Sprzęty i brak swobody

Witam. Jestem z natury minimalistą, to znaczy lubię żyć prosto, nie używać rzeczy bez których można się obejść. Od jakiegoś czasu jednak wraz z żoną zaczeliśmy się obstawiać różnymi gratami, jakoś tak samo to wyszło. Widzę teraz jak te graty, sprzęty wszystkie odbierają mi wolność, zabierają czas i szargają nerwy. Wszystko to wymaga obsługi, dbania, poświęcania czasu i zamiast iść na rower, przejść się gdzieś do lasu, człowiek jebie się z awariami tego całego gówna. Kupiłem satelitę, a że nic nie ma na większości kanałów, założyłem obrotnicę. Po czasie chuj ją strzelił, muszę włazić na dach i coś tam fiksować, kupiłem skuter, kurwa dobry, włoski i nowy, bo mi się zachciało jeździć – kurwa pojeździłem dwa lata i ssanie nie działa, regulator napięcia nie działa, coś tam kurwa ciągle woła „pomóż mi kurwa bo się popsułem”. Komputer – chuj go strzelił, dwie godziny w plecy, regularnie, przy okazji podczas gdy ostatnio był oparty bokiem, zsunął się i rozpierdolił kamerę – wykręć lcd, znajdź nowy w necie, załóż. Telefon – chcę dzwonić, zawiesił się, resety, sresety i tak kurwa do osrania. Zamiast iśc do lasu podziwiać późne lato, ja siedzę w tych gadżetach i tracę zdrowie. Mam chęć wziąć to wszystko wpierdolić do wora i wyjebać na śmietnik. Jak pomyślę, że mam wymienić samochód na jakiś z „rozbudowanym komputerem” to już mnie trzęsie. Żona nalega. Wymienić żonę? 😉

89
67

Komentarze do "Sprzęty i brak swobody"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Nie daj sie zwariowac konsumerskiej pralni glow i tak jak napisales: „wpierdolić do wora i wyjebać na śmietnik” A zony nie znmieniaj bo w najlepszym wypadku bedziesz mial taka sama albo statystycznie rzecz biorac znacznie gorsza.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Nie wymienić żony tylko zwiększyć masę żony

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Jakbyś zarabiał 17 tysi netto miesięcznie i jeździł mesiem, to ssanie działałoby Ci zawsze. Ssaniem zarabiam na życie. Koszt moich usług to 300 zł (wpisowe).

    0

    0
    Odpowiedz
  5. jeżdżę tico, jak se pomyślę o jakimś nowym gównie na wtrysku gdzie nie mogę niczego sam zrobić prostym zestawem kluczy i śrubokrętem to już wiem że będę dbał do końca życia.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. To Ty jakiś lewar jesteś co pod rękami sprzęt Ci się sypie! Może lepiej nic nie dotykaj! A i buty na rzepy sobie kup co byś sznurowadła nie zepsuł bo chuja z domu wyjdziesz!

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Dobra chujnia.Masz racje.Tez doswiadczam takich bolączek.Ze sprzetem źle i bez sprzetu źle.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. wymien zone. Jesli czesto bywasz na tym portalu, to wiesz przeciez, ze zwiazki monogamiczne nie maja sensu. Bo to nie lezy w naturze czlowieka. Odsylam do odnosnej literatury nie tylko w jezyku angielskim. Edwin

    0

    0
    Odpowiedz
  9. To już ty tam lepiej zostań w tym lesie, podziwiaj i nie wracaj jak niczego od tej cywilizacji nie chcesz

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Ehh, problemy bogatych 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  11. @2
    Lepiej zmniejszyć masę żony, mniej będzie pierdolić głupot.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. super ocena mam taki sam pogląd jak Ty rozśmieszyłeś mnie do łez takiego kolesia chciałbym mieć zmień żonę
    one wszystkie to materialistki i gadżeciary ja miałem 4 i na tą chwilę
    pieprzę to ciepełko

    0

    0
    Odpowiedz
  13. I dlatego zazdroszczę nieraz tym co żyją z dala od cywilizacji, tak jak to pokazywano nieraz w programie Cejrowskiego – „Boso przez świat”. Ludzie żyją w dziczy z dnia na dzień i mają wyjebane na kryzysy, bezrobocie, jebanych złodziei w rządzie, na te nowinki technologiczne, ganianie za coraz lepszym sprzętem. Żyją wolni, mają czas dla siebie, an ie tak jak my – robota, dom, szybko bo zaraz serial się zacznie, a tu muszę na neta, a tu siamto i sramto…

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Zwiększ masę komputera.

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Nie wymieniaj żony, bo jeszcze ta nowa ci się popsuje i też będziesz musiał naprawiać.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. @4 prawda w 100%

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Świetnie to opisałeś. Dobra chujnia, pozdrawiam.

    0

    0
    Odpowiedz