Pierdolone baby

Temat dotyczy istot, które dają nam często tyle samo radości i orgazmów, co złości. Nie dalej niż wczoraj byłem brutalnie zmuszony zerwać wszelki kontakt, usunąć numer pewnej piczy. A szkoda, bo była całkiem niezła. Pewnie się zastanawiacie czemu, powód był dość prosty. Spotykałem się z tą kurwą od jakichś trzech tygodni, można powiedzieć, że byliśmy ze sobą, a wywnioskować to się dało po jej szczebiotaniu „kocham cię, kocham, jestem dla mnie najdroższy” i takie tam pierdoły. Swoją drogą, miała niezłe cycki, dobrze się w łóżku sprawowała. Wracając do tematu – wszystko między nami układało się zajebiście, aż do momentu, gdy pewnego dnia nie chciała się spotkać i podać przyczyny odmowy. Pomyślałem sobie, że chuj, spoko. Tego samego dnia musiałem iść do kumpla, podrzucić jedną rzecz. Szedłem przez ciemny, zadupiowy parking nieopodal jakiegoś klubu. Stało tam kilka samochodów, w tym jakieś stare BMW, które się trzęsło. Nie było jeszcze tak zupełnie ciemno, więc zobaczyłem, jak jakaś para się tam gździ. No ok, spoko, ale zreflektowałem się, że tą szczytującą dziewczyną jest moja panna… Chyba mnie zobaczyła, bo nagle zeszła z kolesia i się schowała jakoś w tym samochodzie. Pokręciłem tylko głową i poszedłem dalej. Gdy załatwiłem, co musiałem, wracałem tą samą drogą i co zobaczyłem? Gździli się dalej, panna mnie znowu zobaczyła i tym razem się w ogóle nie zakłopotała. Kurwa.

43
60

Komentarze do "Pierdolone baby"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Sraj na nią. Fajnie że i ty ją miałes 🙂 I jest luz.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. wszystkie baby to durne MATERIALISTYCZNE huje – mnie chce własna siostra i jej bachor wykonczyc a w robocie same ssmanskie suki poniewierają od 30 lat chorym chłopem. Suka rodzinna odcieła mi gaz prad i wode a jej nowy MONŻ chciał mnie tu bić, a jej SYNAL dusił. w MOIM KUR… DOMU…

      1

      0
      Odpowiedz
  3. Ale ci sie trafiło…..

    0

    0
    Odpowiedz
  4. bo chujnia, a w Twoim szanowny kolego przypadku cipnia zawsze dąży do równowagi. czyli mówiąc prościej ile antychujni doznasz tyle chujni musi Cię dopaść. a tak swoją drogą to pamiętaj ,ze chujnia jest zawsze. i śrut.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Smutne ale prawdziwe..następnym razem podejdź do samochodu z kamienną twarzą i wpierdol przez okno trzymany od kilku sekund granat…tylko pamiętaj kamienna twarz i bez słowa…ewentualnie nakręć film i na youtube…aha i chuja po tej kurwie umyj….

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Dziwka. Nie ogarniam takich dziewczyn;O

    0

    0
    Odpowiedz
  7. Kup sobie samochód bo na twoim chuju żadna wiecznie jeździć nie będzie 🙂 Dobra kobieta, musi spróbować chleb nie z jednego pieca.

    0

    0
    Odpowiedz
  8. A co tu ogarniać?Tu trzeba kurwy tępić:)

    1

    0
    Odpowiedz
  9. Bo to zła kobieta była ….

    1

    0
    Odpowiedz
  10. zrób sobie lepiej jakieś badanie, bo to wiadomo w samochodowych sufitow ona juz oczy wlepiała?

    0

    0
    Odpowiedz
  11. haha ostra cipa.o chłopie trafiłeś na typową blacharę BMW

    0

    0
    Odpowiedz