Zrobiłem doktorat

Zrobiłem doktorat i zarabiam 2000 więcej (czyli już razem 11) i oczywiście awansowałem. Bardzo mi przykro z powodu iż Rolnicy, którym dzikie świnie z kłami wpierdalają kapuchę, Górnicy i ślunzoki, Górole i wszystkie inne Robole nigdy nie rozwiną swojej mentalności na tyle by nie być odtwórcami, a twórcami. Że nigdy nie będą zarabiać swoją inteligencją, a jedynie przy bezmózgich robotach. Że nie będą niczego rozwijać – ani siebie, ani świata. Tylko robota, szama, sranie, spanie. I tak dzień w dzień. Ach, jak mnie to boli! Taka to moja chujnia. A do jej napisania zainspirował mnie jeden film na YT gdzie o 8 rano uwidoczniony był robotnik płci nieznanej lecz z pewnością najebany, że aż znieczulony. PS. kupiłem Mesia.

51
118

Komentarze do "Zrobiłem doktorat"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Anka, sory, ale tobie strasznie wali z pyska dlatego cię nie zaprosiłam. Nie wiem dlaczego tak ci śmierdzi z tego ryja i szczerze mówiąc mam to gdzieś. Powiem ci jedynie tyle, że jak coś mówisz to w promieniu 5m od ciebie czuć świeżo wysranym gównem, wszyscy to czują i wszystkich zbiera na wymioty. /Twoja serdeczna przyjaciółka Matylda.

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Pisałeś doktorat i dupy nie myłeś.

    1

    0
    Odpowiedz
  4. Zarabiaj sobie te 11k, ale po co tak innych opluwać?! No po co ?

    0

    0
    Odpowiedz
  5. To jest jeden z objawów robaczywości który przejawia się u tego doktoranta który tą chujnie napisał,i jeżeli nadal to będzie postępować to Szwadron Śmierci będzie zmuszony tego osobnika zmielić w swojej maszynce,bo Szwadron nie pozwoli aby ludzkość przez takich osobników cierpiała,Szwadron ma na celu dbanie o dobro ogółu i każdą jednostką która będzie chciała dokonać zamachu na jego dobro Szwadron bezlitośnie i bez skrupułów zmieli w maszynce

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Wow chce być taki jak Ty!

    1

    1
    Odpowiedz
  7. Rób docenta

    1

    0
    Odpowiedz
  8. U Kali przy wioska być kopalnia złota. Czarnuchy robić w kopalnia, w lepianka szama, pod palma sranie i z gruba baba być kopulacja. Czarnuchy nie mieć doktorat, czarnuchy kupować na czarnym rynku perkal dla swoich zła kobieta i pióro koczkodan by być elita wśród reszta czarnuchy. Życie się kręcić jak mucha w gównie, aż czarnuchy chcieć podwyżka o centa gabon by mieć na bateryjka więcej, więc zrobić protest. Do obozu kopalnia przyjechać chytra baba z Tassuka, baba negocjować z czarnuchy moździerz typ 21 które spadać na lepianka. Czarnuchy się przegrupować i obejść chytra baba z flanki, przejąć stanowisko moździerz i dupcyc baba za kara. Potem Fiutin posłać pomoc humanitarna dla baba, Kali widzieć pomoc czołgi i rakiety na wioska, żołnierz pomóc szałas być ciepły, bo rzucić w niego mołotow. Fiutin przejąć wioska Gabon w Kali znudzić się walka z wiatrakami i musieć uciekać przed bratnia pomoc do bolanda. Kiedy Kali być w Bolanda Kali poznać Loszka i Mesio, a ten dać mu praca w ŁWF, aż w tylku Kali być potężna pała Byczwąs.

    2

    0
    Odpowiedz
  9. O kurwa, a więc jednak zrobienie doktoratu popłaca.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Gratulacje i Powodzenia!!!

    0

    0
    Odpowiedz
  11. No to brawo,brawo. A ja posiadam doktorat od 7 Lat i obecnie od 37mieś. jestem bez pracy!! Trauma.

    0

    0
    Odpowiedz
  12. „PS. kupiłem Mesia.” Ja ci dam, mesia,… Nie dla patałacha kiełbasa. A teraz won z internetu z powrotem na taśmę. I nie zapomnij pokłonić się Panu twojemu w progu, gdy będziesz spierdalał w podskokach. /Mesio PS. Pan twój, Mesio, zwraca twoją uwagę, patałachu, że źle przeczytałeś ostatni wyciąg z konta. „Zgubiłeś” przecinek, gamoniu, nie zarabiasz 11 tysi, tylko zarobiłeś w tym miesiącu 1,1 tysiąca, czyli 1100 zł. I tak BTW: nie dostałeś 2000 podwyżki tylko dwieście zł okolicznościowej premii za twój 5-letni wydajny zapierdol na taśmach Łódzkiego Wydziału Fabrycznego (No rzucić komuś parę groszy to głupieje doszczętnie… Naprawdę…).

    1

    0
    Odpowiedz
  13. JP2 GMD bolą mnie kurwa zemby przez to w trakcie wyleciały mi z gemby i dalej bolą jp2 jp2 GMD

    1

    0
    Odpowiedz
  14. Żałosne chwali się autem i tytułem w sieci.

    0

    0
    Odpowiedz
  15. To teraz rób masę.

    0

    0
    Odpowiedz
  16. Słabo – źle, dobrze – źle, idealnie – źle. Chrzańcie się cebulaki! Wymyślajcie sobie dalej problemy i dalej z telefonu o 23:00 wchodźcie na chujnia.pl i jeszcze w nowej karcie włączali rainymood.com aby napisać coś moroniastego w stylu masa, mesio, pałka, loszka a co najgorsze – JP2GMD. Wstydźcie się! A zwłaszcza ten ostatni! Jesteście zwykłymi chu*ami!! Posłuchajcie sobie deszczu! Tfu..!

    0

    1
    Odpowiedz
  17. Dobrze, że nie zrobiłem doktoratu bo ludziom chyba po tym odpierdala ? Pewnie nie wszystkim ale jednak niektórym to na pewno – chyba, że po prostu piszą co im się przyśni bo akurat dzisiaj 2ga zmiana ? 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  18. A chuj cie boli z jakiego powodu? Ze kurwa robotnik nie czyta Emila Zoli ?Ze sie maszynista nie pasjonuje poezja ?Ze dres jazzu nie slucha ?O co ci kurwa chodzi? A ty jestes taki fascynujacy i nietypowy ?Mecenas i koneser sztuk pieknych . Przestan oceniac ludzi ktorych nie znasz.

    1

    0
    Odpowiedz
  19. A chuj cie boli z ktorej strony ?Od napleta czy od strony jaj ?Kurwa doktor wyhabilitowany honoris fuckin causa i dyplom z kokardkom .

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Rob habilitacje.

    1

    0
    Odpowiedz
  21. jako że śmierdzi ci dupa wytrzyj ją doktoratem. Nie myśl, żryj śpij sraj bo nie zmienisz przeznaczenia.

    1

    0
    Odpowiedz
  22. Doktorat zrobił, a braki w wykształceniu. Debilu jeden, nie wiesz, że podstawowymi towarami są żywność i energia? Bez tego nie ma nic. Poza tym, czy nie dociera do Twojej pustej pały, że społeczeństwo nie może składać się z samych takich „inteligentów” jak Ty? Że żeby wszystko hulało musi być i rolnik, i górnik, i sprzątacz, i nauczyciel, i prezes, i naukowiec? Trochę szacunku do pracy innych ludzi! A Mesia to sprzedaj i kup sobie kilka książek.

    1

    0
    Odpowiedz
  23. Rób profesurę

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Rób habilitacje:]

    0

    0
    Odpowiedz
  25. i to mi sie podoba! jestem robolem ale z kwalifikacjami i też przykłądam sie do mesia 🙂 pozdro dla rozwojowych jebać stuleje

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Niech zgadne. POmodliłeś sie do żyda i „buk” ci dał albo tatuś jest prezesem. Żryj chemie słitaśniusie cool zajefajne modne żarcie z marketów spierdolony chamie i chuj z tobą.

    1

    0
    Odpowiedz
  27. Niby jesteś „wykształcony” a nie różnisz się niczym od tych niedojebów co skończyli same liceum(bez kwalifikacji zawodowych) i studencików-nierobów… Zazdrosny nie jestem o to że masz 11 tyś, ale wkurwia mnie to że jesteś kolejnym śmieciem co myśli że jedzenie jest w sklepach, rolnicy/górnicy/masarze i reszta tych „roboli” jest niezbędna do funkcjonowania państwa i TY i reszta podobnych tobie WY pierdolone śmiecie NIE MACIE PRAWA tak się wyrażać o nich ani ich poniżać. Doktorat tak? Jesteś kolejnym dowodem na to że idiotom ani doktorat nie pomoże ani mgr, gówno będzie gównem. Nie pozdrawiam, Rafał SUPER_OTAKU i przyszły programista(jeszcze 2 lata)

    0

    0
    Odpowiedz
  28. I co z tego ze masz doktoratt? Czujesz sie leepszy?….. Zadna praca nie hanbi stulejarzu tolerancja? Znasz takie slowo?

    0

    0
    Odpowiedz
  29. Ja właśnie nie mogę pisać doktoratu, bo mnie strasznie bolą zemby, bolą, bo się uczyłem, i przez to ich nie myłem, kurwa wypadły wszystkie z gemby…

    0

    0
    Odpowiedz
  30. Mam nadzieję że to sarkastyczna chujnia, albo prowokacja, albo zwykły ból dupy. Jeżeli nie to albo już Ci łeb zryło od tych książek, albo ten doktorat kupiłes na allegro, chociaż i ten prawdziwy dostac teraz to nie problem(zależy z czego). W dupie byłeś gówno widziałeś. Nie jestem rolnikiem, i tak mam pełne wykształcenie w jednym z najtrudniejszych kierunków, na całkiem niezłej polskiej uczelni. Nigdy nie mów że czyjakolwiek praca to bezmózgie czynności, bo to właśnie świadczy jak mało o nich wiesz, albo po prostu jesteś pustym debilem; nierobem, który nic w życiu nie potrafi tylko udawać „inteligenta”. Jak się na czymś nie znasz po prostu nie pisz nic, ponoć milczenie jest złotem. Ja pierdole weź matce albo babce ogródek skop to może coś do Ciebie dotrze. Taki człowiek jak Ty to jest dużo gorszy wieśniak od tego człowieka, który faktycznie na wsi mieszka.

    1

    0
    Odpowiedz
  31. Praca- fajnie, spoko. Chociaż tym wpisem tylko udowodniłeś nie jak dobrze jesteś wykształcony tylko jak bardzo ograniczone masz poglądy i jak kiepska jest Twoja kultura osobista – Doktorat, ale mi też wyczyn – zdobyłeś go po to by jechać po w większości uczciwie pracujących ludzi których ruchają tacy jak TY? świetna pobudka. Gratuluję, wspierałeś przez ostatnie kilka lat polski plan wycofujący młodych ludzi z rynku pracy, ciekawe w jakimże „zajebistym” kierunku ten doktorat?

    0

    0
    Odpowiedz
  32. czytaj książki Marka Kotońskiego

    1

    0
    Odpowiedz
  33. Do budy TROLLU!

    0

    0
    Odpowiedz
  34. tak trzymaj, gratuluje!

    0

    1
    Odpowiedz
  35. brawo! jednak ostrzegam – będą tutaj ostro szczekać ! druga sprawa – pamiętaj o szacunku, bo nigdy nie wiadomo czy jutro nie zostaniesz niepełnosprawny… są odtwórcami? Trudno, niech żyją jak chcą. Ty również./arc

    0

    1
    Odpowiedz
  36. No, całe szczęście że mamy takich jak ty. Bez was zycie byłoby nie do zniesienia.

    0

    0
    Odpowiedz
  37. Prowokacje? Czy naprawde jesteś takim zajebanym chujem? Jeśli jesteś chujem to wypierdalaj.

    0

    0
    Odpowiedz
  38. Klękaj do miecza.

    0

    0
    Odpowiedz
  39. Marne prowo leszczu. Tak nie piszą doktoranci. Do zeszytów gimbusie, bo jutro kartkówka z matmy! A co do górników i rolników to masz racje.

    0

    0
    Odpowiedz
  40. kurwa rób doktorat i kup mesia sory ty już to masz o kurde upadek będzie głośny xd

    0

    0
    Odpowiedz
  41. Troll detected

    0

    0
    Odpowiedz
  42. @26. „i to mi sie podoba! jestem robolem ale z kwalifikacjami i też przykłądam sie do mesia” Tak. Gdy wypinasz dupę w jego stronę, zanim się w nią wbije…

    0

    0
    Odpowiedz
  43. @16 keep calm and JP2GMD!

    0

    0
    Odpowiedz
  44. Chujanie i Chujanki drodzy. Śmierdzi trollem na kilometr ale rzecz w tym, że bardziej śmierdzi gównem. Przez takich skurwysynków ten kraj jest taki zacofany. To polskie latające gówno tutaj, niezdolne do tworzenia czegokolwiek, do sukcesów inżynierii, bankowości, lotnictwa czy czego tam jeszcze, potrafi tylko drugiego opluć i poczuć orgazm. Nic się w mentalności takich łbów nie zmienia. Piłsudski rację miał: kraj piękny tylko ludzie kurwy. Na zachodzie, gdzie spierdoliłem już dawno, nikt nie śmie ponizać robotnika, czy w ogóle drugiego. jest szacunek dla każdej pracy, dla człowieka. I nie chodzi o to że nie wypada, tylko że każda praca jest potrzebna by żyć normalnie. Szambonurek przetka kibel i będzie można dalej srać a maszynista dowiezie do pracy. Polska mentalność to debilizm do kwadratu. Taki idiota byłby wytykany palcami i nikt nie chciałby z głupkiem rozmawiać. Pozdrawiam wszystkich normalnych ludzi, nie zadawajcie się z idiotami bo ściągają do swojego poziomu i miażdżą doświadczeniem… R

    0

    0
    Odpowiedz
  45. Daj no jakiś przepis kumpel jak to się robi taki doktorat bo bym se też taki zrobił, tak w ogóle to żem jest bardzo uczony, różne kursa żem ukończył, teraz kładę szyny kole stacji.

    0

    0
    Odpowiedz
  46. Nie wyczuwacie w tym lichym wywodzie prowokacji? Przecież wali nią na 2kkm!

    0

    0
    Odpowiedz
  47. JEBAĆ mesia wolę bete a ty zarabiaj dupą dalej

    0

    0
    Odpowiedz
  48. no i gratulacje, doktorat kosztuje sporo wysilku i maja go nieliczni wiec nie dziwie sie kurwy ktore dajecie 1 gwiazdke i pytacie dlaczego wjezdza na rteszte spoleczenstwa

    0

    1
    Odpowiedz