Mam za duży biust

Mam 15 lat i biust 70C… Ogólnie jestem szczupła. Ważę 52 kg przy 168 cm, więc skąd u mnie taki biust?! Dziewczyny w moim wieku zwykle noszą A, góra B, a jak więcej, to są grube. Wszyscy myślą, że wypycham stanik. Pytają się, czy powiększam albo jakie pushupy noszę. Chłopaki nie, im to się raczej podoba, ale dziewczyny… Porażka. Zwłaszcza jedna, ciągle jak mnie widzi, mówi coś w stylu „o, ta, co wypycha stanik” i się nabija ze mnie ze swoimi koleżankami. Mam tego dosyć. Nie chce mieć takiego biustu. Próbowałam już różnych ćwiczeń na biust, diet itp. i to wszystko na nic, bo zamiast biustu, chudną mi nogi i brzuch.

54
72

Komentarze do "Mam za duży biust"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Wklej zdjecie – ocenimy

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Zmniejsz mase biustu

    1

    0
    Odpowiedz
  4. yyyyy… a gdzie tu chujnia? Jesteś fantazja erotyczną każdego faceta dzięki czemu zawsze będziesz mieć kasę i co do garnka włożyć.

    1

    0
    Odpowiedz
  5. nawet nie wiesz, ile dziewczyn będzie ci zazdrościć za parę lat. pamiętaj – to jest atut, a nie wada!

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Pierdol koleżanki, niech będą zazdrosne. Ew. zaproś koleżankę i porównaj, niech podotyka i się napatrzy, bo ona takich miała nie będzie. Nam (facetom) się to podoba, więc klata do przodu i uśmiech na twarzy.

    2

    0
    Odpowiedz
  7. Daj foto, ocenimy 🙂

    1

    0
    Odpowiedz
  8. Zazdroszczą ci i tyle. W ogóle to nie istnieje takie pojęcie jak „za duży biust”. To stwierdzenie tej rangi, co np. „Zarabiam za dużo pieniędzy”.

    0

    0
    Odpowiedz
  9. nie gadaj głupot, za 2 lata docenisz tego zalety i nie słuchaj tych głupich suk wokół bo po prostu Ci zazdroszczą 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Wywal raz cyce na wierzch przed oczy takim pisssdeczkom niedowiarkom-zazdrośnicom a zobaczysz, ile czasu minie, nim się otrząsną 😉

    1

    0
    Odpowiedz
  11. Nie przejmuj się, ja mam 75G przy wzroście 1.66 i wadze 57kg. Hmmm… faceci go uwielbiają bo dobrze się prezentuje, często słyszę komenatrze na ulicach nie zwracam już nawet na to uwagi.Teraz są to tylko komenatrze w stylu” fajne cycki” od facetów i kobiet. Ale jak byłam w Twoim wieku to też dokuczała mi koleżanka. Kiedyś mi powiedziała: „Nie boli Cię kręgosłup od tych cycków?” (byliśmy w większym gronie, można było wyczuc głupie uśmieszki, w stylu ‚ale jej dogadała’). Na to ja podeszłam do niej zajrzałam jej głęboko w dekolt i powiedziałam: ” Boli i to bardzo, ale co Ty możesz o TYM wiedzieć”. Miała małe cyce, ale od tamtej pory już nie komentowała moich.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. To chyba dobrze?

    0

    0
    Odpowiedz
  13. To wyobraz sobie jakie bedziesz miec balony za np 5lat. Przy takiej sylwetce bedziesz chodzacym cudem:) a kolezanki coz .. Zazdrosc przez nie przemawia, pewnie nie moga patrzec na swoje malutkie dydki i maja swiadomosc ze takich pieknych piersi jak Ty niegdy nie beda mialy. Tylko nie majstruj nic przy nich, nie pomniejszaj przypadkiem!

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Chciałabym mieć takie problemy…laski są zazdrosne to i się czepiają…wiadomo, że żyjąc w stadzie lepiej nei odstawać ale jeszcze parę lat i im przejdzie…zwykla ludzka zazdrość.

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Gdybyś za kilka lat została moją żoną, to uwierz mi, ale Twój biust na pewno by mi się podobał, ale teraz rozumiem Twoją chujnię. Jak jakaś dziewczyna się z Ciebie nabija to olej to, one są deskami, a Ty przynajmniej coś masz 🙂 Pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Nie każda ma poduszki w standardzie. Trochę wam się poyeabało. Moja narzekała że ma mały, Ty że duży, zamieńcie się a obiecuję że sprawdzę czy są prawdziwe i wystawię odpowiedni certyfikat.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. He nie przejmuj się kolezanko zazdroszczą pustaki 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Na pewno jest płaska jak decha i wyśmiewając cię stara się zamaskować swoje kompleksy a gdy widzi twoją irytację odczuwa satysfakcję z tego powodu, tak na prawdę to ci zazdrości i szuka argumentów żebyś poczuła się niekomfortowo. Pokaż że takie „zatroskanie” ze strony koleżanki nie robi na tobie żadnego wrażenia a nawet daj jej do zrozumienia że jesteś dumna z walorów jakimi obdarzyła cię natura. Wymyśl jakieś głupoty że miałaś propozycje zdjęć z agencji dla fotomodelek ale na razie cię to nie interesuje, albo coś innego, to ją powinno zmrozić.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Koleżanki mają ewidentny ból dupy. Nic się nie przejmuj, pojedź zazdrośnicom po wyglądzie i będzie git.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Mam podobne wymiary 169cm 50kg tyle że biust jak napisałaś 70B i jest w sam raz zarówno dla mnie jak i męża, choć o C,D bym się nie pogniewała. Facetom się podoba jeśli są jędrne gorzej maja te lejące E,F pomyśl:) dziewczyny są zazdrosne, nie masz się czym przejmować bo im właśnie o to chodzi, zaakceptuj że jesteś kobietą z krwi i kosci i doceń to co masz :)/ CAr

    0

    0
    Odpowiedz
  21. „Babą” nie dogodzisz. Ma duży, chce mały, ma mały, chce duży, jest niska, chce być wysoka, jest inteligentna, chce być tępa! Ciesz się, że nie masz downa i nie narzekaj!

    0

    0
    Odpowiedz
  22. Zawsze chciałem miec kobietę z dużymi cyckami i wciskać między nie mojego kutafona a tu chuj moja ma 2 pryszcze i jak leży to jak stół.Wpadnij do mnie to poprawię Ci humor

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Pierdol te znajome. Chodź do mnie, ja już zaopiekuje się twoimi piersiami. Nikt nie będzie Cię obrażał i się z Ciebie śmiał, gdyż będziesz bezpieczna w moich ciepłych, delikatnych rękach.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. szkoła szybko minie a biust zostanie i jeszcze będziesz szczęśliwa że taki masz , z czasem się o tym przekonasz. te co się śmieją olej, ignoruj , ewentualnie dojebaj im jak bardzo Ci zazdroszczą , typowa gimbaza. Pamiętaj Twój problem tak naprawdę jest atutem!

    0

    0
    Odpowiedz
  25. Kolezaneczki zazdroszcza ci dlatego robia ci takie docinki moja droga.

    0

    0
    Odpowiedz
  26. ciesz sie dziewczyno, bedziesz miala takie powodzenie ze hoho. one zazdroszcza..

    0

    0
    Odpowiedz
  27. Dziewczyno nie bierz do głowy takich pind,one ci poprostu zazdroszczą,bo chłopaki się tobą interesują a nimi nie.I uwierz mi w dorosłym życiu będziesz z tego zadowolona.Bo np.Jeśli będziesz starać się o pracę a szefem będzie mężczyzna to od razu cię przyjmie.A faceci będą wciąż się za tobą oglądać.Więc „Głowa do góry” i do przodu.Nie zwracaj uwagi na te zawistne lale.

    0

    0
    Odpowiedz
  28. umów się ze mną, proszę
    uwielbiam laski z dużymi cycami i chude w dupce:)))))))))))
    powaga nie marudź tylko dawaj do mnie

    0

    0
    Odpowiedz
  29. Kochana, z takimi warunkami, każdy facet będzie czekał na hiszpana w twoim wykonaniu.

    0

    0
    Odpowiedz
  30. Niczym się nie przejmuj, to jest po prostu zwykła zazdrość tych dziewczyn. Za kilka lat docenisz swój biust. Twój facet też będzie z tego powodu zadowolony. Nic nie zmieniaj, pod tym wzgledem bądź sobą.

    0

    0
    Odpowiedz
  31. Są deski to Ci zazdroszczą olej je. Katty Perry też podobno gdy była nastolatką wstydziła się swojego dużego biustu a popatrz na nią teraz :). Za jakiś rok może dwa skończy się gimbaza i im przejdzie, choć dziewczyny takie są iż niestety ładnych lasek które im robią konkurencje nie lubią.

    0

    0
    Odpowiedz
  32. Nienawidzę takich kurew które obgadują innych za plecami, dodatkowo z odległości 2m i myślą że obgadywany tego nie słyszy. Pracuję z takimi polaczkami co tak robią, chuj im w dupę jak nie mają swoich zainteresowań to niech sobie plotkują o mnie. Najmniej logiczne jest to że myślą że jestem pedałem, tylko nie wiem gdzie w tym logika? Bo mam na nich wyjebane? Na ładne dziewczyny bym nie miał, a przyjaciół mam i nie czuję potrzeby szukania nowych tym bardziej że nie zamierzam długo tam pracować. W sumie całe te skurwiałe media i te plastikowe gwiazdeczki to odpowiedź na potrzeby takich prymitywów którzy poza życiem innych nie mają zainteresowań.

    0

    0
    Odpowiedz
  33. Olka z Na Wspólnej?

    1

    0
    Odpowiedz
  34. Zazdrosne są mendy jedne. Nie przejmuj się nimi 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  35. Ciesz sie tym co masz. ja nie mam w cale i nie narzekam. Pamiętaj, w yciu m oże być jeszcze gorzej- im więcej człowiek marudzi tym bardziej ma przejebane od życia

    0

    0
    Odpowiedz
  36. Próby zmniejszania biustu jakimikolwiek metodami powinny być karalne. Uszanowanko.

    0

    0
    Odpowiedz
  37. Uderz te dziewczyny cyckiem

    0

    0
    Odpowiedz
  38. „bo zamiast biustu, chudną mi nogi i brzuch”…

    0

    0
    Odpowiedz
  39. minie z trzy lata i docenisz swój biust 🙂 a te pindy zazdrosne niech się gonią. NA PEWNO zazdroszczą!!! Nie przejmuj się nimi, odpowiadaj, że same by taki chciały! Jeżeli jesteś szczupła i masz spory biust to masz zajebistego fuksa. Przy takiej wadze ma się zazwyczaj rodzynki.

    0

    0
    Odpowiedz
  40. Przecież nie koleżanka będzie ci pieścić bimbałki, weź ją olej

    1

    0
    Odpowiedz
  41. Powinnaś się cieszyć, a przez koleżanki przemawia czysta zazdrość! Jeśli Ci naprawdę nie wierzą, pokaż im po prostu, bo chyba nie masz się czego wstydzić 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  42. To chyba normalne że wypełniają się krwią. W końcu każdy organizm jest inny.

    0

    0
    Odpowiedz
  43. Babie nie dogodzisz,za mały, za duży. Kurwa mać. Ogarnij się

    0

    0
    Odpowiedz
  44. Glupie pindy zazdroszcza ci a ty jestes nawet glupsza od nich bo dajesz sie lapac na to. Taka jest twoja plec. Gdybys miala dlugie nogi toby cie chcialy zniszczyc za to. Faceci uwielbiaja taki biust o te glupie pindy to wiedza ale nie ty.

    0

    0
    Odpowiedz
  45. Daj pomacać

    0

    0
    Odpowiedz
  46. To się nazywa „Erotomanka gawędziarka”……..

    0

    0
    Odpowiedz
  47. pierdolona prowokacja muszę wyruchać jakąś 13-nastkę z wielkim biustem K

    0

    0
    Odpowiedz
  48. Straszne problemy…

    0

    0
    Odpowiedz
  49. Duży biust jest super mówię to jako facet !

    0

    0
    Odpowiedz
  50. jebaj je z cyca

    0

    0
    Odpowiedz
  51. duzy biust???????? jajestem nizsza od ciebie szczuplejsza i mam 70F !!!!!!!!!!!!!!! a ty te pryszcze nazywasz meczacymicyckami dawaj sie zamienimy..

    0

    0
    Odpowiedz