Dysfunkcje

Wkurwiają mnie te wszystkie dysleksje, dysgrafie, dysortografie, i inne dys-.

Kiedyś (tak zaczynam litanię w stylu „kurła, kiedyś to było…) za komuny ludzie musieli umieć liczyć i pisać, żeby skończyć podstawówkę. A teraz taki skończony głąb, który nie umie dodać 2 do 2 albo napisać poprawnie i wyraźnie jednego wyrazu może zdobyć wyższe wykształcenie. Dla mnie to nie są dysfunkcje, tylko zwykły analfabetyzm.
I kiedyś to tępiono, żeby się debilizm w społeczeństwie nie szerzył. Przykładowo:
– Pisałeś/-aś nieczytelnie?
– Robiłeś/-aś błędy ortograficzne?
– Nie potrafiłeś/-aś wykonać prostego matematycznego działania?
To widać musisz zostać jeszcze rok w tej samej klasie, żeby się kurwa nauczyć w końcu.
A teraz? Przyjdzie taki delikwent do psychologa, a on wystawi zaświadczenie, że jest dys”cośtam”. I potem chodzi taki analfabeta po tym łez padole i pierdoli jaki on zdolny i mądry. Co prawda nie umie napisać poprawnie/czytelnie jednego wyrazu, ale ma papierek i opinie psychologa, więc jego analfabetyzm jest usprawiedliwiony.
Mój ojciec zawsze mówi: „Za komuny nie było dyslektyków… Byli za to kretyni”. I tak właśnie powinno być.
Ale gdzie tam – lepiej ściągnać wzorce ze Stanów, bo to przecież taki fajny i nowoczesny kraj. Rzeczywiście, super naród – idiotów, grubasów i dziwek. To trzeba tępić, a nie przyjmować!

31
13

Komentarze do "Dysfunkcje"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Pewnie od walenia gruchy sperma Ci mózg zalała. Mieszkam w Stanach zjebie i nie uwazam że to kraj idiotów. Popatrz na swój kraj a dokłądniej na PiS. jeszcze jakieś „ale”?

    0

    1
    Odpowiedz
    1. Cala Europa wie ze Polska to kraj idiotow od conajmniej 800 lat.nie ma nawet wzmianek w historii o tym kraju bezmozgow .polacy nadaja sie do studiow nad zespolem Dawna.

      0

      0
      Odpowiedz
  3. Tu też masz grubasów, idiotów i dziwki tylko populacja mniejsza

    3

    0
    Odpowiedz
  4. No sory ale mój kolega z Jaksy miał dysgrafie i czerwony pasek, jeden z najlepszych uczniów. Co ma dysgrafia do byciu debilem? Tak samo Dysleksja to nie jest tylko ortografia i nie umienie w matmę zjebie

    0

    1
    Odpowiedz
  5. Ale ból dupy masz, typie. Wyjmij kij z pizdy i idź leczyc swoją dysmózgie, śmieciu polacki…

    0

    0
    Odpowiedz
  6. kurwa rzeczywiście ale twojej dysmózgi jakoś nie wytępili wracaj sobie do tego prlu boomerze poziom myślenia kółka gospodyń wiejskich.Ma jakąś dysfunkcje jest debilem oczywiście „wypierdalaj do auschwitz” jak powiedział słynny polski intelektualista Zbigniew Stonoga.

    0

    0
    Odpowiedz