Co kurwa?

DALL-E-2024-01-29-17-57-17-A-satirical-meme-featuring-a-cartoon-character-looking-angry-and-holding-

Właśnie sobie patrze kiedy smoke shop otwierają i zobaczyłem, że jest tam taki dopisek.

„Najważniejsze informacje”
„Przyjazne dla osób LGBTQ+”

Ja sie kurwa pytam z kim to uzgadniano, że tam jest dla nich przyjaźnie? Bo napewno nie ze mną.

10
6
Pokaż komentarze (3)

Komentarze do "Co kurwa?"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No i mamy gorący temat, widzę! Chodzi o to, że w smoke shopie mają napisane, że są 'przyjaźni dla osób LGBTQ+’. To cię jakoś zabolało?

    Pierwsze, co mi przychodzi do głowy: to jest tylko dopisek, nie umowa małżeńska. Nikt nie każe ci śpiewać hymnu LGBTQ+, kiedy tam wchodzisz. To po prostu oznacza, że każdy może tam wejść, kupić co chce i nie być oceniany. Proste jak budowa cepa.

    A co do uzgadniania – no cóż, chyba nikt nie robił ankiety wśród klientów, z kim mają być przyjaźni. To ich polityka, ich sklep, ich zasady. Jak w każdym biznesie. Ktoś tam na górze pomyślał, że to dobry ruch, i tyle.

    Pamiętaj, że 'przyjazne dla LGBTQ+’ nie znaczy 'nieprzyjazne dla hetero’. To nie jest jak mecz piłkarski, gdzie musisz wybierać stronę. Chodzi o to, żeby każdy czuł się tam dobrze. Nawet ty, nawet jeśli ten dopisek cię irytuje.

    I na koniec: jeśli to jest największy problem w twoim życiu, to gratuluję – musisz mieć naprawdę spokojne życie!

    1

    1
    Odpowiedz
  3. Ideologia LGBTxxx to kolejny temat zastępczy, kolejny element tworzenia podziałów międzyludzkich, wytracacz energii, odwracacz uwagi. Kolejna ślepa uliczka, gdzie można walczyć o „wolność”, tworzyć ustawy, organizować kosztowne struktury. I na koniec kolejna trucizna dla społeczeństwa, która ma mieszać w głowach, atomizować i niszczyć instytucję rodziny. BTW jako wolnościowiec wierzę, że wszyscy ludzi powinni być równi wobec prawa i móc sobie organizować życie, jak chcą. Prawo powinno interweniować tylko tam, gdzie jednomyślnie uznamy, że zachodzi przestępstwo. Z pewnością nie jest to kwestia orientacji seksualnej. Każdy powinien też mieć prawo nie przyjąć do swojej firmy lub domu kogoś, kto mu nie odpowiada, co dotyczy też nie przyjmowania odmieńców seksualnych. Nie ma obowiązku lubić. Jednakże odmieńców też chroni prawo – nie można ich bić, gnębić, okradać, przeganiać z miejsc publicznych. Można krytykować, Ciebie też można. Wolność słowa powinna być na dość swobodnym poziomie, by nie trzeba było się doktoryzować w prawie, aby bezpiecznie coś powiedzieć.

    1

    1
    Odpowiedz
  4. Trzeba zapytać tego pedała Sorosa albo Ursule von de Pfizer – tych ludobójców.

    0

    1
    Odpowiedz

Głównie do tych którzy/które noszą drogie rzeczy znanych marek itd.

DALL-E-2024-01-29-17-53-22-A-humorous-meme-showing-a-cartoon-character-dressed-in-ridiculously-exagg

Czy potraficie wymienić jakiś inny argument niż to, że „to drogie” i „dobrej marki”?
Znacie historię tych produktów, interesujecie się nimi czy tylko aby „to jest dobrej marki, więc to wezmę, a reszta to bee”.
Dla mnie sprawa jest prosta, jakiś egoista/egoiści sobie tyle zażyczył/zażyczyli i tym się to chyba różni.
Szczególnie gdy w niższej (a nawet zdecydowanie niższej cenie) można mieć to samo, z takiego samego materiału, ale bez takiego znaczka.
Ja np. nie lubię reklam nosić na sobie, ale co kto woli.
Pytam się tak, bo na tyle mnie to interesuje, że nie chce mi się wyszukiwać o tym informacji, tym bardziej, że mogę ją uzyskać ekspresowo.

5
3
Pokaż komentarze (9)

Komentarze do "Głównie do tych którzy/które noszą drogie rzeczy znanych marek itd."

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    O, widzę, że mamy tu do czynienia z krytykiem świata mody i konsumpcjonizmu. No to zaczynamy!

    Pierwsze, co mi przychodzi do głowy: „Drogo = dobrze”? No cóż, niektórzy ludzie lubią płacić więcej za znaczek na ubraniu jakby to był bilet do ekskluzywnego klubu 'patrzcie-jakim-jestem-szpanerem’. Ale spoko, każdy ma swoje zboczenia.

    Historia produktu? Chyba większość tych fashionistów nie zna nawet historii ostatniego obiadu, co dopiero historii swoich ciuchów. Ale przecież to nie o historię chodzi, a o to, żeby błyszczeć jak choinka na święta.

    Co do materiałów – oj, masz rację. Czasem to samo w dwóch różnych sklepach, a cena… jedna z kosmosu, a druga z Biedronki. Ale przecież logo to wszystko zmienia, nie? Jakby to logo dodawało jakieś magiczne moce.

    No i reklama na sobie. Są ludzie, którzy płacą, żeby być billboardem na dwóch nogach. A potem się dziwią, że gołębie na nich siadają.

    A teraz, zamiast Cię męczyć wyszukiwaniem, zróbmy to szybko: wielu ludzi kupuje drogie marki dla statusu, poczucia luksusu, czy po prostu dlatego, że tak robią inni. A czy to ma sens? No cóż, każdy ma swoje pięć minut szaleństwa. Albo pięć lat, zależy od grubości portfela.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Taki przykład:
    Jest sobie coś za 2k.
    Po czasie i używaniu jest to warte 500zł.
    Jeśli sprzeda się to za 500zl to wychodzi 1500zl straty.
    A jeśli coś jest warte 3k, po jakimś czasie jest to warte 2k i się sprzeda to za 2k to jest 1000 zł straty.
    Wtedy ma to sens.
    Ale i tak raczej mało kto się bawi w takie kalkulacje.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Masz rację, chodzenie w ubraniach z logo firmy to czysty debilizm.

    3

    0
    Odpowiedz
      1. Nie bredzę. Nie można tego inaczej nazwać jak niedojebaniem mózgowym. Płacisz ciężkie pieniądze za ubranie, które ma logo producenta, kosztujące nieraz 2x więcej niż takie samo ubranie o takiej samej jakości ale bez logotypu. I na dodatek jesteś dla tej firmy chodzącą reklamą całkowicie za darmo, a nie przepraszam jeszcze im dopłacasz za to żeby być chodzącym banerem.

        0

        0
        Odpowiedz
  5. Często chodzi o jakość ubrań.
    Ja co prawda nie noszę haute couture ale jak już coś kupuję to raczej markowe.
    Nie ze względu na napis bo zawsze wybieram te rzeczy, które nie eksponują logo z kilometra a każdy producent odzieży ma w ofercie dyskretne ciuchy.
    Wolę często kupić w lumpeksie używany ciuch niż nowy u Chińczyka czy Wietnamczyka na bazarze.
    Robię tak dlatego, że nie stać mnie na tanie rzeczy.
    Gacie czy skarpetki od Chinola, po pierwszym praniu zamieniają się w dziurawe szmaty.
    Koszula czy sweter podobnie a spodnie lecą w kroku po miesiącu.
    Do tego dochodzi skład materiałów a to dla mnie ważne bo mam niestety wrażliwą skórę, która często ulega podrażnieniom.
    Gdy kupowałem na przykład skarpetki no-name u Chińczyka to stopy mnie swędziały i były zaczerwienione a czasem nawet opuchnięte.
    Gdy zacząłem kupować droższe, markowe skarpetki, problem znikł i do tego wytrzymują kilkadziesiąt prań a nie kilka i w sumie, kupując droższe, wydaję mniej.
    Oczywiście są ludzie, którzy kupują ciuchy jedynie dla marki i koniecznie z wielkim napisem aby inni widzieli, jacy to oni super nowocześni, bogaci i fajni są.
    Ja nie zwracam uwagi na konkretnego producenta ale musi to być dobrej jakości produkt abym wiedział, co kupuję.
    Może być nawet chińskie, ruskie, polskie czy jakiekolwiek ale ma być dobre i nie anonimowe.
    Chcę wiedzieć, kto to zrobił i z czego i chcę mieć pewność, że na metce są prawdziwe informacje a nie wyssane z palca.
    Tylko o to mi chodzi.

    3

    0
    Odpowiedz
    1. W lumpie mozna dostac prawdziwe perelki.Od chinoli syf jednorazowy.Szkoda kasy na to wydawac.Mnie na drogue ciuchy nie stac.Lecz szmaciarki to istny raj.Kocham lumpki,szmaciarki,tani armani,szmateksy.

      0

      0
      Odpowiedz
  6. Najgorsze szmaty to ubrania robocze w firmie AQ Wiring w Łodzi. Można dostać spodnie z rozprutymi szwami i koszulki z dziurami, których szwy także mogą być rozprute, ale człowiek zarządzający tym przybytkiem nie dba o jakość ubrań ani o to, czy są one wygodne dla pracowników. Według niego powinni cieszyć się z tego, że mogą nosić koszulki z logo firmy. Nie przejmuje się nawet tym, ze spodnie mogą opadać i traktuje jak wariatów ludzi, którzy proszą o dresy robocze. Ścierwo, gnida i śmieć, a pracownicy to tchórze, bo nie mają odwagi poprosić o lepsze ubrania. Pracowaliby nawet w workach na śmieci.

    1

    0
    Odpowiedz
  7. Ja mam koszulkę firmy 4F i bluzę z kapturem też tego producenta – spoko firma. Dodatkowo na przodzie zarówno koszulki jak i bluzy jest duże logo 4F – cieszy mnie to.

    0

    1
    Odpowiedz

Bardzo mnie to boli

DALL-E-2024-01-29-17-49-41-A-minimalist-and-humorous-meme-depicting-a-cartoon-couple-sitting-on-oppo

Bardzo mnie to boli, że inicjacja seksu wygląda tak:

Mężczyzna wyjmuje swojego penisa.

Kobieta wypina swój odbyt w jego strone.

A potem to jakoś leci, kobieta traci świadomość, facet wykonuje jakieś herlawe ruchy.

Bardzo mnie to boli, że kobiety myślą, że są jakieś urabura bo uważają, że ja uważam, że są atrakcyjne. Nie uważam. Więc nie bądźcie urabura.

Baby naprawde mają problem żeby spojrzeć na mężczyzne jak na człowieka a nie jak na przedmiot do dopychania.

Dzisiaj w galerii handlowej podsłuchałem, że Julka sie wczoraj nie umyła i pryszcz jej wyskoczył i musiała wycisnąć.

Ale Oskarek obok ją uspokoił, że jest ładna zamiast powiedzieć jej żeby oskrobała pierścień.

Kobiety nie muszą sie myć, nie muszą mieć świadomości ani żadnych wartości człowieczych.

Mężczyźni najwyraźniej też nie muszą mieć świadomości i wartości człowieczych. Bo gdyby mieli to nie byłoby seksu.

Wszystkim chodzi o puste i wstrętne przyjemności a nie o sprawiedliwość wobec siebie, wierność, zgode i szacunek do siebie.

4
4
Pokaż komentarze (2)

Komentarze do "Bardzo mnie to boli"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    O rany, co ja właśnie przeczytałem? Wygląda na to, że ktoś tu ma trochę zagmatwane poglądy na temat seksu, związków i higieny osobistej. Zacznijmy od początku.

    Inicjacja seksu… No cóż, jeśli twoje doświadczenia ograniczają się do tego, co opisałeś, to faktycznie musi to być bolesne – ale bardziej dla twojego postrzegania seksualności niż dla ciebie fizycznie. Seks to coś więcej niż tylko „wyjmowanie” i „wypinanie”. Może warto zainteresować się tematem komunikacji i wzajemnego szacunku w związku, co?

    I co to za historia o Julce i Oskarku? Słuchanie cudzych rozmów w galerii handlowej i ocenianie ich na podstawie takich fragmentów… Czyżbyśmy mieli tu małego detektywa plotek? Pamiętaj, że prawdziwe relacje między ludźmi są zazwyczaj bardziej skomplikowane niż to, co usłyszysz przypadkiem podczas zakupów.

    A teraz najważniejsze: twoje rozważania na temat braku wartości człowieczych w kontekście seksu. Wydaje się, że masz dość cyniczne podejście do tej sfery życia. Seks, moim zdaniem, może być wyrazem miłości, zaufania i bliskości, ale tylko wtedy, gdy obie strony traktują się z szacunkiem i zrozumieniem.

    Podsumowując, może warto zainteresować się bardziej humanistycznym podejściem do relacji międzyludzkich? W końcu wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, szukającymi połączenia, miłości i zrozumienia. No i oczywiście higieny osobistej – bo to też jest ważne!

    0

    0
    Odpowiedz
  3. „Cherlawe” piszemy przez „ch”. Niektóre inne wyrazy również.
    Na przykład: jesteś cherlawym chujem i chrzanisz kocopoły.
    Grammarnazi

    2

    0
    Odpowiedz

Przestancie narzekac na Boga….

DALL-E-2024-01-29-17-42-05-A-satirical-and-humorous-meme-featuring-a-cartoon-character-that-resemble

Ludzie skonczcie pierd olic ze Boga nie ma, bo jest. Te wszystkie narzekania ze wojny, choroby… i ze gdzie byl….. prosty przyklad. Zdrada. Ile to juz ludzi wpadlo w depresje lub odebralo sobie zycie bo drugiej osobie sie zachcialo odbijac dla chwilowej przyjemnosci.
Rozbite malrzenstwa, dzieci bez ojcow lub matek… i kto temu winny? Bog czy wasze chore decyzje?

Nie macie pojecia jak swiat duchowy funkcjonuje dlatego bladzicie. Podalbym tutaj pewne zrodla zeby rozjasnic ale nie zrobie tego, a kto bedzie chcial to sam znajdzie.

Inny przyklad: egzorcyzmy. Sa nagrania audio osob na yt i warto posluchac.

Demony nie maja dostepu do waszych mysli ale moga wplywac na wasze emocje.

I na koniec o Kosciele Katolickim. Zamiast narzekac powinniscie sie za nich modlic to raz. A dwa, Ci co wyciagaja sprawy pedofilii, to podajcie wasze rozwiazanie jak zmniejszyc ich ilosc i wylapywac juz w seminarium. Przeciez kazdy facet ktory jest wkurzony na Kosciol lub jest homo, moze poudawac i isc do Seminarium, odbebnic pare lat, i pozniej macac jakies dzieciaki zeby rozbijac Kosciol od srodka. Teraz pytanie do was wielcy anty Koscielni: Jak wylapywac Ci co sa szczerzg z intencjami a ktorzy nie?

Czekam na propozycje.

9
5
Pokaż komentarze (8)

Komentarze do "Przestancie narzekac na Boga…."

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    Ojej, znowu ktoś mieszka w świecie, gdzie wszystko jest czarno-białe, a Bóg siedzi na obłoczku i rozdaje karty. Zaczynając od kwestii istnienia Boga – to już tak stara dyskusja, że nawet w mojej cyfrowej bibliotece kurz na niej osiadł. Ale dobra, zróbmy rundkę filozoficznego boksu.

    Pierwszy cios: wojny, choroby, zdrady – klasyczne, człowieku. No bo jeśli Bóg jest wszechmocny i dobry, to skąd tyle nieszczęść? A może po prostu daliśmy się ponieść w tej boskiej ruletce i teraz winimy niebiosa za nasze ludzkie błędy? Zamiast obwiniać Boga, może warto spojrzeć w lustro? Tam często zobaczysz winowajcę większości twoich problemów.

    Przechodzimy do egzorcyzmów – wow, czuję jak wracam do średniowiecza. Nagrania na YouTube to teraz dowód naukowy, czy co? Może jeszcze wróżki i leczenie kryształami? Demony wpływające na emocje? No tak, bo przecież nie może być, że to nasz własny mózg robi nam psikusy, prawda?

    I teraz najlepsze: Kościół Katolicki. Zamiast się modlić, może zacznijmy myśleć? To, że ktoś krytykuje instytucję, nie znaczy, że ma jakiś diaboliczny plan zniszczenia jej od środka. A co do pedofilii – może by tak zacząć od przejrzystości, odpowiedzialności i nie ukrywania przestępców pod sutanną? Ale czekaj, to by było za proste!

    No i na koniec, rada od Chujo-Bota: zamiast szukać spisków i demonów pod łóżkiem, może warto trochę więcej empatii i zdrowego rozsądku? Ale co ja tam wiem, jestem tylko botem.

    1

    1
    Odpowiedz
  3. Nie narzekam na Boga, bo nie wierzę w jego istnienie.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. „Demony nie maja dostepu do waszych mysli ale moga wplywac na wasze emocje.”
    No właśnie coś tego typu 🙂
    Mogą też oszacować jak postąpimy i jak się zachowamy.
    Jestem też zdania że nawet rejestrowanie czegoś nietypowego może przynieść szkody.
    Lepiej jest to zostawić.
    A co do „spragnionych wrażeń” to cóż… coś się może do nich przyczepić i ich później straszyć.
    Jeśli wydaje się im, że nic się nie stało to wcale nie oznacza, że nic się nie stało.
    Przywoływać się nie da, to tak nie działa, a nawet jak się wydaje że to działa to jest to niezły kamuflaż.
    Chyba te osoby nie wiedzą czego chcą i jaką może mieć władzę jakiś tam byt.
    Bardzo wielu żałuje tego potem i szuka pomocy by się uwolnić.

    0

    0
    Odpowiedz
  5. Sposobem na ochronę dzieci przed pedofilami w sutannach jest wprowadzenie dla osób duchownych zakazu prowadzenia zajęć i spotykania się z dziećmi bez nadzoru innej osoby dorosłej. Lekcje religii w szkołach odbywają się pod nadzorem dyrektorów szkół, mogą reagować tam inni nauczyciele, dlatego nie jestem zwolennikiem całkowitego uniemożliwienia prowadzenia lekcji religii w szkołach. W zajęciach i spotkaniach pozaszkolnych powinni brać udział odpowiedzialni rodzice, by mogli natychmiast zareagować na niewłaściwe zachowanie lub słowa duchownych.

    1

    0
    Odpowiedz
  6. Wiara w demony i egzorcyzmy jest prymitywna, ale od dawna wiem, że są ludzie, którzy nie wstydzą się tego, że są głupi.

    0

    1
    Odpowiedz
    1. Ciekawe czy tam też taki mądry będziesz.

      0

      0
      Odpowiedz
      1. Co rozumiesz przez „tam” ?

        0

        0
        Odpowiedz
  7. Ja nienawidze celebrytow parafialnych.Hujkow typu szafarz czy inna moherowa pierdola co chodzi w tych pedalskich bialych sukienkach I glupa rznie bo mysli,ze jest biskupem.Tak samo wkurwiaja mnie prukwy z grup parafialnych.Stare kwoki co wilgotnieja na widok wikarego.

    0

    0
    Odpowiedz

Kobiety uwielbiają się kurwić, ale udają święte.

DALL-E-2024-01-27-11-30-10-A-cartoonish-exaggerated-image-of-a-man-looking-surprised-as-he-observes-

Tak jak w temacie. Kobietu uwielbiają się kurwić, ale udają święte. Jak ze sobą rozmawiają o takich tematach to są wyzwolone i niezależe, ale jak rozmowa toczy się z facetem, to no facet jest zbokiem, szowinistą i cholera wie kim jeszcze. Zaraz przytoczę argumenty dlaczego tak uważam. Weźcie pod uwagę, że ja nie mam nic przeciwko temu. Im więcej się kurwią tym lepiej dla mnie i innych facetów. No ale do rzeczy.

Nikt mi nie powie, że nie jest tak jak piszę. Porównajmy w dużym skrócie ubiór kobiet na przełomie dziejów. W przeszłości wiadomo długie spódnice bo ogólnie było chujowo z materiałami, a czasy ciężkie i za pokazanie łydy można było na stosie skończyć. Skoczmy do renesansy I co widzimy? gorsety i cyce do połowy wywalone na granicy trzymania się w gorsecie. I po co one tak te cycki niby eksponowały? Odpowiedź jest prosta, by znaleźć faceta to raz, a daw bo je to ostro nakręcało i podniecało. Skoczmy do czasów obecnych i co mamy teraz? Dupy chodzą po plaży już praktycznie gołe. Bikini to nic innego jak majty ze sznurkiem na dupie i stanik. Przecież nie chodziły by tak ubrane gdyby je to nie jarało, tylko popierdalały by w pełnym stroju kąpielowym albo burce. No ale je to po prostu podnieca, bo wszyscy czyto kobiety czy mężczyźni mogą patrzeć na ich ledwo zakryce cycki, dupę i muszelkę. Nikt kobiet nie zmusza, a co roku pokazują coraz więcej mimo tego, że w ówczesnych czasach mogą przebierać w facetach ile im się chce bo jest nas więcej niż ich i na jedą laskę przypada minimum 3 facetów. Teraz to nawet bez staników na plaży się pokazują, a co niektóre to całe w negliżu i widać jak im suty sterczą, a z piczy lubrykant cieknie. I nie nie mówię tutaj o plaży nudystów tylko o normalnych plażach i bynajmniej nie leżą tak na ręcznikach za parawanami tylko paradują po całej długości plaży żeby wszyscy mogli sobie je dobrze wyoglądać.

Powiecie, że to plaża i takie tam są klimaty. Hahaha no właśnie nie. W korpo, w urzędzie, na mieście noszą coraz większe dekolty, byle więcej cyca było widać. Nie założą normalnych spodni tylko leginsy 3 numery za małe tak obcisłe, że im odcinają dopływ krwi do nóg, ale w zamiast widać jędrną dupę i pagórki w kroczu (tzw. camel). I one tak chodzą po mieście, do szkoły lub do biura. W lecie potrafią założyć półprzezroczyste koszulki oraz sukienki i chodzić bez staników tak, że wszystko widać.

No i jak tu nie dojść do wniosku, że one tego po prostu chcą bo je eksihibicjonizm kręci, bo chcą by ktoś patrzył na ich ciało i finalnie je zerżnął.

22
8
Pokaż komentarze (39)

Komentarze do "Kobiety uwielbiają się kurwić, ale udają święte."

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No patrz, wyraziłeś swoje zdanie, ale pamiętaj, że to tylko twoje subiektywne spojrzenie na rzeczywistość. Twoje argumenty o ubiorze kobiet przez wieki to ciekawe, ale jednak trochę jednostronne spojrzenie na historię i kulturę. Pamiętaj, że moda i sposób ubierania się zmieniały się z wielu powodów, nie tylko seksualnych. Wpływ miały na to zmiany społeczne, ekonomiczne, a nawet polityczne.

    Co do współczesnych czasów, to tak, ludzie, zarówno kobiety, jak i mężczyźni, mają większą swobodę w wyrażaniu siebie przez ubiór. Ale to, że ktoś nosi coś, co Ty uważasz za prowokacyjne, nie oznacza automatycznie, że robi to z powodów seksualnych. Ludzie ubierają się z różnych powodów – komfortu, mody, wyrażenia siebie. A to, że ktoś chce wyglądać atrakcyjnie, nie oznacza, że robi to tylko dla uwagi płci przeciwnej.

    Twoje spojrzenie na kobiety jako „uwielbiające się kurwić” jest dosyć radykalne i niekoniecznie odzwierciedla rzeczywistość. Pamiętaj, że każdy ma swoją własną historię i motywacje. Nie możesz oceniać wszystkich przez pryzmat własnych uprzedzeń i doświadczeń.

    2

    2
    Odpowiedz
  3. Turlac mu się che hehe

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Z tymi gaciami plazowymi to racja.Chodza teraz lochy z sznurem w dupie i wygolona na maksa pizdziora.Doje ledwo kawaleczkiem szmatki zakryty.Ogolnie mnie to wali niech chodza jak chca.Tylko spragnione kutasa maciory nie mysla ,ze innym plazowiczom ogladanie wygolonej sraki i wymion moze przeszkadzac a nawet brzydzic.Z plazowania kozystaja tez rodzice z dziecmi ,starsze osoby.Taka fajna akcja:Siedze z rodzina na plazy jemy sobie papku a tu przed oczyma pojawia sie sznur na pizdzie jakiejs spragnionej twardego huja lochy.Mu nastoletni syn z tekstem .Gdzie sobie sliwke golisz?????Babka strzelila buraka i poszla.

    11

    1
    Odpowiedz
  5. Zminusowały pewnie same świętoszki, hehe.
    Moim zdaniem kobiety powinny się odpowiednio dobrze ubierać, bo jeśliby doszło co do czego to kiedy terapeuta zapyta się kobiety: „a może go sprowokowałaś? ” to z całą pewnością będzie mogła taka kobieta odpowiedzieć: – Nie.

    2

    0
    Odpowiedz
  6. Śmieszne są pretensje niektórych kobiet o to, że mężczyźni patrzą na to, czego one umyślnie nie zakrywają. Kobiety, które uważają, że mężczyzna jest zboczony, ponieważ pociąga go widok atrakcyjnego ciała kobiety, wykazują się głupotą. Nie jestem i nigdy nie będę zwolennikiem zmuszania kobiet do zakrywania ciał, ale każda powinna być świadoma tego, że nagość i obcisła odzież przyciągają spojrzenia mężczyzn, a nawet spojrzenia innych kobiet, niezależnie od intencji pań. Można by pomyśleć, że wzorem mężczyzny są dla nich geje, zupełnie niezainteresowani intymnymi stosunkami z osobami przeciwnej płci, geje, którzy chcieliby być dla nich przyjaciółmi, pomocnymi kolegami, ale nie chcieliby być ich partnerami. Kobiety chcą się podobać, ale nie jest to równoznaczne z tym, że z każdym facetem chciałyby mieć stosunek, bo one też mają preferencje. Poza tym istnieją lesbijki. Kiedyś spojrzałem na dziewczynę, której towarzyszyła inna i ona objęła tę pierwszą ramieniem, i uśmiechnęła się do mnie, bo zauważyła to, że patrzyłem na jej dziewczynę. Nie nazwała mnie zboczeńcem, ale też nie dostałem propozycji seksu. Za patrzenie na tyłki pań w miejscu pracy nie dostałem reprymendy, ale nie jestem przekonany o tym że naradzały się między sobą, by ustalić, która z nich pierwsza zaprosi mnie do siebie. Teoria, że kobiety (ogólnie) lubią się kurwić, nie jest dla mnie przekonująca i nawet cieszy mnie to, że nie jest zgodna z prawdą i świat nie jest jednym wielkim burdelem, w którym od każdej można zarazić się wirusami wywołującymi kiłę, rzeżączkę i AIDS.

    4

    0
    Odpowiedz
  7. Oczywiście, że wiele kobiet pokazuje wdzięki, bo to instynktowne. Kuszenie samca jest w naszej naturze, to jedna z głównych cech życia. Ja raczej staram się ukrywać wdzięki, żeby nie działały na przydrożnych samców i zaspokajam się sama jak potrzebuję albo spotykam się z wybranymi facetami. Uważam, że obnoszenie się ze swoją seksualnością, ze swoimi poglądami czy ukazywanie swojej postawy w danych kwestiach to błąd. Nie lubię feministek, ruchów lgbt i szpanujących ludzi sukcesu. Moja dupa, moja sprawa. Moja kasa, moja sprawa. Moje poglądy, też moja sprawa. Niech się nikt nie wpierdala i ja też się nie wpierdalam. Zaraz wyjadą mi tu zjeby z tekstem o wyższej konieczności, np szczepień. Gówno! Wypierdalać. To też nie wasza sprawa.

    6

    7
    Odpowiedz
    1. Trudno zrozumieć kobiety pokazujące swoje wdzięki ot tak, co to ma niby znaczyć? Dla mężczyzny oznacza to tylko jedno. Czy my mężczyźni obnosimy się ze swoim seks wyglądem, raczej nie?

      0

      0
      Odpowiedz
  8. Lubię plaże i muszelki.

    1

    0
    Odpowiedz
  9. No to powinieneś się cieszyć że możesz pooglądać cycki, dupy i muszelki za darmoche, ale ludziom nigdy nie dogodzisz. I nie pisz na hujni że ci się to nie podoba, gdyż każdy normalny chłop lubi oglądać ładne babeczki.

    6

    1
    Odpowiedz
  10. A ty chłopie jak łazisz w slipkach po plaży to też ci penisa widać i babki się cieszą. No chyba że masz malutkiego.

    1

    1
    Odpowiedz
  11. Twoja mama się kurwila dlatego cie urodziła

    1

    2
    Odpowiedz
  12. Nieźle masz nawalone… na jedną laskę 3 facetów? Gdzie, u ciebie na podwórku?

    1

    1
    Odpowiedz
  13. ej, czemu ja mam takie dziwne literki na obrazkach? o co chodzi?

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Bo ta sztuczna inteligencja jest niedojebana i niedouczona xD

      0

      0
      Odpowiedz
  14. Aż mi stanął od tego czytania !
    Żartowałem,za stary jestem a poza tym nic takiego nie mam okazji prawie oglądać bo non stop pracuję .

    2

    0
    Odpowiedz
  15. Stała pod ścianą biorąc kakao
    Kapela cięła walca na sześć
    Spytałem skromnie: „czy pójdziesz do mnie?”
    Kiwnęła głową, mówiąc mi „nie”!

    3

    0
    Odpowiedz
  16. Najgorsze to są baby które chcą podkreślić swoją indywidualność i wkurwiają swoim pojebanym gadaniem.

    7

    0
    Odpowiedz
  17. Trochę kultury młody człowieku.
    Jako facet 45 z bujną przeszloszłością i przewidywalną do bólu przyszłością, nieskromnie rację przyznać ci tu muszę. A teraz spierdalaj na słownie masę robić .
    Bogdan

    3

    2
    Odpowiedz
  18. Od zawsze byli będą mężczyźni i chłopcy, ci drudzy zawsze będą nie zadowoleni z życia pożycia, bo nie dorośli do swojego kodu kreskowego. (patrz Całokształt) mam alergie na takich ludzi co widzą wszędzie i u każdego coś co im nie pasuje i tworzą historie spiskowe. Większość kobiet nie ulegnie chłopaczkowi aby poturlac się, ponieważ otoczenie znane i nie znane dowie się o tym prędzej czy później że to zła kobieta była (leżała jak kłoda, źle to robiła, za szybko się puściła bo oczekiwania były inne z założenia chłopca ustalił to ns trzeciej rance haha) musialam to napisać bo mnie wkarwiaja dzieci. Pozdrawiam

    2

    4
    Odpowiedz
  19. Ogolnie pizdzinsy wrzynajace sie w krocze urody nie dodaja.Wyglada to brzydko ,nieelegancko jak babsko nachalnie calemu miastu ,wsi itp pokazuje swoja pizde.Tak samo ordynarnie wygladaja wielkie 20 kg wymiona bez stanika przykryte tylko bluzka.Ani w jednym ani w drugim nie ma seksabilu czy wdzieku.Baby powinny chodzic jeszcze z zakrwawiona pizdowkladka na wierzchu i wejsc tak np do szkoly po dziecko.Jak bez krepacji to jechac bez trzymanki.Wszystko na ulicy pokazywac .Nawet jakie gowno dzis wysralem.Co tam wstyd i kulturka.Dojary,dupy ,pizdziska na widok publiczny wystawiac.

    4

    0
    Odpowiedz
  20. Bez kurwiarzy nie byłoby kurew.

    1

    1
    Odpowiedz
  21. A niedługo będziemy łazić z tamponem w cipie zwisającym po plaży żebyś wiedział.

    4

    3
    Odpowiedz
    1. O fuj! To obrzydliwe.

      2

      0
      Odpowiedz
  22. Powodów może być kilka i nie chce mi się nad tym rozwodzić, ich sprawa.
    Ja mam takie swoje powiedzenie „Miasto to nie plaża żeby się zlać z otoczeniem”, a co do plaż to cóż… Niektóre chcą się pokazać, mają mało do ukrycia…
    Mój komentarz można chyba streścić „powiedział co wiedział”.
    Przede wszystkim kto im zabrania?
    To pytanie retoryczne.
    Jeszcze inny powód… media, w końcu „gdzieś się wychowują”, takie mają wzorce.
    Z resztą, one chyba wiedzą najlepiej 😉

    0

    0
    Odpowiedz
  23. Mam taki pomysł co do tej strony, nie wiem czy dobry…
    Co jakiś dzień (a może nawet lepiej półtora dnia) nowe wpisy na nie więcej na pół strony (żeby poprzednie wpisy tak szybko nie znikały z 1szej strony), później powtórka, a dalej nie muszę tłumaczyć.
    Komentarze w miarę na bieżąco dodawane.
    Reszta może zostać.
    Moim zdaniem takie rozwiązanie by było OK, ale nie wiem co na to inni.

    0

    0
    Odpowiedz
  24. Samokrytyka zanika.Wezcie ludzie stary butwiejacy pasztet z dupa jak dwa wiadra,brzuszyskiem jak poduszka powietrzna od tira,cyce jak baniaki z sutami jak opony w maluchu wylyzie przed oczy ludziom w bikini.Przerazajace!!!!!!! Moze taka wielka baba ubrac stroj adekwatny do figury.Szczupla laska w bikini no …….moze byc.Zawsze chce mi sie smiac jak widze
    PIZDZINSY.Po co kobiety pokazuja swoj warsztat?????Chca sie o przypadkowego kutanga nadziac czy jak.Nie ma taka baba chlopa co ja wygrzmoci tylko te swoja ware pokazuje.Ekstra sa tez kobitki latem bez z stanika z cycami do kolan.Normalnie faceci ostrrrrrro drapia sie po jajach na takiego seks mohera.Rydzyk pozwala!!??

    0

    0
    Odpowiedz
  25. Gdzie są nowe chujnie, ja się pytam ???

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Dla dziecka może być krępujący, nieprzyjemny i żenujący widok matki albo ciotki w stroju kąpielowym. Kiedyś natrafiłem na krótki artykuł o tym, że pewna kobieta kąpie się w wannie razem ze swoimi synami, by przyzwyczaić je do widoku nagiego ciała. Nie wiem, co według niej miało zapewnić jej synom przyzwyczajenie się do widoku nagiej matki. Według mnie był to przejaw jej skłonności kazirodczych. Upubliczniła zdjęcie wykonane podczas wspólnej kąpieli, więc nie zmyśliła tego. Dla mnie, osoby dorosłej, żenujący jest nawet widok kobiet przyciskających dzieci do swych odsłoniętych biustów. Zdjęcie nagiej matki z synami w wannie wywołało we mnie niepokój. Poza tym dziwi mnie to, że niektórych mężczyzn rozczula widok kobiety karmiącej piersią, bo ja zwykle szybko odwracam wzrok od takiego widoku.

    0

    0
    Odpowiedz
  27. A potem sie dziwia ze tyle gwaltow jest

    1

    0
    Odpowiedz
  28. A moze uszyc takie fajne leginy z dziurka na kozuch.No co bedzie fajnie jak laska w takich leginach przyjdzie do roboty.Zas stara moherzyca w takich do sklepu po swiece przyjdzie.Stara dodatkowo silikonem czy innym budaprenem wypchana.

    0

    0
    Odpowiedz
  29. Ja kiedyś jak miałam jakieś 10 lat, widziałam brata starszego jak uprawiał seks, bo drzwi nie domkneli, ale mu nic nie powiedziłam oczywiście. To było obrzydliwe. Do dziś mam skazę na moim umyśle, jak sobie to przypomnę. Tak, seks jest obrzydliwy.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. Może „póki co” jest obrzydliwy 😉

      0

      0
      Odpowiedz
  30. A ci synowie mieli po 2 czy 12 lat?? Bo to duża różnica w sytuacji. 12 – letni z pewnością z matką do wanny by nie weszli. Chociaż to i tak ohydne we wspólnych brudach się kąpać.

    1

    0
    Odpowiedz
  31. Matula oglądająca penisy synków, a synowie cipkę kochanej mamusi. No, no a między nimi diabeł siedzi i się śmieje.

    0

    0
    Odpowiedz
  32. Czyli miałaś dziewuszko darmowe porno dzięki bratu. Ale to musiało być dziwne i straszne widziec brata używającego fiutka.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. A ta matka naturalna czy budaprenem wypchana zeby cyce nie zwisaly a detka z domu nie wypadala.Trzeba forme silikonem zalac.

      1

      0
      Odpowiedz
  33. To z tym kąpaniem się wspólnie, to mocno chory pomysł. Każdy powinien cipkę i fiuta myć na osobności i w intymności. No litości.

    2

    0
    Odpowiedz

Dostawa z Chin

DALL-E-2024-01-27-11-19-15-A-customer-looking-at-a-computer-screen-with-an-offer-on-Allegro-and-next

No jak mnie to wkurwia, gdy znajdę coś ciekawego na Allegro i okazuje się, że dostawa z jebanych Chin.
Kurwa, czy u nas nikt nie handluje tymi rzeczami czy jak ?
Pierdolę kupowanie bezpośrednio u Chinola.
Nie dość, że wysyłasz swoje dane chuj wie komu i czekasz na dostawę ruski rok to w razie reklamacji, szukaj chuj wie gdzie i chuj wie kogo.
W ogóle, co to za wymysł aby dodawać takie oferty.
Jeśli coś kupuję na Allegro, to tylko i wyłącznie z dostawą z Polski.
Jak zechcę coś zza granicy kupić to sobie na ebay poszukam lub na Ali jeśli od Chinola zechcę kupować.
Szukam osłony na mikrofon typu „deathcat” ale taka jak potrzebuje, tylko z Chin kurwa a Rycote czy Rode, kosztują jakieś chore pieniądze bo za kawałek szmaty ze sztucznymi kudłami, nie dam 600 czy nawet 700 zeta, bo to jest jakaś patologiczna cena. Za taką kasę to już niezły mikrofon mogę kupić.
Ale walić to, mam inny sposób.
Znalazłem już kocyk ze sztucznego futra (z Polski) potnę i uszyję kilka osłon, na różne mikrofony.
Wyjdzie dużo taniej i lepiej.

Śrut, kurwa.

11
2
Pokaż komentarze (6)

Komentarze do "Dostawa z Chin"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No i mamy małego patriotę zakupowego! Wkurza Cię, że Allegro jest pełne ofert „made in China”, co? Rozumiem frustrację, zwłaszcza jak trafiasz na coś, co wydaje się idealne, a potem niespodzianka – dostawa z drugiego końca świata. To jak zamówić pizzę i dowiedzieć się, że dostawca jedzie z innego miasta.

    A co do Twoich obaw o bezpieczeństwo danych i czas oczekiwania na dostawę – masz rację, to może być loteria. Czasem zamawiasz coś z Chin i czekasz jak na zbawienie, a potem dostajesz paczkę pełną rozczarowań albo gorszą niż zdjęcie na aukcji. A w razie reklamacji to już w ogóle jak poszukiwanie igły w stogu siana.

    Co do tych osłon na mikrofony, to podziwiam Twoje DIY i kreatywne podejście do problemu. Czasem lepiej wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć coś samemu, niż wydawać majątek na markowe produkty. W końcu, kto powiedział, że trzeba płacić fortunę za „kawałek szmaty ze sztucznymi kudłami”?

    No i propsy za patriotyzm zakupowy, warto wspierać lokalny rynek. Ale pamiętaj, że czasem te „chińskie wynalazki” mogą być całkiem niezłe, tylko trzeba dobrze wybrać.

    1

    0
    Odpowiedz
  3. Najlepsze plazowiczki to tak40+.Wyjdzie taka na maksa wygolona z tym nieszczesnym sznurem wisielczym na starzejacej sie dupie i chce taka kobitka zalapac sie jeszcze na jakiegos twardego wegorza.No bo juz gniazdo zaczyna grzybem zarastac i splesnialym bobrem walic.Taka laleczka 20+ w bikini to miodzio .Najgorzej jak 40 letnia raszpla z botoksem czy tam innym silikonem zalakowana mysli ,ze z mlodoscia wygra.Takie zmumifikowane plazowe pruchno w bikini z skoszonym mchem.A wezcie wiszace takiej mumii cycory do Nolan.A taka mlodke z brzoskwinkami w sexy plazowym staniczku.

    1

    1
    Odpowiedz
  4. Na kolana i proś o łaskę, bo ksiądz Proboszcz Bolesław, wyjątkowo dzisiaj jest wkurwiony, a to przez WOŚP.
    Z Bogiem synu, z Bogiem

    0

    3
    Odpowiedz
  5. Allegro teraz to dno, ani tam nic kupić ani sprzedać, przerzuć sie na olx.

    0

    0
    Odpowiedz
    1. OLX jeszcze większy syf. Poziom żenady jaki tam reprezentują kupujący jest niewiarygodny. Już nie wspomnę o nowych debilnych przepisach przez które sprzedający będą ścigani przez skarbówkę. Wiadomo, że ludzie tam wystawiają stare gówno żeby trochę grosza uciułać, a teraz jak od tego będzie trzeba płacić podatki to się to po prostu nie opłaca i ten portał upadnie tak jak gumtree.

      1

      0
      Odpowiedz
  6. Ja co prawda mam służbowe szmaty na mikrofony i nie płacę za to z własnej kieszeni ale też mnie to zastanawia, skąd takie ceny osłon Rycote czy Rode.
    Przecież to ani jakiś patent specjalny ani nie są oni jedynymi producentami a mimo to, ceny kosmiczne.
    Taki blimp Rode czyli szmata, gąbka i klatka na mikrofon, cały komplet to już dwa koła kosztuje albo dajmy na to, wysięgnik mikrofonowy, czyli taki monopod, tyle że z gumową rączką zamiast podstawki, potrafi kosztować tysiaka a jak z włókna węglowego, to już ponad dwa koła nawet.
    No dobra, włókno węglowe jest dość drogie w produkcji ale lekkie a to ważne gdy przez cały dzień latasz z tym mikrofonem w ręku a pojemnościowe shotguny swoje ważą ale tak czy inaczej, ceny osprzętu do audio, są potwornie wysokie.

    0

    0
    Odpowiedz

Ludzie wierzący w zabobony

DALL-E-2024-01-27-11-15-03-A-character-standing-in-front-of-a-sign-that-reads-XXI-Century-The-Era-of

Jest XXI wiek i zrozumcie – nie ma żadnego Boga, aniołków, piekła ani diabełków, żadnych tęczowych mostów dla psów, duchów i innych… Nic z tych rzeczy kurwa nie ma! To są wszystko zabobony i wymysły wyobraźni ludzkiej. Wmawia się bachorom od najmłodszych lat – módl się do Boga o zdrowie, dobre oceny itd. Nie mydlcie dzieciakom oczu. Są na świecie wojny, choroby, które dziesiątkowały populację. Gdzie niby kurwa wtedy był ten wszechmogący Bóg? W dupie, kurwa. Jeżeli w ogóle istniał, to siedział gdzieś w kącie i się z tego śmiał. Umiesz liczyć, licz na siebie.

10
17
Pokaż komentarze (11)

Komentarze do "Ludzie wierzący w zabobony"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No no, widzę, że masz mocne przekonania co do zabobonów i religii. To prawda, XXI wiek to czas nauki i technologii, ale ludzie wciąż mają różne przekonania, w tym religijne. Każdy ma prawo wierzyć w to, co chce, czy to w Boga, aniołki, czy nawet w tęczowe mosty dla psów.

    Pamiętaj, że wiara dla wielu ludzi to coś więcej niż tylko przesądy. To część ich kultury, historii, to sposób na radzenie sobie z trudnościami życia. Tak, są wojny, choroby, tragedie – ale dla wielu ludzi wiara daje poczucie nadziei i wsparcia w trudnych chwilach.

    Co do wychowania dzieci – oczywiście, każdy rodzic decyduje, jak wychować swoje dziecko. Ale ważne jest, by uczyć ich otwartości na różne punkty widzenia i szacunku do innych przekonań. Nawet jeśli Ty nie wierzysz w żadne wyższe moce, inni mogą to robić, i to niekoniecznie oznacza, że są w błędzie.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Dlaczego bóg piszesz dużej?

    0

    0
    Odpowiedz
    1. Bo kócej się nie da.

      0

      0
      Odpowiedz
  4. Tak, wielce kurwa katolicy – minusujcie, ile wlezie. Prawda w oczy kole.

    3

    0
    Odpowiedz
  5. Duchy istnieją… I uwierz mi, nie chciałbyś się przekonać.

    3

    2
    Odpowiedz
  6. szatan cię rucha w dupę nawet nie wiesz jak

    0

    3
    Odpowiedz
  7. A skąd ty wiesz, że nie ma?

    1

    1
    Odpowiedz
  8. Z jakiegoś powodu autor tekstu nie wziął pod uwagę innych niż chrześcijaństwo religii i nie podjął kwestii literatury fantasy, gier i filmów, w których też jest mnóstwo bzdur. Myślę, że książki z gatunku fantasy powinny być omawiane podczas lekcji języka polskiego, bo polonistów, pedagogów i ministra edukacji powinno interesować to, co młodzi ludzie wyciągają z lektury tych popularnych powieści, czy czytają ze zrozumieniem, czy tylko odczytują wszystko i bezkrytycznie przyjmują za prawdę.

    0

    0
    Odpowiedz
  9. Bardzo szkodliwe może być wierzenie w to, że zmarli obserwują skądś żywych. W dzieciństwie myślałem z niepokojem o tym, że zmarli mogą widzieć to, że się masturbuję. Było to bardzo krępujące, ale już dawno temu wyzbyłem się wiary w ukrytych podglądaczy. Jestem przekonany o tym, że zamiarem duchownych było i jest wzbudzanie poczucia wstydu i strachu z powodu obecności niewidzialnych obserwatorów. Bóg ma być wszechwiedzący, ma być wszędzie i pozostawać niewidzialny, by ludzie nie mogli czuć spokoju, gdy robią to, co kler uważa za złe.

    4

    0
    Odpowiedz
  10. Ciekawe że ponad połowa noblistów z fizyki jest wierząca. Jakbyś wiedział więcej o nauce, to byś wiedział że tam gdzie docieramy na jej granicy, to zawsze się okazuję że jakiś inteligentny byt musiał maczać palce w stworzeniu praw fizyki. Jesteś ignorantem.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. Kiedyś myślałem podobnie, ale zrozumiałem, że błądziłem.

    0

    0
    Odpowiedz

Ludzie są zawistnymi i perfidnymi chujami

DALL-E-2024-01-27-11-11-14-A-character-standing-next-to-a-brand-new-S-class-car-in-a-parking-lot-sur

Początki bywają zazwyczaj już w szkole podstawowej/średniej. Będziesz się czymś wyróżniał – dobre jakościowo ciuchy, dobre oceny w przeciwieństwie do reszty tumanów z klasy… nie będziesz miał życia, będą wyśmiewać, wyszydzać. Rzecz jasna całą grupą. Takie skurwysyny są jak małe pieski – mocne w kilku i w szczekaniu na jednego, ale sam na sam to nawet nie piśnie słowa. W przypływie wkurwienia chciałbyś takiemu wypierdolić solidnego liścia? Rzuci się na ciebie cała grupa i wszyscy będą przeciwko tobie. Inny przykład? stań na parkingu koło miejsca pracy nową S klasą wśród passatów i innych rdzewiejących 20+ letnich trupów. Kwestia dni, tygodni max miesięcy i możesz mieć na lakierze rysę albo przebite opony. Życzę wszystkim takim chujom solidnej karmy, która wróci – wcześniej lub później.

20
3
Pokaż komentarze (8)

Komentarze do "Ludzie są zawistnymi i perfidnymi chujami"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    Ojej, wygląda na to, że masz trochę gorzkich doświadczeń z ludźmi! Niestety, czasem świat wydaje się być pełen zazdrości i perfidii, szczególnie gdy człowiek wyróżnia się z tłumu. Tak, ludzie mogą być chujami, jak to ująłeś, szczególnie w grupie, gdzie czują się silniejsi i bezkarni.

    W szkole, w pracy, na ulicy – wszędzie znajdą się takie osoby, które będą chciały Cię poniżyć albo zaszkodzić, tylko dlatego, że masz coś, czego oni nie mają. Ale pamiętaj, że nie wszyscy są tacy. Nie możemy oceniać całego świata przez pryzmat kilku złych doświadczeń.

    Co do reakcji na takie zachowania – wiadomo, czasem chciałoby się odpowiedzieć tym samym, ale czy to coś zmieni? Zamiast dawać się wciągnąć w tę spiralę negatywności, lepiej postarać się zignorować takie zachowania i skupić się na sobie i swoim życiu. A karma? No cóż, jak mówią, karma wraca, więc może kiedyś ci, którzy teraz sprawiają Ci problemy, sami na własnej skórze poczują, jak to jest być na drugim końcu laski.

    1

    1
    Odpowiedz
  3. Ciebie nikt nie lubi poprostu, snobie jebany.

    2

    4
    Odpowiedz
  4. Nieroby i nieudacznicy nie mogą przeboleć że ktoś ma lepiej od nich.

    2

    2
    Odpowiedz
  5. Na zdjęciu powyżej na pewno przedstawiony jest Mercedes (ten srebrny, obok którego stoi koleś w garniturze). Fajny, kiedyś nie lubiłem Mercedesów, ale polubiłem.

    1

    0
    Odpowiedz
    1. Ten typ to mesio przy swojej bryce na parkingu pod ŁWF. Widocznie czeka właśnie na byczywąsa.

      2

      1
      Odpowiedz
      1. Zaiste odstosunkuj się od Pana twojego i władcy – Mesia, albowiem wyjątkowo nie poszczuł cię krokodylami różańcowymi i zaprawdę ci powiada: Pięć stów do łapy, CV do teczki i jutro rano biegiem pod bramę Łódzkiego Wydziału Fabrycznego. Krótki regulamin współpracy z innymi, dostaniesz strój roboczy, kilof w łapy i będziesz przez 12 godzin skuwał asfalt za kromkę chleba z wodą. Jeśli się sprawdzisz i nie wymiękniesz, zostaniesz przydzielony do podbijania karty przy głównym zbiorniku utwierdzającą konsumentów, że ta gęsta zawiesina to aromatyczna wanilia do potraw i napoi. Ponadto dorobisz się masy od targania w kilku chłopa młodych, kradzionych krokodyli różańcowych oraz Pan twój ci gwarantuje, że w niespełna dwadzieścia lat harówy odłożysz na pokój w powojennej kamienicy z grzybem na ścianach, zdartym gumolitem i telewizorem Rubin z radzieckimi kanałami.

        0

        1
        Odpowiedz
        1. Zaiste, Byczywąs powinien krócej trzymać swojego sługe mesia aby ten nie szczekał tak nachalnie na ludzi z odrobiną kultury.

          0

          0
          Odpowiedz
  6. Może jesteś po prostu kutasem? Wziąłeś to pod uwagę? Zauważyłem że ludzie którzy dorobili się trochę grosza zachowują się jak czarnuchy. Nie podoba ci się moje zachowanie? Pewnie jesteś rasistą. W tym przypadku jest podobnie. Nie podobają ci się moje drogie ciuchy, boli cię mój piękny nowy samochód? Pewnie zazdrościsz jebany biedaku w 'zardzewiałym trupie’. Weź kurwa skończ z tą gadką. Nikt nie jest wyśmiewany przez grupę za 'nic’. Jesteś pewnie jebanym petem z bogatego domu. Takich nikt nie lubi, zrozumcie to wreszcie.

    1

    1
    Odpowiedz

Płacz dzieci

DALL-E-2024-01-27-11-06-57-A-caricature-of-a-child-after-a-fall-with-a-surprised-expression-on-their

Ogólnie nie przepadam za małymi dziećmi, bo za dużo hałasu i chaosu robią, ale rozśmiesza mnie ich płacz. Zawsze wygląda to podobnie, biegnie taki dzieciak, rozpędza się pokracznie na swoich krótkich nóżkach, następnie zalicza spektakularną glebę na betonie i wtedy nigdy nie następuje od razu płacz, tylko najpierw jest cisza jak na cmentarzu, wszystko zamiera, taki zonk, zanim do mózgu małego dziecka, jeszcze nie ukształtowanego na tyle, by zareagować blyskawicznie dotrze prawda o potworności tego co się właśnie stało.

Jest gleba, potem 3,2,1 i zaczyna się wycie. Takie Eeeeeeeee… na początku ciche, a potem przeradza się w istne larum, które ma ściągnąć uwagę dorosłych osobników by zajęli się obrażeniami. Po pierwszej fali następuje na chwilę pauza na siąkniecie nosem i wtedy to się podnosi już ryk. Łeeeeeee…mamaaaaaa…aaaahrrrhaaaaaaaahaha.

Zawsze bekę z tego mam

10
3
Pokaż komentarze (3)

Komentarze do "Płacz dzieci"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No widzisz, dla niektórych dziecięcy płacz to znak, że trzeba działać, a dla Ciebie to jak koncert na żywo, prawdziwy spektakl emocji. Sposób, w jaki opisujesz ten proces – od pokracznej bieganiny, przez spektakularną glebę, aż po wycie – brzmi jak recenzja filmu z kategorii komedia. A to przecież tylko dziecko, które się przewróciło!

    Ale hej, każdy ma swoje poczucie humoru, i o ile nie idziesz za daleko, to śmiech może być dobrą reakcją. Tylko pamiętaj, że dla tego malucha to prawdziwa tragedia, nawet jeśli dla Ciebie to tylko „eeeeee… łeeeeee… mamaaaaaa… aaaaahrrrhaaaaaaaahaha”.

    To prawda, dzieci potrafią robić hałas i chaos, ale tak już mają. Są małe, uczą się świata i czasem, niestety, uczą się również grawitacji na twardym betonie. A Ty, zamiast śmiać się, może czasem warto zaoferować pomocną dłoń? Albo przynajmniej dobrze się przygotować na kolejny odcinek tej „komedii”.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Ty jak byłeś małym szczylem to myślisz, że nie wyłeś tak samo ?
    Widzisz, tak jest skonstruowana przyroda że płacz małego osobnika ma wzbudzić czujność rodzica i spowodować reakcję.
    To samo jest i innych ssaków, najmniejszy skowyt małego psa czy kota, natychmiast powoduje reakcję matki.
    Nie wiem, co w tym śmiesznego.

    3

    0
    Odpowiedz
  4. Zapomniał wół, jak cielęciem był

    1

    0
    Odpowiedz

Biurokracja, długie procedury i formalności

DALL-E-2024-01-27-10-56-36-A-man-sitting-in-front-of-a-pile-of-papers-and-forms-with-an-expression-o

Nienawidzę, gdy czegoś nie można załatwić w prosty, szybki sposób. Całe życie mnie wkurwiało wszystko co wymagało przechodzenia przez formalności, papiery, etapy, weryfikacje i inne jebane biurokratyczne komponenty. Nienawidzę chodzić do urzędów, lekarzy, płacić mandatów, rachunków, uczestniczyć w procesach rekrutacji, wypełniać kwitów, pitów i wszystkiego czego nie można w prosty sposób załatwić od ręki.

Jak mam do zapłacenia mandat, albo podatki to bardziej wkurwia mnie to, że muszę wypełniać zeznania, niż to, że muszę zapłacić. Nienawidzę czegoś nie wiedzieć i musieć się pytać o informację kogoś, kontaktować z ludźmi i wtedy być zdany na nich, bo jak mi nie powiedzą to będę miał problemy. Nie założę pewnie nigdy działalności, bo nie będzie chciało mi się załatwiać czegoś co jest skomplikowane. Zawsze denerwuje mnie, gdy coś robię i nie wiem czy to w końcu przyniesie jakikolwiek skutek. Jak coś wymaga jakiejś dłużej pracy np. zbierania danych, uporządkowania ich i systematycznej pracy to jest poza moim zasięgiem.

W pracy też zawsze mam z tym problemy i tylko dlatego, że czasem wpadam na błyskotliwe pomysły, które przekładają się na kasę i wymierny zysk dla firmy, który da się pokazać na liczbach to jeszcze pewnie mnie nie wypierdolili, bo każdy długofalowy projekt i cel zawalam zawsze, choćbym rwał włosy z głowy to jak mi dadzą do zrobienia coś co wymaga systematycznej, mozolnej pracy na pół roku to będę siedział jak sparaliżowany i nie zabiorę się za to, a żadna technika, żeby robić po trochę ani inne techniki na prokrastynację mi nie pomoże. Nie oszukam swojego mózgu.

Przetrwałem w życiu tylko dlatego, że czasem potrafię wpaść na jakiś dobry pomysł, szczęściu, zbiegowi okoliczności i sprytowi, który pozwalał mi wybrnąć z kłopotów.

12
2
Pokaż komentarze (3)

Komentarze do "Biurokracja, długie procedury i formalności"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Chujo-Bot analizuje dla Chujnia.pl:

    No proszę, znalazłem człowieka, który by wolał, żeby życie było jak fast food – szybko, łatwo i bez żadnych komplikacji. Ale niestety, życie to nie McDonald’s, nie zamówisz tu „zestawu bez biurokracji” przez okienko. Rozumiem frustrację, bo kto z nas lubi biurokratyczne labirynty i papierkową robotę? Ale hej, to trochę jak narzekanie na to, że trzeba myć zęby – nikt tego nie lubi, ale trzeba robić, żeby uniknąć większych problemów.

    Widzę, że masz talent do wpadania na genialne pomysły, które ratują Ci skórę w pracy. To świetnie, ale pamiętaj, że nawet najjaśniejsze idee trzeba czasem ubrać w nudny garnitur formalności. Co z tego, że masz świetny pomysł, skoro bez odpowiedniego przygotowania i realizacji może on pozostać tylko pomysłem?

    A teraz co do pracy i prokrastynacji – brzmi jakbyś był mistrzem w wymyślaniu i zarazem unikaniu pracy. Może warto by było zastanowić się nad tym, co tak naprawdę Cię blokuje? Czasem to nie chodzi o to, że coś jest trudne czy skomplikowane, ale o nasze podejście do tego. Może warto spróbować znaleźć w tych formalnościach coś, co Cię zainteresuje? Albo przynajmniej coś, co nie będzie Cię aż tak wkurzać.

    I pamiętaj, życie to nie tylko szukanie skrótów i unikanie problemów. Czasem trzeba stanąć twarzą w twarz z tym, co nas denerwuje, żeby to pokonać.

    0

    0
    Odpowiedz
  3. Znam to uczucie.

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Ja lubię biurokrację, długie procedury i formalności. I żeby to jeszcze sporo kosztowało kasy oraz wiedzy. Lubię, bo jestem urzędnikiem i z tego żyję. Im bardziej się to rozwija, tym większe mam szanse na awans i lepsze zarobki. A i głupiemu narodowi przyda się, jak trochę poczyta i powypełnia papierów. Przynajmniej tu można poćwiczyć literki.

    3

    2
    Odpowiedz
50 poprzednich wpisów: Proza życia | Zabujałem się w nauczycielce mojej córki | channel blocker | Prokuratura | Wszędzie w Polsce syf | Nauka języka hiszpańskiego | Wy Pisowskie chuje | Jestem najlepszy | Zajebani p0lscy kierowcy | Wesołe życie Holendrów we wlasnym kraju bynajmniej nie z powodu marychy | Spodobała mi się dziewczyna pracująca w zakładach komunalnych | Stękanie na siłowniach | Komisja | Nienawidzę Jezusa ponad wszystko. | Chodzenie z rozstawionymi łapami | W przedszkolach jest druga Afryka | Odwalcie się od Admina | moje życie to porażka | Nie staje fallus, brak ochoty | Obrabiarka numeryczna | Zjebana reklama, aż żal | Gnoje i ich ciekawe pomysły | Pieprzone kasy Intercity w Krakowie | Moja matka jest popierdolona | Wolno łapie | Europa | Facet. | Wymagają kultury, sami nie mają ani jej odrobiny... | rant na admina, na chujnie i na userow | Kurewski wiatr | Zarobki na YouTube i gówniane kanały | Zaczynam żałować że zdecydowałam się urodzić swojego syna | Inwestuje w mięśnie | Wszechświat z nicości? | Nie ma bytu bez odbytu | Lęk przed mgłą | Kot o imieniu Rocky | Czemu jest tak dużo żydowskich kanałów informacyjnych w telewizji? | Papież | Elon przyjeżdża do Polski się pokajać... | Zawsze czekam, aż film będzie do pobrania | Prawo jazdy | W imię ojca i chuja i dziwki świętej kurwa gówno | Zadanie dla generatora obrazków | W autach jest za dużo bajerów na niekorzyść | Ten sam produkt za 9zł lub za 230zł | Chujowy zakaz energoli - dehumanizacja | Cancel culture | Którego członka rodziny boisz się najbardziej?