Polska – co za kraj … RIPOSTA

Przeczytałem ostatnio kolejny smutek na temat naszego kraju, żeby być precyzyjnym tytuł: ?Polska – co za kraj …?. Miałem napisać tylko komentarz ale przechujowo ogromnie mnie to wkurwiło więc napiszę więcej w poście. Słowa me kieruję do trzech nikczemnych kutasów, mianowicie autora i dwóch jak rzesz obytych w świecie komentatorów. Po raz narzekacie jak to w Polsce jest przejebane, prawie że psy dupami szczekają, chujem wodę piją, a ptaki do góry brzuchami latają! W ramach przypomnienia, bo widocznie w dupie byliście i gówno widzieliście, a szkoły nie skończyliście, historia może być wam obca. Polskę przejebało jak walcem trzy rozbiory, następnie wojna, krótka przerwa i znów wojna, rozpierdalając po raz kolejny to, co było już dano rozjebane. Po tym wszystkim kolega ze wschodu przygarnął nas i tak się bujaliśmy do 89roku, wykorzystywani i gnojeni. Zaledwie od paru lat próbujemy stworzyć normalny ład, gdzie angole i inne nacje pracowały na to w chuj czasu, mając do tego ogromne możliwości. Więc do kurwy nędzy może przestaniecie pluć na ten kraj i zrobicie coś mądrego, a nie podświadomie pierdolić, że nic się nie da, wszystko wokół chujowe, zjebane i obrzygane! Fakt, żyje się u nas ciężko ale pasuje to zmieniać na lepsze! Jeżeli wymagasz uśmiechu na twarzy i miłego zachowania to zacznij od siebie, a wy tylko płaczecie! Po dwa, tacy jesteście rozkminieni to pojedzcie do dojczlandów i powiedzcie Niemcowi, że nienawidzicie jego kraju, że u niego chujem niemytym śmierdzi, a Niemki to grube cipy! Powie wam podobnie, jak tu na chujni, WYPIERDALAĆ! Reasumując chuj wam na imieniny i telewizor na raty. Zróbcie nam przyjemność i odeślijcie się sami do krainy mlekiem i miodem płynącej. ŚRUT!

30
63

Komentarze do "Polska – co za kraj … RIPOSTA"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Jeszcze pół biedy jak narzekacie w kraju. Najgorzej jest jak ktoś wyjedzie i robi Polsce zły marketing opowiadając wszystkim jak to jest źle itp. NIE POMAGACIE, a wiele PSUJECIE! I nie wychodzą te słowa od kogoś, kto nie spędził kilku lat za granicą i nie potrafił się wyrwać z Polski…

    1

    3
    Odpowiedz
    1. Polska to chujowy kraj bo posiada chujowy rząd i najbardziej popierdolony naród w całym wszechświecie

      4

      0
      Odpowiedz
  3. Tak jak to Józef Piłsudski ujął- Naród wspaniały, tylko ludzie chuje… I to sobie warto do serca wziąć! 😀

    2

    1
    Odpowiedz
  4. masz rację, ale niestety na przygłupów, którzy „liznęli” trochę świata i udają niewiadomo co, a przy okazji obrabiają jeszcze innym dupę nic nie poradzisz.

    3

    1
    Odpowiedz
  5. Tak gościu na pewno masz racje pffff. Polacy są debilami!!. Nie mowie o wszystkich, ale o rządzący tym krajem. Jakbyś lepiej zapoznał się z nasza historią, to byś wiedział gdzie i kiedy przejebali kraj ze swojej głupoty. Teraz tez robią błędy, takie jak, podpisanie na chyba 27 lat umowy na sprowadzanie gazu z Rosji. Kolesi pojebało i tyle. A o niebieskim laserze słyszałeś? zwany blue-ray?. Teraz w jakiejś durnej reklamie się chwalą ze Polacy to wymyślili. Kurwica mnie trafia jak słucham takich rzeczy. Gdzie był rząd jak naukowcy prosili o dotacje na wybudowanie fabryki?? Zarobiliby na tym miliony. Ale nie po co nam jakiś niebieski laser, który stal się światowym standardem. No po co?!?!?!? I nie pierdol mi tu ze polska jest taka wspaniała, bo za 40 lat możesz obudzić się nie ogolony śmierdzący i szczerbaty w pudelku po telewizorze. Wyjdziesz na ulice złapiesz przelatująca gazetę, pisana po chińsku. Bo nas sprzedadzą za miskę ryżu.

    4

    1
    Odpowiedz
  6. 1) Do ostatniego komentarza – przeczytaj post jeszcze raz. Gdzie autor napisał, że Polska jest wspaniała? Nie jest najlepiej ale nie jest źle zważywszy na warunki jakie mieliśmy do rozwoju i, co najważniejsze, jest coraz lepiej. Dodatkowo ktoś napisał, że tacy jak ty tylko przeszkadzają i wszystko psują. Wolałbym osobiście żeby tacy ludzie jak ty nie istnieli.
    2)Skąd ty mały człowieczku możesz wiedzieć jak dokładnie projekt Blue-ray wyglądał? Ile trzeba było zainwestować i jakie było prawdopodobieństwo, że produkt się przyjmie? To samo z gazem – skąd ty do cholery możesz wiedzieć jakie były warunki Rosjan i innych dostawców? Myślisz, że takie kontrakty negocjuje się mając wiedzę z 2 artykułów Onetu??? Nie wykluczam, że to była zła decyzja ale ty o tym NIE WIESZ!

    0

    2
    Odpowiedz
  7. Wygląda jednak na to, że to Ty, kolego, jesteś niedouczony. Dla nas emigrantów im gorsza promocja Polski, tym lepiej. Wizerunek Polski chujowej osłabia złotówkę względem innych walut, a zatem lepiej zarobimy na imporcie (a także nawet kopiąc doły w Anglii i wydając tę kasę w Polsce). Polska chujowa to także osłabienie konkurencji, bo żaden Angol nie zapuści się w tę dzicz po towar. Polska egzotyczna to towar egzotyczny i Polak egzotyczny, czyli atrakcyjny.

    2

    1
    Odpowiedz
  8. 1) Zauważ, że większość wyjechała tylko dlatego, że w Polsce jest gorzej. Gdyby było lepiej zapewne by wrócili, bo u siebie zawsze lepiej. Narzekając spowalniają rozwój i opóźniają swój ewentualny powrót (już do kraju gdzie mogą zarobić tyle samo ale będąc u siebie). Narzekając strzelają sobie więc w stopę… 2) Co do importu i kursów walutowych – chcesz opierać swoją działalność na korzystnym dla Ciebie kursie walutowym? Powodzenia w długim okresie i na przykład po wstąpieniu Polski do unii monetarnej… (nie wliczam tutaj interesów z Wielką Brytanią, bo zapewne funt długo jeszcze tam pozostanie). 3) Polska to już dawno nie dzicz i jak Twój Angol chce to sobie przyjedzie i zarobi ile chce…

    0

    1
    Odpowiedz
  9. Angol nie przyjedzie bo musiałby być pojebany żeby zarabiać 400 funtów na miesiąc, płacić za wszystko drożej, żyć w jebanym strachu przed pojebami z urzędu skarbowego, chodzić prywatnie do lekarzy i nadstawiać dupę wśrod zawistnych chujów wokoło którzy czekają tylko aż się wyjebie – tak, bo tak to, kurwa wygląda w tym kraju. Polska będzie rosła w siłe i tak dalej a tu chuj w dupę rosną tylko ceny mieszkań i rachunki. Hordy popierdolonych gówniarzy zakładają kosze na łby nauczycielom a potem jebią po 12 godzin na budowach za parę groszy taplając się we własnym gównie i oglądając pojebów w TVN. Piłsudski to był jednak gość… Chujnia..

    1

    1
    Odpowiedz
  10. nono 3 rozbiory dwie wojny …. hehe.. fatk zgadzam sie ale to ze tak było nie jest zadnym wytłumaczeniem … to jak jest w Polsce teraz to nasza zasługa , a konkretnie władzy itp. polityków tych z wyższej półki mondrusiów i chodz by mineło 300 lat , jak tak dalej pójdzie to tak już zostanie , a my dalej będziemy gadać o wojnie historii itp. …. Skoro jesteś taki chop do przodu , to czemu ja mam 1100 a oni mają 20tys. mies. albo coś koło tego ??? Otóż jesteś tyć do tyłu , Ty sie zajmujesz historią .., zajmuj sie , nie to że ci bronie ja też uwielbiam historie
    a oni pieniędzmi i jak sie teraz czujesz ? nie wiem czy wiesz , ale mi to babcia powiedziała , przytocze –
    ” najlepsze pieniądze są z wojny i z biedy na tym najlepiej sie żeruje ” Nie krytykuje całej polski , nikogo nie oskarżam … Tak po prostu jest , a co napisali tamci owi „nikczennicy” , ooj troche ich poniosło , ale to jest mocniej napisana prawda … po co sie denerwować .? Przecież wyrazili swoją opinie , to nic złego … Wiadomo ze nie będzie dobrze i wiadomo ze sie nie popraw ,i dlatego ja proponuje wszystkim wyjechać za granice , a nie nerwy sobie psuć , po co żyć historią ja wole żyć godnie , tam gdzie praca sie opłaca , zresztą jeszcze pare dni i jade , tam gdzie moj szwagier , rodzeństwo i ciotka ze stryjem 😉 Po jaką cholerę mi polska , polska historia i cały ten cyrk , ja wole pieniądze i normalne życie … w ogule to nie wiem co w Polsce trzyma was wszystkich , chyba bieda i podatki ! adie papa i bez sentymentów ..! Ps. wojna to nie jest argument to tłumaczenie Naiwni ci którzy tak sądzą :/ na koniec chce dołączyc jeszcze ze przepraszam za błędy ort. w sumie nie ładnie tak , bo widze je a nie poprawie , ponieważ po co wszystko zostało zapisane , roszczytać sie da … A gdzie indzie niz w Polsce sie to nie przyda …;) POZDRAWIAM

    0

    0
    Odpowiedz