Kobieta z brodą

Czy w Europie naprawdę nie ma nikogo, kto śpiewa lepiej, niż przebrany za kobietę gej? Co się do kurwy nędzy z tym kontynentem porobiło? Jak widzę takie rzeczy, to żałuję, że wojska Putina zamiast na Krymie nie zatrzymały się na linii Odry i Nysy Łużyckiej. Od dzisiaj zaczynam się uczyć ruskiego. Zdrastwujtie.

109
78

Komentarze do "Kobieta z brodą"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Nienawidzę pederastów. W Polskiej piosence piękne dziewczyny, normalny, zdrowy sex, a nie takie zboczeństwo. Precz z pedalstwem.

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Pamiętaj, że bozia kocha także Conchitę, może bardziej od ciebie? Conchita to twój bliźni, a bozia każe nam kochać bliźnich, chodzić do kościółka i dogadzać kapłanom, oświeconym BOŻYM sługom. 666 666

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Ucz się ruskiego ucz, kup sobie też kilo zwyczajnej i ćwicz robienie loda na wypadek jak już ta twoja kochana armia czerwona tu przyjedzie.

    1

    0
    Odpowiedz
  5. Drag. Queen tępaku

    0

    0
    Odpowiedz
  6. A żeby Ci tak ruscy zgwałcili dziewczynę i twój tyłek przy okazji, okradli do grosza i pobili jak było za sowiecikiej okupacji.

    0

    1
    Odpowiedz
  7. Spadaj tępy buraku. Odmów paciorek do urojonego bozi, bierz pilota i pstryk na inny kanał głąbie. Nie musisz oglądać. Możesz oglądać TRWAM, przemowy Jarka czy ojca szalbierza z Torunia. Poza tym musisz być nie lada debilem żeby oglądać jakąś tam Eurowizje i to przeżywać. Jesteś debilem i wyp………..za Bug do tej zahukanej ciemnoty tam będziesz pasować.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. trans a nie gej

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Pedalstwo miało wygrać i wygrało, tak zadecydowała rada zjednoczonych pedałów europy, a ludzie zostali zrobieni w chuja bo w dzisiejszych czasach liczy się przede wszystkim ostentacyjna promocja pedalstwa, a wszyscy którzy mają odmienne spojrzenie na to zagadnienie i nie widzą sensu w pchaniu kutasa przez jednego pana w dupę drugiemu panu są niezgodni z duchem czasu.

    1

    0
    Odpowiedz
  10. Zaraz napiszą wykształceni, piękni i zdolni, że jesteś nietolerancyjny:D Kurwa mac heheheh

    2

    0
    Odpowiedz
  11. Kobieta z brodą może i wygląda jak straszydło, ale zaśpiewała lepiej niż nasze cycate wieśniaczki, a to był konkurs piosenki, a nie wybory miss Europy. Polecam maść na ból dupska.

    1

    1
    Odpowiedz
  12. Ty debilu. Ten wystep to protest. Nie pojales tego? Protes przeciwko takim jak ty. Nietolerancji innosci.Homofobii takze polskiej. PS nie jestem gejem. Ale mi wsio rawno, kto z kim.I kto jak wyglöada. jeden ma brode, drugi jest glupi…innosc. Kapujesz?

    1

    1
    Odpowiedz
  13. Ta Eurowizja to chyba był przekaz dla Putina, że jeżeli chce się zmierzyć z Germanami, to właśnie nadszedł najlepszy moment.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Niestety. Europa jest zjebana to trzeba przyznać. Chuj mnie bierze jak widzę to COŚ. Już wole być zacofana niż tolerować coś takiego. Wolałabym się zabić niż być kimś takim.

    2

    6
    Odpowiedz
  15. rób doktorat

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Przecież ładnie zaśpiewał/a, całym sobą, a ta Cleo Sreo co to kuuurwa jest? Wstyd Polaczki Cebulaczki, gratuluję wyjątkowo dennego gustu, albo jego braku.

    0

    1
    Odpowiedz
  17. Chlopie… Jakbys widzial co rosjanie robili z Polakamo podczas II ws. Myslisz ze putin potraktuje polakow lepiej niz te chamy z brukseli? Powodzenia ja juz wole ten posrany zachod.

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Nie,no ja przez tych jebanych gejzerów osiwieję do reszty.Wymyślili sobie słówka homofob,katol,inność i machają nimi na cały świat.Jeszcze mi tu hiva rozsiewają.Brać się kurwy za lance i wypad na Marsa.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. chyba „doswiedania” znajdź lepszego nauczyciela bo ten Cię w ciula robi!

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Żyjemy w czasach ostatecznych….????? OMG katoland i inni pokurwieńcy wszędzie homofoby katofaszyści nawet w TV im sie nie podoba a mają przecież taką „maszynkie” jak pilot. Niech ruscy zakatakują ??? Bóg …..zrobi hard reset :O ???? Gdzie ja ku.r.wa jestem, gdzie ja żyje? Wśród pomyleńców, nawiedzeńców, zacofanych fanatyków.

    1

    0
    Odpowiedz
  21. @10, 16 Austriacka lista przebojów notowała tę piosenkę przed Eurowizją na 51 miejscu, przypadek? Podpowiadam: w radio nie widać brody. @11 Ta piosenka i ten „show” bez tej gównianej tolerancyjnej otoczki by nie wygrały. Czym innym jest nietolerancja, a czym innym chamska dyskryminacja hetero, jak tutaj. @6 Ruska ciemnota wysyła własnych satelitów, ma broń jądrową i 27 noblistów, z czego większość z fizyki, więc zastanów się, co piszesz. @9 Nie jestem zaskoczony 😀 Ale musimy pokazywać, że nie ma naszej zgody na takie coś. Jak tak dalej pójdzie, to kurwa wszystkie dziedziny opanują geje, lesbijki i transy (w showbizie i kulturze jest już masakra). I gówno zrobisz, a się nie przebijesz, bo homositwa nie puści. @reszta Spoko, jak przyjdą, jakoś sobie poradzę. Dogadamy się przy wódce. Loda musiałbym się uczyć, gdyby to z Zachodu szła armia. Autor.

    1

    0
    Odpowiedz
  22. Przecież ciemnota polska nie lubi rusków a teraz chce żeby Ruscy poszli aż do Odry:) Oj ciemnoto ciemnoto quo vadis? Tylko wy ciemnoto pójdziecie powitać wy patrioci z karabinami w rękach za tusku, za bogu, za łojczyznu! A Tusku w dolomitu z rodziną i kolesiemi hahaha.

    0

    1
    Odpowiedz
  23. 21. hehehhe. Dogadasz sie z Ruskim ciemnym kacapem jak w 39 i 45. powodzenia „twarde”buraczki:) Jeszcze będziecie wypatrywać gejowskiej armii z zachodu i USA matołki a ten wasz bóg nie kiwnie w waszej sprawie paluszkiem:) Pożyjom uwidim!hahahah.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Same cwaniaki-ciekawe jak kiedyś w przedszkolu wasze dzieci będą uczyć o tacie i jego partnerze a wasz nastoletni syn powie „tato jestem gejem”! Rozumiem dwóch gejów ale nie ogarniam geja przebierającego się za kobietę!

    1

    0
    Odpowiedz
  25. Dobro doszli! Granicy slowianskiego swiata musi byc nad Laba …
    A znajet pan, czto Belarus w znak protesta nie priniala uczastie w etom Ewro konkursie.

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Nie jesteś sam. Ja też uważam że świat się obrócił w złym kierunku. Nie jestem też fanem muzyki donatana żeby była jasność. Przeraża mnie że nienormalność staje się ogółem dzięki mediom. co będzie dalej? Może jeszcze pedały każą nam ubierać chłopców w przedszkolach w sukienki a dziewczynkom doklejać brody? Precz z lewactwem! Kuba, którego znudziła już walka z wiatrakami…

    1

    0
    Odpowiedz
  27. Wojska putina jeszcze sie doczekasz

    0

    0
    Odpowiedz
  28. Lepiej, żeby Pan Putinek tu się nie pokazywał ze swoją watahą okurwieńców ze skośnymi ruskimi oczyma, bo mielibyśmy przejebane po całości

    0

    0
    Odpowiedz
  29. @21 Ruska ciemnota ma prawie 150 mln siły żywej, w chuj gazu, ropy i zasobów i 150 letnią tradycję dymania w dupę Polski i innych krajów wschodnich, zarówno przez cara, jak i komuchów, więc trudno się dziwić, że mają osiągnięcia. Tymczasem zobacz sobie, jak żyje przeciętny ruski obywatel.

    0

    0
    Odpowiedz
  30. No NIE DA SIĘ nic już oglądać bez ped i gejo ofilji. Włączasz Soczi a tam wywiad ze skoczkiem transpedałkiem, włączasz Eurowizję a tam cwel z psychiatryka w szpilkach. Prawda jest taka: za rok ‚jurorzy’ wypromują jakiegoś zoofila, za 2 pedofila, za 3 nekrofila a ostatnia Eurowizja przed uratowaniem naszej cywilizacji przez Putina to będzie Kolo NekroPedoGejoZwyrofil. Zapewne pięknie zaśpiewa

    1

    0
    Odpowiedz
  31. YaYebie sam żygłem jak zobaczyłem tą promocje zwyrostwa. Musiałem potem czyścić TV – sk-syny. Jak trzeba być jebniętym na ryj i spaczonym przez satanistyczno-depopulacyjne mass w pizde media, żeby cieszyć morde na taką pokurwioną promocję autodestrukcji ludzkiej cywilizacji. Wypierdalać wszystkie ‚tolerancyjne bezmózgi’. Idźcie się kurwa masturbować na swoją tęczę. Normalni na was żygają !!! buahahahahahahha!

    1

    0
    Odpowiedz
  32. @26 Już próbują, poczytaj o programie „równościowe przedszkole” – chłopcy mają w przedszkolu ubierać sukienki, malować paznokcie i usta itd. Szkoda dzieciaków, część z nich przez takie coś może potem mieć zaburzenia.

    1

    0
    Odpowiedz
  33. @6 ojciec z Torunia też w sukience chodzi.

    0

    0
    Odpowiedz