale kurwa wszystko tańsze. Taa kurwa, tak było 15 lat temu. Pojedź do UK, Francji czy Belgii – porównaj ceny za prąd, gaz czy wodę. Porównaj przede wszystkim jedzenie, które nie smakuje jak gówno a szynka jest szynką, czy ser serem. To samo paliwa: Diesel, litr za 5,50, Belgia – 1.20 E Nawet po kursie 4,0zł wychodzi taniej. W Polsce robi się druga Rosja. Zostaje klasa kurewsko bogatych i kompletnie biednych. Nie ma klasy średniej! Najlepsi są Ci co lansują się na mid-high class. Kredyty hipoteczne na 30 lat, 5letnie auto na kredyt. Meble full wypas, tegoroczna kolekcja from Ikea. Nieważne że chujowy design, ważne że w katalogu było najdroższe i 2011 collection. Ale są trendy, cool i mówią jak to w Polsce jest super. To jest Polska, tutaj jeden przed drugim będzie zatajać że nie ma co do gęby włożyć, a prędzej kupi nowe alusy do fury, żeby sąsiadowi się pokazać.
    Nasza mentalność, zjebani politycy i wychodzi co wychodzi. Pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Ło kurewa, dobrze wiedzieć. A chciałem się wczoraj wybrać na 3-4 czisy, dobrze że sobie darowałem, bo miałbym wkurwa przy kasie.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Dlatego ja zawsze kupuję chamburgery z biedronki lub tesco,pakowane po 5,6,8 sztuk,zależne od sklepu.Cena w okolicach 2-4zł.Do tego kilka bułeczek po 20 groszy.Trochę jakichś dodatków które mam w domu.chamburgera się smaży na patelni,wkłada w bułkę i gotowe:)Ja bym za chuja nie dał 4 zł za jeden chmburger czy coś w tym stylu,kiedy w tej samej cenie mogę mieć 6:)

    0

    1
    Odpowiedz
  13. chamburger to od chama? Ad 9 szacun za kwintesencję polskiego bagienka.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. ty tłusta pierdolona gruba locho kup sobie slimfast a a nie hamburgery

    1

    0
    Odpowiedz
  15. „Mówię wam że wszystko o nas w tej Polsce jest po chuju fest ale jak już w maku 4 zyle za cheesa krzyczą to oznacza, że żle się dzieje i ogólnie może nawet dojść do biedy głodu i wojen w dłuższej perspektywie” – mistrzostwo języka polskiego 😀 czizy może za czwórkę ale duch w narodzie nie umiera.

    Fakt, chujowo, już pewnie nie zjem nigdy dla zasady, trochę będzie mi brakowało.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Łoooo cie chuj!!! w takiej sytuacji wkurwić się można.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. To Cię chuj, ja z nostalgią wspominam te piękne czasy gdy były po 2 zł, i to była strefa niskich cen!!Piękne czasy gdzie za 10 można było się napachać

    0

    0
    Odpowiedz