Jebęcki Łupież

Jak w temacie – chujnia jebęcka! Już mnie te włosy rozpierdalają. Kupuje jakieś drogie szampony i inne zielone sraczki aby już się go pozbyć, ale nieeee, on musi dalej wrócić. Muszę chodzić co chwile do łazienki i sprawdzać czy na głowie nie mam łupieżu… aż wstydzę się podrapać po głowie bo zaraz śnieg leci!!! Chujnia, śrut i parówki.

20
42

Komentarze do "Jebęcki Łupież"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. kurwa mam to samo nic nie pomaga żadne preparaty chuje muje dzikie węże.Mam tego dość cos może ze skórą bo juz kurwa nie wyrabiam,z tym drapaniem to jak mówisz wstyd jak chuj

    2

    0
    Odpowiedz
  3. opierdol się na łyso na lato i ci przejdzie na słońcu i w morskiej wodzie

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Wydaje mi się, że też to miałem, w wieku nastoletnim, ale nie używałem nic poza zwykłym szamponem raz dziennie. Z czasem zniknęło. Źle robisz, że stosujesz tyle chemii do głowy. Podrażniasz skórę i pogarszasz sytuację. Drapiąc się również.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Ahaha masz łupież ja nie mam i mnie to jebie ale wiesz skąd go masz ?? Może to nie jest łuszczyca , czy inne grzyby tylko SUCHA SKÓRA głowy. Obczaj ziomek wpadł na ten pomysł kup 2 opakowania nivea (krem) we3j w łeb konkret posiedź na chacie upal sie nachlej co tam chcesz przez 30 minut. Potem gówno zbyj jak się nie bedzie sypać to masz po problemie !!

    0

    0
    Odpowiedz
  6. kup sobie Nizoral albo do dermatologa…

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Kura!. Mam ten sam problem, od niedawna, od czasu jak byłam u fryzjera. xD Najpierw myłam włosy raz na tydzień, by skóra się wzmocniła, a nie przesuszała od tych chemikalii,.. potem – umyłam z dosyć dużą ilością szamponu i długo te3 włosy płukałam… teraz już jeat lepiej.:) Z moich obserwacjii wynika, że łupież albo jest od zbyt ostrego grzebienia – albo od fryzjera.. ktoś ma inne propoziszyns?

    0

    0
    Odpowiedz
  8. W sumie coś w tym może być.Ja od czasu jak zacząłem zapuszczać problemów z syfami nie mam.Przetłuszczają się jak cholera i myję codziennie,ale to już inna sprawa…

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Ty, to jak z meblami – jedne są ładne a drugie wygodne / praktyczne. Ale luz, zawsze się znajdzie ktoś, kto zmęczony zechce się położyć na WYGODNEJ kanapie 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  10. no to nie pierdol tylko idź do dobrego (! bo dermatolodzy na AM to najgorsi lekarze – tak mówią i takie moje doświadczenia, sorry – nie zabiją to idą na dermatologa) i dowiedz się, może to łojotokowe zapalenie włosów, możesz przez to wyłysieć do końca życia, lepiej się upewnij pzdr

    0

    0
    Odpowiedz