K.rwa!

Mam dość! Nie mam kumplek, kumpli, chłopaka, moi rodzice też mnie nie rozumieją, źle się uczę w szkole, w ogóle nie mam powodzenia u facetów, jestem zajebistym zamułem, kurde nie chce mi się życ!!

22
43

Swieta

Ho ho ho, tu swiety mikolaj! Co u was? Czy swieta juz niedaleko? A ja i tak Was w tym roku opierdole, i chuja Wam dam :P. Co za kraj, co za zycie….

30
58

chuj zajebany

chodze z kolesiem juz bardzo dluuugo oswiadczyl sie a teraz zerwal… no jajebie no… to zycie nie ma sensu

30
62
Pokaż komentarze (1)

Komentarze do "chuj zajebany"

  1. gimbaza nie pamięta konsoli
  2. no nie ma. same robaki

    0

    0
    Odpowiedz

Wszystko

Pierdolę wszystko. To wszystko nigdy nic dobrego dla mnie nie zrobiło, więc ja je też serdecznie olewam. Leję na świat, leję na „przyjaciół”, z wysoka odlewam się na wszelkie religie, z daleka na resztę ludzi. A tak w ogóle to sram na to. Rzadką kupą. Serdeczne spierdalaj (określenie zapożyczone) dla wszystkich, którzy mnie zapomnieli. Mam ich w… Nie, nie mam, szkoda pamięć zaśmiecać. Zostałem sam i się z tego, kurwa, cieszę. Dobranoc wszystkim ludziom dobrej woli. Śpijcie smacznie w swoim idealnym świecie. Uja solonego wartym.

Cholerny wyjątek.

27
56

do zakochałam sie znowu.

jak koles cie olewa to daj sobie Spokój, nie jestes w jego typie to szans u niego nie masz moze charakter posiadasz nie teges czy cos albo nie blyszczysz urodą to nie ma co sie dziwić ze cie nie chce

24
40

zakochałam się znowu

ja pierdole… znowu sie zakochałam… i jak zwykle nie mam szans u tego kolesia pierdolca idzie dostać!! pierdoli mnie to wszystko co o nie mówią i chuj mnie to boli ale jak fajny koleś mnie olewa to kurwicy dostaje mam was wszystkich w dupie jeszcze będziecie błagali żebym z wami chodziła!!!!!!!!

żal na maksa…. o(>.<)o

39
62

Pierdole to wszystko (ale z gumą)

w Moim mieście nic nie ma, roboty nie można znaleźć takiej porządnej, a jak ktoś znajdzie to tylko po znajomości i tyle, miasto w którym żyje już dawno osiągnęło swoje apogeum głupoty i co ciekawsze zatrzymało sie na tym poziomie, ludzie pracujący w urzędzie miejskim to jedna wielka rodzina, bylem ostatnio to tylko słychać – ciociu, mamo, kuzyneczko itp. normalnie żal, pozdrawiam wszystkich tych których znam. mieszkaniec miasta na -S-

28
47

chinese democracy

pierdolę axla, jestem fanem Gn’R od kilku lat i nie mogę wytrzymać tego, że ten chuj rozwalił ich najlepszy skład i jeszcze nie może wydać jednej jebanej płyty od 13 lat.

26
54

batoniki

poszłam do sklepu… a mam daleko… i kupiłam sobie 10 batoników… poszłam tylko się wykąpać, a jak wróciłam to mój brat już zjadł wszystkie 10! no zajebie!!! a tak mi się słodkiego chciało!!!

33
54

ej.

heyka. tak sobie ostatnio myslalem nad tym zeby zapisywać sobie . . . SNY, po prostu przypomnieć sobie rano co mi sie śniło i przelac to na kartkę papieru ( o Kurwa 🙂 ) pomysł moze byc dobry . . . ale znając mnie to jak chce zeby mi sie cos śniło to Huj@ – zero snu, a jak nie chce zadnego snu to sni mi sie cos! normalnie taka chujnia ze spac P?jde.

23
43