Zakochałem się chorej psychicznie pannie

Kiedyś na pewnym forum poznałem laskę, gdzie dałem swojego posta, ona napisała w komentarzu „priv”, więc pomyślałem, że do niej napiszę. Zaczęliśmy ze sobą pisać, zaiskrzyło między nami bardzo szybko, była chemia, rozmawialiśmy przez skype’a godzinami, z czasem nawet zaczęliśmy pokazywać sobie różne części ciała na kamerce… Po jakimś czasie ona mi mówi, że ma zaburzenia osobowości, mówię pogodzę się z tym jakoś, zwłaszcza że z żadną kobietą nigdy nie miałem takiego porozumienia i super nam się rozmawiało. No może właśnie nie zawsze było tak super… Raz miała wyrzuty sumienia ze to się dzieje za szybko, bo zostawiła dla mnie chłopaka i że ma rozdwojenie bo chce jego i mnie… Mimo że jej mówiłem że nie chcę się mieszać między nich, ale ona i tak zakochała się we mnie po 2 dniach znajomości, bo stwierdziła że ją bardzo pociągam co jednocześnie mi się bardzo spodobało i wzbudziło moje pierwsze podejrzenia… Ona mi cały czas słodziła, cały czas chciała ze mną rozmawiać, nigdy nie mogła się mną znudzić (zupełnie inaczej jak normalna laska) kiedy jej pokazywałem uczucie i zainteresowanie to nakręcała się jeszcze bardziej. I tak sielanka trwała do pewnego momentu, aż napisała tekst piosenki do swojego byłego, a ja wkurwiony powiedziałem jej na to „Chciałbym, żeby byłe pisały mi takie teksty” A ona też się wkurwiła i zerwała ze mną… To jest jakieś chore… Z jednej strony żałuję, że pozwoliłem, żeby sprawy potoczyły się tak szybko, z drugiej szkoda mi tej relacji, bo miałem z nią naprawdę super kontakt, ona nie była jakaś niedorozwinięta, jest naprawdę inteligentną dziewczyną, tylko te całe zaburzenia… Mimo, że wiem, iż nie mogę być z tą dziewczyną, niestety już zdążyła zawrócić mi w głowie… Teraz mam wrażenie, że straciłem nadzieję na to, że poznam kogoś wartościowego. Zresztą z tą laską wszystko działo się za szybko i zbyt dobrze. I z mojej strony przestroga, uważajcie na to w kim się zakochujecie i na wszelkie internetowe znajomości, bo można naprawdę chujowo trafić…

21
72

Komentarze do "Zakochałem się chorej psychicznie pannie"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Aleś Ty naiwny drogi autorze

    4

    0
    Odpowiedz
  3. Chujowo możesz trafić i w realnym życiu.

    5

    1
    Odpowiedz
  4. Wbrew pozorom takich lasek pełno w necie. Zaburzenia powodują, że niektóre każą na siebie mówić „panwaszmesio” a inne „prezeseuromebel”. Normalne laski na co dzień zajmują się montażem takich zegarków z takim niebieskim podświetleniem wyświetlacza.

    20

    4
    Odpowiedz
  5. Było to już powtarzane wiele razy, ale widzę, że nie dociera. Nie może być zbyt dobrze, zbyt szybko. Ważne są emocje, czyli balans pomiędzy pozytywnymi i negatywnymi. Jeśli są tylko dobre emocje, to można powiedzieć, że wcale ich nie ma. Wtedy baba (lub chłop taki jak ja) szybko się nudzi, no bo ile można slodzic i slodzic? Zapamiętajcie to stuleje.

    6

    5
    Odpowiedz
  6. „Teraz mam wrażenie, że straciłem nadzieję na to, że poznam kogoś wartościowego.” marne to wrażenie bo z nie jedną osobą można tak mieć. Druga sprawa, ty się raczej zauroczyłeś niż zakochałeś.

    7

    1
    Odpowiedz
  7. Co ty pierdolisz? Jebnij się w łeb, stulejarzu, nawet jej nie puknąłeś, a o zakochaniu bredzisz? Olej temat ciepłym moczem. One wszystkie tak mają, że na początku znajomości włączają tryb kameleona i tobie się wydaje, że nadajecie na tych samych falach itp. Gówno prawda. W dodatku ty byłeś dla niej do zabijania czasu, a ruchała się z tamtym. Nie, no, chłopaku, masakra jakaś, głupszy jesteś niż ustawa przewiduje. Słów na ciebie brakuje, takiego frajerstwo to nie widziałem od czasów jak przybyli ułani pod okienko. Jesteś kpiną z męskości, ogarnij się, bo wstyd samcom przynosisz. Nawet cipeuszem nie jesteś, bo do tego poziomu musiałbyś sporo awansować.

    24

    3
    Odpowiedz
  8. „Ona mi cały czas słodziła, cały czas chciała ze mną rozmawiać, nigdy nie mogła się mną znudzić (zupełnie inaczej jak normalna laska) kiedy jej pokazywałem uczucie i zainteresowanie to nakręcała się jeszcze bardziej.”

    Zarzuciła Cię tzw. love bomb. Masz bardzo niskie poczucie własnej wartości i małe doświadczenie z kobietami, skoro się dałeś na to nabrać.

    6

    2
    Odpowiedz
  9. I jaki z tego morał? Że chore psychiczne mają też wyjebane dekle, mniej niż od „normalnych” ale zawsze… POzdro Rafal S

    3

    1
    Odpowiedz
  10. Zacznij chodzić na dziwki, Ukrainki polecam, za 100 zł da się wydymać, dołożysz 50 zł i w dupe przyjmie

    2

    2
    Odpowiedz
    1. Znawca tematu

      1

      0
      Odpowiedz
  11. W pannie? Dopuściła Cię do pizdy? Sprawdzałeś czy błona nienaruszona? Nie? To nie pisz, że panna

    8

    5
    Odpowiedz
    1. Panna, a dziewica to dwa różne slowa

      5

      0
      Odpowiedz
      1. Muj probosz jest taki sam.Jeden dzien on jest Rocco Sinfredi a na drugi dzien
        jest jak sw.Franciszek i jebie kury.

        0

        0
        Odpowiedz
  12. Wyglada na to ze do siebie pasujecie .Ty tez jestes zdrowo jebniety . Pewnie dlatego tak sie szybko „zakochales” . Ale co tam -jestescie 2 polowki ulepione z tej samej gliny .Razem to wyjdzie jako jedna wielka katastrofa .

    3

    0
    Odpowiedz
  13. Trudno mi zrozumieć o co Ci właściwie chodzi: dobrze się dogadywaliście, zaintrygowałeś ją, może nawet się zakochała (zakochać się można i w parę minut), skoro chciała z Tobą często rozmawiać, zerwała z chłopakiem czyli chciała być uczciwa skoro się zakochała i skoro pokazywaliście sobie różne części ciała (powiedziałbyś, że z Tobą flirtuje, a tamtego okłamuje), „nigdy nie mogła się mną znudzić (zupełnie inaczej jak normalna laska)”-to chyba też dobrze. „Normalna laska” jak jest kimś zafascynowana czy zakochana to chyba normalne, że ją ten ktoś nie nudzi. Wręcz przeciwnie. Myślę, że poczułeś się zazdrosny przez to, w jaki sposób z nim zerwała. Dokuczyłeś jej i teraz kombinujesz, że to wszystko jej wina.
    Nie jest już normalne, że ludzie jak się w sobie zakochują to starają się okazywać sobie dobre emocje? To teraz zaczynacie od kłótni i fochów?

    2

    1
    Odpowiedz
  14. Każdy taką przerobił. Norma.

    5

    1
    Odpowiedz
  15. Trzepnij sobie, raz dwa zapomnisz, przynajmniej na kilka godzin 🙂 Dziewczyny śa zwykle mega tępe a portale randkowe, gumtree i inne sracze to po prostu szambo, do którego trafiają takie właśnie pojebane egzemplarze.

    6

    1
    Odpowiedz
  16. Ja zerwałem dziś, bo rodzice i dziadkowie mojej byłej mają pojebane w głowię… xD

    3

    2
    Odpowiedz
    1. Wez swieze jajko,rub wielkosci pluskiewki. nastepnie bij konia a sperme staraj sie wlozyc do dziurki jajka.puzniej trzyma w inkubatorze az sie wykluje twuj syn.

      0

      0
      Odpowiedz
  17. pierdolisz tam, jakie zakochanie, ruchać ją chciałeś tylko

    3

    0
    Odpowiedz
  18. Daj na tacę, bo Bóg czy jakiś inny Budda Cię strzegł.

    1

    0
    Odpowiedz
  19. haha xd i wy oboje wierzyliscie ze to była miłosć ? przez neta?

    1

    0
    Odpowiedz