Kupiłem bubel za 500 zł

Kurwa! Inaczej nie da się wyrazić mojego niezadowolenia z zakupu.
W sobotę spierdolił mi się 8 letni monitor pewnej znanej firmy na S, pojechałem do pewnego znanego sklepu nie dla idiotów i kupiłem nowy – LCD LED 21,5 cala za 449 zł. I CO? I CHUJSKO, kurwa, ten monitor dopiero w domu pokazał swoje prawdziwe oblicze, głębia czerni – zerowa, kolory wszystkie są przejaskrawione, nie idzie ich wyregulować ani z poziomu monitora, ani komputera, ani sterowników – jednym słowem chujnia.
Dodatkowo monitor na stronie internetowej sklepu nie dla idiotów posiadał informację, że jest coś takiego jak regulacja kąta pochylenia – taki chuj! Nie ma żadnej regulacji, zostałem zrobiony w chuja na 449 zł, mam zajebiście ładny monitor z zajebiście chujowym obrazem i wygląda na to, że mogę się w dupę pocałować.
Dodam, że to nie tylko moja opinia, na necie znalazłem takich opinii 15. Jednak szkoda, że po zakupie… Wiem, powinienem był przed zakupem szukać opinii, ale człowiek zawsze po szkodzie dopiero jest mądry. Wszystko przez to, że chciałem mieć tego samego dnia monitor co się stary zjebał – bo niby co bez kompa mam robić cały dzień?
Uważajcie co kupujecie, uważajcie na buble i uważajcie co czytacie, bo większość opinii o produktach bierze się ze zleceń – firmy płacą ludziom za wypisywanie pochlebnych komentarzy o największych gównach.
Pozdrawiam i pierdolę tą firmę na S.

47
65

Komentarze do "Kupiłem bubel za 500 zł"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. Nie sprawdziłeś w sklepie, jesteś pussy 🙂

    0

    1
    Odpowiedz
  3. Kupiłeś w sklepie sprzęt bez sprawdzenia, i dopiero w chacie zobaczyłeś, jak wygląda na nim obraz? Hehe, masz łeb do interesów. Na allegro dostałbyś go za 3 stówy (nówke). A poza tym za 4,5 stówy to co ty myślałeś, że leda dostaniesz z kontrastem 5 milionów i przekątną 27 cali?

    0

    0
    Odpowiedz
  4. Ja miałem podobnie,z tym że w nowym laptopie za 2 tysiące.Po uruchomieniu w domu okazało się że ma tak fatalna jakość ekranu że nie da się na nim komfortowo oglądać filmów (słabe kąty widzenia,zamiast czerni był szary,wszystkie kolory były wyblakłe itp).Szczęście że mogłem go zwrócić i wrócić do mojego starego laptopa który ma o niebo lepszą jakość LCD.A tak nawiasem mówiąc,90% produkowanych obecnie monitorów i matryc LCD jest do dupy.Jeśli zależy Ci na dobrej jakości szukaj monitora z matrycą LCD IPS lub PVA,musisz szukać informacji na necie które monitory to mają,gdyż sprzedawca w „sklepie nie dla idiotów” prawdopodobnie nie będzie miał pojęcia o co biega.

    1

    0
    Odpowiedz
  5. Z tego co wiem sklepie nie dla idiotów do bodajże 14 dni możesz zwrócić towar bez podania przyczyny i możesz poprosić o zwrot pieniędzy. Tam miałem kilka lat temu jak kupowałem jedną rzecz. Pzdr.

    0

    0
    Odpowiedz
  6. Jak taka chujnia to czemu go nie oddasz?

    0

    0
    Odpowiedz
  7. To że w dzisiejszych czasach sprzedawcy potrafią wcisnąć bubla to oczywiste, ale ty jesteś po prostu nie świadomym klientem, ja np zawsze dokładnie analizuje dany sprzęt i zastanawiam se nad jego kupnem nawet 20 razy, by później nie żałować. Kupować to trzeba umieć. Po prostu zrobili cie w bambuko, na przyszłość będziesz miał nauczkę.

    1

    0
    Odpowiedz
  8. Witam, jestem autorem, przeszedłem się dzisiaj do sklepu nie dla idiotów i faktycznie – w ciągu 14 dni można wymienić na inny, za dopłatą bądź bez, ale w przypadku tańszego monitora trzeba coś kupić, żeby się zgadzała kwota, w piątek pojadę i zmienię ten monitor na prawdopodobnie o 150 zł droższy monitor z matrycą IPS pewnej dwuliterowej firmy na L, w sklepie widziałem, że czerń na tym IPSie to rzeczywiście czerń, a wszystko rozchodzi się chyba o kontrast – kupiłem monitro z kontrastem 600:1 a ten z lg ma przykładowo 5milionów:1, jestem głupi bo się nie znam…W piątek dam znać w komencie czy rozwiązałem problem.

    0

    1
    Odpowiedz
  9. No przecież możesz zwrócić. Chyba że wywaliłeś paragon tak jak robi to 70% Polaków

    0

    0
    Odpowiedz
  10. Kiedys moja niedoszla tesciowa kupila toster w wyzej wymienionym markecie, polgodzinna batalia w obsludze klienta i nie bylo mowy o zwrocie kasy, tylko wymiana na kazdy inny produkt w cenie nie nizszej niz ow jebany toster. Prawo prawem ale jak jakis czlowiek beton jest w obsludze klienta to tylko nerwy sobie mozna zszargac. Przyklad: w Anglii, moja druga lepsza polowa kupila sobie prostownice ale potem znalazla taka sama o 20£ taniej w innym sklepie, poszedlem do tego sklepu (Boots) i powiedzialem szczerze ze prostownica dziala itp. tylko ze chcemy ja oddac bo sklep XXX ma tansza, Kasjerka powiedziala no problem ale zebym poczekal bo ma pomysl, poczekalem jak sie okazalo na jej przelozonego i facet pyta sie mnie ile kosztuje ten produkt w sklepie konkurencyjnym, mowie 20£ mniej a on na to: prosze wlozyc karte do czytnika oddajemy 20£ i prosze zatrzymac produkt :D, dostalem jeszcze rabat 10% na wszystkie produkty. Tak sie dba o klientow!!! Boots zyskal stalego klienta. Pozdrawiam i zycze podobnej obslugi w polsce… przepraszam za brak polskich znakow :P.

    0

    0
    Odpowiedz
  11. A gwarancji nie masz?

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Osobiście uważam wbrew jednej osobie co napisała komentarz, że matryca IPS nie nadaję się do domu, z prostej przyczyny w słabo oświetlonym pokoju będzie widać jej wady. Nie wyobrażam sobie siedzenie na monitorze z matrycą IPS przy lampce nocnej. PVA super.

    Dwa ja też wymieniałem monitor w tym miesiącu bo stary na S się zepsuł po 5 latach pracy.
    Jeżeli ktoś uważa że dobry komfortowy monitor kupi w cenie do 500 zł. to jest naiwne. Nie ma opcji żeby w tej cenie był porządny monitor do pracy, do domu, z pełnym zakresem regulacji, dobrym podświetleniem itd.
    Większość firm to masówka dziś, dlatego ja kupiłem monitor mniej znanej szerzej firmy EIZO kosztował blisko 1500 za 23 cale ale w tej cenie mam 5 lat świętego spokoju od producenta, bez żadnych opłat za przedłużenie gwarancji itd.
    Dodatkowo owy monitor sam dostosowuje jasność podświetlenia do otoczenia bo ma czujnik natężenia światła. Ale za jakość się niestety płaci.

    0

    1
    Odpowiedz
  13. ale w czym problem masz 7 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

    0

    0
    Odpowiedz
  14. jaki problem masz czas na zwrot produktu do 14 dni bez podania przyczyny jeśli nie spełnił twoich oczekiwań więc w czym problem?

    0

    0
    Odpowiedz
  15. Trzeba było naprawić stary.

    1

    0
    Odpowiedz
  16. proponuję wycieczkę do Rzecznika Praw Konsumentów

    0

    0
    Odpowiedz
  17. chciałem coś ci napisać…..,ale pierole to i nic ci nie napiszę, bo pierdole to i już 😛

    0

    0
    Odpowiedz
  18. 1 dzien bez kompa to nic ja czekalem caly tydzien ! Z nudow to juz mnie telepalo ;D

    0

    0
    Odpowiedz
  19. pamietaj kolego o jeszcze jednej roznicy miedzy kontrastem dynamicznym a statycznym bo te 5mln to widze ze ladnie ci oczy mydli…

    0

    0
    Odpowiedz
  20. Witam, to znowu ja, autor.
    Dzisiaj wymieniłem chujowy monitor na zajebisty, 50 zł musiałem dopłacić, model Flatron e2242 i różnicę czuć gołym okiem, to jest to, nigdy nie miałem nic z LG, ale monitory mają fajowe.

    1

    0
    Odpowiedz
  21. Człowieku nie kupuj nic z firmy na L to jeszcze większe gówno nisz firma na literę S.Miałem kilka różnych sprzętów z firmy L i wszystko się popsuło albo szwankuje.Np monitor wylały się ciekłe kryształy,komórka dotyki poszły,kino domowe szwankuje z płytami,radio samochodowe coś trzaskało przy przełączaniu funkcji.Wcześniej kupowałem sprzęty innych marek zwłaszcza japońskich i nigdy nic nie szwankowało.Koreański sprzęt to awaryjna tandeta.Firma na L to największe dno, której to produktów nigdy w życiu już nie kupie.

    0

    0
    Odpowiedz
  22. szczerze mowiac w takich sklepach idioci kupuja i do tego przeplacaja… kupuje sie w dobrych sklepach internetowcch i czyta sie opinie nie wychodzac z domu na yt tez sa rozne testy itd wiec wystarczy umiec czytac

    0

    0
    Odpowiedz