Filmy na Premium

Po co pisać, że film jest bardzo dobry do oglądniecia skoro… jest w opcji premium, to na 90% będzie to film KINOWY.
Nie piszcie trywialnych uwag, bo to jest wkurwiające, i co dowodzi, że prawdopodobnie jesteście ostro niedojebani, bo nie umiecie napisać nic więcej.

2
1

Komentarze do "Filmy na Premium"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. masło maślane XD

    1

    0
    Odpowiedz
  3. A od czego sa kurwa piraty? Masz Internet to masz wszystko, dowiedz sie jak szukac, tylko debil placi za filmy i gry

    0

    2
    Odpowiedz
    1. Trzeba płacić za filmy, gry itp., bo twórcy muszą mieć zysk. I nie jest to debilizm płacić. A gdybyś był twórcą to wolałbyś by kupowano czy pobierano za darmo?

      3

      0
      Odpowiedz
      1. Zgadzam się.
        Autor posta.

        0

        0
        Odpowiedz
      2. Niestety, ale dla większości ludzi:
        uczciwość=debilizm.

        0

        0
        Odpowiedz
  4. Nie „do oglądnięcia” tylko do obejrzenia.
    Oglądać to można własnego chuja a film można obejrzeć.
    Kurwa mać kto Was uczył języka polskiego?
    Grammarnazi pobudka kurwa!
    Przestań się branzlować bo oślepniesz od tego walenia koniobijco!
    Zajmij stanowisko w tej kwestii: obejrzeć film czy oglądnąć film.
    Jesteś „niekwestionowanym autorytetem” na tym forum.
    Masz wielki szacun u forumowiczów wkurwionych Twoimi upierdliwymi uwagami.
    To jak kurwa ma być: obejrzeć czy oglądnąć?
    A teraz możesz skończyć Twoją ulubioną czynność czyli branzlowanie tylko nie za długo ze względu na wzrok.

    0

    1
    Odpowiedz
    1. obie formy są poprawne jebany nieuku

      Autor posta.

      1

      0
      Odpowiedz
      1. Sam jesteś nieukiem.
        Poprawną formą jest „obejrzeć film” a nie „oglądnąć film” .
        To jakiś neologizm.
        Jeśli już to powinno brzmieć: „film jest bardzo dobry do oglądania” a nie „oglądnięcia”.
        Zapytaj profesora Miodka z Wrocławia.
        I nie jestem nieukiem ani tym bardziej jebanym.

        0

        2
        Odpowiedz
        1. Gościu… idziesz oglądnąć do kina film czy obejrzeć???
          Może w stylu profesorskim jest obejrzeć, ale w stylu potocznym oglądnąć.
          Dlatego napisałem, że obie formy są poprawne jebany nieuku.
          ~Autor posta.

          0

          0
          Odpowiedz
          1. Napisałem Ci, że nie jestem nieukiem ani jebanym.
            Trafia to do Ciebie?
            Czy może zbyt trudne do zrozumienia?
            Czy przypadkiem Ty nie jesteś jebanym nieukiem?
            „Obejrzeć film a nie oglądnąć film” .
            Przestań pierdolić głupoty o prawidłowej formie bo to ja mam rację.
            Każdy polonista przyzna mnie rację a nie Tobie.
            Koniec bezprzedmiotowej dyskusji!
            Jesteś tak uparty jak ten pojeb Grammarnazi, którego racja zawsze musi być na wierzchu.
            Jeśli nie jesteś jebanym nieukiem to przyznasz mnie rację.

            0

            0
            Odpowiedz