Jebane czołgi

Wkurwia mnie mój facet, bo cały czas (od roku) napierdala w czołgi (taką grę on-line). Jest w jakimś jebanym klanie i codziennie po pracy zakłada słuchawki i pierdoli przez Skypa z innymi czołgistami kogo i jak mają zabić, nie mogę z nim pogadać ani pooglądać chociaż jebanej telewizji, bo on cały czas napierdala! Nasz wspólnie spędzony czas to jak jemy obiad przed TV, bo nie ma już o czym gadać. Co za zjeb.

122
72

Komentarze do "Jebane czołgi"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Czołgi są zajebiste. Nie jesteś wystarczająco fajna, by przebić czołgi. :3

    3

    1
    Odpowiedz
  3. A jakiego kalibru ma lufę?

    2

    0
    Odpowiedz
  4. Nie narzekaj tylko ładuj mu się do tego czołgu albo wsiadaj do drugiego i napierdalaj w faceta. Jak będziesz lepsza to mu się znudzi i zajmie się z tobą a ty jego lufą. Szczerze z serca życzę. Czołgista

    2

    0
    Odpowiedz
  5. To niech się jebie z czołgistami.
    Zobaczymy jak daleko dojedzie.

    0

    3
    Odpowiedz
  6. Rozwaliłaś mnie. Pooglądajcie razem Czterech Pancernych może.

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Możesz znaleźć lepszego, ile masz lat? Randka?

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Dobreee 😀 uśmiałam się 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Dobry gość 🙂 Ale na mężczyznę to się nie nadaje.

    0

    0
    Odpowiedz
  10. No a linka do tych czołgów dawaj!

    0

    0
    Odpowiedz
  11. chciałbym mieć dziewczynę…

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Chyba go Bisonem tryknąłem w zeszłym tygodniu… nadal jest słaby, niech ćwiczy, a ty wymień go na nowszy model.

    0

    0
    Odpowiedz
  13. World of Tanks..też w to napierdalam od roku…spytaj go którego tieru ma czołgi i czy lubi grać artą. bo niszczyciele są do kitu.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. To jest naług musisz tez zaczac grac innego wyjscia niema ;]

    2

    1
    Odpowiedz
  15. Gadasz tam 😛 wsiadaj z Nim do czołgu i do boju xD

    1

    0
    Odpowiedz
  16. No to chujnia. Bo to zajebiście wciąga. Musi sobie sam zdać z tego sprawe że nie poświęca Ci czasu. Jeśli nic nie pomoże to go rzuć.
    Swoją drogą jeśli nazywasz go zjebem to chyba nie łączą was jakieś głębsze relacje.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Załóż sobie konto i zacznij grać, znowu będzie o czym gadać.

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Widać sama go wkurwiasz to się woli wyłączyć 😀 Wyślij go do jakiegoś batalionu czołgów, zostało ich jeszcze kilka w wojsku polskim, wtedy mu się odechce 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  19. Scorch – mother of all games – nie wygrasz z tym. To wciąga bardziej niż sex. Jeżeli ma długą lufę zaproponuj my zabawę „na czołgistę”. Na pewno się zgodzi, a i tobie będzie przyjemnie. Cel, pal! Może też zaprosić kolegów, będzie „Czterech Pancernych w łóżku”, a jak ktoś lubi animala „.. i pies”.

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Zapytaj go jaka to gra konkretnie. Brzmi ciekawie.

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Czołgista:)A na WKU z nim:)

    0

    0
    Odpowiedz
  22. Zastanów się, czy to jego wina. Może być tak, że woli grać bo z Tobą jest mu nudno/źle/wkurzasz go. Bądź dla niego lepsza i wyrozumiała, zainteresuj się nim i tym co robi. A jeśli nie zadziała, to zerwij.

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Też zacznij grać w WoT i dołącz do tego samoego klanu. Wtedy będziecie mieli o czym gadać. 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Cicho kobieto, klanówka sama się nie zrobi… World of Tanks roxx 😉

    1

    0
    Odpowiedz
  25. Wygoń ciula.

    0

    0
    Odpowiedz
  26. hah , pozdrowienia z klanu LECA (LEWD CARROTS), od soltys08 :), może się spotkamy gdzie kiedy na klanówce 😛

    1

    0
    Odpowiedz
  27. Tak to jest jak za gówniarza się nie wyszumiał to na starość bije:)

    0

    0
    Odpowiedz
  28. Po kiego …. idziesz do kabiny jeśli masz tylko mocz do wydalenia???
    kinol.

    0

    0
    Odpowiedz
  29. a moze powinnas znalezc sobie jakas pasje?;> a nie liczyc na dobry humor czolgisty;>

    1

    0
    Odpowiedz
  30. @12 A-10 z GAU-8

    0

    0
    Odpowiedz
  31. Hm… laxigenu mu do obiadu i kwaśnefo mleczka. Czy zwyciężą czołgi w klanie, czy potężne w kiblu sranie? Strzelanina, pogrom, draka, czy pachnąca w kiblu sraka? Koleś z kompem już nie siedzi, czują wokoło sąsiedzi

    0

    0
    Odpowiedz
  32. Osobiście znam paru ludzi co tak napierdalają w te chore gierki, są specjalne terapie np w MOT (miejski ośrodek terapełtyczny) zaproponuj mu taką wycieczke.. Nie rozumiem co ludzie w tym widzą kretyni jak chuj..

    0

    0
    Odpowiedz
  33. no nie… mały problem bo facet tam ciupie w gierkę po robocie, a wy stuleje już się do wyrka kobiecie pchacie… dokąd ten świat zmierza? Uwarzajcie dziabągi bo możecie dostać kiedyś po ryju.

    0

    0
    Odpowiedz
  34. To w takim razie jesteś chujowa od cienkiej gry online.

    0

    0
    Odpowiedz
  35. Sam gram w World of Tanks,nie dziwię się że faceta wciągnęło ,jednak z drugiej strony,mam żonę i sprawy mają się podobnie tyle tylko że teraz już nie siepie po 8h w tanki tylko rozgrywam cw i oglądam z żoną filmy ,coś się ściągnie i obejrzy,w pewnym stopniu rozumiem Twoje zdenerwowanie,ale musisz stanowczo postąpić z facetem,albo 2h wieczorkiem gry i reszta rozmowy itp albo zero sexu i jakieś zakazy,zmieni się na pewno 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  36. A ja wolę Football Team

    0

    0
    Odpowiedz
  37. Haha chce taką pannę 🙂

    0

    0
    Odpowiedz
  38. Nienawidze takich kolesi!! A fuj fuj zrywaj!

    0

    0
    Odpowiedz
  39. A ja nienawidzę panienek które używają tego zjebanego słowa „fuj”. btw czołgi ftw ;D moja arta już na Was patrzy htki 😀

    0

    0
    Odpowiedz
  40. Z tak „kulturalną” i tępą osobą ja też bym nie chciał rozmawiać.

    1

    0
    Odpowiedz
  41. I huj ci w dupe też gram w czołgi i jestem w klanie. Powiedz faceowi niech se zainstalują mumble bo skype pingi w grze rosną….

    0

    0
    Odpowiedz
  42. Hehehe Mój mąż też gra w czołgi to i ja zaczęłam…No ale u Nas to ja jestem w klanie i napierdalam na TSIE 🙂 Tak więc on może o Mnie to napisać 🙂 Hahaha Pozdrawiam czołgistów i czołgistki 🙂

    0

    0
    Odpowiedz