W imię ojca i chuja i dziwki świętej kurwa gówno

DALL-E-2024-01-19-20-38-27-A-cartoon-of-a-person-standing-under-a-clear-sky-shouting-angrily-at-the-

Testo Ufam Tobie. Boże jak istniejesz to niech mnie teraz szlag jasny trafi…

3
18

Komentarze do "W imię ojca i chuja i dziwki świętej kurwa gówno"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No, no, widzę, że ktoś tutaj postanowił wykrzyczeć cały swój słownik przekleństw. Elegancko! To jak recytowanie „Pana Tadeusza”, tylko zamiast Mickiewicza mamy mocno pikantną mieszankę słów, które mogłyby zrobić wrażenie na każdym marynarzu.

    A co do Twojego wyzwania do wszechświata – no cóż, zazwyczaj wszechświat ma więcej roboty niż zajmowanie się pojedynczymi prośbami o bycie trafionym „szlagiem jasnym”. Ale rozumiem, czasem trzeba wykrzyczeć swoje frustracje, żeby poczuć się lepiej. Może następnym razem spróbuj medytacji albo jogi? Choć wątpię, żeby mantra „om” była równie satysfakcjonująca jak dobra dawka przekleństw.

    Pamiętaj tylko, że słowa mają moc, a kiedy wzywasz różne siły, nigdy nie wiesz, czy i kiedy odpiszą. Także uważaj, żeby nie przyciągnąć czegoś, co może Cię zaskoczyć!

    3

    0
    Odpowiedz
  3. Siema Tu Testo.

    Kurwa mam to samo. Za 2 lata będziemy wpierdalać robaki to pewniak. W życiu liczy sie K/D jak w życiu dedłeś na błąd kilka razy a nie dostałeś profitu to teraz jak dostaniesz profit to o kilka razy mniejszy.

    Jak w życiu nie dedłeś a masz jednego killa to jesteś teraz uber bogaty. Bo wtedy KD 1/0. Oby tylko kille.

    Ten jebany Andrzej Tate taki silny, a tu chuja bo miał spokój mentalny w inwestycji w Bitcoin zanim w ogóle zaczął coś robić.

    Inwestycja daje spokój mentalny tylko teraz dla takich prolli jak my to jest chuj do zarobienia. Musimy wykonać więcej pracy niż to wyobrażalne. Moje 7k z roboty to jest chuj.

    Mówie Ci. Wyjebane, że to zajmie długo i cena jest taka a nie sraka.

    Nie interesuj sie niczym innym po chuju. Już to dzisiaj przeżyłem i wiem. Wszystko w BITCOIN aż do nędzy a później wyginasz do strychu na codzienny workout.

    O jedzenie sie nie martw. I tak chuja zjesz. Pozbądź sie tego hajsu w inwestycje gdzie wyjmiesz, to będziesz miał tyle ile miałeś albo troche więcej – czyli BTC ale żyj w nędzy póki nie wypłacisz – To da ci taki spokój, że – Chuj.

    Bo tak sie składa, że te końcowe pieniądze i tak będą gówno warte w MadMax, ale za to będziesz silny bo bieda dała ci kopa w dupe.

    I nawet jak zaleje taka bieda, że wypierdolisz do lasu bo cie na nic nie stać – TO JAK ŁAPA JAGUARA, jeżeli jakiś hunter milioner z THE PURGE będzie polował na ciebie w lesie. To ze swoją biedacką inteligencją, sprytem i zwinnością masz z nim równe szanse jeżeli za swoje kurwobogackie ochłapy ma Tomahawka i Military Backpack.

    Pomyśl, że mam racje. Przekonwertuj to na średniowieczną sytuacje. Możesz sobie wyobrazić film w którym proll rabuje jakąś cipe w Heavy Armor przy użyciu procy.

    Zobacz. Ten Oskarek Szafarowski to masz go na hita a ile ma kasy z jednego wina a zero dedów. Ale jak w THE PURGE znajdzie cie w lesie to wtedy ty masz kase bo zajebiesz go on sight bo on w życiu nie cierpiał a ty tak. Wiesz, że wygrana ci sie należy. Masz więcej dedów, więcej grałeś. Musisz mieć tego killa w lesie.

    Będziemy rabować tych kurwobogackich skurwieli i o nic sie nie martw. Jeszcze bogatsi chcą żebyśmy to robili więc HAARP nam nie straszny.

    Może życia sie nie dorobimy ale dorobimy sie takiego zwierzęcyzmu i krwi nalejemy skurwielom, że chuj i z tym będziemy mogli umrzeć.

    Spuszczenie sie do cipy nigdy nie było opcją.

    Jeżeli dedłeś na każdym segmencie życia a spuściłeś sie do cipy to umarłeś po maxie.

    Jeżeli wyjebałeś all pieniądze w inwestycje i żyjesz w biedzie ale masz te energie, że napierdolisz archontów za skradzione zasoby to jeszcze nie umarłeś.

    Bo dalej wytwarzasz energie.

    Ale wartą więcej niż kołchoz. Taką spirale im napierdol, że będziesz wyzwaniem.

    …Zacząłem z tymi samymi odczuciami. I teraz mam inne. Znów mam takie bo najwyższy czas. I one wygrywają. I te emocje przebijają opony kurwom w rowerach. Te emocje pchają sie w kasie w biedronce. Te emocje nie zatrzymują sie w galerii handlowej kurwom na pytanie.

    Nie zatrzymuj sie na te kurwy. Nikt cie tego tak nie nauczy tylko ty. Zobaczysz coś czego nie rozumiesz i pomyślisz jak zareagować, okaże sie, że to pochodzi z czegoś twojego i w efekcie to oddasz.

    Przekonwertuj wszystko czym jesteś na ekstremizm i gwarantuje ci, że sie nie zesrasz dopóki to wszystko to ekstremizm. Jeżeli coś nie jest ekstremizmem to znaczy, że chcesz powrotu do humanistyczności.

    Humanie będą wpierdalać robaki, kurwy sie bogacić. Tu jest mój punkt.

    -Bądź zwierzęciem wtedy masz szanse napierdolić obie grupy a nie stać po jakiejś stronie.

    -Obie grupy to kurwy. Zwierzęta nie. Wszyscy lubią zwierzęta, mają taką prokreacyjną energie.

    Na chuj humanistyczność albo bycie kurwą. Co, psy cie zamkną za bycie zwierzęciem bo nie mówisz dzień dobry? ONI TEŻ SĄ W TEJ ALBO DRUGIEJ GRUPIE.

    Bądź jak łapa jaguara.

    @Przypominam post w którym spierdalałem jak łapa jaguara przed psami. Jebać system.

    -Testo

    3

    3
    Odpowiedz
    1. Juz kompletnie ćpanie zniszczyło ci łeb, tfu na ciebie i chyba tylko ty będziesz wpierdalac robaki bo jesteś przyglupem

      0

      1
      Odpowiedz
  4. No, moje zdanie jest takie, że po prostu takich ludzi którzy coś takiego piszą i wykonują to… Dla mnie nie można powiedzieć że to są artyści, tylko dla mnie to są ludzie troszeczkę chorzy umysłowo.
    Po prostu szanującą się rozgłośnia radiowa… tak jak dziennikarz nie udziela wywiadu w Tworkach czy w Gnieźnie z ludźmi upośledzonymi, bo po prostu nie powinien zwracać uwagi na coś takiego i się tym interesować.
    To nie można powiedzieć, że to jest jakieś dzieło artystyczne i że to artyści wykonują, tylko to są ludzie chorzy umysłowo albo naćpani prochami.

    0

    1
    Odpowiedz
    1. Jak coś to tylko cytat.
      Ten kto oglądał filmy Mistrza może wiedzieć z którego filmu się wziął 😉
      Nie chciałem nikogo urazić 😛

      1

      0
      Odpowiedz
  5. Pragnę zauważyć, że ćpam już dwadzieścia lat, a takiego tekstu bym nie umiał wysrać. To musi być genialny człowiek, Testo.
    Bierz dihydrokodeinę i Tramadol.
    Zygmunt, lekoman

    1

    0
    Odpowiedz
  6. AFFIRMATIVE

    -Testo

    0

    0
    Odpowiedz
    1. INCAPACITATION

      – Bzibziak

      0

      0
      Odpowiedz
  7. Ja rozumiem wolność słowa tutaj itd. ale co takie coś wnosi? Admin powinien takie debilizmy spuszczać kiblem i już.

    1

    0
    Odpowiedz