Rzutem na metę

Dobry wieczór wszystkim. Zacznę z grubej rury, a co!
Wkurwia mnie moja szkołą (liceum) gdzie nikomu nie chce się ruszyć swojego ociekającego tłuszczem dupska, żeby nas kurwa czegokolwiek nauczyć. Kurwica mnie ogarnia, kiedy te tępe z dupy dzidy traktują mnie jakbym wciąż była małym dzieckiem, chociaż wciąż powtarzają mi, że jestem nad wyraz dojrzała. Nie wiem czy tak faktycznie jest, no ale kurwa, jak babiszon pierdolnie moje zdrobnione imię i w ogóle mówi kurwa jak do pojeba to mam ochotę wyjść przez ono. Z trzeciego piętra. Jebana buda.
Wkurwia mnie brak wolności. W teorii nie muszę już chodzić do szkoły, ale jebnięty system tak to skonstruował, że sami skazujemy się na naukę do 25 lat, bo to najmniejsze zło, jeśli chcesz pracować na fajnej posadzie. Nienawidzę ludzi, którzy mają zbyt wysokie mniemanie o sobie i się z tym obnoszą. Nienawidzę tego, że pełno kretynów myśli, że może mi mówić jak mam żyć i co robić. Rzygam tym, jeśli ktoś strzela focha o byle gówno. Nie cierpię moich problemów z sercem i wątrobą. Chce mi się chodzić i mordować, kiedy widzę, że moi najbliżsi cierpią i nie można im pomóc. Wkurwiają mnie hipokryci. I chociaż codziennie przełykam ten cały kwas i staram się nie pluć jadem to i tak zawsze mam poczucie, że za mało się staram. Cały czas powtarzam sobie, że przecież to kiedyś minie, że tylko skończy się jakiś etap w moim życiu i nastąpi następny. Oprócz tego gotuje się we mnie na myśl o tym, że naprawdę i tak kurwa wszyscy umrzemy. A ja bardzo tego nie chcę. Nienawidzę siebie. Na miły koniec mojego jadotoku dodam jeszcze, że wkurwia mnie to, że fajni faceci często wolą głupie dziewczyny, bo są bardziej pewne siebie. Dobranoc.

48
60

Komentarze do "Rzutem na metę"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Tyle rzeczy cię wkurwia ale nie chcesz umierać. Jestes masochistką? Chyba raczej chciała byś żeby świat był taki jaki chcesz, a swiat to między innymi ludzie. Jeśli sama chciała byś dostosować wszystkich do swoich upodobań to dlaczego wkurwia cię że ktoś mówi ci jak masz żyć? A faceci nie leca na głupie i pewne siebie dziewczyny tylko na te z fajnymi cyckami i dupą.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. pozdróweczka

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Nie zdrowo połykać kwas. Zastanów się, czy milszy Ci zdrowy, nieprzeżarty żołądek czy otoczenie? ;]

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Od demnie 5 gwiazdek, miało być 6 ale nie ładnie tak wszystkich wrzucać do jednego „wora” Ja na tomiast miałem napisać na chujni o lafiryndach i dziuniach ale mi się po prostu nie chce bo i po co? ?! Nie mam dziewczyny bo ŻADNA z moich koleżanek się nie nadają bo nie mam nawet oczym z nimi rozmawiać innymi słowy nie zaspokajają mnie intelektualnie 🙁 i to jest smutne!!! Dziewczyny apeluje do was czytanie ksiażek to nie przestępstwo ani posiadanie zaintereswoania. POZDRAWIAM CIĘ AUTORKO GORĄCO P.S gdzie się na studia wybierasz?? Ja Ci proponuje Kraków!!!

    0

    0
    Odpowiedz
  6. „Wkurwia mnie brak wolności” czyli zdrowa jesteś. „bo to najmniejsze zło, jeśli chcesz pracować na fajnej posadzie” to akurat bzdura. „skończy się jakiś etap w moim życiu i nastąpi następny” mhm, a za pierwszą chujnią druga chujnia itd. „i tak kurwa wszyscy umrzemy” po kiego chuja to zdanie tutaj? „fajni faceci często wolą głupie dziewczyny, bo są bardziej pewne siebie” co ma piernik do wiatraka… fajni faceci, jeśli są fajni to wiedzą co wolą i na pewno nie są to głupie dziewczyne, chyba że do zerżnięcia. Dobranoc i miłych snów. Po przebudzeniu proponuję zapomnieć o czym śniłaś i ochoczo wskoczyć w gównianą rzeczywistość.

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Nauczyciele tak jak w moim liceum chcą pokazać swoją wyższość. I niestety mają rację, mimo iż masz 18, 19 lat (tak jak ja) To dalej jesteś dzieckiem. Uwierz mi, dorosłość jeszcze da Ci w tyłek. Ja mam 18 lat i żałuję że to już koniec dzieciństwa. Teraz jak pójdę w świat to chyba zginę..

    1

    0
    Odpowiedz
  8. W liceum to jest luksus i szczyty intelektualizmu. Zobaczysz, co będzie na studiach. Patrząc na nie, zaczynam wierzyć w spisek, chcący ogłupić Polaków. Pięć gwiazdek się należy. Dawidowych oczywiście.

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Chcesz ze mną pogadać? Z chęcią bym Cię poznał 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Ja tam codziennie pluję jadem. Właśnie w reakcji na to jak otoczenie podchodzi do mnie. Nie ma sensu tego tłumić. Jeśli nie możesz być w porządku względem wszystkich, to bądź w porządku względem siebie samej. Pozdrawiam: Kuba, którego znudziła już walka z wiatrakami.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Skoro jesteś już nad wyraz dojrzała, a w liceum nie chcą cię niczego już nauczyć, to ja zgłaszam swoją pełną gotowość do nauki pewnych praktycznych umiejętności, które dla młodej damy będą znacznie bardziej przydatne niż teoretyczna wiedza nabyta w ogólniaku. Jest to zalecana przez ministra oświaty metoda pozwalająca wyssać całą wiedzę wraz z materiałem genetycznym nauczyciela. W ten oto niezawodny sposób zadbam o twoją edukację, zapewniając jednocześnie niezapomniane wrażenia i povzucie kobiecego spełnienia.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. liceum? to hormony – wierz mi, że twoja chujnia minie. Co nie znaczy, że nie pojawi się następna.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. Pierwsza sprawa: „jebnięty system tak to skonstruował, że sami skazujemy się na naukę do 25 lat, bo to najmniejsze zło, jeśli chcesz pracować na fajnej posadzie.” – gówno prawda. Nie zdziw się jak po skończeniu studiów w wieku 25 lat wylądujesz w urzędzie pracy jako bezrobotna. Tak to jest w Polandzie. druga sprawa: „wkurwia mnie to, że fajni faceci często wolą głupie dziewczyny, bo są bardziej pewne siebie.” A mnie wkurwia to że fajne dziewczyny wolą głupich pajaców, bo ci są bardziej pewni siebie. Pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Co to kurwa znaczy ‚rzutem na metę’? Możesz podać jakieś synonimy tego zwrotu albo przykłady użycia w zdaniu?

    1

    0
    Odpowiedz
  15. Niestety jesteś pierdoloną hipokrytą. „Nienawidze ludzi ktorzy maja zbyt wysokie mniemanie o sobie” a jednak z wpisu wynika że masz wszystkich za kretynów. Na końcu piszesz ze „nienawidzisz siebie” wiec może dostrzegasz ten jebany paradoks.
    Nienawidze takich psuedo-inteligentnych ksiezniczek z dupy.

    0

    0
    Odpowiedz