Spragnione uczucia panienki

Jestem facetem (30lat), od czasu do czasu z racji stanu wolnego spotykam się z kobietami na randki, często przez internet, ale też zaczepiając je na żywo, nie jest to takie trudne. Najgorsza jednak chujnia polega na tym, że te całe księżniczki zamiast z facetem pogadać, spotkać się, tak zwyczajnie pokumplować i zobaczyć co z tego wyjdzie, to od razu kurwa pragną więlkiej miłości po pierwszej kawie czy spacerze i napierdalają smutki o tym, że chcą mieć rodzinę i dzieci i kurwa pieska. Przecież ani tego się nie da słuchać, ani w taki związek nie można się wpierdolić, bo czułbyś się wyłącznie jako reproduktor dla spragnionej uczucia macierzyństwa dziewczyny, która poza chęcią posiadania słodkiego pieseczka i gromadki dzieci nie ma żadnych horyzontów w pale. A jak już taka urodzi dziecko to moze wyłącznie pachnieć i leżeć bo ona jest w pierdolonym błogosławionym stanie i jak dotknie płynu do naczyć lub pójdzie na zakupy to się jej kremik na rączce nierówno rozporowadzi i wpadnie w depresję a la „a po ślubie miałam być szczęśliwa” – a tu chujnia do 11! Takie dziewczyny weźcie się jebnijcie w te piękne twarzyczki i doskonałe ciała, bo poza tym żadna z was pociecha. Nauczyć się przyjaźnić, poznawać, bawić razem – a nie do chuja po 2óch spotkaniach pytać czy ci zaleję cipę bo marzysz o dziecku.

117
46

Komentarze do "Spragnione uczucia panienki"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Dlatego stary mów im co chcą słyszeć, ruchaj w każdą dziure, ale za chuj nie daj się zaciągnąć do małżeństwa, nawet jakbyś taką przypadkowo zapłodnił. Bo zostaniesz tylko napierdalaczem na kredyty i dziecioutrzymywaczem na te wszystkie jej pragnienia i zachcianki i będziesz napierdalał 24/7 aby na to zarobić, a jej i tak będzie źle bo wtedy nie będziesz miał dla niej i rodziny czasu i ona znajdzie innego chuja, jakiegoś muzyka czy innego pedała co ma dużo czasu dla niej i będzie ją ruchał, a ty będziesz napierdalał i nie rozumiał dlaczego związek się rozpada. Baby są pojebane i nielogiczne, dobre tylko do ruchania i obrabiania pały, i każda szuka multimilionera, aby miał dla niej kase i wolny czas, i najlepiej młody i ładny. Pojebane suki. Nic dziwnego że teraz tyle pedałów się porobiło naokoło, bo trzeba być chorym aby w związek z laska się na dłuższy termin wpierdolić. To czysta prawda.

    2

    2
    Odpowiedz
  3. bardzo dobrze piszesz !

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Spotykasz się na randki przez internet? Jak to wygląda? Video przez skype czy bez obrazu – randka w ciemno?

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Modliłeś się do papaja? Powiesiłeś jego portret nad łóżkiem? Nie? A papaj i tak cię kocha….

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Gratuluję – masz absolutną rację i dobrze poukładane w głowie. Te żałosne zdesperowane laski to w większości kurewny, które wcześniej patrzyły na normalnych chłopaków z góry, bo czekały na księcia z bajki, a teraz zegar im tyka i koło dupy zaczęło się palić. Życzę dużo perwersyjnej przyjemności ze spławiania tego tałatajstwa bez mrugnięcia okiem.

    1

    1
    Odpowiedz
  7. zostań pedałem, gej Roman wyrucha ci dupę i to ty będziesz zalany. Fakt, dziecka nie urodzisz, ale to tym lepiej bo na huj społeczeństwu pomiot idioty?

    0

    2
    Odpowiedz
  8. Ja nie rozumiem takich dziewczyn a sama nia jestem mam prawie 22 lata ale nie w głowie mi dziecko i ślub. Chce sie jeszcze życiem pobawic.

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Ty to dopiero trafiasz na lasko-pokemonki.
    Może idź do teatru i tam wyrwij kulturalna z szerokimi horyzontami jakąś Patrycję.
    Bo pod blokiem to najwyżej dresa wyrwiesz.

    0

    1
    Odpowiedz
  10. Cialo zostalo stworzone & polaczone z Twoja dusza przez vibracje Ego.
    ZAPLODNIENIE-CIAZA-embrion-plod-powstawanie narzadow-rosniecie-stwarzane jest przez vibracje Ego-jest iluzja-odczuwana przez kosmitow jako rzeczywistosc.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. A mnie to nadal coraz bardziej zaskakuje i w pewnym stopniu inspiruje jak to kurwa działa, że jeden facet ma wyjebane na laski, a one same mu się pchają na kutasa, kiedy to inny w chuj się starający nie może za nic znaleźć tej pierwszej. I nie chodzi mi tylko o kasę czy wygląd. Pewność siebie? Też nie. Imprezowe życie? Nie sądzę, żeby tylko o to chodziło też, mogę się mylić. Pojebane to jest. Czy dziewczyny trzeba naprawdę zlewać jak tylko się da i mieć je w dupie, żeby zwróciły na ciebie uwagę? To tak działa czy jak. Mógłby ktoś mi wytłumaczyć. Temat setki razy poruszany ale do dziś tak naprawdę nie rozumiem pojebanej mentalności dzisiejszych dziewczyn i ogólnie ludzi…

    1

    0
    Odpowiedz
  12. Kurwa 1000% prawdy kolego!!!!!! Mam to samo, 32 lata i mam tylko jedną radę: zamiast kochać – ruchac, zamiast kwiatka – dać chuja do ręki, zamiast kupować bieliznę – zdejmować ją itd! Pozdr.

    3

    1
    Odpowiedz
  13. Jesteś okropny. Każda kobieta marzy o miłości ale żeby zaraz dziecka chciała to takiej nie znam. Większość kobiet chce mieć przyjaciela w swoim partnerze a to że robią sobie nadzieje na związek to chyba lepiej niż takie co się puszczą z każdym i ida dalej.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. dać umowę do podpisu: „Ja niżej podpisania oświadczam, że nie będę żądała alimentów”

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Bo z tym zawsze jest problem. Są laski które spędzałyby całe weekendy w dyskotekach czy pubach, a inne próbują na siłę złapać faceta na dziecko, bo mama się niecierpliwi, że nie ma wnuków. Są jeszcze normalne, fajne dziewczyny, które chwilowo są same, ale tu trzeba uderzać od razu, za pierwszym czy najpóźniej drugim razem, bo jak Ty ich nie poderwiesz, to kto inny to zrobi, a to nie zawsze się udaje. Najlepiej mieć do tego dystans i w miarę regularnie spotykać się z tymi, które interesuje wyłącznie seks. Najtrudniej pozostać sobą, jak któraś wpadnie w oko. A potem często lipa i pretensje do siebie. Niełatwy temat, ale życzę powodzenia mimo wszystko.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Ostatnio też poznałem taką jedną. Dziewczyna fajna, ale na 3 czy 4 spotkaniu zaczęła mnie niby mimochodem wypytywać o to, kiedy chciałbym mieć dzieci, w jakim jestem wieku i tak dalej. No i powiem szczerze, że mina mi zrzedła, bo nie jest tak, że chciałbym się od razu wpieprzyć w dzieci za rok czy półtora. Zresztą poprzednia kandydatka też tak miała: widać było jak na dłoni, że chce, żeby ją szybko zalać. Obie jeszcze kilka lat przed 30. Ta nowa mi się nawet podoba, ale boję się scenariusza, o którym piszesz.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. A gdzie jeszcze można w tym wieku spotkać wolne kobiety?Pytam z ciekawości bo choć jestem trochę młodszy to takowych już nie widzę.

    1

    0
    Odpowiedz
  18. #1 i #11 Mistrzostwo Świata!!! Ukłony.

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Nie patrz na to tylko ruchaj ile wlezie, najlepsze są te nieletnie. Chcesz to załatwię ci 3kę dzieci. Wasz papiesz Jan Pedał Dwa, demon pedofil sługa szatana.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Gdzie na necie poznajesz te panny, podaj jakieś adresy stron. Thanks yous!!!!

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Ciekawe, bo ja chętnie bym z facetem pogadała o wszystkim i o niczym a trafiam tylko na takich, dla których liczy się seks i tylko seks, partnerka usta może mieć tylko do orala i niczego więcej.
    Tak źle piszesz o kobiecie, która w ciąży „nic nie robi.” Weź się stuknij, ciąża to nie choroba ALE zdarza się, że kobieta ją żle przechodzi. I nie, nie jest w stanie iść nawet na te głupie zakupy bo nie dojdzie do sklepu! Wiesz ile kobiet chętnie by pracowało i prowadziło aktywny tryb życia w czasie brzemiennym a nie może bo źle znoszą ciążę i muszą leżeć (nie z własnej fanaberii a konieczności)?

    1

    0
    Odpowiedz
  22. Z kim tu się przyjaźnić? Kogo poznawać? Serio to nie brzmisz jak facet, z którym warto się „przyjaźnić”…

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Rób doktorat

    0

    0
    Odpowiedz
  24. A mowilem juz wielokrotnie, ze pomijajac mala garsc wyjatkow, kobiety to niemadre i nierozsadne stworzenia, w zasadzie szukajace glownie wolow roboczych, losiow i jeleni, ktorzy maja pozniej na nich zapierdalac. Szkoda slow.

    1

    0
    Odpowiedz
  25. Mail nr 1. Swietny komentarz. Mysle zupelnie tak samo, a jestem gosciem w sile wieku i czuje temat az za dobrze. Taka jest obecnie rzeczywistosc. A kobiety szukaja napierdalaczy i jeleni z ogromna pasja. Bo tylko tacy je interesuja. Faktycznie, kazda szuka goscia z duza kasa, ale mowi o wielkich uczuciach i podobnych bzdurach, a tylko idiota moglby w to uwierzyc.

    1

    0
    Odpowiedz
  26. Nam tutaj w Polsce nie potrzeba juz dodatkowych nowych ludzi. Bo tu cos za czesto duzo jst gadanie o ciazach, dzieciach i podobnym nonsensie. W Polsce jest zbyt wiele ludzi, z ktorymi nie wiadomo co poczac. W Polsce moze mieszkac 20 czy 15 milionow obywateli, to zupelnie wystarczy. ci, ktorzy tutaj marudza o ciazach itd. powinni wiedziec, ze posiadanie dzieci to nie zabawa, malo ktory facet jest do tego stworzony (tzn. do ojcostwa), a jak sa dzieci, to sie jebie w zwiazkach, kobiety nie chca sie ruchac, zawsze jest argument, ze jest sie zmeczonym, ze dzieci to , dzieci owo, ruchania masz minimum albo b. marny seks. Czy o to chodzi w zyciu? Wiecie, ze ono jest czy bedzie dla wielu z was b. krotkie, i jest ono, to zycie, tylko jedno jedyne, a potem czarny dol i koniec. Nicosc, niebyt, nikt na dobre nie wie, jak to naprawde jest. A wiec nie wpierdalajcie sie w przechujowe sytuacje, bo sie z nich w wiekszosci wypadkow i tak nie wydobedziecie.

    1

    0
    Odpowiedz
  27. Zalej to ty sobie mózg, niedojebie. Sama nie chcę się wiązać i mam pecha trafiać na takich desperatów w wersji męskiej, ale wkurwia mnie twoj styl pisania. Bez pozdrowień

    1

    1
    Odpowiedz
  28. #28 jesteś tępa pizda, spierdalaj robić pałe jakiemuś dresowi

    1

    0
    Odpowiedz
  29. stąd tyle dziwek… skończyły się czasy frajerstwa … nie ma odpowiedzialnych facetów nie ma bzykania za free…darmo umarło! ja za darmo niedojrzałym frajerom dawać nie będę… walcie się sami drodzy Panowie!

    0

    0
    Odpowiedz
  30. Mail nr 30. Jak nikomu za darmo nie dajesz, to ile bierzesz za jedno intensywne kochanie? Czekam na wyczerpujaca odpowiedz. Alfred, Krakow

    1

    0
    Odpowiedz