Dredy to syf

Mam dredy od przeszło 3 lat. I wiecie co mnie najbardziej wkurwia w ludziach? Niewiedza, ignorancja i podejście „jestem ekspertem od wszystkiego”.

„Czy to się myje?” Nie, nie CZYM, nie JAK tylko kurwa CZY. Faktycznie, dredy to nie włosy i nie trzeba ich myć. No kurwa.

Kolejna sprawa to twierdzenie, że to syf, który robi się od niemycia i nieczesania. A wiesz debilu, że spędzam przy nich 5 razy więcej czasu niż ty kiedykolwiek spędziłeś przy czesaniu swoich? Nie wystarczy ich umyć, po tym trzeba je jeszcze przeszydełkować, co przy moich (do połowy pleców) zajmuje 6-8 godzin. Faktycznie, mało wymagająca fryzura.

„A po co ci to, zetnij najlepiej” oraz „Kiedy ścinasz?” – czyli coś, co działa na mnie jak płachta na byka. Fakt, 2 lata zapuszczania włosów, do tego 3 lata noszenia dredów to dostateczny dowód, że mi na nich nie zależy i pozbędę się ich jak najszybciej. Jak słyszę taki tekst to mnie po prostu kurwica bierze.

„Każdy, kto ma dredy to rastaman, pali zielsko i jest debilem.” – czyli najczęstszy obraz z jakim się spotykam. Owszem, z ideologii rasta pochodzi lwia część moich poglądów, ale jestem zdeklarowanym ateistą. Marihuany próbowałem (nie oszukujmy się, kto nie próbował?), ale nic pozatym. Jestem debilem? A ty, mały żuczku, pochwal się czy potrafiłeś znaleźć legalne źródło dochodu, które od 2 liceum pozwalało mi mieć na koncie 1-1.5 tysiąca miesięcznie? Hę? A czy zdałeś maturę na 80% z 3 rozszerzeń? Trafiłeś na wymarzony kierunek studiów? Mogłeś się utrzymywać bez pomocy rodziców? Faktycznie, KAŻDY kto ma dredy to ćpun, który nic nigdy nie osiągnie.

Ludzie, apeluję do Was, stereotypy są dla frajerów.

56
132

Komentarze do "Dredy to syf"

  1. chujowiczu! zarabiaj z kluu.pl, bez działalności gospodarczej, konto automatycznie weryfikowane
  2. ta fryzura nie budzi społecznego zaufania i nic tego nie zmieni

    5

    1
    Odpowiedz
  3. Ja od Grudnia 2011 roku pierwszy raz w życiu zapuszczałem włosy i ściąłem na końcu roku szkolnego. W poprzednim roku szkolnym zapuszczałem od wakacji znów ściąłem pod koniec roku. I w tym roku też zapuszczam. Ale wiecie co chłopaki? Pieprzyć to! W Czerwcu farbuję włosy na tęczowo, a co!

    0

    1
    Odpowiedz
  4. Dredy na głowa przypominać Kali olbrzymi włochata pająk, co powodować miły skojarzenia z dzieciństwo w ojcowy lepianka. Mały murzyn często budzić się z podobna pająk na głowa. To być przyjemna i pożyteczny, bo łaskotać oraz zapewniać pożywna śniadanie. W przeciwieństwie do Twoja Kali nigdy nie próbował czesać pająk i tylko raz spróbował on wyszydełkować, ale wtedy pająk ukąsić romantyczna murzyn w trąba. Od ta pora Kali skoncentrować się na szydełkowanie Mea.
    Ponadto popkulturalna murzyn dobrze wiedzieć, że nie każda osobnik z dred na głowa być rastaman, palikot i debil. Predator przecież taka nie być.

    7

    0
    Odpowiedz
  5. Rzeczywiście wybitne osiągnięcie te twoje dredy, pierdolisz się z nimi 8 godzin dziennie przed lustrem jak panienka z okienka, ograniczając wszystkie inne zainteresowania, a nawet odsuwając je na bok, a każdy i tak ma na to wyjebane co ci tam na tym czajniku rośnie i jesteś jedynym odbiorcą swojej obsesji.

    7

    1
    Odpowiedz
  6. Ja nie próbowałem, bo nie jestem kurwa ćpunem ani gówniarzem chcącym pokazać jaki to kurwa nie jestem dorosły fafarafa co pali fajki, ćpa, pije na pokaz i rozprawiczył się z kurwą za kasę młocie! Ale jedno Ci przyznam, polska to poyeabany stan umysłu. Byłem za granicą z polakami skurwysynami. Do wszystkiego przypierdol i uwagi: ‚masłem smarujesz i pasztet do tego? Łoo kurwa!’, ‚ty to godzine wiążesz buty i w dodatku musisz zawsze siadać na krześle, cudok jesteś’, ‚nosisz tę brodę bo na maszynki nie masz?’, (nie kurwa bo chcę wyglądać jak mężczyzna, Ty też nosisz dredy a ktoś się przypierdala) ‚piwa nie pijesz?, to ty nie jesteś chłop, jo jak miołem pietnaście lot wracałem do domu na rzęsach’ itd. A potem jeden z drugim pokazali jakie z nich chłopy: najebali się tak, że jeden się zlał w spodnie, a drugi wylał w pokoju. Nienawidzę takich hm ludzi? Skoro to ludzie, to wstyd mi że należę do jednego gatunku. Sam nie komentuję wyborów innych, kto z kim chodzi itd, nie gapię się przez okno na przechodzących ludzi, chuj mnie to boli co i jak. Złapać takiego, wytatuować chuja na czole i wysłać w miasto, niech wie co to kompleksiarski hejt!

    2

    1
    Odpowiedz
  7. Kiedy ścinasz?

    2

    0
    Odpowiedz
  8. Po końcówce widać, że jednak słoma ci z butów wystaje

    2

    0
    Odpowiedz
  9. Idź się kurwa chwalić gdzie indziej, panie zajebisty.
    P.S wszystkich których znałem z dredami to właśnie typowe zjeby jarające fajki + zioło, zamuleńcy, pozdrawiam i usprawiedliwiaj się dalej 🙂

    2

    0
    Odpowiedz
  10. Spierdalaj czcić pana kunta kinte czy jak mu tam.

    1

    0
    Odpowiedz
  11. gdzie pracujesz?

    0

    0
    Odpowiedz
  12. Dredy to fajna sprawa, i w ogóle jesteś super zajebisty bo miałeś 80% na maturze. Ale proszę umyj to bo nawet przez internet czuć jakiś niesmak…

    2

    0
    Odpowiedz
  13. Wsadź se piórko do dupy, będziesz oryginalniejszy.

    3

    0
    Odpowiedz
  14. Też kiedyś miałem dredy. Też mi ludzie zadawali takie debilne pytania. Ale ja wyrosłem z tego w drugiej liceum. Tak samo możesz być managerem transportu międzynarodowego i chodzić w glanach, długich włosach, dokumenty nosić w plecaku-kostce ubzdryngolonym w wieśniaczych naszywkach i przychodzić do pracy w obciachowych rozciągniętych bluzach z zespołami. Równocześnie zarabiać 15 tysi netto ale dziwić się, ze nikt nie traktuje cie poważnie i ludzie patrzą jak na niedorozwoja. Nosz kurwa, z pewnych rzeczy w pewnym wieku się wyrasta. Dredy, osiem godzin dziennie o nie dbam, szydełko, wow, ale super. Mnie już w wieku 17 lat zbyt mocno irytował fakt, że spędzam przy włosach więcej czasu niż wszystkie moje koleżanki razem wzięte, więc po prostu je obciąłem. Ale jak tobie to nie przeszkadza, bo zarabiałeś w 2 liceum 1-1,5 tysiąca miesięcznie to spoko. Hę? Hę? Hę? Hę? Apeluję, ćpun, stereotypy, rasta, fatycznie, lew syjonu, wymarzony kierunek, maturę na 80%, hę? Widzisz, można radzić sobie w życiu i mieć sporo IQ i w dalszym ciągu być baranem. Apeluję.

    1

    0
    Odpowiedz
  15. „legalne źródło dochodu, które od 2 liceum pozwalało mi mieć na koncie 1-1.5 tysiąca miesięcznie?”
    buahaha, weź się obudź gimbusie

    2

    0
    Odpowiedz
  16. Jestes zwyklym patalachem ktory nie znajdzie pracy nawet w fabryce u mesia, poniewaz twoje dredy moga sie wkrecic w tasme powodujac opoznienia w produkcji nie bede wspominal o rzeczach tak oczywistych jak sprzatanie twojego urwanego lba. Lepiej zetnij to w cholere.

    2

    0
    Odpowiedz
  17. Jakbyś miał starą maturę na ocenę 5 to jeszcze miałbyś się czym chwalić, a tak.. gimbie kolorowanką się chwalisz ?! Co do włosów to chuj w to wbijam, co mnie to obchodzi ?!

    0

    0
    Odpowiedz
  18. Jaki normalny facet pierolił by się z fryzura 6 – 8 godzin. Przyznaj się jesteś homo.

    0

    1
    Odpowiedz
  19. Sluchaj, nie wyzalaj sie, bo dredy to twoj wybor. Mnie gowno obchodzi, ile czasu spedzasz przy nich. Dredy wygladaja chujowo, jestescie dla mnie uosobieniem syfiarstwa i brudu. I nic kurwa mac na to nie poradze!Ani to estetyczne, ani jakies fajnie. To jakis protest, kompleksy, chec zaistnienia i czegos-chuj wie czego- zademonstrowania. Nie oczekuj od ludzi cudow. To co nosisz na glowie jest chujowe.Sprawia wrazenie siedliska wszy.Nie siadam przy takich w autobusie.

    2

    0
    Odpowiedz
  20. W zasadzie po chuj Ci te dredy bo nie wytłumaczyłeś. ? Lansik, zboczenie, fetysz ?

    Prawdziwy man nie ma czasu na jebanie się godzinami z włosami dlatego krótka fryzurka lub łysa pała.

    2

    0
    Odpowiedz
  21. A kogo interesują jakieś sznurki na twojej głowie?

    2

    0
    Odpowiedz
  22. Nie dorabiaj do gowna filozofii. Te cale dredy to jakis tam sposob na jakies tam niedoskonalosci, protest, chuj wie co. Ale na pewni nic normalnego.jak ja was widze to mam zawsze jedna (albo dwie) obawy: zaraz obskocza mnie wszy i ze wam z tej czupryny smierdzi. I kurwa nic, ale to ni chujaszka na to nie poradze. I zapewniam cie: tak mysli 99% ludzi.

    2

    0
    Odpowiedz
  23. Trzeba być debilem żeby tracić czas na takie pierdoły , weź to zetnij bo to syf synku. Kali jesteś świetny!:)

    2

    0
    Odpowiedz
  24. Wiesz, po prostu: jedna baba lubi dredy, ale ja akurat nie, nosz to chujowe mieć taki problem na łbie, cholera, nie szkoda Ci czasu na to? Co Ty w tym widzisz fajnego? No ja pier.. ani to gładkie, ani przyjemne, wyglada naprawdę jak nieumyte i poplątane, no weź, mi się to nie podoba, choc mam dobre serce, ale co na to poradzę. Wiesz, piękne w moi mniemaniu są loki takie jak u baranka u faceta, scięte na krótko, Och jak pragnęłabym takie pomacać. Ale jeśli jesteś fair człowiekiem to Twe dredy mi nie przeszkadzają, ale na pewno bym Cię nie wybrała na męża.

    0

    1
    Odpowiedz
  25. Jesteś pierdolonym nierobem i próżniakiem skupionym na sobie. Jak można trawić tyle czasu na takiego mopa na głowie…

    0

    0
    Odpowiedz
  26. Zetnij i zwiększ masę

    0

    0
    Odpowiedz
  27. Nie słuchaj tych dałnów gdyby facet miałby być łysy to włosy wcale by mu nie rosły a tak to niech zapuszczają tak jak JA ja to mam zajebiste włosy może nie dredy ale taki ze mnie informatyk/Wodecki czy co innego ale jestem komputerowcyem i adeptem karate kyokisin pozdro dla dlugowlosych braci !

    0

    1
    Odpowiedz
  28. Zwiększ masę i wpir… innym. Będą popierać wtedy Twoje zdanie. Strach najlepszą motywacją 🙂
    Zarabiałem od lic pow 1 tys teraz jestem 2xinż i 1x mgr…. I pomimo muskulatury nie zamierzam się wyróżniać gdyż boję się o podważenie mojego wizerunku. Jeśli chcesz być spalony na starcie – GRATULUJE
    TO NIE AMERYKA

    0

    0
    Odpowiedz
  29. 1. wyobraź sobie że nie wszyscy próbowali marychy
    2. dredy wyglądają po prostu paskudnie

    0

    0
    Odpowiedz
  30. Kiedy ścinasz ?

    0

    0
    Odpowiedz
  31. A ja tam mam fetysz do dredow i mi sie podobaja

    1

    1
    Odpowiedz
  32. DAŁNY W DREDACH

    1

    0
    Odpowiedz