Płacę kartą,telefonem czy gotówką?

Wkurwiają mnie debile którzy płacą kartą za jakieś gówno o wartości 20 zł(bo to minimum transakcji płaconej plastikiem).To samo dotyczy kretynów płacących smartfonem.Barany!!! bo inaczej nie można was nazwać!Żywa gotówka to ostatni bastion wolności człowieka.Nasz kochany rząd prze w kierunku płatności bezgotówkowych zmierzając do całkowitego wycofania gotówki z obiegu i zastąpienie jej cyfrowym gównem czyli bitami.Głupie Polaczki bo można ich inaczej nazwać rzuciły się na płatności bezgotówkowe jak muchy na gówno!A tymczasem wiąże się to z totalną inwigilacją człowieka ponieważ każda transakcja zostawia cyfrowy ślad kto,gdzie,i ile zakupił towaru czy usługi.Banki i rozumie się samo przez się-państwo ma nieograniczony wgląd w nasze wydatki i może nimi sterować.Mało tego-może zmusić obywateli do zakupu określonych towarów czy usług a innych zakazać.Ponadto obywatele nie są właścicielami pieniędzy tylko bank,który może ale nie musi udostępnić nam nasze pieniądze na kontach.A poza tym Urzędy Państwowe np. skarbówka może w każdej chwili zablokować konto do wyjaśnienia na okres 3 miesięcy.Spróbujcie przeżyć te 90 dni bez możliwości kupienia czegokolwiek.Powodzenia.We Włoszech bezrobotni otrzymali plastikowe gówno(czytaj karty) za pomocą których mogą kupić chleb,mleko czy opłacić prąd ale wódki to już ni chuja kupią ani nie zapłacą tym gównem kurwie pod latarnią bo jest ściśle określone przez rząd co mogą kupić.To się nazywa wolność i demokracja w wydaniu NWO (New World Order).Przez ograniczonych umysłowo chujów posługujących się cyfrowym pieniądzem zostaniemy niewolnikami we własnym? kraju a rząd będzie wiedział wszystko o nas.Więc do chuja wafla wyjebcie to plastikowe gówno i przestańcie posługiwać się cyfrowym pieniądzem bo wpychacie naród polski w sytuację bez wyjścia gdzie rząd będzie decydował o całokształcie naszego życia i zmuszał nas do określonych zachowań poprzez nacisk ekonomiczny.Kurwa czy jest to zrozumiałe???Szykuje nam się totalitarne państwo i będziemy mieli chuj do gadania jak tak dalej pójdzie!Wpiszcie w Google:NWO (New World Order) czyli Nowy Porządek Świata to otworzą wam się oczy.To ostatnia chwila aby urwać się z elektronicznej smyczy,którą zakładają nam na szyje.Kumacie ten wywód?Jeśli tak to wypierdolcie cyfrowy pieniądz z waszego życia.Dla własnego ale też naszego wspólnego dobra wyjebcie plastik,przestańcie płacić telefonami i korzystajcie tylko z gotówki.Przekażcie to swoim rodzinom,bliskim i znajomym.Niech ta wieść co państwo chce z nami zrobić rozejdzie się jak najdalej i najszerzej.Dziękuję wszystkim którzy przeczytali ten wpis a tym którzy nawyzywają mnie od jebniętych,pierdolniętych,chujów i kurew życzę chuja w dupę z kawałkiem szkła żeby bardziej bolało lub stalowego rozżarzonego do białości pręta wsadzonego w dupę ale tym zimniejszym końcem.A wiecie dlaczego zimniejszym?Żeby było go trudniej wyjąć z dupy gołą ręką.

80
59

Komentarze do "Płacę kartą,telefonem czy gotówką?"

  1. chujowo to nie jest grać w tą konsolę
  2. Właśnie to staram się tłumaczyć zakutym łbom wokół, ale nikt mnie nie słucha. Tzn. ja robię trochę inaczej. Płacę kartą za drobne płatności, ale wycofuję grubą gotówkę z banku. Żadnych lokat, trzymania hajsu na koncie oszczędnościowym i usług w bankach. Żadnego przechowywania czegokolwiek. To jest prawda, że ludzie są stopniowo przyzwyczajani i oswajani, tresowani do zniewolenia przez tę kastę mafijną jaką są banki. Oni mogą obracać twoimi pieniędzmi dopóki są na koncie, przechowane u nich. Im więcej pieniedzy jest przechowanych przez ludzi w bankach tym gorzej dla społeczeństwa, lepiej dla banków. To jest wszystko piramida finansowa. Na szczycie są bankstierzy, potem banki, pod nimi korporacje, pod korporacjami rządy, potem instytucje, sądy, urzędy, na dole żywiciel pasożyta. Pasożyt to bankstierzy, banki, korpo i rządy. Pasożyt dąży do tego, żeby uzyskać jak największą kontrolę nad żywicielem i stopniowo do tego będzie to prowadzić, że banki będą mogły kontrolować wydatki i konfiskować pieniądze. Już mogą. Przecież jest bail in. Na razie grubsze pieniądze, a potem się zobaczy. Pewnie nic nie będą zabierać ludziom, ale robić tak, żeby bydło nie miało za dużo. Nie miało oszczędności, nie miało poduszek finansowych i nie robiło czegokolwiek poza świadomością i inwigilacją, bo niewolnika trzeba trzymać w ryzach. Musi tyrać za michę na pasożyta. To bankstierzy i banki stworzyły system oparty na długu, każdy rodzi się z długiem. Musi brać kredyty, a jego środki są zżerane przez inflację, która też jest wykreowana, żebyś bez kredytu nie mógł nic osiągnąć, bo ktoś musi na tych pasożytów robić. Bank nic nie robi. Wy jesteście jego źródłem dochodu pasywnego. No, ale ludzie i tak są za głupi, zwłaszcza nasi rodacy, co pokazują przy urnach co 4 lata. Dlatego i na to dymanie chętnie się zgodzą. Pierwsi polecą.

    4

    3
    Odpowiedz
  3. Masz całkowitą rację. W ogóle patrz kurwa- placenie telefonem patrzcie jakie to fajne, reklamują to skurwysyny wszędzie taaak Popatrz jakie to proste, nowoczesne pik i zapłacone! A kurwa chodzi o to żeby człowiek już całkiem uzależnił się od telefonu i w ogóle żeby go z łapy nie odkładał tylko żeby całe życie się w telefonie kręciło. Jebane pranie mózgu

    3

    1
    Odpowiedz
  4. Ale to jest takie kurwa nowoczesne ….. w Warszawce jeden koleś popatrzył z politowaniem gdy placilem gotówką – no i chuj z nim!!!

    5

    2
    Odpowiedz
  5. Ja jestem za gotówką, ale nie w takiej formie jak obecnie. Powinna być produkowana z antybakteryjnych materiałów, a nie jak teraz gdzie za każdym razem gdy dotykam tych brudnych pieniędzy muszę odkażać ręce żelem antybakteryjnym.

    2

    2
    Odpowiedz
  6. Lecz się! Bo chorobą postępuje!

    3

    1
    Odpowiedz
  7. Jak to mądrego przyjemnie przeczytać. Nie zginie nasza bidna Polska jeśli do głosu dojdą ludzie o otwartym i kurwa myślącym rozumie.
    Ps. Piękne kary w postaci jakźe kunsztownych w swoim opisie a zarazem okrutnych tortur dla tępych dzid. Piona!!

    1

    4
    Odpowiedz
  8. Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.

    2

    0
    Odpowiedz
  9. Ale z ciebie pojeb

    6

    2
    Odpowiedz
  10. a spierdalaj fanatyku teori spiskowych

    6

    2
    Odpowiedz
  11. Dopiero teraz odkryłeś nwo?

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Chuj ci w dupę cwelu, każdy będzie płacił jak będzie chciał i za co będzie chciał. A jak korzystasz z kurwisk, to twój problem zjebany patusie. No i jeszcze raz, chuj ci w dupę cwelu.

    4

    5
    Odpowiedz
  13. Aż mnie chuj bierze jak widzę te minusy, ilu kurwa niedojebanych idiotów i mentalnych niewolników jest japierdole

    5

    5
    Odpowiedz
  14. Debil jesteś i tyle

    6

    2
    Odpowiedz
  15. Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Musisz poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę — od morza do Tatr. Lać zimnym końcem….

    1

    1
    Odpowiedz
  16. Masz rację co do NWO (siedzę w spiskach dłuższy czas), ale pomyliłeś się co do gotówki. Jedyną wolnością człowieka są KRUSZCE, np. złoto. Gotówka jako taka (pieniądz fiducjarny, fiat currency w slangu kryptowalutowców) może stracić na wartości momentalnie i też będzie nic nie warta. Takie złoto, dla przykładu, trzyma wartość w perspektywie czasu i – co ważne – jest tak samo uważane za ważne i drogie aktywo w zasadzie pod każdą szerokością geograficzną. Należy zauważyć, że banki trzymają swoje rezerwy właśnie w złocie. Tak więc, wywód dobry, ale ta gotówka niekoniecznie.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Popraw sobie folię na głowie bo ci lekko zjechała z czupryny.

    1

    2
    Odpowiedz
  18. Jesteś idiotą.

    3

    2
    Odpowiedz
  19. Mogę płacić nawet 0,97 zł. Szybciej zapłacę kartą, niż wyskubie zółciaki. Chuj ci do tego.

    4

    2
    Odpowiedz
  20. Odkryles Hameryke, you tin foil hat nut.
    Wiem o tym od 20lat. I co? Kijem chcesz rzekę zawrócić?
    Place jebanym plastikiem, bo chodzę o pierdolonych kulach i nie mam czasu, siły,ani ochoty pieścić się z papierkami i bilonem.
    Jebać Nowy Porządek Świata.

    2

    2
    Odpowiedz
  21. Mam w to wyjebane ale i tak zawsze płace gotówką. Co sie kurwa srasz menelu jebany niech sobie robią co chcą. Polecam wypierdolić z kraju jak sie coś nie podoba a sie kurwa wszystko nie podoba ja niedługo spierdalam bo polaczki to kurwi.

    2

    0
    Odpowiedz
  22. chujem zapłać

    2

    0
    Odpowiedz
  23. Lol fakt że dostałeś tyle minusów świadczy o tym jak głupim narodem jesteśmy. Niestety. Chuj że to ostatni baston wolności. Plastikiem wygodniej.

    2

    5
    Odpowiedz
  24. 20 zł to minimum transakcji plastikiem??? Chyba na twojej wsi posrańcu.

    8

    1
    Odpowiedz
  25. O kartach to ty za wiele pojęcia nie masz. Doucz się, czym są organizacje płatnicze (Visa, MasterCard itp.), bo w tym twoim wysrywie brakuje czegoś na ich temat. Zgrywasz wielce świadomego, a jesteś zwykłym ćwokiem bez cienia pojęcia o płatnościach bezgotówkowych.

    3

    2
    Odpowiedz
  26. Nie ziomek, żadne chuje ani kurwy. Jesteś najzwyczajniej kurwa głupi. Sam jesteś taki 50 letni Polaczek co to boi się nowości, i nasłuchał propagandy. Bank może ale nie musi udostępniać mi moje pieniądze? Co kurwa? Chyba sufit na łeb ci się spadł. Ty chyba nie wiesz jak działają banki. Państwo może mnie zmusić do kupowania określonych produktów? A niby kurwa jak?? Jak coś chce to kupuję, i nikomu chuj do tego, o ile oczywiście jest legalne. A argument że to wszystko widać co się kupowało jest z dupy, bo ja nie mam nic do ukrycia co kupuję, bo nie kupuję niczego co jest nielegalne. Więc idź założyć sobie durszlak na głowę, żeby przypadkiem NWO nie przeczytało twoich myśli stary błaźnie.

    6

    5
    Odpowiedz