Z przodu honor – z tyłu goła dupa

Wkurwiają mnie ludzie, którzy chcą pokazać na siłę przed wszystkimi wokół, że są lepsi, narzekają że jest ciężko, ledwo im wystarcza do następnego miesiąca, a tu biorą kredyt na 30,000 pln żeby zrobić wesele i pokazać się przed innymi. Czyli jednym słowem „Z PRZODU HONOR, Z TYŁU GOŁA DUPA”. Mnie nie było stać to zrobiliśmy ślub dla najbliższych za 7 tyś i tyle w temacie. Czemu mam się zadłużać na kilka lat i pokazywać innym, że mam fundusze jakimi tak naprawdę nie dysponuję? Niektórzy spłacają raty, a wypierają się, że nie mają żadnego długu. Co to za mentalność? Wybaczcie, ale nie rozumiem? Mieszkanie, samochód, wszystko jeszcze przez najbliższe 40 lat należy do banku, bo nie spłacone, a tu ę, ą jaka ważna to ja jestem i ileż to się dorobiłam! Rodzice żywią, teściowie pomagają… No co? Nie znacie nikogo takiego? Kto ma taki śrut???

62
58

Komentarze do "Z przodu honor – z tyłu goła dupa"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. typowa polaczkowatość, parcie na kasę. jak widzę ten pościg za kasą i szpanerstwo, to robi mi się żal tych ludzi.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Taka jest natura ludzka. Dlaczego ich potępiasz? Chcą pokazać, że są lepsi, niech tak robią. Odpowiedz sobie sam na pytanie, czy kiedykolwiek chciałeś komukolwiek czymkolwiek zaimponować? Jeśli odpowiedź brzmi „tak” niczym się od tych ludzi nie różnisz. Nawet pisząc tego posta chciałeś zamanifestować swoją „lepszość” – co prawda na innym polu ale schemat jest ten sam. „Kto jest bez grzechu niech pierwszy kamień rzuci”

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Po co sie porównujesz do innych ?
    Żyj swoim życiem a nie cudzym.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. no racja

    mnie tez wkurwiaja tacy

    0

    0
    Odpowiedz
  6. A chuj cie to obchodzi kto ma taki śrut? Może idź se zrób dobrze i świat będzie piękniejszy. Co za żenada, śrut i chuj!

    0

    0
    Odpowiedz
  7. A co Ty się tym przejmujesz? Pierdol to krótko mówiąc, tacy są ludzie, płytcy i tępi- jeżeli takimi materialistycznymi kryteriami się kierują. Hajs jest ważny, w sumie stoi na czele, bo te jebane życie takimi wartościami steruje- dziś swiat jest obity kwitem i materializmem. Trzeba z tym iść, ale nie zapominając o honorze i wartościach. Trzeba być elastycznym i srać na innych. Patrz na to, żebys ty był wobec siebie fair, nie oceniaj innych a będzie ci łatwiej. I tak nikogo nie zmienisz, więc zmieniaj siebie i siebie pilnuj!

    0

    0
    Odpowiedz
  8. Pełno takich buraków wokół mnie. Jak na kredyt weźmie M4, to jeszcze OK, bo przynajmniej próbuje własnymi siłami. Prawie wszystkim moim znajomym rodzice kupili mieszkanie, samochód i wyprawili wesele, a oni teraz się noszą i wyżej srają niż dupę mają! Chujnia i śrut!

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Ja Ci powiem tam. Mieszkam w Anglii od 5 lat. Powiem Ci, że jest tu w chuj takich ludzi. I nie mówię tu o wszystkich narodowościach. Tylko My Polacy. Pierdoli się w dupach ludziom, którzy przyjechali niby do kraju płynącym miodem. Wiesz co jest?? „Kupiłem sobie furę” drugi mówi ja tam mam nowego Iphone PS3 laptopy i inne gówna… Ale tak jak mówisz. Panoszą się jak nadęte pawie, a na kontach debety i ledwo co ciągną do następnego. Osobiście znam takich. Wycieczki Tunezja Egipt Fura każde po laptopie itd, a na kontach świeci pustką, nawet lepiej po kilka kafli w plecy mnie to bawi a oni myślą, że są lepsi.. Pozdrawiam

    0

    0
    Odpowiedz
  10. zgadzam z się z tobą,ci co tak robią to palanty

    0

    0
    Odpowiedz