Materialistyczne przyjaciółki

Moje dwie najbliższe przyjaciółki są zarazem chyba dwiema najbardziej materialistycznymi i wyrachowanymi osobami, jakie można sobie wyobrazić. Dziś dotarło to do mnie tak ostro i wyraźnie jak nigdy przedtem. Nie zrobią niczego, co nie miałoby dla nich wymiernej korzyści. Wszystko kręci się dla nich wokół kasy, wszystko mierzą pieniądzem, nie potrafią już rozmawiać o niczym innym jak tylko co ile kosztowało, ile zarabiają ich mężowie, co sobie ostatnio fajnego kupiły, jaki samochód mają i za ile, gdzie i za ile jadą na wakacje (chuj, że nawet nie wspomniała co zamierza tam zwiedzać, ważne ile kasy wyda). Jest mi tak przykro, że nie potrafię tego nawet wyrazić, po prostu nie mam z nimi o czym rozmawiać, nawet na browara nie mam zamiaru sie umawiać bo z góry wiem o czym będą pierdoliły. Mąż jednej z nich to zwykły pajac, któremu kompletnie na niej nie zależy ale ona zdaje się mieć to w dupie, ważne żeby kasa sie zgadzała. Jestem tym wszystkim załamana i idę do lodówki po piwo. Megachujnia i takiż śrut.

83
5

Komentarze do "Materialistyczne przyjaciółki"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. A maja choc wygolone?

    10

    2
    Odpowiedz
  3. Dawaj na braciasamcy, tam są mądrzejsze baby. 🙂

    2

    1
    Odpowiedz
  4. Tylko czekać jak jedna taka kurwa z drugą sprzeda jakąś gadkę o „chłodnym związku” czy coś takiego albo znajdzie inny pretekst a potem kopnie faceta w dupę i zabierze mu dzieci.

    2

    1
    Odpowiedz
  5. Jedne pytanie : po co ci takie przyjaciolki ? Jak taka osoba cie niszczy -to nie masz zadnego powodu tam byc . Po co ? Za robote ? Za dragi ? Za co ?

    9

    2
    Odpowiedz
  6. Żubry lubią oarami. Weź drugie i dla mnie! :*

    0

    1
    Odpowiedz
  7. Niestety większość ludzi pierdoli o pieniądzach,bo o czym mają gadać jak o niczym nie mają pojęcia!!!Najglośniej gadają ci tzw 500plus co widac na ulicach,w skepach itd.Jedni ile czego nie mają i ze jada kurwa na San Escobar,drudzy ze maja za mało i dej mnie bo mam horom curke!Paranoja!Zapytaj się koleżanek jaką ksiażkę ostatnio przeczytały o ile wiedza co to w ogole jest!

    15

    0
    Odpowiedz
  8. kurde wygląda na to ze , to statystki w Twym zyciu . Pogoń je lepiej czasu nie marnować . Ja nie spotykam sie z takimi ludzmi wole sam. Słuchawki i lece przed siebie piwko i jest ok

    7

    0
    Odpowiedz
  9. Nie martw się niektórzy ludzie już tak mają i nie tylko baby, faceci też, to wina konsumpcjonizmu i wmawianie np. przez takiego Lewego, ciotę sprzedajną że potrzebują nowego hujwajeja bo on ma i jest PRO, reklamy robią z ludzi debili, materialne dziwki, kapitalizm to zło, kuce mogą mówić że przez kapitalizm mam pełną lodówke itd, ale za PRL mogłem produkować żywność samemu, ziemia była tania, nikt się nie przypierdalał ale ruskie wszystko zjebali bo zaczęli tracić kasę na wojsko bo chcieli wygrać z zepsutymi stanami, a ludzie głodowali. Nie zapominajmy kto nas wyzwolił i kto stworzył Polskę która znikała z mapy, nie rozumiem tą sztuczną nagonkę na Rusków, ale PIS to tacy kłamcy i złodzieje, nie żebym był za PO, ale PIS robi z Polaków ofiary żeby wybulić jak najwięcej kasy kosztem dobrych stosunków z najbliższymi sąsiadami…

    11

    4
    Odpowiedz
    1. Sasiedzi co nas robia w chuj od wiekow

      3

      0
      Odpowiedz
  10. To po chuj się z nimi zadajesz? Krótka piłka – zmień towarzystwo. Może trudno w to uwierzyć, ale są jeszcze tacy ludzie na świecie, którzy lubią porozmawiać np. o jakiejś ciekawej książce, muzyce, kulturze.

    11

    0
    Odpowiedz
  11. Po co ci takie przyjaciolki ?

    7

    0
    Odpowiedz
  12. Pilnie kupię końcówki drążka do nysy/żuka. Sprzedam regulator ciśnienia do Ursusa C360 i bak do Junaka.

    8

    2
    Odpowiedz
    1. Wypij siku borsuka, znajdziesz drążki do żuka
      Popij sikami jelenia, będziesz miał regulator ciśnienia.
      Zagryź gównem prosiaka, kupisz bak do Junaka.

      11

      1
      Odpowiedz
    2. Biere. Mój nr. 899042864

      1

      0
      Odpowiedz
  13. Wooow, kawał pięknej polskiej poezji;)

    1

    0
    Odpowiedz