Polak – chujowy mędrzec

Drażnią mnie Polacy. Ostatni przykład z mojego życia. Żeby się nie opierdalać przez wakacje poszedłem pracować do fabryki za minimalną. Pracowałem lipiec i sierpień. Wrzesień mógłbym również pracować z racji, że sesja zaczyna się od października ale przemyślałem sprawę i stwierdziłem, że się nie opłaca! No i teraz się zaczyna chujostwo polskie. „A czemu się zwalniasz?”, „co już Ci się znudziło?” , „aleś się narobił…”. Po prostu popierdoleni ludzie! Dość, że mega chujnią jest pracować za taką kasę w wakacje zamiast ciężko pracować za granicą i przywieźć konkretną sumę, to jebiąc tam za 1100zł daję sobie wpajać jakieś pojebane przekonania, że jak „jest robota to trzeba ją trzymać”. I tak bym żył w tym przekonaniu jak reszta debili i pracował tam (lub gdzieś indziej) za minimalną zamiast próbować żyć lepiej (mam dopiero 21 lat). Nie pracuję już 6 dni we firmie, a zarobiłem 500zł pracując 4-5 godzin dziennie przy domu zbierając owoce lub pomagając na budowie u kolegi. Ale co ja wiem, taki młody śpik. A więc drodzy Polacy, żyjcie tym co mówią w telewizji, radiu, żyjcie stereotypami i jebcie jak beduiny słuchając zawsze innych, nigdy siebie samego!

94
69

Komentarze do "Polak – chujowy mędrzec"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Racja ! nie ma co robic za chujową kase !

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Przemawia przez Ciebie coś, co u Polaków jest rzadkością. Za komuny było „czy się stoi czy się leży…”, a nasz nowy ustrój nauczył ludzi, że praca (nawet za minimalną!) jest przywilejem i trzeba się jej kurczowo trzymać. Miałem taki okres w życiu, że robiłem po 12-16 godzin dziennie za 1100-1300 miesięcznie. Zwolniłem się i miałem problemy ze znalezieniem pracy, ale zacząłem robić fuchy. Zarabiałem więcej niż u poprzedniego pracodawcy. Później załapałem robotę na weekendy. Przy 100 godzinach roboczych wychodziłem 1500zł. Bęc! Ale doświadczyłem tego, co Ty. „Czemu tam nie robisz?”, „czemu się zwolniłeś?”, „tutaj nie masz umowy, ani składek nie płacą”.
    Składek? Na złodziei z ZUSU? 18% podatku należnego? Należnego za co? Emerytury i tak nie dożyję, więc wolę robić tak. Skromnie, ale szczęśliwie.
    Trzymaj kurs, pamiętaj, że to Ty sterujesz życiem, a nie inni. Wszyscy chcą Ci doradzać i decydować za Ciebie, ale pamiętaj, że nikt za Ciebie nie będzie żył i umierał.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Niestety niektórzy nie mają wyjścia i muszą tak robić. Ty jeszcze tego nie rozumiesz bo traktujesz to jak przygodę. Nie musisz się utrzymać z rodziną.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Masz racje za tą kase niech sie pierdolą 😛
    Banda wyzyskiwaczy

    0

    0
    Odpowiedz
  6. W polandii bydłem się manipuluje bo panuje przeświadczenie (poniekąd słuszne) że ludzie w polsce to naiwne i odmóżdżone cymbały którym można wszystko wmówić. TV ogłupia, radio omamia a państwo rżnie w nas dupę. I jest piknie.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. dlatego ja działam w szarej strefie i wyciagam prawie 3 kółka na miesiąc 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  8. A Ty jesteś Polakiem czy z jakiejś innej grupy narodowościowej???

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Rozumiem Cie. Do mnie też zawsze ktoś się przypierdala cokolwiek bym nie zrobiła. Zawsze źle, zawsze coś nie pasuje. A mam gorzej, bo jestem dziewczyną i wg. niektórych powinnam np. już koniecznie mieć chłopaka, bo potem się zestarzeje i nikt mnie nie zechce albo: więcej się uśmiechać (najlepiej chodzić z przylepionym uśmieszkiem jak Cichopek)i przede wszystkim: jak dziewczyna może dawać korki z matmy? Przecież kobiety nie potrafią liczyć ech… Ludzie są powaleni i co zrobisz. Ale olewam to, już dawno przestałam się przejmować. Tak trzymaj kolego 🙂 trzeba być odpornym psychicznie i „miej wyjebane a będzie Ci dane” pozdrawiam 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Na jakiej uczelni sesja zaczyna się w październiku? Nie znam takiej…

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Mnie też śmieszą takie patałachy, co napierdalają w jakichś fabrykach za parę tysi netto. Ale tak już musi być 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Kurwa za wcześnie zatwierdziłem komentarz. Część dalsza komentarza: na budowie jako pomocnik dostając 8/h zarobisz więcej. Trochę ściemy, opierdalanka i 1700 w kielni. Dobrze chłopie żeś zmądrzał.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Masz kurwa racje mlodzi ludzie w tym patologicznym panstwie nie maja praktycznie perspektyw na lepsze jutro ;( a jebac za 1100 to niech sprobuje szef albo prezydent ze swoja rodzina:) rozumie chlopakow z mafii pruszkowskiej i kazdej innej:P w tym panstwie uczciwoscia mozna sie dorobic ale garba i choroby jakiejs innej:( narazie to tyle z mojej strony ..noi najwazniejsze nie poddajmy sie warto nauczyc sie jezyka obcego i ukladac zycie w normalnym kraju:) ..Prezydencie ..PL nie wiem jak masz tam na imie bo potrzebne mi to jak lysemu zel do wlosow albo jak kurwie majtki ale jesli to czytasz wes zacznij cos dzialac albo idz i nie wracaj:P …

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Polać temu panu , większość polaków to imbecyle żyjące stereotypami które kreuje telewizja , następnie przychodzi czas na żalenie się , że świat jest taki i owaki 🙂 pozdrawiam jebiących beduinów dla których szczytem ambicji jest wypicie piwka po robocie i najebanie się na wekkendzie , szacunek tym dla których ciężka i fizyczna praca jest tylko odskocznią do lepszego życia , pozdro !

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Bez kitu sie nie opłaca pracować czasem. Lepiej bez umowy coś motać niż w jakiejś fabryce słuchać starych obwarzan. Pozdro, z fartem.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Jak dla mnie to jesteś leniem i nie szanujesz roboty. Jak wylądujesz na bezrobociu to kazda robote poszanujesz. Nie rozumiem tez dlaczego niby zrobiles sobie wakacje we wrzesniu przeciez jak wrocisz na uczelnie to i tak bedziesz mial 10 miesiecy opierdalania sie.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Masz rację w chuj! Też zwolniłem się z pracy za śmieszną stawkę, gdzie byłem jeszcze traktowany nie najlepiej i rodzice prawie wyjebali mnie z domu. Nie pracujmy za gówniane pieniądze, a będziemy lepiej zarabiać!
    PS. Proszę mi tu nie usuwać przekleństw z komentarzy, lepiej już nie publikujcie w ogóle. Nie jesteśmy na barankiboże.pl, poza tym zawsze trzymam się regulaminu.

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Ad. 3 – Nie obchodzą mnie inni. Ja mam wyjście. Nie rozpierdalam co weekend 200 w klubie, imprezuję rzadko. Sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem 😉 A jak ktoś jest głupi, bo wpadł i teraz dzieciak na głowie to takiego mi już wcale nie jest żal.

    Ad. 9 – Sorki, źle się wyraziłem. Chodziło mi o semestr a nie sesję ;).

    Ad. 15 – Masz prawo do swojego zdania, ja siebie nie uważam za lenia. Jak będę bezrobotny to wtedy będę płakał, na razie brnę do przodu.
    A wakacji to sobie nie zrobiłem na wrzesień. Po prostu podjąłem decyzję. Więcej zarobię, i przy okazji będę miał więcej czasu dla siebie(hobby, itp.). Mieszkam na wsi, przez te 10 miesięcy będę miał co robić po zajęciach, i teraz zarabiam też żeby mieć na dojazdy do uczelni. Pozdro.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Oooo, pan z numerem 15, typowy wół roboczy. To przez takich jak Ty, jest jak jest. Pokazali, że się nie szanują i pracodawcy uczynili to normą. Za pieniądze typu 1100zł miesięcznie nie opłaca się pracować, lepiej wziąć się za złom czy makulaturę. Poniżenie takie samo jak w fabryce, ale jesteś „na swoim”.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Zrobic uprawnienia to nie wszystko bo wszedzie chca zebys umial odrazu wszystko a bez stazu cie nie wezma wiec robisz w takiej fabryce gdzie dopiero sie uczysz i dostajesz 1100zl

    0

    0
    Odpowiedz