O MAłYM spasionym chuju

witam wszystkich chujowiczów ;D
A wiec czemu chunia?? bo mam małego pierdolnietego kuzyna który u mnie nie bramie sie wiesza,wyłamuje mi sztachety z płota…a ostatnio na motor mi usiadł i motorek jebnąl…i wtedy sie zaczelo…wpadlem w nerwice(nie dziwic sie motorek byl po malowaniu a tu taka rysa) i tak nim rzucilem ze reke mu złamalem…jego stara wyskoczyla i strzela z pizdy niemiłosiernie a ja jej mowie ze niech kase szykuje na farbe…ona mi pierdoli ze nic mi nie odda no to sie wkurwilem i pobieglem do nich na podworko i kluczykiem zrobilem taka ryse na samochodzie zajebista…ta cipa do mnie zpięsciami a ja jak jej jeblem(haha nie mocno ale padla na ziemie) i wybiegl wujek i mowi ze mnie zabije a ja do niego tak:zamknij ryja kutasie i zobacz co twój syn mi z motorem narobil.poszlismy jak on to zobaczyl to tak wpierdolil synkowi ze
zlal sie z bólu chyba(i kurwa dobrze mu tak!!) wujek uczulony jest na rysy na motorze bo sam ma junaka…a za ryse na samochodzie mam mu flaszke postawic ;D jaki z tego morał?? z babą sie nie dogadasz z dzieckiem sie nie dogadzasz idziesz do wujka i flache stawiasz i sie dogadasz!!;D

31
70

milosc jest

Myślałam, że z łatwością uda mi się napisać wszystko co mnie boli i co mnie wkur***, ale niestety to nie jest takie proste..
Jest mi ciężko ogarnąć się ze swoimi uczuciami. Nie wiem, czy Chłopak, którego kocham [ ale nie ‚gram’ z Nim do konca fair.. ] odwzajemnia moje uczucia.. Niby jest w porządku, ale jednak nie jest między Nami tak jak było kiedyś. czuję się tak jakbyśmy się coraz bardziej od siebie oddalali ;(
Rozpoczęcie roku szkolnego.. te 3 słowa przyprawiają mnie o MDŁOŚCI ! Nienawidzę szkoły i nie chcę tam wracać.. a najlepsze jest to, że jestem w klasie maturalnej więc od tego roku niejako zależy moja zasrana albo i nie zasrana przyszłość.. !
Mam dość wszystkiego i baardzo chciałabym pojechać na bezludną wyspę żeby móc sobie wszystko na spokojnie przemyśleć i poukładać.. chociaż w sumie wiem, że to i tak by mi NiC nie dało ;/
Myślę, że to wszystko co chciałam napisać.. także ogólnikowo jest JeDnA WieLka CHUJNIA !!!

32
72

Koniec wakacji i poczatek szkoły,

Poprostu chujnia na maksa, nie dość ze sie kończa wakacje które i tak zaliczam do chujowych bo nie zrobiłem przez nie nic, poprostu sie opierdalałem zadnej roboty zadnych perpsektyw na przyszlosc poprostu żal. Chce znalezc robote ale chuja nie ma nigdzie…. I jeszcze jebana szkoła znowu sie zacznie kurwa matematyka cosinusy nie cosinusy po chuja mi to jest ? Historie i inne kurwa biologie.. Ja pierdole czy mi sie to kiedys przyda w życiu ? Mam nadzieje ze nie bo szkoła jest tak popierdolona jak śnieg w czerwcu.

23
70

wszędobylskie reklamy

Wkurwiają mnie maksymalnie pierniczone wszędobylskie reklamy na wszelkich możliwych portalach. Czy ci durni marketingowcy nie wiedzą, że 99% ludzi odruchowo klika na krzyżyk zamykający reklamę i żeby ich zapytać czego to była reklama po 3 sekundach mówią „nie pamiętam” Byłoby tiptop… z tym można żyć, ale padła moja pitolona myszka i mam teraz wielki problem z trafieniem w ten pierdolony krzyżyk z touchpada.

41
57
Pokaż komentarze (1)

Komentarze do "wszędobylskie reklamy"

  1. No żesz qrwa to jest moje marzenie żeby wstawic jakieś sitko czy inny filterek który blokował by te wszystkie pojebane idiotki i kretynów wmawiających mi,że moje życie,zdrowie,przyszłośc zależy od jakiegoś jebanego produkta wciskanego na siłę.A niech spierdalają na wszy.Amen.

    0

    0
    Odpowiedz

Buda od poczatku

Od poniedziałku zaczyna sie chodzenie do tej pogietej budy tak szczerze mówiąc to nikomu sie do mniej nie chce iść najlepiej by było aby ja porostu szlak……… trafił. buda jak to buda zawsze można z niej wyjść bez najmniejszych z wytłumaczeni i doczepnych uwag innych ludzi

26
51

Masakra

Mam na imię Józef, po dzsku… ostatnio mi się śniło, że jestem potomkiem Jezusa! To dopiero maskara bo wydaje mi sie ze to jest na prawde.. sni mi sie co noc to samo z kazdym dniem nastepna czesc mojego „drugiego” zycia.! to dopuiero jest chujnia! dostaje juz na leb masakra;/

26
61

Zwolnienie

Dlaczego on mnie zwolnił??? jeszcze nigdy nikt mnie nie zwolnił….to naprawdę zabolało….strasznie dziwne uczucie w poniedziałek dziecko do przedszkola, a ja będę siedziała w domu jak ta debilka…pierdolony manhattan!!!!

28
51

rodzinny informatyk xD

jeden wujek (specjalista od kompów w mojej rodzinie – technik elekronik sic!…) jak on coś kupi to drugi wujek też kupuje to samo… ostatnio kupili sobie nawigację bo tanio było… a nie jeżdzą nigdzie po świecie… :/ porażka… ten drugi wujek to włącza kompa od święta, oczywiście on się boi kompa, sam nie włącza, robi to syn i żona…ale jak coś wyskoczy jakieś okno to strach w oczach … a ten pierwszy jak czegoś nie rozumie, np nowinek jakie mu mówię to mówi : ja się zatrzymałem dwa lata temu i nie kupuję nic do kompa to nie wiem… ale jak mnie bezmyślnie poucza to kurwa można tak ?? porażka… albo jak temu co kompa żadko włącza zmieniłem tapetę… albo rozdzielczość to normalnie jakbym cuda robił… porażka mieć takich debili w rodzinie…

26
59

pierdolić policję jako instytucję z uzasadnionego powodu

zacznę tradycyjnie od „Kurwa”. ostatnio miałem akcje, że wyjeżdżałem sobie legalnie z parkingu w mieście. no i wyjeżdżałem a że było ciasno to ciężko było wyjechac. no dobra ale już jakoś dałem radę. pojechałem sobie do kumpla, posiedziałem, juz na chate wracałem a tu kurwa jebana policja dzwoni, że komuś auto zarysowałem. nosz kurwa jap… patrze na mój ni chuja, ani śladu rys. no to jadę na tą komendę i szukam tego gościa policjanta co to się do mnie burał. nie dość, że kurwa musiałem na chuja czekać pół godziny to potem jeszcze drugie pół godziny na tego fiuta co niby w niego wjechałem. przyjechał.. miał z tyłu na zderzaku dosłownie jedną rysę dł 10cm i dwa ślady z gumy które mógł palcem zetrzeć. i jebane psy co mi kurwa zrobiły?? oczywiście moja wina i dostałem pierdolony mandat na którym napisali dałny „zderzenie drogowe”. nosz kurwa jakie do cholery zderzenie?!?!?! sie pytam. dojebali mi 6pkt i 100zł mandatu. co za chujnia żeby za 10cm rysę dawać ten sam mandat co za rozjebanie połowy samochodu?!?!?!?! i gdzie tu sprawiedliwość instytucji?? przepisy i kodeks jest pojebany!!!!! a jak sobie jeszcze pomyśle, że na te 100zł musiałem 10godzin napierdalać łopatą zrzucając gruz wśród jakichś cholernych meneli to mnie taka kurwica bierze na to wszystko, że nic tylko pierdolnąć! każdy się zgodzi, ze mna, że policja to jebana instytucja, która zachowuje się jak by byli ponad prawem i myśli, że skoro jeździ sobie niebieskim polonezem to można młodego zgnoić, bo jeszcze się dorobi. kurwa jeśli młody to na pewno nie umie jeździć. a jeżdże lepiej od niejednego bo jak widze jak inni jeżdża to mnie taka kurwica na nich bierze, że japierdole. szkoda, że psów jebanych nie było jak mi ktoś wjebał się w auto. całe drzwi koło klamki na kilka cm wgniecione ale mnie przy tym nie było bo auto stało na parkingu i kurwa kto za to odpowie??!?!?! nikt!! skurwysyn uciekł szczęśliwy. a ja za takie gówno musiałem chujom płacić. ale sie wkurwiłem. o Jajebie!

30
59
Pokaż komentarze (3)

Komentarze do "pierdolić policję jako instytucję z uzasadnionego powodu"

  1. tego Ci trzeba:
  2. Mieli racje bo jesteś kutasem. Na pewno zarysowałeś auto i spierdoliłeś. Mi tak zarysowali auto 2 razy i nikt się nie przyznał. Powinni Ci przyjebać 1000 zł. i zakaz na pół roku

    0

    2
    Odpowiedz
  3. Niektorzy policjanci to zlodzieje.trafilem na izbe zajebali mi kase,protokol napisali tak ze nie moglem odczytac (JAK ,KURA PAZUREMA).Na drugi dzien taki brodaty z izby pryniosl najpierw protokol i kazal mi podpisac,a nastepnie depozyt,i kazal mi sie wynosic bo pojde w pasy,W domu stwierdzilem brak kasy.byly to euro.GLINIARZE Z oop jednostka byla zamazana,w radiowozie zabrali mi polskie pieniadze,tlumaczyli ze zgobie,a do protokolu tego nie wpisali.Nie zglaszalem bo zaraz napisaliby raport ze dalem im lapowke i zrobili by sprawe sadowa.Nazwiska w protokole zamazanie jeden bzy st.posterunkowy drugi aspirant.zfajnie stary uczy mlodego jak krasc.Tylko nie wiem gdzie mieli kamery,o ktorych tyle sie mowi.Bialostockie dziady,

    0

    0
    Odpowiedz
  4. policjant wracaj acy z patrolu w czarnym worku jest ok 🙂

    1

    0
    Odpowiedz

To ma byc Jezyk Polski ? Chujnia…..

Wkurwia mnie powoli juz wszystko …. To ze kurwa spie to ze jem to ze bede musial wrocic do szkoly ……Jedna wielka Chujnia z makiem juz wole zapierdalac przy wywalaniu gnoju niz miec polski z taka chujowa nauczycielka …. ktora kurwa przez zeszły rok nic nie nauczyla …NIe tylko mnie … Powtarzam sobie jutro bedzie lepiej a chuja jest JEbac to !!!

25
47