Kanarowie..

No chuj mnie strzela, jak biedny zmoczony w piździec człowiek wsiada do autobusu by podjechać trzy zasrane przystanki bez biletu, a tu akurat jakiś stary kutaśniczy kanar wbija z tekstem „bilety do kontroli”.
Zanim spisali daneitp. to kurwa zdążyłem przejechaćtrzy przestanki za daleko i na dodatek rozpadało sie jeszcze kurwa bardziej.
No i teraz jestem 71,35 zł w pizde, a zamierzałem to przeznaczyć na jakieś koncerciwo..
Chujnia.Piździeć.Śrut.

29
55

Komentarze do "Kanarowie.."

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. KURWAAAAAAAAA 7 DYCH !!! (też nie miałem biletu)

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Trzeba było podać fałszywe dane pajacuu

    0

    0
    Odpowiedz
  4. to pały jesteście:D mnie też kiedyś kanar drapnął i zapłaciłem… 12 zł:D nie, nie łapówki. trzeba mieć kurwa mózg:D wypisał mandacik, a ja szybciutko poszedłem kupić sobie miesięczny imienny na dwie linie za 24zł potem podanie to jebanego ZDIUMu, że miałem przecież bilet ale w chacie ( 😀 ) miesiac czekania, podanie rozpatrzone pozytywnie i miałem tylko 12 zł do zapłaty. powiecie, że +24 ale 36zł to zawsze lepiej niż 7 dych co? (u mnie we wrocku mandat to nie 70 a 120zł). poza tym miałem legalny przejazd przez kolejny miesiąc:D następnym razem trza kombinować. jesteśmy w polsce a tu jak nie kombinujesz to jesteś dupa i giniesz. tyle. śrut

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Fałszywe Dane? Dzwonili na policję i się upewniali

    0

    0
    Odpowiedz
  6. a kiedy ma się bilet, to ich nie ma ^^ tylko się pojawiają, kiedy biletu się nie ma :/

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Na początku powiem, że jestem z Warszawy…ale generalnie na kanara wszędzie sposób taki sam…przede wszystkim dowodu nie masz, nie dajesz i niech spierdalają. Często sobie odpuszczą, ewentualnie każą wysiąść, pogadają i odpuszczą (a w ogóle to muszą z tobą jechać tam gdzie ty chcesz, ruszyć, przeszukać ani wylegitymować cię nie mają). Spisać cię mogą tylko w obecności policjanta, a naszym smerfom też się nie chce zresztą oni sami kanarów nie lubią wiem z doświadczenia. No i można po prostu literalnie spierdolić. Co do podawania fałszywych danych-zazwyczaj sprawdzają więc się też niezbyt opłaca…
    A jak kanar jedzie sam na mało uczęszczanej linii, a ty jedziesz w kilka osób to polecam wysiąść z nim, spuścić mu wpierdol to się nauczy na przyszłość.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Ja kiedyś taka akcja: jadę se autobusem. I kanar podchodzi: „bilet poproszę”- mówi-„a ja trąbkę”odpowiadam.” koleś na to „jaką trąbkę”? „A jaki bilet?”-odpowiedziałem. Myślał,, że ze mnie jakiś przyjeb i sobie poszedł xD

    1

    0
    Odpowiedz
  9. Jak czytam niektórych komentarze to myślę że świat już całkowicie się zajebał durniami
    Kombinować?, wpierdol spuszczać kontrolerom?
    Ludzie Was chyba do końca pojebało. Kup kurwa bilet jeden z drugim i spokój, na picie i palenie to nie szkoda ale na bilet to już tragedia?!!
    Praca „kanara” to też praca i życzę
    Wam co niektóre ciule żeby i Wam przyszło kiedyś tak pracować a ludzie będą chcieli wam wpierdol spuszczać
    PS. Nie jestem kanarem:))

    0

    0
    Odpowiedz
  10. kolega, dwa posty wyżej. Fajnie, że przytoczyłeś znany tekst o kanarze i że sobie go przypisujesz : ) przyjeb to Ty na pewno jesteś

    0

    0
    Odpowiedz
  11. To niech (w moim przypadku ztm) skończy z jebanymi złodziejskimi cenami.Jak miałem ulgę to kupowałem, teraz mi na studium nie przysługuje. Jak tylko mogę gdzieś dojechać pkp to jadę tam mam zawsze zniżkę, jak nie to weekendowy bilet podróżnika i z konduktorem prawie zawsze idzie się dogadać. Chcesz to płać złodziejom mnie zwyczajnie na to nie stać. I jeszcze żeby to chociaż zainwestowali w porządny tabor, a oni zamiast kupić porządne autobusy kupują klaustrofobiczne, ciasne scanie… nie kurwa, nie będę biletu kupował.

    0

    0
    Odpowiedz