Grubas

Od dwóch lat zawzięcie trenuję. Schudłam prawie 20kg. Moje ciało wygląda zajebiście jak nigdy dotąd. Myślałam, że utrata kilogramów zmieni moje życie i przede wszystkim podniesie mi samoocenę, która zawsze była poniżej dna, a tu chuj… dalej uważam, że jestem beznadziejna. Już jako dziecko byłam nazywana grubasem i to nie tylko przez inne dzieci ale też przez dorosłych i członków rodziny. Zawsze gdy patrzę w lustro pierwsze co przychodzi mi do głowy to jedno jebane słowo „grubas”. Każdy mnie chwali za upór i mówi, że ładnie wyglądam, a ja się czuje jakby ze mnie szydzili. Nigdy nie dostawałam komplementów i najwyraźniej nie umiem ich przyjmować. Chuj mi po tym, że dobrze wyglądam jak w głowie i tak mam wszystko pojebane. Cały ten wysiłek był tylko po to żeby dalej czuć się jak gówno? Gdzie tu kurwa sprawiedliwość?

30
10

Komentarze do "Grubas"

  1. Twoim celem powinno byc zapelnienie tej mapy:
  2. Jak ci wsadzę mojego dużego czarnego chuja między pośladki to od razu się dowartościowujesz. Mam większego od Mkbewe z Poznania. Pozdrawiam. Dr Kwaku Akpong z Ghany.

    6

    3
    Odpowiedz
  3. Dziekuje za tq wpowieć

    2

    0
    Odpowiedz
  4. Hmm.. A czy w jakiś sposób korzystasz ze swego ładnego ciała? Bo na razie to je tylko katujesz i karzesz za swoją przeszłość.Nie rób sobie tego, bo się zniszczysz…

    3

    0
    Odpowiedz
  5. Nie jest mi ciebie żal.

    1

    3
    Odpowiedz
  6. Sama musisz wymierzyć sprawiedliwość. Członkowie rodziny wyzywali Cię? Wykorzystaj to, że jesteś w formie i spuść im wpierdol. Na pewno poczujesz się lepiej.

    10

    0
    Odpowiedz
  7. Powiedziałbym Ci pierdol ich i jeszcze im wygarnij ale sam nie zrobiłbym tak, za to ja miałem tak w rodzinie że wszyscy w rodzinie byli spaślakami i tylko ja chudy z lekka nieproporcjonalnie przez co mnie wyśmiewano a najgorzej przy wspólnym jedzeniu gdzie jak miało się dość to argumentowali mi że mnie wiatr prędzej zdmuchnie i inne takie pierdolenie. Ogólnie jak dbasz o siebie to zajebiście trzymaj tak dalej a co do reszty to nie wiem, może spróbuj im przemycić tę stronkę do ich wiedzy aby natknęli się na ten artykuł.

    5

    0
    Odpowiedz
  8. To ma być chujnia? XD, jezu kobieto weź się… ogar!
    Twoje problemy są tak typowe jak pół świata – zwykły żal do siebie… nic wielkiego. No jezu, każdy na coś narzekał i miał problemy… to już twoja głowa żeby to porozwiązywać i uporać się z przeszłością, oddzielić ją od teraźniejszości. Od razu mówię – to jest bolesne, ale cóż… Powodzonka!

    2

    1
    Odpowiedz
  9. Masz wygoloną?

    0

    0
    Odpowiedz
  10. że co 20 kg przez 2 lata ty sobie jaja robisz. Nie dość z jesteś gruba to do tego kretynka leniwa. Powiem ci prawdę o odchudzaniu nie da się odchudzić jak nie breszesz głodna. Nie da bez względu na to co mówią w reklamach. Uczucie głodu nie jest fajne ale idzie przywyknąć prawda nie jest fajna to odpal sobie TV i posłuchaj kłamstw. ułomne dziecko naszych chorych czasów

    1

    0
    Odpowiedz