Leniwi pracownicy – zwolnić dział?

Zastanawiam się czy nie wyjebać całego działu w Polsce i przeniesieniem do innych miejsc.

Pracownicy sa coraz bardziej leniwi.

Notorycznie kłamia że coś zrobili, ale zrobili na odpierdol lub wcale. Udaja że pracuja, kłamia ile godzin pracowali zdalnie, zawalaja terminy, nie wykonuja sumiennie swoich obowiazków.

Po ostatnich 3 lata temu średnio w dziale zarabiali 3x min, teraz to za chwilę będzie tylko 50% więcej i chca więcej!

Mam powoli dość użerania się z jebanymi leniwymi skurwysynami/złodziejami (okradanie firmy poprzez slaba jakość pracy).

Myślę że zwolnię 11 ludzi, przeniosę do chmury/tańszych krajów (praca biurowa przy pc).

Po co im dawać pracę jak mogę oszczędzić 70%, otrzymać nowy system IT i dostać podobna jakość lub lepsza.

Pomyślę przez weekend, ale już jestem mocno pewny że nie chce mi się z nimi denerwować.

Narzekaja na to że pensja teraz niska, a przychody na łebka nie wzrosły, więc musiałbym zwiększyć koszta dla działu.

Ale, od dłuższego czasu jak piszę mam problem z ich podejściem do pracy…

Jebane lenie.

13
13

Komentarze do "Leniwi pracownicy – zwolnić dział?"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Ale jesteś tłukiem. Oczywiście nie zrozumiesz.
    Nie pozdrawiam imbecylu.

    1

    1
    Odpowiedz
  3. Wypierdol na zbity pysk lenii! AI potrafi teraz większość ich pracy, daj znać to mogę pomóc wdrożyć.

    0

    2
    Odpowiedz
    1. Za jaki koszt?!

      0

      0
      Odpowiedz
  4. Jaka płaca taka praca i tak pewnie znając polskie zarządzanie w firmach dostają mniej kasy niż zasługują.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. Like, choć mylisz się.

      1

      0
      Odpowiedz
  5. W ciemno like!

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Jeżeli cały dział jest do zwolnienia i nie ma tam choćby jednej osoby odpowiedniej, wszyscy źle pracują, to oznacza tylko jedno – w pierwszej kolejności to menadżer jest do wyjebania.

    2

    0
    Odpowiedz
    1. Błędy przy wszystkich rekrutacjach haha.

      1

      0
      Odpowiedz
  7. Udajesz że płacisz za pracę to pracownicy udają, że pracują i wszystko się zgadza w ogólnym bilansie.

    3

    0
    Odpowiedz
    1. Dobre, ale takie rzeczy to tylko w pracy na czas!

      1

      0
      Odpowiedz
  8. Nie zastanawiaj się, od razu ich wypierdol. Ja nie mam takich problemów, od kiedy przestałem zatrudniać nowych ludzi. Fakt, skutek taki, że rośnie ogrom pracy przy tych takich zegarkach z takim niebieskim podświetleniem takiego wyświetlacza ale wolę to niż użeranie się z roszczeniowymi, bezczelnymi cwaniakami z zawyżoną samooceną.

    Zazwyczaj jest tak, że summa summarum rewolucyjne zmiany wychodzą na dobre. Jeśli Twoją pierwszą myślą było, żeby wyjebać tą hołotę na zbite zapijaczone mordy to tak zrób. W przyszłości będziesz miał większą pewność, że nikt nie podpierdoli Ci know-how ani grubszych klientów.

    Bardzo dziękuję za łapki w dół pod wpisem autora i pod moim komentarzem. To pośrednio potwierdza, że mam rację.

    1

    1
    Odpowiedz
    1. Szok, wreszcie coś z sensem napisałeś.

      1

      0
      Odpowiedz
      1. W nocy 01:47 się brandzlujesz z „handjob milking”. Wytrzyj chuja.

        0

        0
        Odpowiedz
  9. Przyjmujesz kretynow bezdzietnych to masz.bo ci ktorzy mają dzieci ktorym zależy na pracy to ich w dupie macie, macie co chcieliście. Moja kolezanka 42 lata samotna matka, no jedno dziecko ma 18 lat a drugie 10 lat. Wiec te dzieci opieki wielkiej nie wymagają, to takiej to dac prace a nie w chuja lecicie

    2

    2
    Odpowiedz
    1. Kto chce ten znajdzie pracę.

      Niemniej ma jeszcze czas 8 lat (18 l. -10 l.).

      1

      0
      Odpowiedz
      1. O! w nocy… 01:49: ktora ręką się brandzlujesz? praaawąąą? i pstryk!

        0

        0
        Odpowiedz
  10. A co to za praca?
    Szefie, ja jestem pracowity i sumienny.

    1

    0
    Odpowiedz
  11. To czemuż jeszcze tego nie zrobiłeś?!
    Oj coś kierowniku kombinujesz.

    „Po co im dawać pracę jak mogę oszczędzić 70%, otrzymać nowy system IT i dostać podobna jakość lub lepsza.”

    2

    0
    Odpowiedz
  12. Oczywiście, że trzeba ich zwolnić!!!
    Bez wahania, natychmiast, to wtedy przestaną być roszczeniowymi leniwcami/obibokami !

    Ja ciągle jako klient mam do czynienia z tzw. obsługami klientów.
    Leniwi, głupi, żałośni, w ogóle nie znają się na swoich pracach, dają takie kurwa porady które sam wykonuję od ręki w 15 sekund, i zawsze robią z klientów idiotów (choć sami są dużo głupsi), do tego są niekulturalni i złośliwi.
    A jak się im napisze parę słów prawdy o nich samych to się obrażają i piszą, że nie będzie klient obsługiwany albo żeby ocenzurować swoje słownictwo (choć się nie używa rynsztokowego słownictwa, pomimo iż same wyzwiska cisną się na wierzch…).

    Tylko kurwa jedna jedyna pani na poczcie była ze mną szczera:
    „Panie, ja się na tym nie znam.
    Ja tutaj jestem tylko od pobierania kasy”.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. To pokaż jej chuja przez okienko.

      0

      0
      Odpowiedz
  13. Skończył się rybek pracownika. Ja też zwalniam. Jeśli pracują kobiety, to robię dodatkowy konkurs – wybieram te ładne i daję im gałę do opierdolenia. Która najlepiej wypadnie, ta zostaje. Zmienia się tylko zakres obowiązków – hehe.

    3

    2
    Odpowiedz
    1. Bierz te z dużymi cyckami
      Płaskie deski wynocha.

      0

      1
      Odpowiedz
      1. Że cooo? kurrwa?

        0

        0
        Odpowiedz
    2. Kiego chuja?

      0

      0
      Odpowiedz
  14. Jak im kiepsko płaciłeś to się nie dziwię, ale jeśli Ty też masz na to rozwiązanie to je zastosuj

    2

    0
    Odpowiedz
  15. Siedzę w robocie w szkole, ulungi dostały proste zadanie i też robią na odpierdol, potem dziwić się, że tak pracują.

    1

    1
    Odpowiedz
    1. Takie czasy.

      1

      0
      Odpowiedz
    2. Bo w chałupach rodzice odrabiają zadania.

      0

      0
      Odpowiedz
  16. Przychodzi baba do lekarza a lekarz maluje sobie paznokcie

    0

    1
    Odpowiedz
  17. Optymalizuj, nie zwalniaj. Zmuś ich do konkurencji, zmotywuj. To jest sztuka.

    0

    0
    Odpowiedz