Fajerwerki a zwierzęta

Do wszystkich którzy uważają że na Sylwestra powinno się zakazać fajerwerków tylko dlatego bo zwierzęta się boją – nikt wam nie każe trzymać zwierząt i to wy powinniście zadbać o to żeby się nie bały.

13
9

Komentarze do "Fajerwerki a zwierzęta"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Ja się nie boję fajerwerków a jak wam któraś petarda łeb urwie to przyjdę i do szyi nasram.
    Kot Sylwester

    4

    0
    Odpowiedz
  3. Dzikie zwierzęta też się boją a nikt ich nie trzyma.

    3

    0
    Odpowiedz
  4. A dzikie zwierzęta to nie istnieją? Huk petard to jest normalna immisja (zakłócenie korzystania z nieruchomości). Należy zakazać użytkowania fajerwerków przez osoby fizyczne. Debile 2 dni przed i 2 dni po Sylwestrze strzelają tym dziadostwem.

    Krzysiek, prawiczek, 31 lat

    1

    0
    Odpowiedz
  5. Kolejny bezduszny debil… A wiesz, że zwierzęta to nie tylko te domowe? Słyszałeś chociażby o ptakach? Ale nie, idiota musi sobie postrzelać w sylwestra…

    3

    3
    Odpowiedz
  6. Pamiętam jak w zeszłym roku większość miast w Polsce postanowiła nie uruchamiać syren na upamiętnienie godziny „W”/”Akcja Burza”, żeby zwierzęta się nie bały.

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Jest jednak kurwa jego mać różnica między minutą czy kilkoma buczenia, a napierdalaniem fajerwerkami co kilka minut przez parę godzin. Pierwszy dźwięk zwierzęta muszą znieść i dadzą radę. Ja tam pierdolę sylwestra, uprawiam jutro sport, oglądam filmy, czytam książkę i o 22-giej idę spać. Jakby mnie te kurwy z fajerwerkami obudziły, to mam garnek fasoli, napoje gazowane, a nawet piwo, żeby pierdzieć głośniej, niż fajerwerki i znowu zasnąć. Zwierzęta muszą mnie zrozumieć, zresztą kawałek kiełbaski poprawi humor każdemu Burkowi, a to też mam przygotowane. Nie wiem tylko co przygotować dla krokodyli różańcowych. Chyba najlepszy będzie adres tej kurwy, kurwobogacza albo burdelu, w którym ten śmieć pracuje. Podobno psy ruchają go pod jakimś zapomnianym przystankiem. Ma kondycję, głupi, jebany śmieć.

      0

      0
      Odpowiedz
    2. Raczej żeby Ukraińcom, którzy u nas gościli nie przywoływać traumy związanej z alarmami przeciwlotniczymi.

      0

      1
      Odpowiedz
  7. Milcz brzydki debilu.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Ludzi już do końca pojebało z tym rozczulaniem się nad zwięrzetami. Tępe chuje zapomniały zauważyć, że dookoła toczą się krwawe wojny, które być może niedługo eskalują i przyjdą i nikt nie pyta ani nie zapyta, czy się piesek nie zesra od bomby. Przez waszą głupotę i ten zasrany dobroludzizm u nas może być podobnie. Co wtedy zrobicie ze swoimi yorkami i innymi srającymi mutantami? Najlepiej przekłujcie im bębenki, żeby się nie bały. To by było „dobro” w waszym stylu, bezmyślne debile.

    2

    0
    Odpowiedz
50 poprzednich wpisów: 365 x 5 x 5 | O kurwa, ale mam beke z was teraz. | Coo kuurwa nie mam? To spierdalaj dawać dupy na dworcu, jak nie stać Cię na spłatę! | winda 10 | Polacy i Polaczki za granicą. | JEBAC ZYCIE | Umysłowa kurwonizina | Odpowiedź na post "Ludzie płacący wszędzie kartą" z 26.12.2023 | Trzaskanie drzwiami | Dajem - Dajem rade | Kim jest testo | Depopulizacja trwa w najlepsze | uzaleznienie od zakupow sprzetu | Edukacja w Polsce | Alkoholicy, ćpuny i palacze - chuj wam w pysk | San Domierz to jakiś hot spot dla startupow IT? | W internetach wrze!!! Magda G. zrobiła gówno a nie jedzenie za 3 tysie i dała youtuberom na wigilie! | Kutafony biedaszony | Jebać microshit | Mama mi mówi że wyglądam jak bezdomny | Pan Szemrany | Chujoza Windows 11 | Byłem nauczycielem Sukkubów | Ceny w sklepach | Lampki paluszkami pędzone | Chujowy internet | Mialem fajny sen | Testo sprzedaje swoj odbyt za pieniadze | Jeżdżenie po ludziach kujących dupę | Koniec Świąt! Do roboty lenie bo macie wyższe normy o 6.5% w tym roku | Pozytywnie | Pytanie o Crypto | Bezpłatna porada | Karta graficzna i stracone pieniądze | Pakt migracyjny | Zabawa bez alkoholu lub z małą ilością - możliwe! | Wskazówki czasu | Chuja se zjem | Ludzie płacący wszędzie kartą | Po swietach | Polacy to naród bez wyobraźni, którego życie bez alkoholu nie istnieje | Księżyc bez imienia | Znudzony jestem | Chujnia z Eleven Labs | In vitro | Syrena 105 | "Wspaniała" atmosfera przy świątecznym stole | Kurwy | Rodzaj patologii