Puste laski i instagramowe modelki

Jak każdy heteroseksualny facet, doceniam piękno kobiecego ciała a osobiście preferuje wysportowane kobiety, które jednak mają zaokrąglone sylwetki, a nie są szczupłe jak patyki. Jakiś czas temu założyłem konto na Instagramie i sam wrzucam mało zdjęć, ale obserwuje swoich ulubionych muzyków, artystów, sportowców, etc. i zalajkowałem też pare takich dziewczyn, które zajmują się właśnie pokazywaniem swojego ciała na Instagramie. Nie mam obecnie dziewczyny więc nikt się nie dopierdala że sobie je oglądam, chodzę na jakieś randki czasami i szukam właśnie jakiejś tak wyglądającej dziewoji, ale żeby miała chociaż coś poukładane w głowie. A teraz słowo krytyki: w sumie gówno mnie to obchodzi, ale te laski z Instagrama są tępe jak motyka do ziemniaków. Takich głupich cip w prawdziwym życiu jeszcze nie spotkałem. Jeśli jedna z drugą nie znajdą sobie prędko bogatych facetów, ich uroda szybko wygaśnie, ich miejsce zajmą młodsze babki, a one same nic kurwa w życiu nie osiągną. Niektóre z nich wrzucają fotki jak robią coś interesującego, mają jakieś hobby, i chwała im za to. Ale 3/4 z nich tylko wypina się przed lustrem świecąc cyckami, w sumie po to zacząłem obserwować ich profile – nie jestem hipokrytą, ale bawiło mnie to, jak np. jedna wrzuciła zdjęcie grupowe gdzie inna dziewczyna miała większą dupe od niej. W komentarzach banda stulejów (takich jak ja, wiem) zaczęła się pytać o profil tamtej laski, aż w końcu ta pierwsza skasowała to zdjęcie, i następne jakie wrzuciła to jak ona wypina swoje dupsko do kamery. Oczywiście takich przykładów jest sporo, kobiety wbrew temu co niektórzy próbują nam wmówić to bardzo proste organizmy. Dlaczego 90% bab jest takie zazdrosne i na siłę szuka atencji? Moja była kiedyś usuwała zdjęcia ze swoich social mediów jak dostała za mało lajków w jej ocenie. Skasowałem już swoje profile z portali randkowych jak Tinder, ale jak jeszcze z nich korzystałem to widziałem, że sporo dziewczyn robiło tam sobie profile tylko po to, żeby dodać nazwę swojego Instagrama, by dostać więcej followersów. Na wiadomości nawet nie odpisywały, ważne że atencja się zgadza. Podsumowując mój esej, nie uważam się za mizogona i znam wiele inteligentnych i bardzo ładnych dziewczyn, ale niestety pewnie ponad połowa lasek to tępe cipy, zazdrosne i bezmózgie istoty.

89
18

Komentarze do "Puste laski i instagramowe modelki"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. To po chuj je obserwujesz? W ten sposób wcale nie jesteś lepszy. Z tym, że ty nie jesteś tępą dzidą wypinającą cyce do aparatu. O nie, ty jesteś czymś znacznie, znacznie gorszym. Ty jesteś obślinionym onanistą do którego takie zdjecie jest kierowane.

    51

    18
    Odpowiedz
    1. Niech zgadnę, ten komentarz to jakaś pusta jednorazówka napisała?

      7

      22
      Odpowiedz
      1. A czemu zaraz obslinionym? Co to kurwa grzech? Przynajmniej syfa nie załapie od takiej suni…

        3

        4
        Odpowiedz
    2. Taa i taki obśliniony onanista chodzi na randki z pięknymi kobietami. – zabolało Cię to co napisał?

      6

      19
      Odpowiedz
      1. Ją to raczej wkurzyło. Ciebie zabolał jej komentarz, jak widać.
        Pewnie też oglądasz. A oglądaj sobie co chcesz.

        5

        0
        Odpowiedz
  3. Powiedz w jaki target wiekowy celujesz? Bo jak 15 lat to w sumie zrozumiałe. Btw. Każdy lubi być chwalony gdybyś za pokazanie dupy ludzie Cię ubóstwiali to pewnie też byś ją wystawiał jeszcze jakbyś zarabiał na reklamach to w ogóle. Jeśli zarabiają na tej dupie to wcale nie są głupie nie muszą dawać dupy. Wystarczy że pokażą xd

    20

    8
    Odpowiedz
    1. To są zwykłe tępe kurwy szmaty bez ambicji do ruchania!!!!!!!! Nie dajcie sobie wmówić, że to życiowa mądrość zarobić na dupie. Żaden facet nie będzie szanował panienki, która jest dostępna dla wszystkich. Zauważyliście, że na setki zdjęć tych instagramowych piękności przypada 1-2 zdjęcia z partnerem? A w wielu przypadkach nie widać nawet twarzy owych partnerów, tylko same dłonie albo jakieś objęcia??? Bo to jest towar przechodni do jebania!!! Żaden facet nie będzie chciał być identyfikowany z takimi szlaufami. Czy jak facet idzie do burdelu, to zdaje potem relacje z kurwami na facebooku? NIE!!!!!!!!!!!

      48

      7
      Odpowiedz
      1. Boli ze nie możesz takiej mieć Wiec wyzywasz ? Zwykły typowy brzydki onanista

        2

        18
        Odpowiedz
        1. Kolejny jednorazowy worek na nasienie sie odezwał.

          11

          5
          Odpowiedz
      2. facet moze grzmocic kazda laske i zawsze Po jest MEZCZYZNA. laska zostanie wyruchana raz I juz jest szmata

        9

        4
        Odpowiedz
        1. Tak jest i dlatego dupczymy twoje zony,corki a czasami i babcie sie wyrucha.
          Ale one sa nieskazitelne jak matka maryja.

          1

          1
          Odpowiedz
    2. 15 lat? chyba nie wiesz o czym mówisz. 15-latki to dopiero wchodzą w ten „biznes” i mało która świeci dupą na insta.

      Tak, można by to było zwalić na karby młodego wieku instagramowo-facebookowych atencjuszek… gdyby rzeczywiście były to same nastoletnie gówniary. A prawda jest taka że tam dupskiem świecą całe stada idiotek, od nastoletnich podlotków, przez 20 kilkuletnie szmule, kończąc na 30 a nawet 40 kilku letnich kurwiskach, które szukają atencji bandy napalonych samców.

      Ech, ciekawy był by świat, w którym faceci potrafili by zapanować nad popędem seksualnym…

      22

      2
      Odpowiedz
    3. Jeśli według ciebie tylko nastolatki tak robią, to chyba żyjemy w jakichś dwóch alternatywnych rzeczywistościach…

      6

      0
      Odpowiedz
    4. „wystarczy, ze pokazą”…No i to jest właśnie komentarz potwierdzający debilizm panienek naszych zjebanych czasow… Do niczego się to nie nadaje, ledwo czyta – kto dzisiaj czyta? ihaaa!! – tipsy, ryj w komórce i idzie gąsię ulicą między jednym pokazem dupy a drugim… beznadzieja… ale jak to Meś skurwiel kiedys mowił – cięzkie czasy dla was idą, panienki. Faceci juz nie sa tacy głupi a angole i niemcy traktują was jak mięso do taniego ruchania… Dlatego macie takie wkurwy na pysiach… Przynajmniej te starzejące się…

      5

      3
      Odpowiedz
  4. A laski maja prawdziwy ubaw z wypocin koniojebcy, który nie kuma podstaw biznesu

    9

    11
    Odpowiedz
    1. koniobijcy…

      1

      1
      Odpowiedz
  5. Jest popyt, więc jest podaż…Sam nabijasz im statystyki, więc nie wiem o co biega w tym momencie 🙂

    22

    0
    Odpowiedz
  6. No niestety takie mamy społeczeństwo. Autorytetem staje się jakaś „Deyn” (jeśli źle napisałem przepraszam) która nie umie sklecić dobrze zdania zamiast ludzi naprawdę godnych naśladowania. O kulcie „dupy” gdzie teraz lepiej jest pokazać dupę i chodzić na siłownię zamiast rozwijać się intelektualnie chyba nie ma co marzyć. Nie to żebym krytykował siłownię. Bo sam na nią chodzę ale to nie wszystko w moim życiu. Na szczęście.

    13

    1
    Odpowiedz
  7. Lajkując te gówno wspierasz tą patologie. Precz z atencyjnymi kurwami!

    18

    4
    Odpowiedz
  8. Masz ból dupy, bo nie umiesz zaruchać stulejarzu 😉

    15

    11
    Odpowiedz
  9. Polecam zaznajomienie się ze zjawiskiem zwanym „atencyjna kurwa” które to na takowych portalach robią nie lichą karierę.To jest stan umysłu, mija wraz z urodą ok 30-stki, choć u większości przypadków już po zmyciu makijażu.
    Co do tych „mających hobby” itp – hehehe, dobre sobie – parę fot z incydentalnych kontaktów z rzekomym hobby świadczy o niczym.Gdyby te głupie cipy miały jakieś zainteresowania, to nie traciły by całego czasu na szukanie atencji i wypinanie dupy do lustra.

    25

    3
    Odpowiedz
    1. A jakie ty masz niby zainteresowania? Podejrzewam ze wyłącznie oglądanie takich panienek na insta. A w życiu z ciebie dupa zapewne

      3

      9
      Odpowiedz
  10. Odpady ludzkie.

    9

    2
    Odpowiedz
  11. Nazwanie tego esejem jest, jak powiedział klasyk, nadużyciem semantycznym

    9

    2
    Odpowiedz
  12. „Ale ja nie jestem taka jak inne”.

    15

    4
    Odpowiedz
    1. Ja tez nie jestem tacy jak inni. Wcale seks mnie nie interesuje. I wcale nie musisz być piękna, ważny jest charakter. Buhahaha

      9

      2
      Odpowiedz
  13. Szkoda tylko ze jesteś tak głupi, ze podniecasz się photoshopem, bo jakbys zobaczył te piękności z instagrama w rzeczywistości jak wyglądają, bez tapety na ryju i retuszu, to byś się przestraszył.

    20

    2
    Odpowiedz
  14. 50% to tępe cipy i 50 % to tępi kutasiarze.

    14

    0
    Odpowiedz
  15. Pewnie 10 minut przed napisaniem tej chujni konia waliłeś i później chwila refleksji „jak tak można pokazywać dupę”

    23

    2
    Odpowiedz
    1. Polska dylszczyxna i typowy wyborca PiS

      3

      2
      Odpowiedz
    2. Masz rację wszyscy robią tak jak ty.

      2

      1
      Odpowiedz
  16. Nie widzę w tym nic złego, dziewczyny nie robią nikomu krzywdy. Ale Twój wpis obraża je, zamień tę nienawiść do nich w miłość i ruchaj je (ups sory, KOCHAJ) z całych sił.

    3

    4
    Odpowiedz
    1. złego moze i nie, ale pośrednio przyzwolenie na taką głupotę i spłycenie zycia do takich tanich zagrywek wpływa na poziom społeczenstwa. A akceptacja jest zachetą dla nastolatek, które – no sorki – z definicji są jeszcze głupie i łatwo nimi manipulować. Nie chciałbym, zeby moja córka nie widziała nic zlego w wypinaniu dupy, wolalbym, zeby pomyślała o edukacji i jakimś dobrym zawodzie, no ale kazdy ma swoje priorytety..

      7

      0
      Odpowiedz
  17. Mega zawoalowana racjonalizacja faktu, że lubisz popatrzeć na te puste laski. 😀

    7

    0
    Odpowiedz
    1. zawoalowana? nawet nie.. po prostu mam trochę wiecej lat od ciebie…

      0

      1
      Odpowiedz
  18. Już dawno zauważyłem, że nawet jak laska wydaje sie normalna, dostanie trochę więcej urody, zaczną się oglądać to zaraz jej sie w dupie przewraca i odbija. Każda nawet tylko troche ładna tak sie zachowuje. Tak sobie myśle że one jednak naprawde są gorsze i głupsze. Nie wolno im pobłażać pod żadnym pozorem bo kończy się to upadkiem społeczeństwa, co zresztą widać.

    4

    5
    Odpowiedz
    1. To nie jest tak – gdybyście mieli tyle samo atencji to też by wam odbiło. Zresztą popatrzcie sobie jakimi kretynami są bardzo przystojni faceci.

      2

      1
      Odpowiedz
    2. Imperium Rzymskie też upadło przez kobietę 😀

      0

      0
      Odpowiedz