Chujowe małżeństwo

Moja chujnia… Mam 23 lata – 3,5 roku byliśmy razem z panem Dupkiem, w tym 3 lata mieszkaliśmy razem. Postanowiliśmy wziąć ślub. Niby wszystko ok… Ale pan dupek po 10 miesiącach stwierdził że mu się znudziło i postanowił się wyprowadzić (zabierając przy tym wszystko co miało jakąś wartość TV, DVD, mini kamer, wieża ba nawet narzuty z foteli i łóżka oraz firanki)… Gdy zamieszkaliśmy razem to mieszkaliśmy u moich rodziców, gdzie nie płaciliśmy prawie za nic – nawet moja Mama nam gotowała, bo ja studiuje dziennie więc wiadomo jak jest, a pan dupek raz pracował raz nie, ale do garów i sprzątania się nie wziął. Tak więc doszło do rozwodu ewidentnie z jego winy, ale ja żeby już jak to głupie ciele nie przedłużać i oderwać się od tego bagna zgodziłam się na rozwód bez orzekania o winie – mój największy błąd… Jaki tego efekt ? A taki że dziś dupek mnie straszy że pójdzie do sądu o koszty poniesione w konkubinacie (np. remont mieszkania) tylko już cham wredny nie policzył że 4,5 roku mieszkał za darmo i też mogę mu wystawić (a raczej moi rodzice mogą) za to rachunek. Ponadto ten nierób pierdolony stwierdził, że do końca roku ma umowę a potem idzie na studia, a że ja w styczniu się bronię (bronię pracę inżynierską) to będę mu płaciła alimenty do upłynięcia 5 lat po rozwodzie… I za co ?? Co z takim gnojem można zrobić ?? Bo zabić to mało… Pieprzony darmozjad, pasożyt :/ Co tam że ma nowe (4 letnie) auto, które RZEKOMO dostaliśmy na ślub od jego rodziców, aczkolwiek umowa darowizny była na niego :/ nie dość że wozi dupe NASZYM autem, morde wgapia w NASZ telewizor i NASZE dvd, słucha sobie muzyki na NASZEJ wieży to jeszcze pieniędzy chce <ściana>… A no tak jeszcze stwierdził, że chcę zwrotu pieniędzy za wesele, ponieważ ja chciałam małe wesele na jakie byłoby stać moich rodziców to nie… JEGO matka zażyczyła sobie żeby zaprosić wszystkie jej i jej męża siostry :/ a więc jego matka ma 7 sióstr i brata to rodzeństwo ma dzieci i oni też mają dzieci w wielu przypadkach, a pan jegomość teść były ma dwóch braci i siostrę którzy też mają dzieci i te dzieci mają dzieci, są to po prostu rodziny 3 pokoleniowe i wielodzietne gdzie łącznie za strony męża gości było 90, a z mojej 30… TO JEST WŁAŚNIE MOJA CHUJNIA 🙁

82
65

Komentarze do "Chujowe małżeństwo"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. ale pizda z tego gościa

    3

    0
    Odpowiedz
  3. Co do alimentów art. 60 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, gdyby było orzeczenie o winie nic by mu się nie należało, a tak może ich niestety żądać. Chyba żeby spróbować udowodnić winę… sytuacja przykra współczuję.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. szczerze Ci współpuczuje

    0

    0
    Odpowiedz
  5. przy rozwodzie bez orzekania o winie nikt nikomu nie będzie płacił alimentów. Głowa do góry! Lepiej wcześniej niż później. Jeszcze ułożysz sobie życie, a pana dupka ignoruj. niech się wygada, postraszy … na ty pewnie zakończy, a jak poda Ciebie do sądu to tylko się ośmieszy. 3maj się

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Nic nie ugra. Chuj z nim.

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Ja pierdole… Pleśń i trociny…

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Z daleka czuć, że trafił swój na swego. Patologia się bawi w przysięganie na dobre i na złe, a później robi z mordy cholewę i rozwodzi, bo się znudziło.

    1

    2
    Odpowiedz
  9. Ja nie mogę, jak mogłaś nie zauważyć przed ślubem, że koleś jest bucem…

    2

    0
    Odpowiedz
  10. ach ta miłość…

    2

    0
    Odpowiedz
  11. Patrz komu ufasz. Szkoda mi takich dziewczyn, choć i w niektórych przypadkach jest na odwrót, ja bym nie mógł ci tego zrobić.. Skąd jesteś?

    0

    1
    Odpowiedz
  12. Łącze się z tobą, co za jebany pasożyt

    2

    0
    Odpowiedz
  13. zachcialo ci sie ozenku.. nawet studiow nie skonczylas..

    4

    0
    Odpowiedz
  14. Morał z tego jeden, uważaj komu dajesz dupy 🙂 Sama jesteś sobie winna.

    4

    0
    Odpowiedz
  15. Widać, żeś paniusiu książek Magdaleny Samozwaniec nie czytała. I teraz to się mści. Głupiaś ty, głupiaś. Do trzech razy sztuka, więc kombinuj dalej.

    1

    0
    Odpowiedz
  16. Alimenty płaci się tylko w przypadku rozwodu z orzeczeniem o winie , dlatego nie martw się o to akurat szanowna chujowiczko. Miałem podobnie z tym, że to ONA była tą złą. A ogólnie biorąc rzecz : Trzeba być idiotą/idiotką, żeby brać slub w wieku 19 lat i mieszkać z rodzicami, nie mając żadnego źródła utrzymania. To dziecinada. Dzieci pobawiły się w dom ale im się trochę znudziło… Brak słów.

    1

    1
    Odpowiedz
  17. strasznie przykra chujnia:( wspolczuje ci…ale serio nie spodziewalas sie tego mimo? przeciez troche go poznalas? czy az tak sie zmienil?

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Powiem prosto..Trzeba było sie nie żenić i żyć ze sobą jak żyliście i tyle slub to przeżytek i sie nie sprawdza kobieta patrzy ma faceta jak na utrzymanka a potem stroi fochy i zygać sie chce ,lub na odwrotnie srut ale takie jest zycie i tacy są ludzie

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Łączę się z Tobą w Twojej chujni. Spójrz na to jednak z innej strony – co Cię nie zabije, to Cię wzmocni. Dobrze, że stało się to teraz, a nie dajmy na to za lat 10 – 15, bo dopiero wtedy zostałabyś w czarnej dupie, kompletnie bez niczego. A tak masz już doświadczenie i wiesz jakich błędów nie popełniać i czego się wystrzegać. Pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Koleś się rozbestwił bo mu pozwoliłaś na to. Trzeba było od początku walczyć o swoje. Poza tym w takich sprawach prawda zawsze leży pośrodku.

    0

    0
    Odpowiedz
  21. i to jest prawdziwa chujnia! łączę się w bólu.

    0

    0
    Odpowiedz
  22. To pizdzielec a nie prawdziwy facet nie pchaj się koleżanko więcej w żadne związki po co ci to ta jebana miłość jest ślepa fałszywa zła miałem jedną dziewczynę w życiu a mam już 22 lata na karku i mnie zostawiła i huj lepiej być samemu i być wolnym zarobisz pieniążki sama na siebie i będziesz robić co chcesz i co ci się podoba ja już z żadną dziewczyną sie nie zwiąże powodzenia

    1

    1
    Odpowiedz
  23. dziewczyno gdzie miałaś oczy jak ten ślub brałaś?? z tego co przeczytałem dziecka nagle się nie spodziewałaś… po drugie po chuj ten papierek? w szczególności jak się jeszcze studiuje i nie jest w pełni samodzielnym finansowo. Kolejna sprawa to jak długo się znaliście przed samym ślubem? Mam wrażenie, że nie za długo… Niestety przez zauroczenie i chemię we łbie ludzie sami gotują sobie taki los. Mr Q.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Widziały gały co brały. Czy wy ludzie naprawdę jesteście przed ślubem tak ślepi? Nie widzicie jak wasi małżonkowie się zachowują i jacy naprawdę są? po co tak szybko się żenić/wychodzić za mąż? gdzie wam tak śpieszno? Ja jestem z panna 7 lat, od 3 lat mieszkamy razem w wynajmowanym mieszkaniu i teraz wiem jak się zachowuje, jaka jest, jak wygląda rano, itd. Właśnie tak się poznaje ludzi, przebywając/mieszkając z nimi, wtedy uniknie się niewartościowych ludzi

    1

    0
    Odpowiedz
  25. AUTORKA: Tak wiem widziały gały bo brały tyle że ON tak po ślubie się zmienił właściwie nie wiadomo dlaczego – mogę tylko podejrzewać że to wpływ jego rodziców.
    Owszem głupotą było wzięcie ślubu bez niezależności finansowej aczkolwiek on wiedział że jej nie mam i przez najbliższe 1,5 roku nie będę miała. A ślub wzięłam w wielu 21 lat a nie 19 i było to uczucie, które jemu się znudziło nie mnie – ja próbowałam ratować to małżeństwo, ponieważ dla mnie przysięga coś znaczy – mam w życiu zasady i swoje wartości. Szkoda tylko że w dzisiejszych czasach za takie coś dostaje się kopa w dupe…
    DO PANA KTÓRY PYTAŁ SKĄD JESTEM: Nie napisałam tu by szukać kogokolwiek bądź by chwalić się skąd jestem 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  26. AUTORKA: I tak całkiem a propos pisząc o patologi warto by było znać człowieka – po jednym wpisie bardzo trudno kogoś ocenić.

    Jestem normalną kobietą – nie żadną modelką, ale też nie jakimś „paszczurem” jak panowie to zgrabnie określają. Jestem typem domowniczki – lubię czytać, lubię gotować i nawet troszkę sprzątać. Nie szlajam się po dyskotekach i nie „daje dupy” na prawo i lewo…

    Mąż odszedł ode mnie miesiąc po obozie sportowym na którym był ze znajomymi. Po tym obozie zaczęło się pilnowanie komórki, sms’y w środku nocy, telefony i nagłe rozłączanie się gdy wchodziłam do naszego mieszkania itp. – wniosek nasuwa się sam. Gdy odszedł szukałam go wręcz błagałam by wrócił – szczyt poniżenia tak więc już nigdy więcej żadnego faceta nie będę błagała.

    Wyszłam za mąż bo kochałam, bo ufałam, bo mi zależało, bo mam swoje wartości – po ślubie się wszystko zmieniło, bo facet nie musi się starać, bo to kobieta musi mu nadskakiwać, bo kobieta nie ma prawa mieć własnego zdania i własnych zainteresowań… :/

    Co do moich studiów dziennych – po ślubie chciałam zmienić tok studiów na zaoczny i pójść do pracy, ale mój mąż się nie zgodził, ponieważ nie honor mu było aby kobieta go utrzymywała.

    Na chujnie trafiłam przypadkiem i pomyślałam sobie „czemu nie ?”. Złość na tego gościa, żal i jeszcze mieszanka innych uczuć – w końcu mogłam to z siebie wyrzucić…

    Pozdrawiam Chujowiczów 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  27. rożnie sie uklada. nie jestem rligijny ale uważam, że zło zawsze wraca do nadawcy. w tym przypadku też pewnie tak będzie (chociaż znamy zdanie tylko jednej ze stron konfliktu i napewno były jakieś niuanse).

    0

    0
    Odpowiedz
  28. Szkoda że nie mogłaś trafić na swojej życiowej drodze na mnie bo kochał bym cię bardzo dbał i troszczył się o ciebie jak nikt inny starał bym się bardzo z reguły jestem twardzielem mnie dziewczyna zostawiła po roku i chuj jakby nigdy nic między nami nie było to boli chociaż jestem twardy jak skała przykro mi bardzo bo teraz nie ma takich wartościowych dziewczyn jak ty a ten głupi chuj cię nie docenił skopałbym mu ryj najchętniej powodzenia

    0

    0
    Odpowiedz
  29. Może dziewczyna nie lubiła tego, że nie stawiasz znaków przestankowych, jak mówisz. Mnie też by wkurwiało.

    0

    0
    Odpowiedz
  30. do @28: super – hiper – turbo – twardziel – samiec alfa….. szkoda, że w szkole nie był wystarczającą twardy, by się pisać nauczyć…..

    0

    0
    Odpowiedz
  31. Oj, czepiacie się. W komentarzu nr 28 emocje wzięły górę nad interpunkcją. 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  32. takie włqasnie głupie baby jestescie – frajera na męża sobie bieżecie, a normalnych facetom nie dajecie haha nauczka to jest nie chujnia

    1

    0
    Odpowiedz
  33. Boże co za gównozjadek z tego twojego byłego dupka. Nie przejmuj się, olej idiotę. W sądzie i tak nic nie ugra. Faktem jest, że ma niby 5 lat, ale z tego co wiem to w sytuacji gdy będzie mógł udowodnić w sądzie, że jego sytuacja finansowa po rozwodzie znacząco się pogorszyła oraz że nie może np. pracować. To zwykły nygus i pasożyt i udowodnienie mu tego w sądzie, na wypadek gdyby rozpoczął sprawę sądową, nie będzie trudne. Trzymaj się, będzie lepiej :), a debila spotka jeszcze w życiu coś na co zasłużył. Pozdr, Tomek

    0

    0
    Odpowiedz