Zwierzęta

Jedziesz międzymiastowym – zamawiasz takse, tak żeby nie musieć marznąć na tym jebanym dworcu, bo oczywiście jest wrzesień więc 5 kresek powyżej zera. Jedzie Petro, zajebiście skończy kurs obok, akurat zgarnie. Myślisz, że w pyte. Wysiadasz, peron nr. 5 powietrze rześkie, wbijasz na płyte, taryfa dzwoni; sz kurwa nie może być lepiej. Ano może, bryczka nie podjedzie bo ostatniemu burakowi udało się w niej zrzygać. Stoje i marzne.
Chuj ci w pizde buraku, żebyś tak trafił na izbe.

3
1

Komentarze do "Zwierzęta"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Jakby było -5 to by była przecież zima xD

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Co mają do tego zwierzęta?
    Ludzie to dużo gorszy gatunek.

    2

    0
    Odpowiedz
  4. Trzyj gołąbka wymiotnego

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Bez przesady.Ty trochę postoisz i pomarzniesz a cierpiarz musi to wszystko sprzątnąć,odkazić i wywietrzyć brykę a taki chuj jak mu ten pijak za to zapłaci.Dolicz do tego straty bo bo taryfa przez jakiś czas jest wyłączona z obiegu.A teraz druga strona medalu:jesteś na imprezie,jesteś lekko wypity,powtarzam lekko,dochodzi 4 rano,zamawiasz taryfę chcesz wsiąść a cierpiarz pociąga nosem i mówi-wypierdalaj pijaku,ni chuja ze mną nie pojedziesz bo mi zarzygasz brykę.I na nic Twoje tłumaczenia,że jesteś lekko wypity i dobrze się czujesz.I zapierdalasz z buta nad ranem chuj go wie ile kilometrów.Co Ty na to?

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Pomijając całą sytuację z obrzyganym klientem na tylnej kanapie i najebanym kierowcą z Ukrainy bez prawka i licencji na taxę, zdruzgotało mnie w Twoim wpisie coś innego, a mianowicie 5’C na plusie we wrześniu. Jak tak pomyślę to mam kurwa ciarki, tutaj jest kurwa ponad pół roku zimy/depresji. Październik – marzec + połowa kwietnia i połowa września też idą się jebać więc przez 7 mieszków marznie Ci dupa, a pozostałe 5 też mocno w kratkę i jakby się tak poodejmowało chujowe w tych 5 ciepłych to jak wyjdą 3 ładne (około 90 dni) to raczej wszystko. Kurwa nie wiem co kieruje ludźmi żeby tu mieszkać, oprócz tego że ktoś narobił długoterminowych zobowiązań lub nie jest wystarczająco ogarnięty by zdupyć. Bymbylybybul…

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Czy pani Alinka chce pastę na karaluchy?

    2

    0
    Odpowiedz
    1. Nie chcę.Ale chcę pastę na śmierdząca gębę oraz cipę.

      1

      1
      Odpowiedz
  8. Baza, jebać pijackich skurwensynów. Współczuje tak poza tym.

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Lepiej uważaj. W Radomsku na izbie lubią sobie pogwałcić. Więc może nie tylko tam.

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Kurwa nie tylko w Radomsku i nie tylko na izbie lubią sobie pogwałcić jak w przysłowiu:
      „Żeby życie miało smaczek
      Raz dziewczynka raz chłopaczek”.

      1

      0
      Odpowiedz