Narzekanie kobiet na własne wybory

Ostatnio pojawił się tutaj wpis laski, którą facet zdradził z nastolatką i oczywiście pretensje do całego świata. To już przepełniło czarę, bo nie mogę już słuchać piertolenia, że „on zdradził”, „pije”, „imprezuje z kolegami”, „olewa”, „jest nieodpowiedzialny”, „trafia za kratki”, „nie dba o siebie”. To jest kurwa tylko wasza wina kobiety, że dajecie się ponieść waszym prymitywnym instynktom, płytkim emocjom i nie używacie rozumu. Jak facet raz na ruski rok ponarzeka, że ma problemy z kobietami to „oglądasz się tylko za wytapetowanymi lafiryndami z klubu”. A to właśnie wy kobiety, bez względu na status społeczny, wykształcenie , wyznanie i pochodzenie marzycie o wysokim łobuzie, szelmie naszprycowanym testosteronem. No i kto by przypuszczał, że taki kipiący testsosteronem „prawdziwy facet” was zdradzi, zostawi z dzieckiem, oleje, albo będzie wdawał się w afery kryminalne, uciekał z kumplami na wypady i trafiał za kratki. Wy debilki same jesteście sobie winne, bo facetów z usposobieniem typowo monogamicznym, którzy już do trzydziestki siedzą w chałupie i trzepią konia, marząc, żeby jakakolwiek kobieta zwróciła na nich uwagę, i żeby mógł jej oddać serce na dłoni. I nie piszę tutaj o sobie, bo ja miałem to szczęście, że trzy lata temu poznałem jedną z niewielkiego promila wartościowych kobiet, która nie szukała prymitywa, troglodyty, albo jakiegoś pseudo jamesa bonda, który miał 100 kobiet i mam nadzieję zostanie moją przyszłą żoną. Jednak odsetek takich kobiet jest tak niewielki, że miliony wartościowych facetów nie ma szans na nic do czasu aż trafią na jakąś zużytą pannę, którą kilku bad boyów kopnęło w dupę. Dlatego to piszę. Bo współczuję tym facetom, bo nie mogę słuchać już narzekania, że wasz partner ma gdzieś wasze potrzeby, że zdradza, że kopie z półobrotu w ten tępy łeb. Rzygam tym. Same sobie tego piwa nawarzyłyście. Bo fakty są takie, że 99,9% kobiet leci przede wszystkim na wzrost, nadmierną ekspresję androgenów, kwadratową szczękę, pewność siebie i gotowość do dania każdemu w ryj(facet z androgenami w normie to dla kobiet ciota i zniewieściały leszcz, a z androgenami poniżej normy to odpad społeczny, którego trzeba stygmatyzować). Nawet te kobiety ortodoksyjne katoliczki, po uniwersytetach medycznych siedzą do dwudziestki pod kloszem u rodziców i rozsadza je chcica na prymitywnego, wysokoandrogenowego bad boya, który ją porwie przez okno i wciągnie w wir przygód. Gdy śpicie to śnią wam się wysocy bad boye na chmurkach, płynących do was z nieba. Powiem wam ciekawostkę, że mój znajomy miał wspólokatorkę na studiach, która była ortodoksyjną katoliczką i miała narzeczonego, spokojnego frajera, któremu kazała czekać z seksem do ślubu, gdy przyjeżdżał do niej na stancję. Gdy wyjeżdżał to sprowadzała sobie dresów na ostre jebanie i mamiła frajera, że jest dziewicą. Ja pierdolę…. Życzę wszystkim takim laskom z przebiegiem zdychania w samotności. Bardzo wam tak dobrze…

94
14

Komentarze do "Narzekanie kobiet na własne wybory"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Amen patałachu, miałem ochotę napisać to samo, ale wiesz leniwy jestem. Dobrze to ująłeś.

    19

    2
    Odpowiedz
  3. dokładnie tak jest, a ja sie na bedboja nie będę robił

    9

    1
    Odpowiedz
  4. Zapytała żaba żółwia –
    czemu wciąż w skorupie siedział?
    – Chuj ci w dupę stara kurwo! – żółw jej na to odpowiedział.
    I pierdolnął się w skorupę pokazując żabie dupę.

    20

    2
    Odpowiedz
    1. Ja bym tą kurwe zajebał. ..

      2

      1
      Odpowiedz
  5. Ziemię pomierzył i głębokie morze,
    Wie, jako wstają i zachodzą zorze;
    Wiatrom rozumie, praktykuje komu,
    A sam nie widzi, że ma kurwę w domu.

    15

    1
    Odpowiedz
  6. A co cie to obchodzi. Posiadanie drugiej połówki nie jest wyznacznikiem szczęścia.

    15

    1
    Odpowiedz
  7. Ja u bab mam łatke bad boya i one na to lecą. Jednak zlewam te fałszywe kurwy po prostu nie chcę wpuszczać do życia frajera.

    1

    1
    Odpowiedz
  8. Ta laska z konca opowiesci XD

    1

    1
    Odpowiedz
  9. Nie życzy się kurwa śmierci, kanalio!! Nikomu !!
    Cóż za zepsuty osobnik.

    0

    2
    Odpowiedz
  10. O ja pierdolę, jestem dziewczyną, dziękuję za komplement, należę do tego 0,01%. Nie pozdrawiam 99,9% spierdolonych mężczyzn, sytuacja wygląda tak samo.

    4

    1
    Odpowiedz