Moja dziewczyna

Od 6 lat mam dziewczynę. Mieszkamy razem od 3 lat. Od początku miała lekką nadwagę, ale w czasie naszego wspólnego życia roztyła się okropnie. Próbowałem ja delikatnie namówić na jakąś aktywność fizyczną, ale zapału jej wystarcza najwyżej na tydzień, co przy jej słabości do słodyczy jest niewystarczające. Wraz z przybywającymi kilogramami spada jej libido, więc w łóżku też jest coraz gorzej. Większość moich kumpli ma śliczne, długonogie dziewczyny z talią jak u osy, a mojej czasami się zwyczajnie wstydzę. Wiem, że to nie w porządku, ale zwyczajnie się do niej zniechęcam. Chciałem się z nią ożenić, ale po ślubie to już pewnie będzie całkowita chujnia i śrut.
Pozdrawiam

123
60

Komentarze do "Moja dziewczyna"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Ale przynajmniej miękko ci i wygodnie jak jesteś na niej, jednak kontroluj żeby za bardzo nadcipie jej nie urosło, bo jak masz krótkiego wacka to możesz mieć problemy ze strzeleniem gola.

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Zapiszcie się na siłownie, obydwoje. ALbo na jakiś kurs tańca czy cos takiego

    0

    0
    Odpowiedz
  4. To moze zacznij z nia biegac codziennie:)

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Powiedz jej otwarcie z grubej rury, że jest gruba i Ci sie to nie podoba. Właśnie taki zimny prysznic najlepiej działa na ludzi- pokaże Ci że potrafi i weźmie się za siebie

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Mysli sobie ze jak juz złapała faceta to moze mieć wyjebane. Tylko nie daj sie złapać na bachora bo przepadniesz.

    3

    0
    Odpowiedz
  7. Nie żeń się z nią.

    2

    0
    Odpowiedz
  8. Przykuj spaslaka do kaloryfera, postaw miske z woda i za 2 miechy bedziesz mial modelke.

    2

    0
    Odpowiedz
  9. Po ślubie dupa jej utyje jeszcze bardziej, zęby jej wypadną i będzie jeszcze większa chujnia. Sex stanie się przekleństwem. Frustracja będzie w Tobie narastać i zaczniesz nienawidzić pięknych kobiet. Rozejdź się z nią jak najszybciej chłopaku, bo naprawdę bedziesz miał zajebisty problem

    3

    0
    Odpowiedz
  10. Ale kaszalot ci się trafił, hłe hłe hłe… Trzy gwiazdeczki od Dawida.

    1

    0
    Odpowiedz
  11. Uciekaj czym szybciej bracie. Po porodzie będzie totalną wielorybką.

    2

    0
    Odpowiedz
  12. Przedstawię problem z innej perspektywy. Sam jestem gruby, moja dziewczyna do chudych nie należy. Akceptujemy siebie i jest nam dobrze, ale ćwiczymy razem – jeździmy na rowerach, chodzimy na basen itp. Nie dlatego, że mamy problem z akceptacją, ale z myślą o zdrowiu i kondycji 🙂
    Jeżeli Twoja dziewczyna się zaniedbuje to Twoim obowiązkiem jako faceta jest zmotywowanie jej do ruszenia tyłka. Jest tyle fajnych sposobów na spędzenie czasu razem i to aktywnie. Spacery, bieganie, rowery, rolki… Ale są ludzie, którzy wolą opierdolić pizze i obejrzeć kolejny odcinek głupkowatego serialu… A nie każdemu ujdzie to płazem…

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Zapomniałeś dodać że po tych rowerach i basenach wpierdalacie jak dwa tuczniki…

      2

      0
      Odpowiedz
  13. Na twoim miejscu pogadałabym z nią otwarcie. Jeśli nie dotrze, albo się obrazi na amen(b.możliwe)zakończyłabym znajomość. Nie powinno się spędzać życia z człowiekiem, który ci się nie podoba. To bardzo frustrujące. Ogólnie CZARNE TO WIDZĘ!

    0

    0
    Odpowiedz
  14. Jak sama nie zrozumie że musi coś ze sobą zrobić i to nie dla wyglądu tylko swojego zdrowia to nic nie wskórasz!
    Ludzie myślą tylko o wyglądzie a nie o zdrowiu!

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Ania na pewno nie schudnie.

    1

    0
    Odpowiedz
  16. Ożeń się z nią, ale spisz w intercyzie, że jak przytyje powyżej iluśtam kilogramów to z mety rozwód i nie ma że boli. 😉 A tak poważnie, to macie problem. Ona ze sobą a ty z nią. Nie mam pojęcia, co ci doradzić. Bo nawet jak teraz się za siebie weźmie, to w przyszłości, po ślubie, masz niezłego świniaka w domu jak w banku. Z drugiej strony, nie sam wygląd się liczy, tylko przede wszystkim, to jakim się jest człowiekiem, a talia osy to też przesada tyle, że w drugą stronę. Rozsądek jest gdzieś pośrodku. Ale właśnie… wszystko ma swoje granice. Tu masz przerąbane, bo jej nie zależy na tym ile sadła jej przybywa. I to może być równie dobrze 30 jak i 150 kg nadwagi. Więc poważnie się zastanów, czy rzeczywiście chcesz z nią być.

    0

    0
    Odpowiedz
  17. Kobieta myśli, że jak już ma faceta, to cel życiowy został osiągnięty i już nie musi o siebie dbać. „Czy będę gruba, czy chuda, o i tak mnie będzie kochał”

    1

    0
    Odpowiedz
  18. A ty pewnie model z okładki!

    1

    0
    Odpowiedz
  19. Tak jak powiedziales Autorze niniejszego wpisu: slub wybij sobie natychmiast z glowy. Po slubie, i nie daj Boze po dzieciach, nie masz w domu kobiety, partnerki, seksu, tylko gruba, roztyla kobiete, to juz wtedy wlasciwie nie sa kobiety, ale samice, dla ktorych dzieci beda wszystkim. Po co Ci takie zycie, z taka kobieta. TAk to wyglada w wiekszosci wypadkow. Posluchaj wielu innych,madrych, inteligentnych i zyciowo doswiadczonych chujowiczow. Tylko potwierdza moj punkt widzenia. Masz juz obecnie calkowita chujnie. Po co Ci chujnia do potegi n-tej?

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Komentarz nr 8. Nic dodac nic ujac. Calkowicie zgadzam sie z ta opinia. Ale to zupelnie. Autorze, daj spokoj, zaraz, natychmiast. Bedzie to najlepsza decyzja w Twoim dotychczasowym zyciu. Doswiadczony mezczyzna, 48 lat.

    0

    0
    Odpowiedz
  21. Zawsze jest tak,że trafia się ładna laska. Jednakże jest taka kurwa tępa, że aż ręce opadają. A jak już trafi się taka mniej atrakcyjna i bazylowata to ma zajebisty charakter, świetnie się z nią rozmawia. No nie idzie się znudzić. Jednak jej wygląd fizyczny tak odpycha że dalej nic się nie działa. Na opinie znajomych miał bym wyjebane, ale jeśli Ciebie przestaje pociągać to faktycznie jak kolega z pod numeru 7 prawi, gułag kurwa po kaloryferem i niech chudnie. A jak nie chce schudnąć to niech spierdala.

    0

    0
    Odpowiedz
  22. Na łapanie na dzieciaka jest jeden wyjebisty sposób proszę szanownych panów: wazektomia. Oczywiście najprzyjemniej jest kiedy laski o tym nie wiedzą 😉

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Ja siostra Kazia zapraszam twoją partnerkę na warsztaty odsysania odkurzaczem połączone z treningiem z Iwą Butkowską, które z pewnością pomogą zrzucić jej masę.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Zapraszam ciebie mlody czlowieku na nasz dzienny oddzial psychoterapeutyczny gdzie wejdziemy Ci w myslenie i rozprostujemy zwoje, poniewaz wyczuwam tu brak akceptacji i samoakceptacji. Marian Pies – twoj wierny psychiatra.

    0

    0
    Odpowiedz
  25. moze ma chujowe pixy anty?

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Ale jesteś Chujem przez duże „CH”, jak można obrabiać dupę swojej dziewczyny/narzeczonej na takim portalu jak ten??!! Trzeba mieć nieźle nasrane w gaciach…. Ale co tam nie ty jeden, reszta taka sama. Chciałbym aby twoja lubna się dowiedziała jakim jesteś DUPKIEM!!! A teraz odejdź od monitora znajdź lustro. Dobrze widzisz już tego Debila?, Pewnie tak, No to teraz mu mocno przypierdol w mordę!!! A to się tyczy reszty macie zrobić tak samo! Ja was tfu! dziady kultury nauczę jak nie miał kto tego zrobić. BaraChło!

    1

    3
    Odpowiedz
  27. rób doktorat

    0

    0
    Odpowiedz
  28. Są tego plusy,w lecie daje cień a w zimie ciepło.

    2

    0
    Odpowiedz
  29. Jeśli nie chcesz pewnego dnia obudzić się w jej żołądku, natychmiast zerwij znajomość.

    3

    0
    Odpowiedz
  30. Prawda jest taka że jak kobieta już teraz ma nadwagę a z twojego opisu wynika że jest po prostu grubym pasztecioerm to na 100% już nie schudnie. Może trochę na krótka metę ale docelowo będzie coraz gorzej. Ja ćwiczyłem oraz uprawiałem zdrowy tryb życia ale to ma się nijak do tego że mam grubą babę. Wszelkie rozmowy gówno zmieniają i tylko baba jest tylko zadowolona że mąż lepiej wygląda ale sama chuj z sadłem robi. Puść ją wolno bo jeszcze cię złapie na bachora i będziesz miał jeszcze bardziej przejebane.

    0

    0
    Odpowiedz
  31. A ty? Jaki jestes? Jak wszyscy polscy faceci? Wasik, brzuszek, brudne paznokcie i zolte zeby? Biale skarpety?

    0

    2
    Odpowiedz
    1. To chyba twój tak wygląda gruba locho

      1

      0
      Odpowiedz
  32. Heh, kolejny patałach. Jakbyś zarabiał 17 tysi netto i jeździł mesiem tak, jak ja, to ruchałbyś tylko najlepsze towary poznane w najbardziej prestiżowych klubach – na przykład w The Eve w Wawce. Pogarda mnie ogarnia, gdy widzę takich pajaców w matizach z wielorybami na siedzeniu pasażera. Rozumiem, że nie stać się na prawdziwe auto, ale kup sobie przynajmniej żuka, bo wykończysz zawieszenie w tym matizie.

    0

    1
    Odpowiedz
  33. PoROZMAWIAJ z nią SZczERZE!

    0

    0
    Odpowiedz
  34. @32 „Rozumiem, że nie stać się na prawdziwe auto, ale kup sobie przynajmniej żuka, bo wykończysz zawieszenie w tym matizie.” Żuka? Mesiu, mordo ty moja, a gdzie on do niego sprzęgło dostanie? 😉

    0

    0
    Odpowiedz
  35. @27 tekst z „Mrocznej Dzielnicy” ?

    0

    0
    Odpowiedz
  36. Ja bym kolego na twoim miejscu spierdalał jak najszybciej to możliwe w dodatku piszesz że się jej sam wstydzisz więc nie widzę sensu dalszej dyskusji. Pzdr

    1

    0
    Odpowiedz
  37. Żal mi Cię. Nie wiem jak można się wstydzić swojej dziewczyny.

    0

    1
    Odpowiedz
    1. Normalnie, jak zaczynał z nią chodzić to było w miarę spoko, jak ją rozjebało x2 przez wpierdalanie cukierków to się nie dziw. Też bym ją jebnął i poszukał szczuplejszej.

      0

      0
      Odpowiedz
  38. Polecam zacząć ćwiczy razem. Zawsze razem. Zacznijcie od wspólnego biegania, potem może A6W. Możecie się ścigać w robieniu brzuszków a kto zrobi więcej ten ma następnego dnia mniej wyczerpujący trening[oczywiście nie możesz tego nadużywać 😉 ]. Niech to będzie atrakcyjne, sport jest fajny ale trzeba się do niego przekonać. Wszystko małymi kroczkami i aby nie wbrew woli. Jeśli tak Ci na zależy na jej figurze to na pewno jesteś wyskok zmotywowany i dasz radę.
    Zobacz, że ma to swoje plusy bo i Ty będziesz miał atrakcyjniejszą laskę i Ona będzie się lepiej czuć i seks będzie lepszy więc chyba jest o co powalczyć.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    0

    0
    Odpowiedz
  39. O kobiety się burzą jak śmiemy krytykować jedną z nich. Pierdolcie się, już nawet w kuchni jesteście nieprzydatne, sam gotuje lepiej niż 99% kobiet z mojego pokolenie. Większość gości dbających o diete i chodzących na siłke też. My katujemy mięśnie a wam wystarczy nie żreć za dużo, ale. Nie jak śmiemy czegoś od was wymagać.

    Chłopie rzu wieloryba(jak nie dasz rady to odturlaj)

    1

    0
    Odpowiedz
  40. Grubym pasztetom mówimy zdecydowane i stanowcze NIE.

    2

    0
    Odpowiedz
  41. Zalecam seksu do oporu to masa zjedzie. Profesor Tygrys Młodowicz seksuolog.

    0

    0
    Odpowiedz
  42. @38 Człowieku, nie pierdol. Jej już nawet ćwiczenia nie pomogą. Co spali na ćwiczeniach to później sobie i tak to „zrekompensuje”, że się nawpierdala jak świnia.

    1

    0
    Odpowiedz
  43. Współczuję…. Znajdź sobie jakąś fajną dziunię. Po co ci taki pasztet

    1

    0
    Odpowiedz
  44. Tej dziewczynie z tego wpisu Autora nic juz po prostu nie pomoze. wiem z doswiadczenia, ze jak ktos lubi jesc, i to duzo, codziennie, to nie pomoga takiej bozej istocie zadne dobre rady, prosby, grozby, straszenie skutkami obzarstwa dla serca, watroby, stawow, mozgu, w ogole calego organizmu. Przeciez sa autentycznie kobiety, bo to kobiety najczesciej tak strasznie sie objadaja, ktore codziennie sa w stanie zjesc wszystko co jest np. w lodowce. Znalem goscia, ktorego jego gruba i stale glodna dziewczyny w ten sposob doprowadzila do ciezkiej rozpaczy i prawie ze choroby psychicznej. Musial pewnego dnia, podczas jej nieobecnosci, spakowac sie, wypowiedziec mieszkanie, bo ona u niego mieszkala, zalatwic wszystkie konieczne formalnosci, zrezygnowac z pracy w tym wlasnie miescie i przeprowadzic sie na drugi koniec Polski do miasta nad Baltykiem. Tam ma teraz spokoj po tej mece kiluletniej i dochodzi powolutku do siebie. A od tamtej ucieczki z Poznania minely juz 3 lata.

    2

    0
    Odpowiedz
  45. Przefarbuj włosy na inny kolor rudzielcu

    0

    0
    Odpowiedz
  46. żal mi Ciebie, zostaw ją bo na nią nie zaslugujesz

    0

    1
    Odpowiedz
  47. poczekamy az sam sie roztyjesz i Ona cie zostawi.. Qtasie 😉

    0

    2
    Odpowiedz
  48. Zmień paszteta na innego, bo tak jak napisałeś, po ślubie to będzie 3x większa, zajdzie w ciąże to będzie 6x większa, w końcu nawet do cipy się nie dokopiesz i chuj bombki strzelił

    0

    0
    Odpowiedz